Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
JanisGrinhofs 10.09.2020 8:24

Vajadzēja papildus divus raļļus drošās valstīs sarīkot vīrusa dēļ. Pieteicās latvija, Igaunija un negaidot arī Beļģija. Tātad atkal konkurence. Viss gāja uz to, ja rallis ir Latvijā, tas iespējams igauņi paliktu ar degunu. Beļģijas posms neoficiāli jau tika akceptēts. Tā lūk korejieši ar igauņu bāleliņiem iestājās pozā, ka Latvijā nebrauks. FIA rokas sasietas... Nu jau tas viedoklis caur "puķēm" ir oficiāls.

JanisGrinhofs 08.09.2020 15:10

Reāli wrc pie igauņiem aizbrauca kovida dēļ. Nebūtu tanaka un Hyundai šantāža, varbūt wrc būtu pie mums...

JanisGrinhofs 16.12.2019 16:33

Jau paskrējis laiks, taču cilājot atmiņas par Gada Auto pretendentiem, atmiņā atausa pāris spilgtākās atziņas par šo finālā iekļuvušo premium SUV. Neatkārtošos par kolēģu pieminēto vadāmību, ergonomiku, pasažieru ērtībām un tehnoloģiju klātbūtni. Gribētu atzīmēt augsto apdares kvalitāti un izmantotos materiālus. Jā tas nav galvenais, bet patīkami, vismaz zini par ko maksā. Likās, jaunais X ir palicis mazliet mierīgāks, korektāks, ne tik agresīvs kā iepriekš. Tas laikam tāpēc, ka šajā segmentā nav jācīnās par sekundēm kartinga trasē, bet jānodrošina savam saimniekam pārliecinošs brauciens vēlams vienmēr un visur. Domāju ar šo uzdevumu Jaunais X5 tiek lieliski galā.

JanisGrinhofs 12.12.2019 11:48

Toyota Camry, rets auto Latvijas ceļos. Varbūt ar jauno modeli situācija pamainīsies. Taču izvērtējot gūtos iespaidus testa braucienā, liekas dīlerim tas nebūs viegli. Vizuāli auto nes svaigas vēsmas un liekas tiks pamanīts, bet iekšā viss tā pa vienkāršo, kā sanāca tā sanāca. Visvairāk uzkrita novecojušais multimedijs, kā arī slinkā piekare, kura nesniedz šādiem sedaniem ierasto līganumu un pašpārliecinātību. Jāatzīmē, ka auto kopumā ir gana skaļš un novērst to ar audio skaņu būtu jokaini. Taču ērtību zīņā pretenziju nav. Arī nostrādāts samērā kvalitatīvi. Camry tiešām ērts auto,gan priekšā , gan aizmugurē. Vietas pietiek visiem. Cenu līmenis arī nav pārāk saulains, 31400 līdz 39400. Tā kā par aiziešanu tautās jautājums ir ļoti atklāts.

JanisGrinhofs 22.11.2019 21:24

L200 ir nišas produkts. Jaunais L200 pikaps bez lielām izmaiņām no priekšteča. Vienīgi "kosmētiski" uzlabojumi, dažās izmaiņas panelī. Taču gaita jau sen pazīstamā, tik raksturīga pikapiem. Īpaši jau citu ne ko gaidīt nevajadzētu. Tas ir darba "zirgs", negabarīta kravu transportēšanai pa neceļiem! Un tur viss ir kārtībā. Ko gan dižu var gribēt no lokšņu atsperu konstrukcijas. Auto domāts braucieniem pa mežiem, lauku ceļiem un citiem apvidiem! nepieciešamības gadījumā aizšūpoties līdz lielveikalam. Nekādas problēmas. Domāju, ka Latvijā pieprasītākās varētu būt "plikākās" versijas, sākot no 26990, jo diez vai ikdienas darba gaitās aktuāla būs sēdekļu ādas apdare,nejaušas akcelerācijas novēršanas sistēma, bezkontakta durvju atvēršanas un dzinēja iedarbināšanas sistēma u.c., ja tas ļauj ietaupīt vairāk kā pāris tūkstošus. Taču vienmēr atradīsies interesenti arī glamūrīgajām 36990 eiro vērtajām modofikācijām.

JanisGrinhofs 20.11.2019 21:57

Korejietis skaidri un gaiši demonstrē(vismaz grib to darīt)vēlmi tuvoties premium klasei. Ražotāji šoreiz ir pacentušies. Jaunais Santa Fe ir ar ļoti bagātīgu aprīkojumu. Uzmanība pievērsta pat sīkumiem. Piemēram, briļļu nodalījumā ieklāts speciāls, mīksts audums, lai nesaskrāpētu brilles. Sīkums, bet... Par lielākām lietām. Auto ir komfortabls gan salons, gan piekare. Brauciens ir līgans un pārliecinošs. Attiecīgajā braukšanas režīmā korejietis spēj būt samērā dinamisks. Arī uz nelīdzena seguma auto uzvedas klusi un pārliecinoši. Uzrunāja informatīvās un ražīgās bremzes. Salonā vietas normāli pieciem braucējiem. Arī bagāžniekā pasažieru mantas būs kur salikt. Ja izstellē trešo sēdekļu rindu, tajā var ierāpties ne tikai pirmskolas vecuma bērneļi, bet jau paaugušies pusaudži. Salonā daudz visādu kabatu plauktiņu un nodalījumu. Sīkumiem vietas gana. Arī tehnoloģijas Santa Fe nav gājušas secen. Principā tā īsti piesieties nav kur, taču cena uzreiz nosit interesi par šo auto. Domāju dīlerim pircējus atrast nebūs viegli.

JanisGrinhofs 19.11.2019 21:16

Škoda atkal trāpijusi ābolītī. Jaunais Kamiq tiešām izdevies auto. Tas ir spilgts pilsētas tā dēvētais krosovers(palielināts klilrens). Kaut arī auto ir priekšpiedziņas nelielais svars un pietiekošais klīrens braucējiem noteikti dos priekšrocības dubļainās špūrēs un sniegotās kupenās(kaut kur Ziemeļvidzemē). Neskatoties uz nelielajiem izmēriem, Kamiq ir samērā ietilpīgs. Aiz priekšā sēdoša 1,90 gara braucēja spēkratā var iesēsties arī 1,90 garš pasažieris. Neskatoties uz mazo dzinēja tilpumu(1,0 un 85kw), auto grib būt īsts "Olimpietis" un demonstrē vērā ņemamu dinamiku. Izmantojot ražotāju "aizmirsto" rokas bremzes sviru, brauciens var izvērsties visai jautrs. Kamiq gaita ir precīza un stabila,bremzes informatīvas, tas priecē. Braucot pa grants ceļu vai ielāpainu asfaltu dzirdama piekares aktīvā darbība, taču auto nav pārlieku ciets. Savu artavu (atšķirība no konkurentiem)te noteikti devis atbilstošs(205/60R16) riepu komplekts. Patīkami pārsteidza salona iekārtojums. Kamiq ir viens no retajiem auto, kura multimediju ekrāns ir integrēts panelī tā nebojājot kopējo "bildi". Domāju Kamiq spēs uzrunāt ne tikai konkursa žūriju, bet arī potenciālos pircējus

JanisGrinhofs 19.11.2019 0:08

Mazda ir laba kā vienmēr. Viss pārdomāts un saprotams. Dizains atpazīstams, tas ir Mazdas dizains. Arī auto salons ir tik pat pārdomāts. Viegli veikt dažādo funkciju vadību, slēdži un pogas ir "pa rokai". Nav pretenzijas pret apdares kvalitāti un izmantotajiem materiāliem. Viss akurāti un eleganti, taču pārāk vienkārši, pietrūkst odziņas. CX 30 ar savu 2,0 benzīnieku nav nekāds sportists, tam vairāk piestāv ģimenes auto loma. Auto brauc labi, droši tur trajektoriju. Taču uz nelīdzena seguma par sevi liek manīt piekare. Tā klaudz, laikam lai zinātu, ka darbojas. Automobīlim cenu diapozonā 23500-35990 tā kā gribētos klusāku. Potenciālajiem pircējiem būs par ko padomāt.

JanisGrinhofs 18.11.2019 13:31

Iepriekšējie komentāri izklausās gana emocionāli, taču šoreiz varu tiem tikai pievienoties. Mersis tiešām bija labs. Īsts sportists. Sportiski sēdekļi,zema sēdpozīcija, tumšs salons, precīza stūre, stingra piekare. Ārējais izskats nemaz neliecina par CLA sportisko dabu. Arī 163zs nav nekas īpašs. Tomēr braucot auto uzvedas tā it kā tam būtu daudz ņiprāka "sirsniņs". Auto ir ne tikai sportists, bet arī skaistulis īpaši salonā. Mūs sagaida jau iesrastais "mersīgais" garais ekrāns un krāsu mainošās gaisa atveres, kuras var radīt salonā īstu diskotēku. Mazliet traucēja, ka auto ir samērā paciets, pat komforta režīmā, bet citādi prieks braukt. Cena kā jau Mercedesam, bez pārsteigumiem.

JanisGrinhofs 18.11.2019 13:08

Auto spilgts. Bija jūtams pazīstamais Audi perfekcionisms. Jaunais A1 ir gana sportisks. Par to liecina gan uzvedība uz ceļa, gan dizains. Precīza vadāmība, stingra piekare, informatīva stūre, asas bremzes. Auto liekas varbūt paciets, taču daļu "vainas" te jāuzņemas zemprofīla riepām. Auto ir samērā ērti lietojama multimediju sistēma, ērti sēdekļi, vadītājs var iekāroties diezgan labi. Vienīgi aimugurējā rindā griesti "nāk" virsū. Jāpiezīmē, ka jaunajā A1 saglabājusies vecā, labā "roķene". Taču nav izprotama ražotāju doma auto, kas vērts 40000, saglabāt vecā tipa aizdedzes atslēgu.

JanisGrinhofs 17.11.2019 15:18

Jaunais Clio reāli uzrunā. Tā radītāji ir vērā ņemami pastrādājuši visās jomās. Ar jauno markas dizaina vīziju auto izskatās gana eleganti, varbūt pat "svarīgāks" kā citi klases "brāļi". Auto ir nobriedis ar savu stiliņu, bet ne garlaicīgi klasisks. Vēl spilgtāku iespaidu Clio atstāj salonā labi materiāli , kvalitatīva apdare un pārdomāts dizains. Tā vien liekas, ka esat iesēdies auto klasi augstāk. Lai arī auto spēj mierīgi spēj braukt ļoti paklausīgi, tas vedina uz azartisku braucienu. Īpašu sporta režīmā tas spēj būt gana dinamisks. Auto nav liels, taču priekšā braucēji jutīsies pietiekoši ērti. Tā vien liekas, ka no ārpuses Clio izskatās mazāks kāds ir patiesībā. Aizmugurējā sēdekļu rindā var "ierāpties" arī 1,90 garš braucējs. Jā ir šauri, bet tomēr... Tieši konkurenti piekāpjas. Galvenais kas uzrunā jaunajā Clio, tā ir piekares darbība. Mazais auto lieliski "apēd" asfalta nelīdzenumus un ielāpus, nekrītot uz nerviem. Clio nav ciets kā varētu likties. Tas ir saprātīgi stingrs, nodrošinot labu vadamību un stabilitāti. Nevar neatzīmēt piekares kluso darbību, lai gan šajā jomā grēko pat lielāku klašu pārsztāvji. Lielā mērā gaitas komforts ir atkarīgs no riepas izmēriem. Saprotams, ka Clio RS cenrādis(15900-18500) atšķiras no parastā Clio cenas(sākot no 10990). Taču Tu redzi, kas ko maksā.

JanisGrinhofs 14.11.2019 23:53

Kā runā paši igauņi, kuri ir tuvumā rallim. pasaules čempis nebūs Tanaka dzimtenē. WRC promouterim nav īpaši izdevīgi. Bet ja kas, nākošgad atkal "Estonia" gaidīs WRC dalībniekus un vēstnešus.

JanisGrinhofs 14.11.2019 23:40

Ford Focus ST nav tik mežonīgs kā nopietnākais "brālis" ar iniciāļiem RS, tomēr ST spēj uzrunāt. Principā tas nav nekas īpašs, jo ST tāds vienkārši ir. Ar 235/35R19 spēkrats domāts tikai ideālas vadamības un stabilitātes nodrošināšanai, jo nelidzenumus un asfalta ielāpus tas nemīl. Taču uz līdzena un līkumaina asfalta Focus ST "atveras". Auto jūtas labāk, kad saķere tiek pastiprināta ar vilkmes palielināšanu. Palielinot apgriezienus, sajūta, it kā auto censtos meklēt taisnāko trajektoriju. ST domāts reāli "draivam", lai gan tas ir ērts arī ikdienas braucieniem. Salons ir gana plašs, un arī aizmugurējā rindā ir pietiekoši vietas braucējiem. Tomēr cietā piekare ikdienas braucienos var sākt kaitināt.

JanisGrinhofs 14.11.2019 21:37

ToyotaSupra - Ātrs un bez žēlastības. Runas, ka te nav tas un tur kaut kas tā, vienkārši nav vietā. Supra ir auto, kas domāts īstam relaksētam braucienam, bet vēlams tiem, kas māk apieties ar šādiem "aparātiem". Auto tehniskās iespējas var vedināt braucēju uz kādu neapdomīgu soli. Ja esat saprātīgs satiksmes dalībnieks, varēsiet tīri komfortabli pārvietoties kopējā plūsmā. Suprai ir moderns, kvalitatīvs salons samērā ērta(lai gan zema) sēdpozīcija un pieņemams bagažnieciņš. Lielāks kā vairumam līdzinieku. Pieņemu, ka auto radīts markas tēla akcentēšanai un replikas atdzimšanai, līdzīgi kā Nissan GTR.

JanisGrinhofs 14.11.2019 21:13

Varētu teikt, ka šī gada Lielais tests bija izdevies. Labi izvēlēta pasākuma bāzes vieta, kas atviegloja žūrijas darbu,labi laika apstākļi un plašs pretendentu spektrs. Agrāk vērtējot spēkratus, salīdzinājām cik daudz jaunu tehnoloģiju ir pretendenta auto, kāds ir pasīvās drošības aprīkojuma klāsts. Tagad pienācis laiks, kad ir vērts vairāk uzmanības pievērst gaitas īpašībām un piekares darbībai, jo tehnologijas ir ienākušas tik "dziļi" autorūniecībā, ka tehnoloģiskā "attīstība" starp klasēm ir jūtami izlīdzinājusies(izņemot premium segmentu). Taču 8-10. novembrī Ādažu novadā bija ko vērtēt. Sākot ar pilnīgi jauno, sprigano Peugeot 208 un beidzot ar muskuļauto Toyota Supra. Garāks tests ar Audi e-tron pārliecināja, ka elektro auto ēra vēl nav un tik drīz nebūs mūsu ikdiena. Vairāk uzmanības gribas vai negribas būs jāpievērš hibrīdiem. Gaidīsim žūrijas verdiktu

JanisGrinhofs 29.10.2019 22:47

C5 Aircross varētu teikt frančiem izdevies. Dizains labs, mūsdienīgs, domāju pieņemams arī klasisko vērtību cienītājiem. Viss sabalansēts un saderīgs. Tomēr radās iespaids, ka ražotājs uzsvaru licis uz komfortu un ērtībām. C5 tiešām sniedz braucējiem patīkamas sajūtas. Brauciens ir līgans un pārliecinošs. Viss ir pārdomāts. Ērti lietojama multimediju sistēma un citi vadības slēdži. Patīkamu pārsteigumu sagadāja spidometra izvietojums. Ideāli, stūre nemaz netraucē. Diezgan reta parādība. Ērtie sēdekļi un patīkamā gaita neizaicina uz sportiskiem stiķiem bet Aircross visai mierīgi iekļaujas plūsmā un var būt arī pietiekoši dinamisks. Auto ērts un pietiekoši liels, lai tajā ērti justos ģimene brīvdienu ekskursijā. Auto nav ne lēts ne dārgs, no 20 t eiro līdz 34 t.eiro. Izvēles iespējas diezgan plašas. C5 Aircross varētu piesaistīt sev papildus uzmanību. Tomēr spēkratam, kura cena ap 30 t.eiro salona apdarē cietas plastmasas, nu kaut kā ne īpaši.

JanisGrinhofs 29.10.2019 21:56

Nu ASX reāli neuzrunāja. Nejūt to jaunā modeļa svaigumu. Auto nav parāk mazs tomēr vietas vien gana priekšā sēdošajiem. Liekas ražotājs jauno modeli sagatavoja tāpēc, ka tas bija jādara. Dzinējs nevelk, variators tā, skaļš dzinējs, salons gana vienkāršs, nav saprotama pārnesumu slēgšanas ar roku jēga. Tas arī palicis atmiņā. Diez vai lielie spoguļi, brīvā motortelpa un ērtā radio regulēšana ir lietas, kas uzrunās potenciālos pircējus. Auto bez odziņas.

JanisGrinhofs 24.07.2019 23:53

Cupra. Ateca sportiskā versija. Pareizāk būtu teikt sporta versija, jo sportiskums un dinamika(varbūt pat agresija) spiežas pa visām vīlēm. To, ka nebūs nekāda nūjotāju pastaiga, parāda brauciena pirmie kilometri. Stingra piekare precīza stūre, "burbuļojoša" izplūde, atsaucīgs dzinējs, viss tā vien vedina traukties garam miegainajai braucēju rindai. Auto ļoti stabils, lieliski stājas pie liela ātruma, pārliecinoša vadāmība. Pilnpiedziņa nodrošina labu saķeri. Cupra dizains, gaita, aprīkojums, viss liecina par pārliecinātu sportistu. Tāpēc praktiskās lietas aiziet otrajā plānā. Ba'gāžas nodalījums vidusmēra, salonā ērti abas rindās. Varētu šķist, ka Cupra ir kas vairāk par parastu Seat, taču salonā to nejūt. Pretējs skats ir aplūkojot Cupru no ārpuses. Dažādi dizaina elementi pasvītro tā "raksturu".Taču par visiem šiem labumiem jāatstāj gandr;iz 50000....

JanisGrinhofs 24.07.2019 23:23

Jimny vēlreiz apliecina , ka tas ir "purvu bridējs " ne "tango dejotājs". Uz asfalta auto uzvedas nepārliecinoši, taču lauku apvidus ir tā īstā stihija. Jimny priekšrocība ir lielais klīrens un īsās pārkares priekšā un aizmugurē. Īsts dabas mīļotāju auto.

JanisGrinhofs 24.07.2019 23:10

Tarraco īsts nodrošinātas ģimenes auto. Vietas pietiekami. Liekas labāk pat pievērsties 5vietu variantam, jo tam būs lielāks bagāžas nodalījums, kas šādam auto būtu praktiskāk. Galvenais izvēle ir. Auto ir mūsdienīgs dizains, bet bez savas odziņas. Salons ergonomisks, viegli lietojamas vadības pogas un multimēdiju sistēma. Tarraco gaita līgana relaksējoša, nemudina uz draiskulībām. Arī dzinējs, lai ar 190 zs, ar atsaucību akseleratora pedālim neaizraujas. Ja nepieciešams straujāks manevrs, pedālis krietni jāpamoka. vadāmība laba, informatīvas bremzes, taču izjūt katru ielāpu asfaltā vai asāku nelīdzenumu. Ar auto droši var nobraukt no lielceļa un meklēt mežā sēņu vietas. Auto droši pārvar kāpumus un smilšainas stigas. Auto nav lēts, taču varbūt manipulējot ar aprīkojuma izvēli, var panākt sev velamāku piedāvājumu.

JanisGrinhofs 22.07.2019 22:02

Škoda Scala diezgan pārliecinoši notur markas kursu. Rapid pēctecis ir krietni uzspodrinājis "spalvas". Auto izdevies dizainiski. Tas uzrunā, jo ir gana gaumīgs un pārdomāts. Ar jau zināmo pusotra litra dzinēju spēkrats demonstrē cienījamu dinamiku. Varētu likties, ka pie "vainas" ir ne pārāk lielais auto svars, taču salonā atradās trīs pieauguši vīri. Līgano braucienu mazliet pabojāja pārāk mīkstā piekare. Iespējams situāciju varētu uzlabot citi amortizatori. Neskatoties uz šim nepilnībām Scala būs nopietns pretendents titulam.

JanisGrinhofs 07.12.2018 0:10

Jaunais A klases modelītis štutgartiešiem tiešām izdevies. Padomāts ir par visu. Pirmkārt auto pastiepies, paaudzies, kļuvis nopietnāks. Lielā trīsstaru zvaigzne uz radiatora restes uzliek pienākumus. Īsts pilsētas bestcellers? Taču laikam nē, jo nāk no augstākiem plauktiem. Perfekts salons, mūsdienīgs dizains(maigi sakot). Lielais ekrāns lieliski iederas kopējā arhitektūrā. Tieši ar to jaunās paaudzes Mercedes spēkrati izceļas, sabalansētība, ļoti pārdomāts un izkopts dizains. Otrs mazās A klases trumpis jaunā multimēdiju sistēma ar balss vadību. Tās ir lietas, kas "paņem " patērētāju. Tad arī salons neliekas par mazu(aizmugurē)un bagāžas nodalījums par īsu. Transmisija un piekare notur augsti pacelto latiņu. Auto ir pārliecinošs ne tikai uz nesen ieklāta asfalta, tas labi "sagremo" arī nelīdzeno un ielāpaino, vēl no ceļubūvētājiem izsprukušo asfalta segumu.Izklausās pēc slavas dziesmām, bet varbūt Mercedes sajutis konkurentu "elpu". Taču diez vai A klase kļūs par mājsaimnieču, studentu vai jauno ģimeņu auto, pat ne cenas dēļ vien. Mazais mersītis tuvāk ir premiumam nekā kompaktklasei. Tad jau sākas cits stāsts.

JanisGrinhofs 05.12.2018 23:28

Korejieši nopietni pastrādājuši, lai jaunais Ceed reāli konkurētu ar eiropiešu vienas klases "brāļiem". Lielākus vai mazākus uzlabojumus veikuši visam auto. Ārejais dizains ir samērā izdevies, auto izskatas ļoti mūsdienīgs, pat stilīgs. Solīti tuvāk eiropiešu(vairāk jau vācu) stiliņam, gaumīgs. Arī Ceed salons kļuvis elegantāks. Acīs iekrīt kvalitatīvā salona apdare, materiāli izvēlēti pardomāti un saskaņoti ar kopējā dizaina foemām. Salonu nevar uzskatī par ļoti plašu, taču vietas ir pietiekoši. Ja 1,9m gari braucēji var iesēsties viens aiz otra, tas jau ir atzīstami. Iespējams salona ietipība panākta uz bagāžas nodalijuma rēķina, jo tas ir kompaktklases standarta apjomā. Aprīkojums korejietim diezgan bagatīgs, ir pieejama pat adaptīva kruīzkontrole. Starp jau ierastajām funkcijām stūres apsilde nav nekāds super jauninājums, bet vienkārši patīkami. Pretenzijas varētu būt pret salona gaisa plūsmas regulēšanu. Nav iespējams regulēt gaisa plūsmas apjomu, jo ar klapītēm regulējas tikai virziens, tās aizverot, plūsma vienkārši tiek pārtraukta. Jāatzīmē ērtā izkāpšana, ko atvieglo plati atveramas durvis. Kā tad ripo Kia Ceed? Auto nerāda brīnumus uz ceļa, bet ir pārliecinoš. Piekare samērā stingra, bet klusa, tas ir zināmas kvalitātes rādītājs. Auto labi tur trajektoriju, galvenais dod braucējam pārliecību. Ceed ir labs ikdienas auto, varētu teikt arī jaunas ģimenes auto, kurš ir gan prkatisks, gan arī stilīgs un par saprotamiem cipariem. Vienīgi šim spēkratam pietrūkst savas "odziņas". Atkarībā no aprīkojuma no 15000 - 22000. Varbūt ir vērts padomāt!

JanisGrinhofs 29.11.2018 23:16

Jaunais CRV demonstrē vēlmi izkarot sev "vietu zem saules". Jaunais Honda krosovers būs nopietns konkurents visiem "klses biedriem". Jaunajā CRV redzama ražotāja nopietnā attieksme pret katru mezglu, vai tehnisko risinājumu. Hoda CRV atstāj ļoti pārdomāta un izlīdzsvarota auto iespaidu. Vienīgi grūti spriest, cik pārdomāta ir dzinēju gamma, prasītos kaut kas ar lielāku veiktspēju. CRV izceļas ar solīdu, mūsdienīgu dizainu. Arī auto salons izveidots ļoti pārdomāti, ar labiem materiāliem un kvalitatīvu apdari. Ērti sēdekļi, Visu aktuālo funkciju vadības slēdži, sviras viegli pieejamas, loģiski izvietotas. Daudz slēdži atrodas uz multifunkcionālās stūres, bet tie netraucē viens otra funkciju izmantošanai. Multimēdiju displējs izvietots atšķirīgi no konkurentiem. Braucējam nav vēlēšanas to nolocīt, jo tas gaumīgi integrēts panelī. Auto salons var lepoties ar daudz sīklietu nodalījumiem. Vietas pietiks arī aizmugurējā rindā sēdošiem. Bez ērtiem "sēžamajiem" ar apsildi ir pieejama arī siltā , aukstā gaisa regulējams pievads. Lieki piebilst, ka visiem braucējiem pieejamas USB ligzdas. CRV sevī apvieno kvalitatīva, ietilpīga un labi vadāma auto īpašības. Tas varētu būt labs ģimenes auto ceļojumiem, braucieniem pie lauku radiem un ikdienas trakajā steigā. Jā, jaunais CRV nav tas lētākais auto , taču redzot , ko par prasīto cenu var saņemt pretī ir vērts padomāt.

JanisGrinhofs 26.11.2018 22:35

Ar Eclipse Cross modeli Mitsubishi ir centies markai pievērst uzmanību. Auto dizains ir interesants, nopietnais, agresīvais priekšgals un ķircinoši draiskulīgā, uzrautā pēcpuse. Savdabīgi, bet interesanti. Virsbūves līnijas šķautnainas, lauzītas. Tāds vēl nenobriedis nindzja. Toties salonā mājīgums un elegance. patīkams salons. Ērti sēdekļi, vadītāja sēdpozicīju iespējams pieregulēt elektriski. Tas atvieglo ideālā stāvokļa izvēli. Ērti jutīsies arī aizmugurē sēdošie pasažieri. Aizmugurējie sēdekļi ir regulējami, tas ļauj ērtāk justies garākā ceļā.Salona apdarē veikta kvalitatīvi, izmantojot labus materiālus. Ar 1,5 litru dzinēju Eclipse Cross nav nekāds dragreisu dalībnieks,taču pilsētas satiksme iekļausies bez problēmām. Toties uz šosejām apdzenot nevajadzētu būt pārāk pašpārliecinātam. Kā jau japāņu spēkratiem pienākas tiek piedāvātas daudz dažādu opciju. Nekādu pārsteigumu te nav. Multimediju vadība no centrālās konsoles skarienvirsmas nav pārāk ērta un lietderīga. Uzrunāja lielie ārējie atpakaļskata spoguļi, turpretī lauztais aizmugurējais logs ar šķērsli tajā reāli bojā visu "operu". Pēc ārējā dizaina jau nojaušams, ka bagāžas nodalījums nav tas lielākais klasē un nekādas papildus opcijas tajā nebija atrodamas. Auto gaita mazliet par mīkstu. Pilsētā tas varbūt netraucē ir pat labi,bet ārpus mūriem traucoties pa šosejām un lauku ceļiem zūd tāda kā stabilitātes sajūta. Ieraugot auto pa gabalu likās, ka "iekšā" būs vairāk.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti