Master_D rakstīja: Tu viņu pērc lai taisītu kapitālo remontu?
Tak čuguna bloki mūsdienās ir jau tāds ... atavisms. man vismaz tā šķiet.
Vienīgais, kas tur no motora ir vārīgs - turbīna. Un varbūt - galva, ja pārkarsē.
Varbuut atavisms, bet parunaajot ar mehaanikjiem neoficiaalaa gaisotnee neradaas iespaids, ka alumiinja bloki ir kaut kas baigi labs... esot keksi, kas pamaniijushies vinjus saliekt/deformeet (protams attieciigi expluateejot piem. uz Vaacijas autobaanjiem)... motors ir metams miskastee. Turbiina- jaa nepatiikami, bet parasti 1000 Ls robezhaas var dabuut jaunu (citiem turbo, nezinu kaa Volvo)
Paldies. Jaa, shitam ir Haldex sisteema (taa teh. spec. raksta) Tas ko atradu Volvoklubaa, izskataas ka dzeks meegjina to S60 R notirgot, tas dara uzmaniigu... Mani dara bazhiigu fakts, ka 2.5 T motors ir itkaa ar alumiinija bloku, kas visdriizaak nepieljauj dzineeja kapitaalo remontu... Kaa tur iisti ir? Principa turbomotors ir pakljauts lielakam slodzeem, taa kaa kap. rem. arii pajaunai mashiinai nav nekas neiespeejams... Varbuut kaads jau ir shitaadu "nokaavis" un zina kas un kaa... bet 300Zs baigi vilina!!!
Master_D rakstīja: Tu viņu pērc lai taisītu kapitālo remontu?
Tak čuguna bloki mūsdienās ir jau tāds ... atavisms. man vismaz tā šķiet.
Vienīgais, kas tur no motora ir vārīgs - turbīna. Un varbūt - galva, ja pārkarsē.
Varbuut atavisms, bet parunaajot ar mehaanikjiem neoficiaalaa gaisotnee neradaas iespaids, ka alumiinja bloki ir kaut kas baigi labs... esot keksi, kas pamaniijushies vinjus saliekt/deformeet (protams attieciigi expluateejot piem. uz Vaacijas autobaanjiem)... motors ir metams miskastee. Turbiina- jaa nepatiikami, bet parasti 1000 Ls robezhaas var dabuut jaunu (citiem turbo, nezinu kaa Volvo)