ZZZZ rakstīja: Prioritāri jāskatās ar kādu automobīli vilksi. www.kaufmantrailers.com/blog-img/wp-content/uploads/2013/01/ram-hd-tow-6601.jpg
+ Tahogrāfu!
ZZZZ rakstīja: Prioritāri jāskatās ar kādu automobīli vilksi. www.kaufmantrailers.com/blog-img/wp-content/uploads/2013/01/ram-hd-tow-6601.jpg
+ Tahogrāfu!
Vernons rakstīja: Divasu piekabei E kategoriju vajadzēs.
Tahogrāfu arī vajadzēs!
Divasu piekabei E kategoriju vajadzēs.
Vai busam nav trieciena sensors? Maza melna apaļa ~ 2,5 cm diametrs.
Populārākais iemesls ir elektro magnētiskais degvielas padeves pārtraucējs uz sūkņa. Ja ir augstspiediena sūknis. Jānomaina.
Krievijā, ar tiesas lēmumu ir atzīta "bezkontakta avārija"! Avārijas izraisītajām jāpaliek uz vietas, pat tad, kad nav bijis kontakts! Aizbraukšanu kvalificē kā aizbēgšanu! Pie mums arī šis ir jāievieš! Vainīgais aizbrauca, sekas palika!
Piedāvājumā vairs nav ceļu satiksmes negadījumu samazināšana! Neiet runa par bojā gājušo samazināšanu!
Pastāsts pat nav par to, ka CSN ir spēkā pie noteiktiem ātruma limitiem!
Oficiāla kļūda spidometra ±6 km/h! EK Regula.
Interesanti palūkoties uz ātrās palīdzības video ierakstu.
Paskaties uz termo kabeli! Jutūbē atradīsi skaidrojumu. 2 reiz ekonomiskāka apsilde par jebkuru veikalā nopērkamo!
Ūpim. Gājēja pienākums "Dot ceļu" auto! Tas ir izdzīvošanas pienākums! Braucēja pienākums palaist gājēju ir Kultūras jautājums!
Ceļu satiksmes Likums ir Augstāks hierarhijā par Ceļu satiksmes Noteikumiem! Abos gadījumos Gājējam ir pienākums pārliecināties, lai izdzīvotu un lai kāds nensistos viņa dēļ! Kamēr gājējs nav izpildījis Savu pienākumu nerodas Tam tiesības spert soli uz brauktuves!
Pārāk liela uzmanība manai personai! Ja vēl ieklausītos manis teiktajā, Jūs būtu nenovērtējami.
Nordekā kādreiz strādāja izbijis policists. Rezervē sēdot, iešņaboja! Dispičere nepamanīja un feldšere pusdienās! Iedeva norīkojumu un tas nākamā līkumā ieplēsa Audi ar Ikarusu pakaļā! Izrādās nevar novaktēt nenovērtējamu!
Speciāli iešu vizināties ar sabiedrisko! Piekabes apliecība ir.
Nu jau Republikāņi teic, ka jāatriebjas par Vjetnamu un Ziemeļkoreju krieviem un jādod F16 lidmašīnas ar visiem pilotiem! Ukraiņu piloti ar esot apmācīti vadīt F16.
Matīsa ielā ģenerātorus remontē! Netālu no Valmieras ielas.
Zemūdeni "Kursk" nogremdēja amerikāņi ar torpēdu, teic kad par ar divām!
Uz Krimas tilta sprādziena rezultātā bojā gāja augsta ranga prokurors vieglajā auto! Kurš tur bija mērķis? Tilts vai prokurors. Degvielas cisternas tur stāvēja no 2 nakti!
Lādiņi Smart trāpa mērķī ar precizitāti 99,9%! Lai tas lādiņš aizlidotu kādam jāprot to sagatavot! Ielādēt stobrā, ievadīt koordinātes un iznīcināmā objekta kodu. Ar to laicīgi ir jāapmāca darīt!
Piemēram tagad notiek ukraiņu pilotu apmācība uz lidmašīnām F16! Tiks nodotas Ukrainas rīcībā 100 gab. Notiek apmācības apkalpot tankus Abrams. Vācieši beidzot ir piegādājusi pirmo partiju savus slavenos zenītlielgabalus ar apmācitām ekipāžām. Nu neiet tik viegli, kā dažiem šķiet...
Gadījums Ukrainā. Tēvs puikam uzdāvinājis dronu. Tas monitorē rajonu un ziņo tēvam. Tas informē armiju.
Tad Ukrainas armija meklē armijas droniem pilotus. Tēvs pieteic dēlu! Armijas vīri ieraugot puiku, saka, ka tas nav nopietni! Tēvs atbild, labāku par viņu nedabūsiet. Armijas drons nodrošina ar koordinātēm, kur jābliež! Protams Tēvs dēlu visur pavada. Par jaunu tas puika, bet spečuks.
Krievi kādreiz gatavojot Tautu karam radīja DOSAAF, kurā tad mācīja šoferus, ūdenslīdējus, un virkni citu speciālistu.
Šodien tie padomju laika šoferi ir beigušies! Jauni vietā, tikai par Savu naudu! Haubices būs kādam jāvada! Arī kravas jāved. Kas to darīs? Šaut jāiemāca. Vispār tā kara būšana ir pilnīgi citā dimensijā! Tehnoloģijas noteic visu. Bet zināšanu nav.
1996. gada 21. Aprīlī.
Džohars Dudajevs tika iznīcināts ar raķeti telefona sarunas laikā caur sputņiku! Jelcins deva pavēli!
Bairaktārs TB-2 ir ceļā! Tūliņ sāksies panika!!! Un uz ruslandi nebūs ko nosūtīt!!!
Punduris Urālos bunkurā sēž! Ko tas nozīmē?
Bradypus rakstīja:
Vernons rakstīja:
Vernons rakstīja: Divasu piekabei E kategoriju vajadzēs.
Tahogrāfu arī vajadzēs!
BE kategorija nekādi nav atkarīga no asu skaita. Un nekādu tahogrāfu arī nevajag.
BE teorijas kursi ir laikam lieliskākie, kas dzīvē apgūti - patiesā teorija max 1/2h, ko paklausīties un arī tad ja stāsta lēni, kā garīgi atpalikušiem. Pārējo laiku atsēdējām, kāds pie datora strādājot, kāds vienkārši yotube kaķu video skatoties - jo CSDD liek reģistrēties klātienē katras nodarbības sākumā un beigās, kā arī jebkurā brīdī var ierasties uz pārbaudi.
Braukšanas eksāmens gan tīri interesants un tieši atpakaļgaitā izbraukt figūras ar divasu piekabi, kas ar visu tentu ir daudz lielāka par vilcēju, paliek interesantāk.
Velti esi sēdējis un klausījies! Tas stāstītājs nav gudrāks par Tevi!