iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 10.01.2018 15:09

Multivanam tā vieta aizmugurē nu tā, jāmeklē kompromiss starp vietu pasažieriem/kravai, tad drīzāk jāmeklē aprīkota caravelle garajā versijā.

feciic 10.01.2018 9:33

Salīdzinājums nevietā-experc norādīja ka darba auto ir maksimāli jāpilda tam paredzētais pienākums-jāpārvieta krava, cilvēks, pildspalvas, papagaiļi, nauda utt no punkta A uz punktu B, ir labi ja pa ceļam netiek mainīts kravas agregātstāvoklis, pie viena būtu labi ja tas to spētu darīt katru dienu(neplīst) un tērē adekvātu degvielas daudzumu.

Salīdzināt T40 ar 8 sērijas džoni būtu kā autobusa vadītājam izsniegt velorikšu un likt pārvietot to pašu daudzumu pasažieru no Rīgas uz Liepāju.

feciic 10.01.2018 9:24

R klasi var izsktatīt garajā versijā un ar parstajeim sēdekļiem otrajā rindā.

Citroen Jumpy-komerctransporta bāze bet 7 vai pat astoņas vietas un gana liels bagāznieks, protams nav vojādžeris ar ādas salonu bet kā variants neslikts.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/jumpy/nkxpc.html

Sienna der bet pedējā paadze nelien budžetā.

Renault grand espace arī der bet tur smalki jaskatās stāvoklis un komplektācija-pats auto neizceļas ar tanka izturību, pa latviju 200 tūkstošus nogājusi mašīna bija izļurējusi kā veca pastala.

Honda odyssey

MB Vito/Viano

feciic 09.01.2018 21:51

Vēl jau svarīga ģimenes komplektācija. Ja divi lielie un četri bērni tad varētu pietikt ar mini mpv, ja divi lieli divi brangi tīneidžeri un dūšīga omīte tad nekas diži mazāks par cara elli nederēs

feciic 09.01.2018 21:48

Liec to kabeli plauktā un brauc pie kāda kas saprot ko tie cipari rāda. Mainīt visu pēc kārtas ir stulbākais ko darīt šajā situācijā.

feciic 09.01.2018 17:49

Kāda starpība kas tur kurā brīdī notiek un ar kādu degmaisījumu? Vienādas jaudas benzīns ir tik pat lēns kā dīzelis tikai tērē vairāk, vēl jo vairāk pilsētā. Ar visu to ka tilpums un svars ir lielāks.

par liesumu-šodienas benzīni sāk tuvoties dīzēļa patēriņiem tikai pateicoties tam ka inženieri smagi strādā lai piespiestu benzīnu strādāt ar max liesu degmaisījumu, kam jau arī ir savas ēnas puses(katalizatori, sprauslas, spoles un sensori kas dārgaki par dīzeļa saimniecību).

feciic 09.01.2018 15:25

Neaizmirsti par degvielas patēriņu kas tiek patērēts to ņūtonu iegūšanai.

Citroen berlingo 1,4 benzīns ar 75zs ikdienas braukšanā ir tikpat lēns un par litru neekoniskāks nekā 1,9 atmosfēriskais dīzelis ar 70zs.

feciic 08.01.2018 16:55

un ādas gabaliņu vestītē kurai apakšā džinsa krekls, dziedot "kantrī radies smiltenē"

feciic 05.01.2018 23:21

Nē es neesmu sajūsmā par to ka katrs nākošais modelis paliek arvien sūdīgāks. Audi ir maksātspējīgu(prasīgu) cilvēku auto, diez cik pircēju šodien atrastu tas v8 paliekot tā laika izpildījumā. Arī šodien ir iespējams uzbūvēt auto kas kalpotu pusmiljonu tikai ar apkopēm, bet diezvai kāds tādu varētu nopirkt. Tavas maģiskais mk2 tika konstruēts uz rasējamā galda ar skaitīkļiem ierēķinot lielu rezervi aiz tā iemesla ka katra optimizācija bija sīki un smalki jārēķina- lētāk bija ražot ar rezervi nekā tērēt gadus divu kilogramu alumīnija ietaupīšanai, tagad tas ir mainījies pavisam otrādāk.

feciic 05.01.2018 23:00

Neko tur nesačiposi neturbo dīzelim, ja arī kāds uzņemsies tad ieguvums būs nekāds. Uzliec mazākas/šaurākas riepas, izmet lieko balastu no mašīnas būs plus 5zs uz pakaļas jaudas stenda.

feciic 05.01.2018 10:28

Pērkot auto operlīzē maksimālās izmaksas jau ir samaksātas, ja auto izdodas pārdot virs dīlera atpirkuma tas jau ir izmaksu samazinājums.

Vairak uztrauc doma par to ka samazinoties pieprasījumam pēc pēcgarantijas autiņiem tieši iespējamo grandiozo remonta izmaksu dēļ varētu pamatīgi kristies jau tā zemās atpirkuma summas, respektīvi jauna auto pircējs paliek par tā vienīgo lietotaju un pēc operlīzes beigām auto nonāk zem preses. Kaut kamēr kas šāds realizēsies jauni auto gan jau brauks tikai ar elektrību/ūdeņradi/atomenrģiju samazinot vai stipri palielinot kopējo auto sarežģītību.

Šo jau ļoti labi var redzēt ar franču auto, otreizējās pārdošanas cenas ir smieklīgi zemas tieši dēļ tā iemesla ka ieguldīt 5 gadīgā citroen divus tūkstošus ir kosmoss bet piecgadīgā Audi vēl tīri tā nekas.

feciic 05.01.2018 10:20

īsti nav saprotams iemesls ažiotāžai jo ietaupīt neko nevar, kopš brīža kad nodoklis jāmaksā par visiem gadiem.

Agrāk izejot piemērem 1 gada decembŗī un nākamo apskati novelkot līz 3 gada janvārim varēja ietaupīt viena gada nodokli.

Tagad skati pārceļot no decembra uz janvāri var "iegūt" tikai dubulta apjoma nodokli-pērnais + tekošais gads.

Ja trāpa tukšajos posmos tad var diezgan pamatīgi pagarināt apskates termiņu, auto pirku decembra sākumā un tagad ceturtajā gadā apskate pārbīdījusies jau līdz 7. februārim.

feciic 04.01.2018 17:22

Man kautkā liekas ka šo diskusiju var slēgt jo tas kurš pirks jaunu auto diezvai interesēsies par iespējamiem remontiem pēc garantijas beigām, tādi cilvēki, kuri nopērk jaunu un taisās ar to braukt līdz šrotam ir stipri maz pret kopējo masu. Un ja arī kāds atrodas tad auto izvēle būs maksimāli racionāla, bez liekām ekstrām un ar maksimāli vienkāršu(lētu) motoru. Sveiciens Fanam!

feciic 04.01.2018 16:52

2,5 V6 TDi ar noskŗejienu zem 200k jau ar uguni jāmeklē, tāpat tas netiek ražots jau gadus 10+, tas sen jau vairs nav "jaunais", pat pirmo gadu 2.7 un 3.0 tdi jau lielajam vairumam tuvojas pusmiljona slieksnis(grabošas ķēdes un čurājošas sprauslas).

Ja pirms gadiem 20 importa mašīnām visām varēja no vienas mucas eļļu samainīt bez starpības mersis vai opelis, tad tagad starpība starp zemas/vidējas klases lietotas un tik pat lietotas premium klases uzturēšanas izmaksām paliek arvien graujošāka. Man personīgi ļoti patīk R klases mersis bet es tādu negribu(nevaru) atļauties uzturēt pienācīgā līmenī ar visiem elektro navarotiem, pneimo piekarēm, pilnpiedziņu utt utp, bet tapēc jau nav jābļauj ka mašīna mēsls un konstruktori idioti, ir godīgi jāatzīst ka nav naudas un jāizvēlas pieticīgāks auto.

feciic 04.01.2018 16:37

Nu tad jāpērk Audi/BMW/Mercede, piemēram pērkot jaunu A4 jāpiemaksā pat par salona spogulīšu apgaismojumu.

Tiesa start/stop būs standartā, kas ir nevis tieša EU prasība bet saskaņā ar degvielas patēriņa(CO) mērījumu specifikāciju 25% no braukšanas laika mašīna rūc tukšgaitā, attiecīgi uzstādot start/stop sistēmu standartā ir lieliska iespēja samazināt degvielas patēriņu un CO izmēsu daudzumu vismaz uz papīra, attiecīgi samazināt ikgadējo nodokļu apmēru gala pircējam.

feciic 03.01.2018 16:09

Bieži vien aiz analogiem rādītajiem un manuāliem kloķiem un pogām tāpat slēpjas caur can-bus strādājoši vadības bloki, kuri komunicē savā starpā. Tie tāpat nav lēti.

Bēt nu vairāk vai mazāk krāsaini ekrāni mašīnās nu jau ir vairāk nekā 20 gadus, skārienekrāni vairak nekā 10 gadus. Kautkā nav dzirdēts par šausmīgām problēmām, parasti vairāk runā par automātiem, dpf filtrien, sprauslām un kēžu maiņām motoriem. Vienīgais kam ir gadījusies masveida laža ar multimediju iekārtu tieši konstruktīvo klūdu dēļ ir BMW CCC navigācija.

Jebkurā gadījumā ražotājam diži neinteresē ka kautkur austrumeiropā pēc 20 gadiem kāds nevarēs atļauties nomainīt vienu vai otru mezglu tā dārdzības dēļ. Vienmēr un jebkad atradīsies kāds kuram kāds remonts vai elementāra apkope būs pārāk dārga.

Neviens taču nespiež pirkt mirstošām ekstrām piebāztu vecu premium auto ja par to pašu naudu var nopirkt jaunu Dacia, ar kuru vismaz pēc Smaidiigā reportiem nav nekādu problēmu.

feciic 26.12.2017 13:10

kasinsh79 rakstīja: Ja man tagad būtu vēlme ģimenei iegādāties JAUNU auto, izvēle visticamāk būtu jāizdara starp 2 auto - VW Tiguan un Mazda Cx-5. Kādēļ? Jo, VW ārkārtīgi patīk jau mans ikdienas Passat un gribētu identiski aprīkotu arī otru (brīvdienu auto - ģimenei un ikdienas auto - sievai) auto. Ņemtu ar pagarināto max iespējamo garantiju.

Mazda Cx-5 patīk vizuāli un arī visu cieņu japāņu uzticamībai. Par to naudu var saņemt pretī lieliski aprīkotu auto arīdzan.

Krosoveri sievai vairāk patiktu augstākas sēdpozīcijas dēļ.

100% auto būtu benzīna dzinējs ar automātu.

Lai sapņi piepildās

Lai mums te daudz reālu sapņu īstenotāju

CX-5 noteikti nav slikts auto bet ne ar benzīna dzinēju un automātu. Šādā komplektācijā viņš arī paliktu kā sievas ikdienas auto jo jaudas trūkums ir izteikti jūtams uz šosejas.

feciic 24.12.2017 10:58

msh rakstīja: Nu, cilvēki mēdz pielāgoties sūdīgi funkcionējošam pārnesumu pārslēgšanas mehānismam... Priekš golfa 020. kārbas man mehānisms ir diezgan stingrs, arī tāpēc ka esmu tur šo to uzbūvējis no rokas [plastmasas sviriņas tika aizvietotas ar lodveida šarnīriem] un uzlicis šortšifteri - bet tā kā savulaik bija jāiemācās dažreiz ieslēgt, tad piešāvos pie tā mehānisma darbības gļukiem, ja izļurkāts - ir gadījies redzēt TIK briesmīgi izļurkātus mehānismus, kur īpašnieks bez problēmām brauc - nu kā viens golfkluba biedrs, aizbraucis apskatīties pirkt mk2, teica ka mašīnas īpašnieks teicis ka viņš bija pirmais skatītājs, kurš mācējis robos ieslēgt... Jaunākās 02A kārbas, kam ir troses, arī ir redzētas izļurkātas - ir sanācis braukt ar mk3 1.9 TDI, kur bija ļoti labi jāpiešaujas, kādā tieši kloķa pozīcijā drīkst stumt kloķi lai trāpītu vajadzīgajā robā - es par šitādu "šķipele ogļu čupā" variantu ātri izbesītos, bet netehnisks cilvēks samierinās, kamēr vēl var pārslēgt...

Uz tā fona audī un fofāgena mazmotoru kārbas, kam ir stienis, liekas pēc fantastikas - audī ar tik izļurkātu kulisi, kur kloķi varēja paraut 5 cm uz augšu, slēdzās pilnīgi pieņēmami un vienīgais iemesls kāpēc nomainīju - uztrāpījos šrotā pie viena A80 izārdīšanas, kam bija laba kulise....

Savā ziņā jāpiekrīt-manuālis kamēr vien pavisam nav putrā būs braucams, automāts ar vienu sačakarētu solenoīdu sajās pats sevi.

feciic 22.12.2017 15:51

Sieva brauc ar S-max, vietas vienmēr pietiek jebkādas komplektācijas 5 cilvēkiem plus daudz mantām, lielākas lietas līdz šim nav nācies kautkur atstāt vai neaizvest.

Tērē caurmērā vienu litru vairāk nekā golfs, lielākas(dārgakas) riepas, pārejie visi ar eskpluatāciju saistītie izdevumi +/- līdzīgi.

Tā ka ne vienmēr liels un ērts auto nozīmē lielas ekspluatācijas izmaksas. Pats ikdienā braukt gan negribetu jo tomēr drusku par lielu un smagnēju veiklai braukšanai, bet nu tā gaumes lieta.

feciic 20.12.2017 19:21

Mnu

šis

izskatās labāk nekā šis

Pat āpsim skaidrs ka pēdējais ikdienā ļauj braukt daudz vaļīgāk.

Visas šīs smukumlietas ļauj ražotājam smuki nopelnīt-itsevišķi ja tiek likta tikai S-line, sport line vai Rline ārējā paka.

feciic 20.12.2017 13:04

Katram savs, bieži vien kādas vēlmes nav savienojams, piemēram mīksta un klusa gaita ar labu izskatu(rūpnīcas sēdinājums un 20" riteņi).

Ja 100% braucējiem būtu svarīga braukšanas sajūta, tad ielās būtu krietni vairāk caterhamu, miatu, lotusu un vēl lērumu modeļu kur braukšana ir likt augstāk par visu pārējo.

feciic 20.12.2017 9:48

Ja auto vajag kā pārvietotāju starp punktu a un b tad var pētīt testu punktu sadalījumu starp bagāžnieka litriem un vietas daudzumu kājām aizmugurē sēdošajiem.

Ja patīk arī stūrēt tad vienīgais tests kas būs daudz maz derīgs ir brauciens ar katru noskatīto auto-ja dīleris nedod pavizināties tad kautvai nomā paņemot uz vienu dienu būs daudz kas skaidrs. Ja nepatiks kā tā mašīna brauc tad nekāds glāžu turētāju skaits vai regulējams bagāžnieka grīdas augstums to neglābs.

feciic 20.12.2017 9:42

Man vairāk patīk otrās paaudzes X3 motortelpa ar četru cilindru motoru

Bildē nav ne uz pusi tik iespaidīgi(rēcīgi) kā dzīvē.

feciic 19.12.2017 16:27

Kā pats stāsti tad mašīnas lielākas nepaliek, tātad arī motortelpas. Motori gan paliek sarežģītāki un vairāk apkarināti ar visvisādu drazu, attiecīgi ar vietas apkopei paliek mazāk.

Par vienkāršību-ražotājs auto projektē pirmajiem 200 tūkstošiem, tālāk viņam ir pilnīgi vienalga kas ar to kasti notiek, jo ražotāja klients ir jauna auto pircējs, jauna auto pircējam interesē tikai TCO līdz maksimums tiem pašiem 200 tūkstošiem. Parasti pirmā zobsikna tiek mainīt pie šāda nobraukuma.

Tā kā dzinēji paliek arvien sarežģītāki arī to projektēšana paliek arvien laikietilpīgaka un dārgāka un ražotājam bieži lētāk ir pa garantiju nomainīt visu dzinēju/kārbu kurš salūzis varbūt ne līdz galam pārdomātu risinājumu dēļ, nekā ieguldīt ļoti lielu naudu lai izstrādātu super pārdomātu un advancētu motoru, kuru slavētu vasjas Lietuvas garāžās

feciic 19.12.2017 9:42

Parasti jau zobsiksnas maiņai piemet vēl kāda sulojoša blīvslēga maiņu, kam varbūt nemaz bez motora izņemšanas klāt netiek, tāpat bieži vien izvilkt motoru un servisēt stanokā ir daudz ērtāk un ātrāk nekā mēģināt "ietaupīt" laiku un mātes vārdiem lamāties ka rokai pietrūkst vēl viena locītava vai plaukstai pirkstu par daudz, mēģinot piekļūt kādai dziļi noslēptai skrūvei.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti