Gana daudz info kirilicā www.opel-insignia.su/index.php?showtopic=8935&st=225
Tipiskākās problēmas:
1. Blīve starp karteri un sūkni
2. Eļļas sūkņa spiediena regulators
14gadā problēmai ar spiediena regulatoru jābūt atrisinātai. Tā ka atliek kartera blīve. Vai eļļa pēc specifikācijas. Labāk abi.
Silts ieteikums pēc iespējas ātrāk savest abas šīs lietas kārtībā savādāk sanāks papildināt vienu no statistikas sadaļām ar kurām šis motors ir slavens:
1. Aprautas šāles
2. Aprautas šāles un līka kloķene
3. Pārlūzusi kloķene
Šīs trīs lietas ir secīgi pa izlaiduma gadiem, iespējams secību esmu sajaucis.




















core rakstīja: Motori ir līdzīgi, nevis 1:1, saaba motoros ir atšķirības (varbūt ne visos, bet ir) tāpat ir atšķirības izmēros, salona plašumos. Man škiet ka tur vispār ir pavisam maz detaļu kas der no vienam no otra, platforma viena, bet divas pavisam dažādas mašīnas. Un arī izskatam ir nozīme, ja kas.
Ja cilvēki pirktu mūsdienās aprīkotas mašīnas, tad golfi nebūtu ar airējamiem logiem
Retā reizi kad jāpiekrīt MSH, pēc īsas izpētes jāsecina ka otrās paaudzes 9-5 VISI motori ir no GM saimes-benzīni no opeļiem, dīzeļi no fiatiem.
Arī pirmajai paaudzei dīzeļi bija no vektras.
Kautkā arī biju ieciklējies ka otrās paaudzes 9-5 varētu būt feins braucamais, tā ka šõbrīd tiek ekspluatēta insignija tad visa interese ir pārgājusi