Nu, cik var noprast, laikam baigi precīzi arī trāpīts nebija... šoreiz.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, cik var noprast, laikam baigi precīzi arī trāpīts nebija... šoreiz.
Līdz brīdim, kamēr kāds neizdomās, kā tos beigtos aķus reanimēt... Par DSG kārbām arī sākumā teica, ka tās neremontējas...
www.tvnet.lv/8139186/krievija-izsauj-uz-ukrainu-starpkontinentalo-ballistisko-raketi
Interesanti, kāda būs reakcija...
Domāju, plus mīnus 5 gadu pārskatāmā nākotnē visi Latvijas dīleri (nu, varbūt izņemot Veho, Moller un Inchcape) tirgos ķīniešu mašīnas.
Nezinu, no kā "nāves un ciešanām", tavuprāt, es te mēģinot "novērst uzmanību", tas tev kā patoloģiskam melim labāk zināms, tikai atgādināšu vēlreiz, jo tev laikam ļoti lēni pielec - ar mani apsēstais Berkmani, atpisies no manis un beidz man bāzties virsū.
twitter.com/MKpolitika/status/1858869814652989736
Būšu dažu vietējo vatņikuprāt morālais kroplis un nemaz nesērošu, ka pasaulē par vienu deģenerātu mazāk...
Varēja jau tā simboliski pirmo Atakamu uzmočīt pa to Kerčas tiltu...
Bija pirms laika iespēja nelielu gabalu notestēt - hibrīda versiju ar priekšpiedziņu.
Pozitīvais:
- Dizains ļoti progresējis. Tagad jau pat var teikt, ka Dacīte izskatās labi gan no ārpuses, gan iekšā;
- Man patika hibrīdsistēmas darbība. Auto pietiekami daudz brauc elektrorežīmā, kas nodrošina diezegan labu degvielas ekonomiju;
- Pie stūres ir ērti, ko nevarēja teikt par iepriekšējo modeli.
Negatīvais:
- Trokšņi salonā. Auto ir skaļš - rite, dzinējs. Nu, pamatīgi sit pa ausīm;
- Apdares materiālu kvalitāte. Nu, labi, cieto plastmasu šādam budžeta auto var piedot, bet tas, ka 2000 km noripojušam automobilim jau pamatīgi grab vadītāja durvis, gan nav OK;
- Audiosistēma - nu, tā visiem Dacia modeļiem ir vājā vieta. Bet, nu, kaut kā taču jāietaupa...
Kopumā - ļoti saprātīgs pirkums. Turklāt, kas interesanti - labi aprīkoti Duster diezgan stabili tur pozīcijas arī otrreizējā tirgū, īpaši pilnpiedziņas modeļi.
Vispār, nav gan. Šī ir 3. paaudze. Otrā paaudze dizainiski ir nedaudz līdzīga pirmajai, bet tāpat gan salons, gan izmēri un viss pārējais diezgan būtiski atšķiras.
Esmu braucis ar parasto pašuzlādes hibrīdu. Nu jā, dizains ir tāds, nu diskutabls. Man personīgi no priekšpuses līdz vidum tas ļoti patik, aizmugure - nu, politkorekti izsakoties, tā ir interesanta. Salons gan ir ļoti labs - plašs, apdares materiāli ir OK, viss ērts un pārskatāms, ir tāda diezgan izteikta premium sajūta. Skaņas izolācija kopumā laba. Patēriņš varēja būt labāks - man ar manu braukšanas stilu kombinētajā ciklā sanāca mazliet zem 9 litriem, bet, nu, te jāsaka, ka auto jauns, neiebraukts, plus auto tomēr tika testēts dažādos režīmos, attiecīgi, ikdienā gan jau patēriņš būtu par kādu litru zemāks. No lietošanas vienīgais, manuprāt, būtiskais mīnuss - jaudas tomēr varēja būt vairāk. 219 ZS tai lielajai govij šķiet tomēr pārāk maz. Lai nu kā, ja dizains netraucē, es teiktu, ka šajā segmentā par šo cenu jaunais Santa Fe ir ļoti laba izvēle.
Atšķiru, tikai norādu, ka šo naratīvu izplata arī avoti, uz kuriem tu atsaucies. Bet tu gribi teikt, ka paša Trampa izteikumi par zudušo Ukrainu, sliktāko darījumu, kurš ir labāks par to, kas notiek tagad, "labāko pārdevēju Zelenski", kuram tiekot doti nauda, bet kurš, redz, "refuse a deal", arī ir no konteksta izrauts?
Jā, par to, ka tika saņemts noradījums, izlasīju tikai šorīt, un ļoti ceru, ka tas tiešām paliks tikai viena cilvēka izteikums. Bet, nu, skeptiķis manī saka, ka nebūs ar Trampu viss tik pozitīvi, kā dažiem gribas cerēt (nu, līdzīgi kā skeptiķis manī runāja 2022. gadā, kad vairums runāja, ka krievs neiebruks Ukrainā - es pat Černobiļas ceļojumu atcēlu). Taisnības labad gan jāsaka, ka Trampu uzskatu par mazāku ļaunumu, nekā demokrātu Ukrainas noasiņošanas politiku...
Šī ziņa bija ne tikai "Sorosa un demokrātu propagandas" kanālos. Reku, tavā linkā pat ir atsauce uz to pašu newsukraine.rbc, kur arī Lanzas paziņojums tika publicēts.
twitter.com/nexta_tv/status/1855308120177713303
Nu ko, Trampa fani...
Ne tikai. Ventspils šoseju vismaz līdz Tukumam, Jūrmalas apvedceļu ieskaitot, Kokneses-Tīnūžu, Pleskaveni līdz Cēsīm vismaz, Tallinas, Bauskas, Liepājas...
Kārtējais apliecinājums par to, ka tie progresīvie jampampiņi ar tukšdiršanas čempionu misteru Tvērumu priekšgalā sajās jebko, kam pieskarsies. Bļ.., pat Rumānijā masveidā būvē autostrādes...
Tas, ka Tramps uzvarēs, bija skaidrs, kad tika ziņots, ka pēc reitingiem abiem plus mīnus vienādi, jo, līdzīgi kā mūsu Aldi vai Aināru, arī viņa elektorāts ne vienmēr atklāj savu izvēli... Kas būs? Tramps būs izlēmīgāks un vismaz Ukrainas sakarā tā nemuļļāsies kā demokrāti. Jautājums tikai - uz kuru pusi tas izlēmīgums pagriezīsies...
Neredzu šo postu. Šlesers mani nobloķēja pēc tam, kad atgādināju viņam par 800k parādu pēc iepriekšējo politprojektu likvidēšanas
Arī nav taisnība. Antivakseri iedalās 2 grupās - normāli cilvēki, kuriem antivax ir kaut kādu iemeslu dēļ (pat nav tik būtiski - saprātīgu vai vnk tiktoku pārskatījušies) gūta pārliecība, bet visādi citādi viņi ir sakarīgi, un tad ir tādi, kā mūsu pāķu vatenis, kuri pilnā nopietnībā tic, ka lidmašīnas ar ķīmtrasēm uz galvas kovidu kaisa, katrs otrais mirušais ir dēļ vakcīnas, 5G ir šaitāna izstrādājums, un vēl visādām muļķībām, plus vēl mīl vati... Tie pirmie pārsvarā arī ir Šlesera elektorāts. Kā Žigis savā laikā izteicās - par Šleseru balsos naivi cilvēciņi, kuri daudz ko nesaprot, bet idioti balsos par Gobzemu. Protams, Šleseram plusā ir arī tevis pieminētie ar krieviju tirgotiesgribētāji. Bet būsim godīgi, neko viņš tur nepurina. Kaut ko pamuld ēterā un tas arī viss. Turklāt viņu tā īsti nemaz nopietni nevar uztvert, ņemot vērā paša biogrāfiju, jo viņa/Kalvīša, kā arī viņa/Ušakova valdīšanas laikā tāpat bija pilns ar kliedzošiem nesaimnieciskumiem. Nu, vienīgi, var iziet uz to, ka tautai atmiņa īsa...
Jābūt ir personu apliecinošam dokumentam. VA nav obligāta, ja vien nebrauc ārā no Latvijas teritorijas.
Kā tu domā, kāpēc man parāva ņirgu? Tas tirliņš regulāri publicē visādus melus un kremļa naratīvus, turklāt izmisīgi raujas pie varas. Mēģināja tikt Eiroparlamentā, tagad diedelē atbalstītājus Rīgas domei. Atradis savu auditorijas nišu, uz kuriem tad nu arī spiež. Un, kā redzam, rezultāts kaut kāds jau ir. Tikai šo nišu jau pamatā ir ieņēmis Šlesers, pārējiem atliek tikai pilnīgi idioti.
"Tā kā es mēdzu purnagrāmatā paskatīties Jāņa Lauvas viģikus..."
Man ir bijuši 3 SAABi ar lielo turbīnu dzinējiem un LPG. Pirmajam 9000 2.3T kaut kas raustījās pie gāzes uzdošanas, bet tā arī nepaspēju saprast kas un novērst - sasitu to mašīnu un tādu arī pārdevu. Otrajam (9-5 Aero) visu laiku meta Chech Engine par neatbilstošu maisījumu. VIsādi mēģinājām izlīdzēties. Beigās nomainīju reduktoru un visas problēmas atrisinājās. Trešajam (arī 9-5 Aero) problēmu ar gāzi nebija nekādu visu manas + ex sievas lietošanas laiku (kopā kādi 3-4 gadi). Visi šie auto tika pirkti ar jau uzliktām gāzes iekārtām.
Zobenes izmaksas nav tik lielas, bet jaunajam pircējam tas būs liels bonuss. No šī vieokļa skatoties, jēdzīgāk būtu skaitīties, piemēram, VAG grupas 2.0 dīzeļa virzienā, ja meklē tādu auto, ar 190-200k uz tāfeles, nekā 150-160... Zobene viņiem ir jāmaina pie 180k... Protams, ja var pierādīt, ka tā ir mainīta. No otras puses, tās zobenes maiņa šamiem maksā 400-500 euro - nav arī nekāds kosmoss. Citi cipari gan ir ar BMW ķēdes motoriem, kur ķēdes maiņas jau ir ar 4 ciparu skaitli rakstāmas.
Jauno dīzeļu galvenā problēma - cilvēki tos nelieto tā, kā ražotājs ir paredzējis, tb., braukā ar tiem pārsvarā īsus attālumus. Līdz ar to man personīgi lielāka uzticība būtu, piemēram, 5 gadīgam dīzelim ar 150-200k nobraukumu, kā tikpat vecam ar nobraukumu zem 100k...
Berlingo/Rifter. Bet tas caurums ir tik mazs, ka normālu krūzi tur neielikt.