iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 17.03.2017 12:32

Simt punkt pirms pirmās reģistrēšanas LV tur vēl ir nogriezts-itogo pusmiljons aiz muguras, kas pilnpiedziņas dīzelim var sagādāt pārsteigumus jebkurā brīdī.

Kapēc neskaties uz benzīns gāze?

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/cr-v/dlimm.html

Tīrs nobraukums, gāze jau uzlikta un par cenas starpību var arī pārkrāsot

feciic 17.03.2017 10:39

šorīt uzripināju 30to tūkstoti golf 7, 1,6 tdi, dsg

Gada laikā servisā bijis trīs reizes:

1. atsaukums aizmugurējo durvju slēdzenēm un graboša aizmugurējā sēdekļa slēdzene

2. DSG resets/kalibrēšana-asi slēdzās

3. apkope

Divreiz pie mīnusiem iedegās kļūda par starteri, pati tā arī pazuda.

feciic 16.03.2017 11:02

Max cena būtu puse no jaunām, piekabei uzsprāga 12 gadīga riepa-tiesa bija jau sākusi sprēgāt.

Diezvai pašam gribētos izšautu riteni pie ātruma kas tuvojas otrajam simtam.

Tikko ielūrēju pkp.lv par cenām-350eurīšos var paņemt jaunu pieticīgaka brenda riepu.

feciic 14.03.2017 16:05

Tā kā atbildes drīzumā mainīsies tad vēlams vismaz reiz nedēļā pieteikties.

feciic 14.03.2017 15:14

Es to vairāk biju domājis par XJ

XE un XF kam šobrīd būtu jābūt peļņas nesējiem tādas vaļības atļauties nedrīkst.

feciic 14.03.2017 10:59

Ja patīk aktīvi braukt tad mans atklājums bija Dunlop sport maxx, saķere fenomenāla kā uz sausa tā uz slapja un pielijušās krasta ielas špūres pēkšņi vairs nebija manāmas.

Dila gan diezgan strauji un uz šosejas drusku "dziedāja".

Iepriekšējā pieredze ar Dunlop vasaras riepām gan nebija tik laba jo sport sp01, bija salidzinoši drausmīgi cietas un skaļas.

feciic 14.03.2017 10:46

Man domāt ka ar Jaguar stāsts ir līdzīgs kā ar Range Rover-dārgs, smalks, aprīkots ar visādiem vipendroniem bet pilnīgi noteikti nav uzticams.

feciic 10.03.2017 9:48

Debica Frigo 2, pēc pieredzes gana "lipīga" prātīgam ziemas braucējam, gan pietiekami stingra un "nesmērējoša" karstā vasarā.

feciic 09.03.2017 17:50

Konkrētais nebūs labākais piemēts ja vācijā lētākais 14 gada dīzelis ar tomātu, ādu un 200k aiz muguras maksā 300eur lētāk tad šis ir vainu sists vai tīts.

Problēmas cik dzirdets ar dīzeļiem pie 200k nobraukuma, kas Kashins diezvai būs aktuāli, rada gabals iepirka jaunu turbo benzīnu, šobrīd 50k, zero problēmu. Salons pašaurs motors gana jaudīgs-160zs, patēriņš zem 8 litriem.

feciic 09.03.2017 10:32

Jautājums GB12-Kasko polisē stāv rakstīts ka atlīdzību var neizmaksāt ja auto aprīkots ar riepām, kuras neatbilsts ražotāja specifikācijai(izmērs). Cik ļoti uz šo skatās?

feciic 09.03.2017 10:27

Ja jau ziemā 215/60/16 ir ok tad kapēc vasarā nelikt 225/50/17? būs gabaliņu lielāka par oriģinālo bet tāpat mazāka par ziemas un iegūsi plus vienu centimetru riepas borta augstumam.

Par lielāku riteņu labāko vadāmību nāksies Tevi apbēdināt

www.caranddriver.com/features/effects-of-upsized-wheels-and-tires-tested

feciic 08.03.2017 17:29

Vakar ietestēju svaigi pirktās Nokian naglenes-rok kā vells sniega pikas metot pret durvīm, nevar ne salīdzināt ar WR D4 kam idejiski ir nosacīta skujiņa.

Tīri subjektīvi liekas ka tieši radžoto riepu protektors ir vairāk piemērots sniega "rakšanai" tīri dēļ tā iemesla dēļ ka var atļauties retāku protektora zīmējumu jo nav nepieciešams smalkas lameles noturībai uz ledus.

feciic 07.03.2017 11:44

Kas Tev kaiš? Tik apbižots ka neviens nav asvaltu līz namdurvīm ieklājis.

Kādas tad ir tās tehnoloģijas grants ceļa uzlabošanai šādos laika apstākļos? Parādi kurš ir tas labais grants ceļš šādos laika apstākļos?

Dzīvoju nelielā pilsētā un pēdejie 300 metri līdz mājai ir ceļs ar grunts segumu, kurš tika pilnībā atjaunots pirms 4 gadiem, tiek greiderēts vismaz reizi mēnesī un piebērts pēc vajadzības, satiksme nav liela bet tāpat viss ir vienās bedrēs.

feciic 04.03.2017 16:36

Uz ko tieši tajā video jāskatās?

Uz arhaiskām amīšu fūrēm vai kravas kastēm kas kūpina ratus? Pielietojums tam visam?

Uz moderna vieglā nav vērts jo iespējamais ietaupījums būtu nebūtisks, fūrēm atkal tieši ietaupījumu var iegūt uz jaudas rēķina, kuru neapzinīgs šoferis nokurinās mēroties ar krāniņiem.

feciic 28.02.2017 11:03

3. nejauc perekupu ar auto meklētāju, perekups sameklēs lētāko sūdu un apčubinot tirgos kā ņebitij ņekrašenij, izejot pēc "atradu auto, pircējs pats atradīsies", auto meklētājs vai sauc kā gribi, meklēs konkrētu auto konkrētam cilvēkam, diezvai tas pats Deniss būtu gatavs riskēt ar savu reputāciju, iesmērējot lētus sūdus.

feciic 27.02.2017 17:04

Konkrēti bija autohus.de

Viņiem visi auto stāv mājaslapā un reizi pāris nedēļās cenas tiek samazinātas par ~300eur. Man pat liekas ka tur neviens īpaši neispringst uz katra konkrēta auto peļņu-iepērk vairumā, visus iztirgo un galā gan jau pluss sanāk.

feciic 27.02.2017 15:50

Lētākiem par ko?

"Tīri" auto ar nelieliem, pierādāmiem nobraukiem nav lēti arī Vācijā. Lielie kantori kas tirgo pēclīzinga mašīnas pielieto vienkāršu shēmu jauna auto cena reiz koeficienti kas ietver reālo auto stāvokli, nobraukumu un vecumu, reizi pāris nedēļās tiek samazināta cena līdz kāds to auto nopērk.

feciic 27.02.2017 15:45

1. Tas atkaŗīgs kā notiek komunikācija-ja iebaksti linku uz mobile un saki gribu sito tad kur var kautko saregulēt ar cenu?

2. Tas atkarīgs no atdzinēja godaprāta jo ja tas auto ir bijis tik labs lai stieptu šurp tad nebūs arī problēma atrast citu pircēju.

3. Ko mehāniķis bez spec aprīkojuma un servisa var peteikt par auto?

feciic 27.02.2017 12:42

Ir divi radagabali kas ar šo nodarbojas, ir ņemti auto no abiem, viens specializējas uz auto meklēšanu uz vietas Vācijā, personīgi izvēloties un apskatot auto, parasti cena ir virs tirgus vidējās bet paši auto ir tīri kopti un bez slēptiem defektiem. Otrs velk pēclīzinga auto no izsolēm, garantija šajā gadījumā ir oriģināls nobraukums un tīra servisa vēsture. Cena tāpat ir virs tirgus videjās bet auto gandrīz garantēti nav frankenšteins vai tītenis.

Ja vajag specifisku vai vienkārši labu auto tad šāds pakalpojums der ja vajag lētāk kā kaimiņam tad garām.

Mīnuss protams tāds ka jāuzticas auto vedējam.

feciic 24.02.2017 0:36

Mešalka tik laba un tomāts tik slikts....

Kāds ir jaunākais tomāts ar kuru esi braucis? Nesalīdzini 50 to gadu 2-3 ātrumu kārbas ar mūsdienu 8-9 ātrumu kastēm jo tur kopīgs ir tikai nosaukums. Mūsdienīgs tomāts sapratīs kurā robā slēgt tikai no tā vien cik strauji un dziļi nospiedīsi gāzes pedāli, līdz kikdown nemaz netiekot, lēnā garā pātrinoties varbūt vienu robu uz leju, aši uzsitot pat visus trīs un vēl viens brīnums, divsajūgu robots pat māk bremzēt ar motoru ar starpgāzēm

Un tas ka kautko nevar atļauties nenozīmē ka tas ir slikts bet gan to ka nevar atļauties. Citam nav problēma saremontēt tomātu lai rīta desmaizi pie stūres var apēst, citam katra papildus kapeika pie auto izdevumiem ir galvassāpe.

feciic 22.02.2017 19:36

A ko lai saka ja Vācu ražotajs ieliek to pašu varžēdaju motoru?

Mini 1,6D(BMW) un ford focus 1,6 tdci.

Un kas notiek ja VAG filtru dedzinot notērē vairāk degvielu nekā maksā Eolys uzpildīšana?

Ar to arī franču autobūve izceļas ka liek dzīvē idejas un inovācijas nebaidoties riskēt.

Nevis kā VW pēdējie trīs pasāti nav atsķirami un pieķerot audī tēmu tad tur arī vismaz vizuāli nekas interesants nenotiek jo nezinātājs jauno modeli atpazīst pēc spīdīgākām lampām.

feciic 20.02.2017 12:21

Zirgspēku pret eiro attiecībā diezvai būs vēl kāds līdzvērtīgs piedāvājums šajā cenu kategorijā, cik tie zirgspēki darbspējīgi jau ir cits jautājums jo pēc youtubes video tas GT kustās par kapeiku labāk kā standarta divlitru dīzelis ar DSG.

Kā auto jaunam cilvēkam man liekas nav ne vainas, var pš pš uztaisīt un tā.

feciic 19.02.2017 15:38

Ja auto nav pirkts līzingā tad neredzu problēmu to mainīt kautvai katru mēnesi, ja nav nekādas speciālas prasības pret ietilpību vai pielietojumu tad pavisam forši.

Ir jau garšīgi tie vārītie kartupeļi ar biezpienu un silķi bet kapēc nepamēģināt suši?

Arguments ar problēmu izķeršanu īsti netur kritiku jo lietots ir lietots un jebkurā brīdī var paprasīt ieguldījumu.

feciic 17.02.2017 11:03

Pārāk vispārīgs jautājums, kas par auto, motoru un kādā ātrumā pats parasti pārvietojies?

Jāskatās pie kādiem apgriezieniem motoraam normāli sāk pūst turbīna, ja brauksi zemspiedienā tad var gadīties ka pastiprināti veidojas kvēpi kas arī audzē ciet EGR un ekonomija arī diezvai kāda tur sanāk.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti