Visi saka, ka caurspidiga, bet pec tam zemudes akmeni. Bet tas jau gan jau visur.
Ka var tiesam zinat, vai bijusi caurspidiga vesture?
Visi saka, ka caurspidiga, bet pec tam zemudes akmeni. Bet tas jau gan jau visur.
Ka var tiesam zinat, vai bijusi caurspidiga vesture?
nomainījām kloķvārpstas sensoru. Problēmu neatrisināja. Bet vismaz dabūjam šoreiz kļūdu '"p0320 crankshaft position (CKP) sensor/engine speed (RPM) sensor - circuit malfunction"
Laikam nākamais ir pārbaudīt vadus pie kāda elektriķa.
okay, tad laikam būs vien jāmaksā.
paldies!
Kā ar aux lv ?
skatos un domāju, ka iespējams viadā brīvdienās ar 7 centu atlaidi ir izdevīgi.
šis izskatās ar vadu?
Neredzu problēmu šeit dalīties ar linku, lai saprastu vai ir īstā prece vai nav.
Vai ir kāds cilvēks, ko Tu varētu ieteikt Rīgā, vai Rīgas rajonā, kas var uzmest aci par to gāzi?
Cik saproti būtu arī noderīgi izskanēt auto, lai atrastu vai ir kāas kļūdas?
Izrādās, problēma arī notiek, kad ir sauss.
Parasti, ja nevar piedarbināt, vienkārša vadu atvienošana no akumalātora dod.
Liekas, ka tad notiek 'auto datora resets' un auto saprot, ka tagad varu piedarbināties.
Vai problēma ir pašā auto datorā? Kā to varētu noteikt?
Varbūt, kādam ir iesakāms cilvēks elektriķis / vai cilvēks, kas var pievienot auto pie datora un veikt analīzi Rīgā/Rīgas rajonā?
sadales vārpstas sensors arī nomainīts.
Bet laikam tad vajag zinošu elektriķi, kas var atrast problēmu.
Vecās savu nokalpoja.
Sensoru problēmu atrisināju, nomainot divus sensorus.
Aizbraucu atpakaļ uz servisu. Saregulēja vēlreiz savirzi, bet šā vai tā uz šosejas auto nedaudz vēlas doties pa labi, līdz ar to stūre ir jātur nedaudz uz kreiso pusi.
Kā arī pati stūre, ja auto izdodas dabūt braukt taisni, pati nostājas nedaudz uz kreiso pusi, līdz ar to pati stūre nav taisna.
Atceros, kad mainīju stūres reiku servisā, tad pēc tam sākās problēmas 'pēkšnas' stūres vilkšana, stūre nav centrā utt. toreiz nebija laiks un iespējas braukāt atpakaļ uz to servisu. Pagāja 2 gadi un man apnika tā vilkšana.
vai no gross auto un tamlīdzīgām vietām ir ieteicams? dzirdēju, ka ne-orģinālie nav uzticami. Bet šajā gadijumā man vajag jebkādu.
Paldies, beigās izlēmu par riepu servisa pieredzi un paņēmu 225/50 standartu kas jau bija.
Super, paldies par info!
Paldies par atbildi.
Piemēram uzstādīt standarta lietas, vinču, sliekšnus, kaut kādus papildu lukturus. Nezinu vai parastie servisi ar to darbojas, domāju varbūt, ir kādi specifiskas garāžas Rīgā un tās apkārtnē kas ar to nodabojās.
Bet sapratu, doma laba par tiešu jautāšanu.
Varbūt, vari padalīties ar poļu mājaslapu?
Apsvēru domu, par jaunāka gadu auto.
Ko biedri var teikt par trešās ģenerācijas jeb pēc 2006.gada jeep grand cherokee 3.0 dīzeli, ja salīdzina pret 2.7 pirms 2006.gada 2 versijas dīzeli?
kā var atšķirt vai ir amerikānis 4 litrīgais vai eiropas?
Sandis_UR rakstīja: Un vēl. Ja gribi sakarīgu GC meklē vācijā ar pilnu vesturi, var atrast labus eksemplārus, bet rēķinies ka būs jāatdod vismaz 10k eur vai vairak.
Tad pareizi sapratu ka grand cherokee var ņemt pēc 2006.gada ar 3.1 dīzeli un nebūs tāda problēma kā ar tiem grand cherokee kas ir līdz 2006.gadam 3.1 ?
Biju apskatīties 4.7 , varbūt ir kāds lietpratējs kurš būtu gatavs nākt apskatīties vispārejo stāvokli tai skaitā motoru ar gāzi, lai saprastu vai ir vērts pirkt vai nē.?
vai ir kāds saskāries ar auto iegādi no Lietuvas, proti autoplius ?
ko vari teikt par 'jaunā' tipa Jeep grand cherokee ? proti ap 2007.gadu?
skatos, ak tiem ir tikai 3.1 dīzeļi kurus itkā neiesakot?
paldies par atbildēm!
Metu aci uz 2.7 grand cherokee 2002-2004. gads.
vai tas gads kaut ko daudz izsaka?
skatos, ka daudziem ir nobraukums ap 250k kas neliekas pareizs.. tomēr daudz gadi.
domāju, kā vis labāk pie pārbaudes pārbaudīt to kārbu un vai visi 4 velkošie labi strādā.. tā lai nākamajā dienā nav jābrauc uz servisu.
Cik arī noprotu viņam automātiski ir visi 4 velkošie .
Pec ka var noteikt ,ka auto tiesam ir tikai bijis LV?