Kārtot: Augošā secībā
1 2
JankaV 27.06.2015 13:13

man darba auto- 2012. gada sprinters, kad bija nepilnu gadu vecs tika noškelts (iemauca viens sānā un nostuma no ceļa) un pa kasko saremontets pa 11kLs, tad nu pavasarī bija uz apkopi pie dilera- un shie man vinju atņema uz 2 nedēļam - vienu sanu pārkrāsoja pilnībā- aizmugures durvis, otram sānam apakšu un to daļu virs vejstikla- jo bija uzburbusi krāsa- un vietām jau redzama rūsa- tas viss tika izveikts pa garantiju- tagad sprinters atkal kā jauns

JankaV 20.01.2013 18:09

Kurš tad nez organizē šito neskaitāmo topiku cepšanu pēdējā laikā

JankaV 20.01.2013 14:50

degviels filtrs+ siets bākā ciet, vai arī gaisu sūc kaut kur

JankaV 19.01.2013 11:13

rudens68 rakstīja:

JankaV rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Es gribētu zināt cik daudz tas dekstera dīzelis pa tām 15 min sasilst - mana audī benzīna kapsētai brīvgaitā desmit grādu salā vajag pusstundu lai uzsiltu līdz darba temperatūrai, kamēr VAG 1.9 TDI tur laikam varētu klabēt līdz bāka būtu sausa, bez rezultāta...

cik tew 1.9tdi ir bijuši gudrieniek?

Bij man 1. 9 tdi sharan , jau pie maziem plusiem uzsildīt nevarēja pat braucot . Reāli salu nepiedzīvoja ,jo salūza

patrubokā sveces gan jau bij beiktas- vai vispār nebija + termostats pa 3ls

JankaV 18.01.2013 23:29

msh rakstīja: P.N. Es gribētu zināt cik daudz tas dekstera dīzelis pa tām 15 min sasilst - mana audī benzīna kapsētai brīvgaitā desmit grādu salā vajag pusstundu lai uzsiltu līdz darba temperatūrai, kamēr VAG 1.9 TDI tur laikam varētu klabēt līdz bāka būtu sausa, bez rezultāta...

cik tew 1.9tdi ir bijuši gudrieniek?

JankaV 05.01.2013 20:26

Shiirs rakstīja: manam auto ir 220 Zs, es vienkarshi fiziski nevaru palikt tadiem luzniem astee, bet tas nemaina faktu ka vini smird

nav vairs super-druper 1.8 20v ar 125z/s?

JankaV 05.01.2013 18:51

tekoši paliec šiem astē?

JankaV 05.01.2013 16:57

trešais bez gāzes ir kadi 20 ne jau 50 turik

JankaV 05.01.2013 13:41

ir kam grab, man negrabeja- bija vibracija un sajugs sudiigaaks

JankaV 05.01.2013 12:42

liec visu sajuga komplektu no golf3- 1z dzineja un aizmirsti par to mezglu

JankaV 05.01.2013 12:29

+ parsledzoties atmetot sajugu taka tads sitiens ir- bet to var atšķirt ja ilgi brauc ar to auto, man golfam sakas ar to ka saka smagak slegties robi- sajugs taka parmaz izspiežas

JankaV 05.01.2013 12:23

braucot ar trešo atrumu bez gāzes- tad vienā brīdi iemet grīdā- pie kaut kadiem apgrizieniem bus vibrācija, ātrumi nesledzas savādāk kā iepriekš?

JankaV 05.01.2013 11:34

arnjis rakstīja: paskatiisos motora spilvenus kas veel vareetu buut

DMS- dubultmasas sparats

JankaV 04.01.2013 18:13

DekstersFF rakstīja: Kāpēc jāatslēdz? Kāpēc nevar sataisīt un braukt kā ir?

ZB šitie kaktu meistari, pēc tam brauc un osti pēc tādiem dūmus.

tew arī bija a4tdi, tu vinjam neatsledzi?

dzinejs saņem vairāk tīro skabekli- strādā vieglāk, ka tikai dūmu nav bišk mazāk

JankaV 04.01.2013 15:26

JankaV rakstīja:

Pirmais rakstīja: vispār padoms ir pa pusei labs

egr ir vienkārši "jāņem nost"

precīzāk jānaxrenizē....

no sērijas - sniegs ir tīrs, tad tas nav jātīra

vienkāršākais veids kā to izdarīt lai elektroniskā daļa negļučītu ir aizsvarkot to vārstu ciet un no vadības štoka izzāģēt kumosiņu.... lai tā elektronika virina to mētelīti.... bet apakšā būs uzsvarkotas apenītes

caur ECU atslēdz tā darbību, mehaniski nahrenizēt šim nevajagot- no sakuma atslēdz to darbību ecu, man a4 ari atslegts

JankaV 04.01.2013 15:24

Pirmais rakstīja: vispār padoms ir pa pusei labs

egr ir vienkārši "jāņem nost"

precīzāk jānaxrenizē....

no sērijas - sniegs ir tīrs, tad tas nav jātīra

vienkāršākais veids kā to izdarīt lai elektroniskā daļa negļučītu ir aizsvarkot to vārstu ciet un no vadības štoka izzāģēt kumosiņu.... lai tā elektronika virina to mētelīti.... bet apakšā būs uzsvarkotas apenītes

JankaV 03.01.2013 20:27

jukky rakstīja: Nu tā. Šodien vienu Zefīru izdevās noprovēt.

Un tomēr diezgan inerts tas 2.2D motorelis. Piekare samērā kokaina. Izbrāķēts tehniskajā: dēļ atgāzēm. Džeks centās iestāstīt, ka tas dēļ netīrā filtra kkur izpūtēja. Esot vienkārši jānoņem un jāizmazgā. Šis lūk pārāk mierīgi braucot.

Jautājums šajā sakarā: vai tad šiem ir kvēpu filtri? Jeb kas tas par filtru/bunduli tur tam Zefīram ir?

atgāzu recirkulācija noprūdusi- ("EGR") tas jānem nost jamazgā

JankaV 03.01.2013 18:10

šodien kā reiz čoms ar 05 gada 2.2dti vektru gribēja man nodemonstrēt ka velk labāk pa standarta a4 b5 110zs- neiznāca

JankaV 26.12.2012 9:07

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jā....

protams jāņem 2.0 dCi, ja izdodas atrast....

Cik mazāk tā šujmašīna vidēji patērē - 500 grami būs?

manās rokās slučaina nonāca megane I 1.6 16v- iet viņš točna labāk par to tavu vēsturisko kapli

JankaV 24.12.2012 14:13

tas tev renim turbīna nobruka?

JankaV 14.12.2012 17:13

tas ir 1.9 d- sdi tas nav

JankaV 29.11.2012 21:25

Savs rakstīja: beidzat vienreiz gudri dirst, un apskataties, cik tādi audi maksā, un tad runājiet.

nezinu kam janotiek laj pa 2000 nopirktu 96. gada kapli- kurš ir maksimāli morāli novecojis

JankaV 26.11.2012 17:17

Shiirs rakstīja:

JankaV rakstīja:

Shiirs rakstīja:

JankaV rakstīja: 1.6 8v es meklētu- tiem 1.8 20v chakarejas bieži tas ķēdes spriegotājs, zondes utt

kads kjedes spriegotaajs, nav tur nekadas kjedes bet gan zobsiksna. a spriegotajs ir hidro un jamaina kopa ar zobsiksnu.

ja noklajas spriegotajs un parlec vai partrukst zobsikna, tad vaina ir nevis spriegotaja, bet gan taja ka mashinas saimnieks ir feninjdraateetaajs.

1.6 motors ir galigs niikulis, neiet un rij neadekvati daudz degvielas, precizak tikai 0,3 litrus mazak par 1.8 20 varstu dzineju.

kā tavuprāt tiek savienotas tās divas sadalenes kuras griež tos 20v?

par to 1.6 neiešanu- lielākā daļa no viņiem neiet- jo nav kaut kas kārtībā

sadalenes savienojas ar kjedi, tas gan. perkot mashinu ljoti labi var dzirdet vai tur viss ir sadilis vai nav, jo tad tas motors brivgaita strada ka dizelis. un izdilis sadalenju mehanisms ir tikai un vienigi nevizhiga saimnieka nopelns, vini iet muzhigi ja lej labu elju un laicigi to maina, ka ari uzpase eljas liimeni.

sāk bieži čakarēties tas mehānisms kurš spriego ķēdi atkarībā no akselersatora stāvokļa

JankaV 24.11.2012 7:51

Shiirs rakstīja:

JankaV rakstīja: 1.6 8v es meklētu- tiem 1.8 20v chakarejas bieži tas ķēdes spriegotājs, zondes utt

kads kjedes spriegotaajs, nav tur nekadas kjedes bet gan zobsiksna. a spriegotajs ir hidro un jamaina kopa ar zobsiksnu.

ja noklajas spriegotajs un parlec vai partrukst zobsikna, tad vaina ir nevis spriegotaja, bet gan taja ka mashinas saimnieks ir feninjdraateetaajs.

1.6 motors ir galigs niikulis, neiet un rij neadekvati daudz degvielas, precizak tikai 0,3 litrus mazak par 1.8 20 varstu dzineju.

kā tavuprāt tiek savienotas tās divas sadalenes kuras griež tos 20v?

par to 1.6 neiešanu- lielākā daļa no viņiem neiet- jo nav kaut kas kārtībā

JankaV 21.11.2012 20:18

1.6 8v es meklētu- tiem 1.8 20v chakarejas bieži tas ķēdes spriegotājs, zondes utt

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti