superb rakstīja: J.D. Power analīzi veic aptaujājot lietotājus, taču TUV ir tehniskā apskate ar attiecīgu reglamentu un tur ticamība neapšaubāmi ir augstāka.
Ticamība kam? Svarīgākais taču galu galā ir apmierinātība ar iegūto, ne?
DimanC rakstīja: nezinu par iespējamo pieprasījumu Latvijā
Tu gribētu uzsaukt draugiem par 300 - 400 latiem vizināties 3-5 stundas ar šo brīnumu?
Nedomāju, ka pie mums kas tāds maksātu mazāk (dēļ it kā lētākas elektrības un darbaspēka) - jo cenu noteiktu tas pats LV fenomens, kas apģērbam - mazs pieprasījums=augstas cenas.
Platz für 100 Leute (bis 25 Sitzplätze, 80 Stehplätze), hat eine elegante Theke, zwei ausziehbare Flaschen-Kühlschränke, eine MP3-fähige Stereoanlage und zwei Toiletten an Bord.
rudens68 rakstīja: Cik pēc cipariem noprotu viņiem salidzinot ar Latviju būs aptuveni 3-4 reizes lielāka "konsolidācija".
Par kādiem cipariem ir runa? Par absolūtajiem vai relatīvajiem? Ja relatīvi, tad - attiecībā uz ko? Uz IKP? Uz iedzīvotāju daudzumu? Uz valsts platību?
Varbūt, vienīgi \"alusbāru\" varētu palaist pa sliedēm, bet tad arī jautājums - vai būs pietiekami daudz gribētāju par braucienu vien maksāt vairākus latus (sk, piem., en.wikipedia.org/... ), varbūt, tad visu var noreducēt uz iespēju pie vadītāja iegādāties 2-litrīgos balonus?
Iespējams, tāpēc, ka par tramvajiem sajūsmā te ir tikai pāris tev līdzīgie un padomju gadus pieredzējošie (ar domu par krievu tūristu nostaļģiskām jūtām) arī iet mazumā (lasīt- izmirst).
Padomju laikos valsts varēja kaut ko tādu sponsorēt, tagad tam vienkārši nebūtu pieprasījuma par tādu cenu, kas to spētu atpelnīt.
Palasīju vēl. Vispār diezgan daudzi sodi paredzēti arī velosipēdistiem/mopēdistiem. Taču, ja kājās ir pietiekams spēks, tad nav vērts stāties pēc policijas pieprasījuma, jo:
Par nepakļaušanos tādas personas atkārtotai vai vairākkārtējai prasībai apturēt transportlīdzekli (par bēgšanu), kura ir pilnvarota pārbaudīt transportlīdzekļa vadītāja dokumentus, —
uzliek naudas sodu mopēda vadītājam simt divdesmit latu apmērā, bet cita transportlīdzekļa vadītājam (izņemot velosipēda vadītāju) piemēro administratīvo arestu no desmit līdz piecpadsmit diennaktīm, uzliek naudas sodu no astoņsimt līdz tūkstoš latiem un atņem transportlīdzekļu vadīšanas tiesības uz četriem gadiem.
Nemaz ne tā - Likuma priekšā velosipēda vadītājs arī tāds pat transportlīdzekļa vadītājs ir kā auto u.c. transportlīdzekļu vadītāji. Šis APK punkts attiecas vispārīgi uz "transportlīdzekļa vadīšanu", neizdalot kādas apakškategorijas.
Rīcības plāns sekojošs - stādinām velosipēdistu, prasam personību aplicinošu dokumentu (pasi/vadītāja apliecību), piestādam sodu. Ja nav dokumenta - nododam brigādei, kas šamo transportē uz iecirkni "personības noskaidrošanai", tālāk soda izrakstīšanai. Vajadzēs vairākas Lielās Bertas!
Palasi vien APK, mēs te jau kaut kad šito muļļājām - es ar biju pārsteigts, ka lisapēdistam praktiski nekādi sodi nav paredzēti pēc APK !!!
Palasīju. Atvainojos par muldēšanu (gribējās drusku pafantazēt).
Attiecīgās nodaļas sākumā ir pants- 149.3 pants. Velosipēdu un mopēdu vadītāju administratīvā atbildība ceļu satiksmē
Šajā nodaļā noteiktos administratīvos sodus nepiemēro velosipēda un mopēda vadītājam, izņemot gadījumus, kad attiecīgajā sankcijā velosipēda un mopēda vadītāja atbildība ir īpaši paredzēta.
brmbrmm rakstīja: Piemēram, uz vanšu tilta rītos un vakaros varētu "ņemt priekšā" velosipēdistus!
Pēc likuma viss kārtībā – mierīgi var turēt un draudēt, bet lai uzliktu lisapēdistam sodu, tam jābūt atsevišķi atrunātam, kā tas ir par šmigošanu… Citādāk nekā…
Nemaz ne tā - Likuma priekšā velosipēda vadītājs arī tāds pat transportlīdzekļa vadītājs ir kā auto u.c. transportlīdzekļu vadītāji. Šis APK punkts attiecas vispārīgi uz "transportlīdzekļa vadīšanu", neizdalot kādas apakškategorijas.
Rīcības plāns sekojošs - stādinām velosipēdistu, prasam personību aplicinošu dokumentu (pasi/vadītāja apliecību), piestādam sodu. Ja nav dokumenta - nododam brigādei, kas šamo transportē uz iecirkni "personības noskaidrošanai", tālāk soda izrakstīšanai. Vajadzēs vairākas Lielās Bertas!
Lēta nebija, bet toties neko neskrāpē un pati nelūzt. Stiklu čakarē lēts skrāpis kurā saķeras smilšu un putekļu daļiņas un vēlāk darbojas kā abrazīvs. Un nekādus metāla skrāpjus!
Čakars ar ķīmiju reti atmaksājas, turklāt rezultāts uz biezāka ledus ir samērā nožēlojams.
Man ar šitāds ir lietošanā - www.malloryindustries.com/...
Šķiet pirku Siguldā, Gāles namā (saimniecības bode blakus no \"Raibajam sunim\", bet šogad vēl nemanīju). Vēl pirms pāris gadiem tamlīdzīgus rīkus manīju Igaunijas Statoilos, slotiņas tādas nopietnas, pamatīgas un ērtas, bet maksā arī kaut kur 5-10Ls.
Reāli tie Pitstop.lv piedāvātie rīki ir baigie draņķi - izmesta nauda, lēti, prasti, sū.. labāk vienreiz normālu nopirkt nekā katru gadu pa pāris lētajiem draņķiem, ko grūti lietot un kas beigās salūzt.
Vakar biju iegriezies Siguldas \"Gāles namā\", tur augstāk minētie skrāpīši www.malloryindustries.com/... ir par Ls 1.82 gabalā. Ļoti parocīgi un izturīgi! Turpat pārdošanā bija arī šīs firmas slotiņas.
Biideklis rakstīja: Pats esmu ar 6to mazdu nu jau150 k nobraucis.
Nevajag drist, valdi, ir vinja skalja, ir
Pieljauju, ka katram uz taas auss kaads savaadaaks dziivnieks uzkaapis.
Fanam - ja gribi saliidzinoshi bezprobleemu auto - njem 3 mazdu, savukaart, ja esi no cilveekiem, kursh kriit gjiibonii ieraugot mazu ruusas plekjiiti uz arkas - nenjem.
Ir vinjaam taa pat kaa 6tajaam probleemas ar kraasojumu.
Par gondu nemaaceeshu teikt.
redz, problēma laikam ir tajā, ka man ir ļoti laba dzirde (arī muzikālā). Tāpēc es arī visiem pārējie auto, ļoti labi dzirdu skaņas izolācijas nepilnības.
Ko piemēram dod mersim perfektā dzinēja skaņas izolācija, ja uz dzinēja trokšņa neesamība rēkina tu sāc dzirdēt akmentiņus arkās, asfalta faktūras un rupjuma izmaiņas un sāc dzirdēt katru plaisu asfalt????
Kuram tad auto tādā gadījumā ir labāka skaņasizolācija?
Ja ļoti traucē visādi trokšņi, ir viens ļoti vienkāršs risinājums - aptiekā var iegādāties ausu aizbāžņus! Vai arī var braukt ar datorspēlēm.
toletôrullomāns