Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
JanisGrinhofs 27.05.2013 11:10

Vispār par Mokku patreiz fano diezgan daudz līdzpilsoņu, jo gribētājs spēkratu varēs saņemt tikai pēc pusgada. Piedāvājums pagaidām neapmierina pieprasījumu.

JanisGrinhofs 27.05.2013 18:12

Viennozīmīgi Mokka ir stilīgāka par Astru, ērts salons un laba gaita. Salons reāli ir plašāks nekā izskatās no ārpuses. Dustera pluss ir caurgājamība, citus grūti bija atrast. Pirmo reizi iekāpjot likās, ka jaunais Moskviča modelis(uz katra soļa taupīts pilnīgi uz visu). Taču auto rūc un braukt var. Nevajag aizmirst, ka ne vienmēr lētākais ir tas labākais. Katram gan pašam jāsaprot cik viņam ir nauda un kādam mērķim auto tiek pirkts, kāda ekspluatācija un galu galā, kas patīk(tas ir normali, ja cilvēkam nav vienalga ar ko viņš brauc)

JanisGrinhofs 06.06.2013 17:34

Tieši tā. Biežāk netiek apšaubīta zemākā cena, pat tad kad ta par 50% atšķiras no projekta tāmes. Jautājums, ar kuru vietu domā iepirkuma komisija pielaižot šādus pretendentus konkursam.

JanisGrinhofs 06.06.2013 17:37

Visnotaļ sportisks auto par salīdzinoši saprātīgiem cipariem.

JanisGrinhofs 06.06.2013 17:43

Šajā nedēļas nogalē Somijā norisināsies Eiropas rallijkrosa čempionāta 4.posms. Uz starta Super 1600 klasē stāsies divi Latvijas pārstāvji, kopvērtējuma līderis Reinis Nitišs un viņa novadnieks Reinis Safonovs, tā ziņo rallycross.lv

JanisGrinhofs 15.03.2014 17:11

Cik var runāt par to ātrumu. Liekas CSSD vairs nekas cits nenāk prātā. Tā vien izskatās, ka visi ceļa satiksmes negadījumi notiek vienīgi tāpēc, ka netiek ievēroti satiksmes noteikumu ātrumu limiti. Atbildīgās personas un institūcijas spriež tikai par radariem un sodiem ātrumu pārkāpējiem. Citu būtisku satiksmes noteikumu ievērošana nav būtiska, lai paši tiek galā(amatpersonu attieksme). sabiedrība visu!! laiku tiek maldināta par negadījumu cēloņiem. Atrums ir jāievēro un jākontrolē, bet tas nav galvenais satiksmes drošibas stūrakmens. Par drošu ātrumu, tā izvēli pamatā nosaka braucēja kvalifikācija un spēja domāt...

JanisGrinhofs 27.03.2014 23:28

Skumji lasīt ziņas par šādiem negadījumiem. Diemžēl tā ir realitāte. Oficiālās amatpersonas jau gatavas uzlikt vēl oaoildus ātruma ierobežojuma zīmes un aktivizēt nedaudzo fotoradaru un radarēto policistu darbu. Taču šis nav tas gadījums. Visu šo negadījumu izraisītājiem pievienas vietas Lukstiņa kunga akcijas un reidi. Šie jaunieši tver mirkli un apliecina sevi paša acīs un draugu priekšā. Šie braucēji necenšas aizdomāties par sekām un savu rīcību. Kad neapdomība apvienojas ar iemaņu trūkumu un reizēm arī ar apreibināšanos, sekas ir neparedzamas. Lai cik tas nebūtu banāli, lielāka vērība jāpievērš jauniešu izglītošanai. Zināma daļa vainas arī jāuzņemas autoskolām un instruktoriem, kuri cenšas sgatavot kursantu eksāmenam dalībai transporta satiksmē uz ceļiem. Jaunie braucēji ir galīgi zaļi un bieži nespēj normāli iekļauties mūsu agresīvajā transporta plūsmā. Viennozīmīgi ir indivīdi, kuriem neinteresē apkārtējo viedoklis un elementāri braucēju kultūras aspekti. Kompānijā tas izpaužas vēl spēcīgāk un tad jau nekas vairs nav neiespējams. Šie stūres vīri nelasa aktuālus rakstus, neskatās tematiskas pārraides un neiedziļinās savdabīgajās CSDD akcijās par drošību uz ceļiem. Un tad kā paisumā periodiski nāk šo negadījumu viļņi airaujot nebūtībā neskaitāmas dzīvības. CSDD būtu jāvelta lielāka uzmanība tieši jauno braucēju veidošanās laikam, un ne tik daudz radaru izvietošanas problēmai vai jaunu akciju un reklāmas rullīšu tiražēšanu.

JanisGrinhofs 13.01.2015 22:49

Braucu ar FWD un RWD. Priekšroku dodu RWD, jo sagādā lielāku braukšanas baudu. Ikdienas lietotājam, kurš ar auto ir uz jūs, drošāk ir FWD, jo ziemā slidenos apstākļos labāk tur taisnvirziena kustību(velkošie riteņi zem svara). Tomēr līkumos viegli var aizbraukt taisni, ja stūrējošie riteņi izbuksē. Pastāv jautājums, kas ir bīstamāk - izslīdējis priekšgals(FWD), vai izslīdējis pakaļgals(RWD). Vasarā viennozīmīgi stabilāks ir auto ar RWD. Tam ir arī labākas manevrēšanas spējas, jo priekšējiem riteņiem mazāks griešanās radiuss.

JanisGrinhofs 13.01.2015 22:49

Braucu ar FWD un RWD. Priekšroku dodu RWD, jo sagādā lielāku braukšanas baudu. Ikdienas lietotājam, kurš ar auto ir uz jūs, drošāk ir FWD, jo ziemā slidenos apstākļos labāk tur taisnvirziena kustību(velkošie riteņi zem svara). Tomēr līkumos viegli var aizbraukt taisni, ja stūrējošie riteņi izbuksē. Pastāv jautājums, kas ir bīstamāk - izslīdējis priekšgals(FWD), vai izslīdējis pakaļgals(RWD). Vasarā viennozīmīgi stabilāks ir auto ar RWD. Tam ir arī labākas manevrēšanas spējas, jo priekšējiem riteņiem mazāks griešanās radiuss.

JanisGrinhofs 23.03.2015 9:35

Mums vienkāši nav elementāras braucēju kultūras. Visi jūtas visgudrākie. Ātrie necieš lēnos, bet lēnie speciāli neļauj ātrajiem veikt apdzīšanu, ja iespējams. Neļaujam izgriezties no pagalma, izliekoties, ka neredzam. Bet krustojumā pa sarkano braucam kā pa zaļo. Pilnīgi ignorējam tos , kas griežas pa kreisi, u.t.t.

JanisGrinhofs 25.03.2015 9:33

Viennozīmīgi, ja nobraukums mēnesī nelielsnav jēgas mest acis uz dīzeļiem. Dārgāki ekspluatācijā, jāuztraucas ziemā par nekvalitatīvu degvielu(iespējams), aķītim jābūt labam. Vidusmēra autiņiem vibrācija, skaļums....

JanisGrinhofs 12.04.2015 12:36

Vispār tā pārdošana ir viena nopietna štelle. Cik grūti nopirkt(nejaunu) tik pat grūti pārdot. Ja kādam rodas interese par "tavu" autiņu ir drusku jānolaiž un jādod prom, jo nākošais interesents vienkārši var nebūt. Jā, tu zini cik esi iekrāmējis tajā vāģī, cik tas labs, bet to zini tikai tu. Svešam cilvēkam to iestāstīt ir diezgan nereāli. Stāstot par savu autiņu, ir arī jānovērtē klausītājs. Reizēm pārāka sava auto slavēšana var sabojāt visu "drēbi"!

JanisGrinhofs 12.04.2015 12:47

Auto jāņem kamēr kāds cits nav paņēmis ar tādu caurspīdīgu vēsturi.

JanisGrinhofs 16.04.2015 8:26

Vispār šogad dažas interesantas lietas. Galvenā, viennozīmīgi, Jonasa uznāciens. Vērts sekot līdzi GP posmiem. Prieks, ka beidzot letiņam izdodas cīnīties par vietu trijniekā. Otrkārt gribēju pieminēt, ka pie Madonas, Smeceres silā top jauna trase. Trasē vasarā paredzēts Superkross. Forša trase, īsts motokrosa reljefs ar dabīgiem kalniem. Būs pa smuko.

JanisGrinhofs 16.04.2015 8:41

Viens variants ja ir doma par jaunu, ir atdot dīlerim. Loģiski cipars nebūs dižais toties nekādu problēmu. Piemēram par 2012 gada Yeti(2,0 dīz., 4x2) dīleris Karlo motors dod 1000 - 1500 mazāk par tirgus ciparu. Viņi grib ar garantiju nopelnīt. Ar to ir jārēķinās

JanisGrinhofs 16.04.2015 8:43

Gribēju piebilst par cenu. Ir starpība, vai tu auto gribi pārdot, jo tev viņš pūst garažā, vai arī tev ir iespēja tik pie cita!!

JanisGrinhofs 16.04.2015 8:48

Interesanti, kāda bija kaut kur Baltijā... parasta auto izstāde, ja šī bija lielākā? Apskatot izstādi šādas domas radās arīvēl dažiem domubiedriem.

JanisGrinhofs 16.04.2015 17:15

Jautājums atklāts. Kas kuram ir drošs ātrums? Drīzāk aicināt būt vienkārši apdomīgiem un vairāk rēķināties ar apkārtējiem. Drošs ātrums var lielu daļu samulsināt un ierasto 80km vietā sāks braukt vienmēr ar 70. Ka tik kaut kas nenotiek. Vienkārša ātruma samazināšana jau rezultātu nedos. Vienkārši adekvāti jāuzvedas uz ceļa.

JanisGrinhofs 17.04.2015 21:58

Basta? Kāpēc basta tāpēc, ka iered'miem un CP vadoņiem savu neizdarību un slinkumu vieglāk noslēpt deklarējot, ka pie vainas tikai ātrums. Diemžēl fakti runā citu valodu. Sertificēts tiesu eksperts atklāti norāda, ka lauvas tiesa no smagajiem un ne tik smagiem negadījumiem ir uz neapdomīgu manevru un cita veida pārkāpumu veicēju sirdsapziņas. Ātrums ir pārkāpums par kuru ir vieglāk sodīt, tāpēc tas ir izdevīgi.

JanisGrinhofs 17.04.2015 22:02

Labāk mazāk skatījumu, bet vairāk zvanītāju. Bet varu piekrist, ka jaunais CR-V starp līdzīgajiem ir viens no labākajiem, ja ne labākais. Bet dzinējs un transmisija katram pēc nepieciešamības.

JanisGrinhofs 17.04.2015 22:12

Ja runa iet par aptuveni 30 naudām, tad iesaku apdomāt Škoda Octavia Scout variantu. Laba apdares kvalitāte, pieņemams aprīkojums, plašs un ērts salons, liels bagāžnieks, dīzelis gana dinamisks, klīrens 18cm, pilnpiedziņa. Novērtēt palīdzēs testa brauciens. Lai izdodas!

JanisGrinhofs 20.04.2015 9:54

Kungi, tas vēl nav nekas. Lielai daļai jaunbūvēto un rekonstruēto ceļu(Latvijā) gandrīz vai masveidīgi tiek sakabinātas ātruma ierobežojuma zīmes 70! Piemēram Aizkraukle - Jēkabpils, aiz Staburaga, pirms katra līkuma 70. Agrāk tādās vietās mēdza likt "straujš līkums". Tad katrs vadītājs uzmanās un izvēlas sev drošu ātrumu, neviss stresaini sāk blenzt spidometrā.

JanisGrinhofs 23.04.2015 10:30

i40 jau ērts un plašs. Salonam ne vainas, bet griezes momentiņš pamazs. Tik lielam vāģim tas varētu būt būtiski. Degvielas patēriņš u.c.

JanisGrinhofs 23.04.2015 22:06

Viennozīmīgi nevar atbildēt. Pats esmu palīdzējis vairākiem, bet kā jau kungi izteicās, jāskatās pēc situācijas. Tavu laipnību kāds var izmantot apšaubāmiem mērķiem.

JanisGrinhofs 27.04.2015 12:59

Par jaunu autiņu viss skaidrs, vajag tikai sameklēt kodu. Lietotiem vāģiem, kuriem kods sen jau pazudis, to paveiks speciāli servisi(samērā leti unātri). Viens atradās savā laikā Strēlnieku ielā netālu no Melngaiļa(varbūt kas mainijies)

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti