Novum nevis Novus!
Ļoti labi speci, ātri un kārtīgi strādā un arī garantiju 2 gadi dod uz to ko sastrādā
Novum nevis Novus!
Ļoti labi speci, ātri un kārtīgi strādā un arī garantiju 2 gadi dod uz to ko sastrādā
Prieks, ka jums patika šī saturīgā saruna dārgie tirs...biedri!
Tagad gan atvadīšos.
PN jums visiem, jūs joprojām esat nožēlojami
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
Par to jau runāju! Tas jau vairs nav 1.8 kādu to ikdienā iedomājamies, sanāk tevis pieminētās DŽolijas apskatīšana! Varbūt vēl 2.0l evo dzinēju pieminēsim kā 2.0 ikdienu?
izskatās, ka ne tikai bēmēvē, bet arī micubiši tu savā mūžā nemaz neesi redzējis
davaj pasaki ar atšķitas evo9 dzinējs no 1991 gadā dsm turbodzinēja
Pilnīgi pajāt kāda atšķiība!
es jau neko..... tikai tu nāci klajā par 2litrnieka ikdienu
Un kas tev likās nepareizi?
Gribi teikt, ka visi uz pasaules izņemot MSH mucu 2.0l benzīnnieki ir ar 200+ HP?
Pirmais rakstīja: nu pļā, šitik daudz autopērļu sen neesmu baudījis
greger, neesi domājis iet strādāt uz autoservisu par tehnisko konsultantu
Pat apdomājis nēesmu!
Lai to dara cilvēki kuriem tas patīk!
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
Par to jau runāju! Tas jau vairs nav 1.8 kādu to ikdienā iedomājamies, sanāk tevis pieminētās DŽolijas apskatīšana! Varbūt vēl 2.0l evo dzinēju pieminēsim kā 2.0 ikdienu?
izskatās, ka ne tikai bēmēvē, bet arī micubiši tu savā mūžā nemaz neesi redzējis
davaj pasaki ar atšķitas evo9 dzinējs no 1991 gadā dsm turbodzinēja
Pilnīgi pajāt kāda atšķiība!
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: Pirmkārt domāju 3.0 V6 dīzeli iekš X5, bet ja vispār tad BMW Jagijos lika 3.0 2xturbo motorus.
eu!!!!! to toč esi kādu bēmēvē vispār mūžā redzējis?????
visiem manis aptaustītajiem dīzeļikspieciniekiem ir bijuši rindas sešinieki
Nu akujennaja atšķirība V vai rindā!
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Pirmais rakstīja:
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A renim ir kāds motors vispār, kurš ir pieminēšanas vērts (par apbrīnu pat nerunāju)?
Renualt Fueg 2.0l ar lielo karbūzi vnk monstrs!
Monstrs ne monstrs, bet neiet n i h u j a
Nu nikuja sebe neiet!!!
un šāds pats nēejoš arī pa rīgu viens skraida, kāds metinātājs iegūldot 400LVL dabuja atsaucīgu un neparastu auto.
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
Par to jau runāju! Tas jau vairs nav 1.8 kādu to ikdienā iedomājamies, sanāk tevis pieminētās DŽolijas apskatīšana! Varbūt vēl 2.0l evo dzinēju pieminēsim kā 2.0 ikdienu?
Pirmkārt domāju 3.0 V6 dīzeli iekš X5, bet ja vispār tad BMW Jagijos lika 3.0 2xturbo motorus.
Kaspersky rakstīja:
Pirmais rakstīja:
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A renim ir kāds motors vispār, kurš ir pieminēšanas vērts (par apbrīnu pat nerunāju)?
Renualt Fueg 2.0l ar lielo karbūzi vnk monstrs!
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Tik neiet nifiga un dkan kā šujmašīna... it īpaši A6 ar 1.9 ruļī...krutāks tikai 520 bmw!
Varbūt gribi nolikt blakus 1,9tdi un bmw520? Es pat sievu pie stūres pielikšu, pats tikai novērošu
cilveeks tak dziivo iluuziju varaa... negrauj taas...
Viņam liekas, ka tikai 3,8 dižmotors iet. Es vēl atceros to neseno gonku ar tādas litrāžas drapaku
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
Vot normāls strādātājs toreiz ar 3,8 pontiaku aizbrauca domādams. Nestrēb kastru, čalīt.
Tu man pasaki kurš NORMĀLS cilvēks ar pontiaku, kadiju vai Chry skriesies? A davaj kādu dienu tālā nākotnē kad man būs atvaļinājums ailaidīsim uz kādu lidlauku un paskatīsimies kurš no mums no 80 km/h līdz 160 km/h pirmais tiks, jo man pilnīgi po, ka iespējams(tikai iespējams) tas hreno tiek līdz 100 km/h ātrāk nekā 8 sekundēs, bet man ir aktuāli lai no fūres astes es maksimāli tieku viņai garām arī tad ja man pilns salon ar raženiem čomiem un grabažniekā alus ar nacionālo šašliku un citiem jaukumiem.
Kindzulis rakstīja: nav jams pieredzeejis laikus... ar rAudi 100 1.6 un bumeru 518.. i pasaatu 1.3...
pasakiet man pls... ar ko e34 520 ar 150Ps i suudiigs? vai arii E60/1 520d?
Nu kas var kaitēt auto kuram uz gandrīz divu tonnu pilnu masu ir nieka 150 HP un kuj cekih kuj desjatih NM... 1.3 Golf 2 nekabina jamajam gadījumā?
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Tik neiet nifiga un dkan kā šujmašīna... it īpaši A6 ar 1.9 ruļī...krutāks tikai 520 bmw!
Varbūt gribi nolikt blakus 1,9tdi un bmw520? Es pat sievu pie stūres pielikšu, pats tikai novērošu
cilveeks tak dziivo iluuziju varaa... negrauj taas...
Viņam liekas, ka tikai 3,8 dižmotors iet. Es vēl atceros to neseno gonku ar tādas litrāžas drapaku
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Tik neiet nifiga un dkan kā šujmašīna... it īpaši A6 ar 1.9 ruļī...krutāks tikai 520 bmw!
Varbūt gribi nolikt blakus 1,9tdi un bmw520? Es pat sievu pie stūres pielikšu, pats tikai novērošu
Un ko tu ar to gribēji teikt? Ka 1.9l dīzeļšujmašīna ir mazliet ātrāka nekā 2.0l benzīnšujmašīna?
Kindzulis rakstīja: un taa jau ir diagnoze...
lai buutu pa teemu- 1.9tdi ruljii
Tik neiet nifiga un dkan kā šujmašīna... it īpaši A6 ar 1.9 ruļī...krutāks tikai 520 bmw!
Kindzulis rakstīja:
Gregers rakstīja:
ooPIS rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kindzulis rakstīja: siikais- pievaldies i aizej nopurini...
Cik ta tev opīt gadu?
a kas tev par dalju
A ko tu lien? Greizsirdīgs paliec?
Neuztraucies, es uz sievietēm orientēts!
ooPI liec mieraa...
( zaabaks...naturalais... tn homo zaabakuss ludimuss aptaureetais)
BTW- OFFT konkreetaakais...
p.n. kaa var buut greizsirdiigs uz sevi?
Oppa! Tu jau pa diviem caurumiem pļūtī!!!
ooPIS rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kindzulis rakstīja: siikais- pievaldies i aizej nopurini...
Cik ta tev opīt gadu?
a kas tev par dalju
A ko tu lien? Greizsirdīgs paliec?
Neuztraucies, es uz sievietēm orientēts!
Kindzulis rakstīja: pietiekami lai tevi par utubungu sauktu
Galīgi iepuvis esi laikam... :E
Kindzulis rakstīja: siikais- pievaldies i aizej nopurini...
Cik ta tev opīt gadu?
Kindzulis rakstīja: siikais- pievaldies i aizej nopurini...
bet par 2.5nieku- ciku nu lasiijis esmu tavus "garadarbus" tad tev ir loha cieniiga tendence iegraabties gan uz remontiem gan uz "uuberlabiem" autosiem...
Savā ziņā jā, kaut pagaidām vienīgais iegrābiens ir bijis A6 TDi 2006 gada, visi pārējie tiek pie pirkšanas sataisīti un pirms pārdošanas savesti kārtībā un viss, tagad atkopjos A6 pilnīga pakaļa, 300m ar sīku bet kaitinošu pakaļu un tagad atkal Griffins pilnīgi bez problēmām. Tpu, Tpu, Tpu...
Kindzulis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kindzulis rakstīja: da ple...
kaada tev shkjirba cik uz shiltes ? ja auto normaals? ja sista... un normaali salaapiita- nav pokuj???
man pokui cik uz tāfeles ir uzrakstīts, bet domāju, ka potenciālajam pircējam laikam gan nav gluži vienalga cik tas motorelis savā mūžā eļļas jau ir apēdis
un kas saka ka tas motorelis nevar buut jau vismaz 2x kapitalku maniijis? nu nav te cilveeki izaugushi no km un gada pirkshanas...
Pilnīgi piekrītu, noskrējiens vispar ne par ko neliecina un ir muļķīgi pirkt pēc odometra spriežot par stāvokli
Pirmais rakstīja: īsāk sakot lai čoms parauj uzreiz gan to b5, gan opeļvētru un pillai laimei vēl sābu
bet, ČUR, es nevienu no šīm mašīnām viņam ieteicis neesmu
Ar Vektru katrā ziņā nav bijis problēm, tik klasiski sūknis vienreiz nomira, bet kopumā man po, braucu tikai ar benzīnmašīnām.
Bunduļus viņi paši taisa, tik ja oriģinālo gribi vai kādu īpašu uzgali.
Kad nopirku Kraisleri tad pie viņiem pēdējo bunduli liku jo mežā pārplēsu, veči noņēma veco, izmērija, apskatijās un uztaisija jaunu.
Tik apjautājās no kāda materiāla gribu un ar kādu uzgali.