Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
CRDI 26.10.2015 16:19

Vernon, gājējiem ir priekšroka uz gājēju pārejas.

G.Zemgala gatvē vainīgs ir TIKAI un VIENĪGI smagais.... Ne gājēji, ne škoda tajā CSNg nav vainojami.

Gājejs tur jau bija ticis līdz ielas vidum, un škoda apstajās ka prasīts 159. punktā.... Savukārt kravas auto vadītājs lasa Vernonu un neņem vērā CSN 112., 113., 119. un 160. punktu.... Jo Dieva Tā kunga vietnieks Vernons saka, ka gājējus var neņemt vērā....

Un Tev nepatiks, bet ir tā, ja ir CSNg ar gājējiem uz gājēju pārejas, tad neviens tur nemeklē pārliecinajās gājējs vai nepārliecinājās... ir 159. un 160. punkta pārkāpums, kura rezultatā tika izraisīts CSNg.... Un neviens vien vernons ir siekalas škiedis ka tas nav taisnīgi... Vajag mācēt ne tikai izlasīt, bet arī saprast....

CRDI 26.10.2015 14:21

Emmm.... Vai tas ka pro-kurinātājs nav izgulējies un atpūties tā ir velobraucēju vaina? Un kurā brīdī vajadzēja bļaut megafonā? Tad kad profesionālis jau to pavadošo bija iestūmis grāvī un stūmās virsū vellapēdistiem? Tā pavadošā mašīna ir tamdēļ, lai brīdinātu citus autovadītājus....

Nevajag attaisnojumam atkal meklēt citos vainu. Vainīgs ir profesionālais kurinātājs.

Un tā arī neatbildēji, kamdēļ Zemgala gatvē vieglajam nevajadzēja stāties, un smagajam bija jābrauc ar ceļa un satiksmes apstākļiem neatbilstošu ātrumu.... a ko?

CRDI 26.10.2015 13:51

Vernon kurš CSN punkts ļauj vieglajam iestāties? Es tādu nezinu, taču zinu divus kas liek stāties. Vieglajam bija jāstājas. Un smagajam arī. Obligāti.

Un smagajām "apsūdzību" var sākta ar tavu mīļo punktu neievērošanu.

CRDI 26.10.2015 12:15
CRDI 23.10.2015 18:49

Es vairāk sliecos domāt, ka mīnusotājs ir Paši zināt kas, jo tikai Paši zināt kas apstrīd gājēju priekšrocības uz gājēju pārejas.

Un tak tajā komentārā ir skaidri pateikts 159. Un 160. punkts nav atcelts un netiek atcelts arī tajā gadījumā, ja gājējs nolaiž Raini 24. punkta ietvaros.

Īsumā, redzi gājēju pāreju, samazini ātrumu tik daudz, lai nepieciešamības gadījumā spēj apturēt auto līdz gājēju pārejai. Un tas nav apstrīdams.

CRDI 23.10.2015 11:29

Tātad sāksim ar taviem mīļajiem punktiem...

4. punkts noska, ka ir jāievēro VISI CSN punkti, tajā skaitā 119.; 120.; 159. un 160. 4. punkts neatļauj un neattaisno nekādu "juridiski pareizo" uzbraukšanu un sasišanu, ja kāds neievēro kādu CSN punktu. Arī ja kāds, tikai tavuprāt, vai tīši neievēro 118.4. Saskaņā ar 4. punktu tev jādara viss, lai kādam pārkāpjot 118.4. nenotiktu CSNg, t.i. jāievero 119. un 120. punkts.

6. punkts nosaka, ka jebkuram ir tiesības uzskatīt ka citi satiksmes dalībnieki ievēros CSN VISUS punktus, tajā skaitā 119.; 120.; 159.; 160. Tev ir tiesības uzskatīt, ka citi ieveros 118.4., bet ja būsi ieverojis 119., 120., 159., 160. tad kāda cita rīcība parkāpjot 118.4. tevi neapdraudēs.

10. punkts. Tu kladzini ka šis punkts nenosaka KĀ ir jārīkojas. Tev taisnība, to nosaka 4. un 6. punkts ;) 4. un 6. punkta skaidrojumu skat. augstāk. Savukārt 10. punkts AIZLIEDZ "juridiski pareizo" uzbraukšanu un nobraukšanu

Citēju Vernonu: "Autobusiem un smagajiem vieglie priekšā iebrauc bez sirdsapziņas pārmetumiem!!! Bez aiztures!

CSN ir 120. punkts, kur ir atruna par distanci!" Trešajā teikumā tu pats norādi CSN punktu, kas jāievēro autobusiem un smagajam transportam, papildus 119. punktam Ievērojot šo (CSN 120.) punktu, nevar rasties situācijas kuras apraksti pirmajā teikumā.

Ja BEZ SIGNĀLIEM strauji nobremzēsi man priekša vainīgs būsi tu. CSN 238.7. un 239.1., šie punkti ir jāievēro saskaņā ar 4., 6., 10. Sīkāk MK noteikumi Nr 466. (prasība ievērot šos noteikumus ir noteikta CSN 4. punktā)

208.2. (...) Nospiežot bremžu pedāli vai jebkuru darba bremžu sviru, uzreiz jāiedegas:

208.2.1. visiem pamata (izgatavotāja uzstādītajiem) bremzēšanas signāllukturiem;

208.2.2. [S3] bremzēšanas signāllukturim, ja M1 kategorijas transportlīdzeklis izgatavots pēc 2001. gada 1. janvāra;

208.2.3. bremzēšanas papildu signāllukturiem, kas nav obligāti uzstādāmi, ja tie tomēr uzstādīti.

208.3. Bremzēšanas signāllukturiem jābūt atbilstoši nostiprinātiem. Izkliedētājam jābūt bez plaisām, izlūzumiem u.tml. bojājumiem. Tonējums nedrīkst būt izbalējis.

208.4. Bremzēšanas signāllukturu gaismas stiprums nedrīkst būt mazāks par pakaļējo gabarītlukturu gaismas stiprumu vai vienāds ar to.

To vai Tev dega vai nedega signāllukturi noteiks ekspertīze.

P.S. un nevispārini atsevišķus gadījumus ar "podstavām" un pārmācīšanām. Un arī šādos gadījumos Tev ir jārīkojas saskaņā ar 10. punktu, kura noteikts, ka Tev jādara viss lai nebūtu CSNg un neradītu zaudējumus

CRDI 23.10.2015 10:01

118.4. Vai uz ceļa braucamās daļas iznācis, nolaidies, zvērs vai putns nav iemesls straujai bremzēšanai?

119. punkts. Vai aizmugurē braucošais drīkst neievērot distanci. Ko darīt un kā rīkoties, ja kāds apdzenot vai apsteidzot iebrauc starp setru un priekšā braucošo? Vai šāda iebraukšana priekšā ir iemesls "juridiski pareizai" uzbraukšanai?

73. Kas īsti ir ar tiem bremžu signālu lukturiem?

CRDI 22.10.2015 23:39

Vernon....

CSN ir daudz sadaļas, kas nosaka satiksmes dalībnieku rīcību, konkrēti atļauj vai aizliedz kādu darbību.... Tad nu esi tik laipns un nosauc konkrētos punktus, kuri:

a) atļauj neievērot distanci vai aizliedz to ievērot;

b) ja kāds cits Tavuprāt neievēro 4.; 6.; 10. punktu, tad drīkst šim kādam braukt virsū....

Bet lūdzu konkrētus punktus.... 4.; 6.; 10. nav konkrēti punkti, kas kaut ko atļauj vai aizliedz...

CRDI 08.10.2015 15:32

A izvēlēties citu, drošāku, maršrutu ir aizliegts ar likumu? Ar kādu?

CRDI 06.10.2015 17:33

Un vēl tu paģērē, lai par visu atbild priekšā braucējs..... A kapēc pakaļā braucējam ne par ko nav jāatbild, un kā ir ar blakus braucēju uz brauktuvēm ar 2+ joslām, tiem nav jāatbild?

Un pie velna kad nodefinēsi kas ir pa priekšu braucējs....

CRDI 06.10.2015 17:29

Vernon apsēdies un iedzer sircdrapi, būs Tev šausmu stāsts:

Manam puikam sanāca iekulties CSNg. Uz vello šķērsoja neregulējamu gājēju pāreju un tapa traumēts no vernonveidīgā, kurš uzskatīja, ja reiz nerīkojas pareizi, tad vernoni tādus drīkst traumēt....

Un tagad uzmanību jautājums, kurš par to atbildēs saskaņā ar LAPK (no kriminālā atteicos), un kurš saņems kompensāciju par sabojāto vello un morālo kompensāciju no apdrošināšanas?

Kaut kā stulbi sanāk ne? Tipa Tev vienīgajam taisnība, bet štrāpes saņem tie kuri rīkojas tā, kā Tu sludini.... Baigi stulbi kaut kā, ne?

CRDI 06.10.2015 17:22

A ja tā būtu jaunā sabiedriskā setra no nordekša, tad ar būtu vainīga? Vai tad būtu vainīgi krūmi, koki, putni debesīs vai opis uz Liepājas ielas?

CRDI 01.10.2015 15:12

Vernon!

Kā tad ir ar tiesisko paļāvību tam "sliktajam" "priekšā braucošajam" attiecībā uz to ka aizmugurē braucošais profesionālais kurinātājs ar jauno setru ievēros VISUS CSN, tai skaitā 119., ka priekšā braucošajam nebūs jāizšķiras starp "likumīgām nobraukšanām un sasišanām" un setru dupsī.... Vai tad "priekšā braucošajam" nav tiesības uz tiesisko paļāvību....

P.S. Un tas nav labs tonis mainīt uzskatus, kā kreklus un zeķes, pēc vajadzības un izdevīguma.

CRDI 30.09.2015 17:54

Nu tad jāsagaida, kad jaunā setra brauc atpakaļgaitā un tad atpakaļ gaitā jāliek setrai purnā.... Šitais gan palien zem priekšā esošais.... Skatoties no kustības virziena un trajektorijas....

CRDI 30.09.2015 17:39

A ja atpakaļgaitā ievelk pa Jaunās setras dupsi, tad arī setra vainīga?

CRDI 30.09.2015 17:34

Eu Vernon, a? Tu man palīdzēsi apstrīdēt CP un FR sodus par ātrumu pārkāpšanu? Jo es tak cenšos ievērot un garantēt drošu distanci ar aizmugurē braucošo da vienalga ko.... Tāpēc braucu ātrāk.... Un panāc to, ka soda to, kura dēļ man bija jāpārkāpj ātruma ierobežojums....

Par honorāru nestrīdēšos....

Pavilksi šitādas elementāras lietas?

CRDI 30.09.2015 17:18

Nav jau divu domu, kur tā 318. zīme jāliek un ar ko tā jāsaista. Protams dažiem var būt cic viedoklis....

Uztraukums ir par to kam tā jāievēro.... Priekšējam vai pakaļējam....? Ja priekšējam tad kā?

Nu piemēram: ceļa posms ar zīmi 318. Brauc divi- vieglais pa priekšu un jaunā setra no pakaļas.... Vēl ir ātruma ierobežojums 30kmh.... Kuram jāievēro 318. zīme?

Un vai CP uzskatīs par attaisnojošu iemeslu vieglā pārkāpumam braucot ar 60kmh, paskaidrojumu, ka jaunā setra negrib ievērot 318. zīmi un vieglais centies ievērot 318. zīmē izteiktās prasības?

CRDI 30.09.2015 12:33

Mēs te ņemamies ap distanci un tās garantiju.... Bet.... Kas notiek ar 318. zīmi? Kam tad tā ir īsti jāievēro? Un kas ko garante šīs zīmes darbības zonā? Un ja nu neievēro šo zīmi, kurš saņems štrāpi? Priekšējais? Aizmugurējais? Abi?

Un ja uz zīmes ir uzzīmēti vieglie auto, vai tā attiecas arī uz jaunajām setrām, K700, kamaziem un gazikiem? Tas mani tiešām uztrauc..... Nevaru iemigt.... Radās murgi.... Piemēram jauna setra ar vecu vernonu pie aizmugures bampera....

CRDI 24.09.2015 15:20

Vernons

.......

Tas kādreiz bija pat CSN ielikts un to vajadzēja zināt! Lai kompensētu auto trūkumus uz pakaļējā borta rakstīja "Ievēro distanci"!

Tad kā sanāk, ja reiz uz aizmugurēja borta rakstīja, kam tad kas ir jāgarantē? Tam kuram ir tas uzraksts uzmālēts vai tam kurš to uzrakstu lasa?

Un pēc Tavas šķībloģikas sanāk, ja reiz nav rakstīts tieši uz tr-ta līdz. tad var neievērot?

Un arī kādreiz tādus mālēja tikai uz lielgabarīta tr-ta līdz. Tātad aizmugurē braucošais varēja (drīkstēja?) neievērot distanci attiecībā pret priekšā braucošo mazgabarīta tr-ta līdz., jo tam ta tāda uzraksta nava?

Var jau būt, ka Tu kaut ko zini.... varbūt ka kaut ko arī saproti.... BET ko līdz zināšanas un saprašana, ja nemāki to pielietot praksē..... Un varbūt pirms raksti te kaut ko, uzraksti visupirms ar zīmuli uz papīra, 3x pārlasi un tikai tad drukā, citādi Tu nonāc pretrunās pats ar sevi.... Ta Tev distance nav svarīga un nav jāievēro, tad atkal tā ir svarīga un obligāta.....

CRDI 24.09.2015 12:25

Par to Grobiņu no k442, spriedums tikai pēc ineta bildēm:

4. punktu ir pārkapis CEMEX vadītājs neievērojot 119. un 160. punktu. Audi ir ievērojis 159. punktu. Iespējams, ka nācies rīkoties saskaņā ar 113. punktu, jo Audi vadītājs nav ieverojis 114. punktu, un/vai gājējs nav pilnībā izpildījis 24. punktu, bet tas nekādi neattaisno CEMEX vadītaju.

6. punkts dod "tiesisko paļāvību" Audi vadītājam, ka Volvo izpildīs 114.; 119. un 160. punktus.

10. punktu arī ir pārkāpis tikai CEMEXis.

Vainīgs ir TIKAI CEMEXša Volvo.....

CRDI 24.09.2015 9:56

k442, Tu to nopietni vai kā?

Tas viedoklis jau sen ir skaidrs.... Cemexis balts un pūkains..... Audis un gājējs visa ļaunuma saknes

CRDI 23.09.2015 19:51

Vernoniņ okulīt... Izskatās gan ka visi citi zin labāk CSN.... A tu tik 4.; 6.; 10. punktu..... Un nu kad tie tiks atcelti Tev jāmācās CSN pa jaunam.... Un zināmā vecumā ir problēmas ar jaunā apgūšanu.

Kā arī, cik man zināms, neviens nevar likt, pavēlēt pārkāpt likumu, bet Tu tik kaismīgi aizstāvot acīmredzamus pārkāpējus radi pārliecību, ka ar izdomātiem CSN traktējumiem saviem šoferim liec pārkāpt. Šāds secinājums ir no Tavām runām šeit un Nordekas izdarībām uz ceļa. Lielākais ļaundaris esi Tu liekot šoferiem pārkāpt CSN, maldinot viņus ar savdabīgiem CSN traktējumiem.

CRDI 23.09.2015 15:14

Un tad kad setra samazina ātrumu un iet pieturā no otrās joslas? Ātrumu samazina un manevru veic tik laicīgi un plūdeni, ka mierā liekas abas joslas.... Tas ir normāli..... Un normāli ir arī Salu tilta sākumā, kur remonti, raut pāri divām joslām, kaut to aizliedz celu apzīmējumi, jo redz otrā josla tuč ātrak kustās, tas arī ir normāli.... Bet nu redz kad kungam kāds kungaprāt patraucē, tad siekalas un rokas pa gaisu, ka kungs nav vainīgs....

A vai tad nordekas setrās ir stāvvietas, ka pasažieris nokrita? Un jaunakajās setrās tak ir drošības jostas.... Tātad laikam jau tas nordekas kurinātājs nebija izpildījis visu lai neciestu pasažieri....

Pirms meties citus mācīt apzaveries savā pagalmā.... Un tad kad visi nordekas kurinātāji ievēros VISUS CSN, nevis tikai tos punktus ko Tu māci, tad arī Tev būs tiesības izteikties....

CRDI 23.09.2015 14:53

Taisnīgi (Vernonaprāt) ir tā:

Ja kāds iemīcās dupsī jaunākajai setrai tad vainīgs ir tas kurŠ iemīcījās, ja jaunākā setra kaut kam iemīcās dupsī tad vainīgs ir tas kurĀ iemīcījās.

To visu vajag nostiprināt CSN ar Svarīgu punktu un pasludināt par CSN Galveno punktu: "Autobusu (sevišķi NORDEKAS) un citu lielgabarītu transportlīdzeku vadītāji ir atbrīvoti no šo noteikumu ievērošanas un nekad nav vainīgi CSNg"

CRDI 19.08.2015 14:21

Nu iedod visu lēmumu (lietas Nr.), ne tikai citē to daļu, kas Tev ir izdevīga..... ;)

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti