Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
ZZZZ 19.11.2016 21:21

GB12

Soda punktu sistēma stipri līdzīga mūsējai, 16 un tiesības čau. Pārlikt arī liels čakars.

ZZZZ 30.11.2016 10:59

Runājot par vairākumu auto modeļu līdz apmēram 2007.gadam ksenoni ir švaki gaismas avoti salīdzinoši ar to pasu modeļu pilnizmēra reflektora lukturiem kuros ieliktas labas halogēnas lampas. Nemaz nerunājot par čakaru ar lampu maiņu, līmeņošanas korektoriem un sliktu laika apstākļu ietekmē ātri aizaug tas mazais gaismu izstarojošais pleķītis. Anti navarots.

ZZZZ 30.11.2016 11:17

Runājot par vairākumu auto modeļu līdz apmēram 2007.gadam, mans secinājums, ksenoni ir švaki gaismas avoti salīdzinoši ar to pašu modeļu pilnizmēra reflektora lukturiem kuros ieliktas labas halogēnas lampas. Nemaz nerunājot par čakaru ar lampu maiņu, līmeņošanas korektoriem un sliktu laika apstākļu ietekmē ātri aizaug tas mazais gaismu izstarojošais pleķītis. Parastais lukturis ar reflektoru un stikla korpusu kas ar attiecīgu linzu zīmējumu ir daudz labāks un precīzāks gaismas atdeves objekts. Un jāpiekrīt msh, attiecīgi tāda luktura cena ir smieklīgi lēta.

ZZZZ 04.01.2017 11:51

Es ieteiktu apskatīties uz piekabi, kurai ir paceļama kravas kaste, vai pie sakabes ar kravaskasti ir kustīgs šarnīrs. Raideri un birstošas kravas būs vieglāk izkraut, iekraut. Skaties lai asis un trumuļi ir no populāra brenda ražotāja. Ir zināmi gadījumi, kad tikai nedaudz pārsniedzot pieļaujamo piekabes kravnesību izlūst gultņa korpusa stiprinājums.

ZZZZ 06.01.2017 14:54

Kādreiz bija lietojumā 2004-2005g 2,2 dci Xtrail vairāki auto. Tika ļoti daudz vilkta 2asu piekabe ar labu kravu. Piekarē nekas netika mainīts, pa visu laiku vienreiz aizmugures gultnis. Ļoti, manā uztverē, izdevies auto, kas labi turas pretī korozijai, salons ļoti plašs, daudzas pārdomātas lietas. Ziemā ātri uzsilst, teicamas gaismas, dinamika un degvielas patēriņš stabils 7l, Uz ceļa stabils pat lielos 140km/h ātrumos. Pilnpiedziņa atslēdzama, labi bloķējās. Auto viegls tāpēc aizputinātus ceļus forsēja labāk kā ramjveidīgie 4x4 . Mazas pārkares un labs klīrenss. Vienkārši labs ikdienas auto universāls. Ar attiecīga gadagājuma zafīru nesalīdzinoši labāks auto. Ja nu tikai OPC versija, bet tas cits auto, citiem mērķiem...

ZZZZ 06.01.2017 15:15

Kam tev veca tehnoloģija, vienkāršāk un ērtāk aplikācija telefonā, planšetē, navigātorā vai pat vienkārši iemest 2din ķīnas lēto rādio ar aux,usb,sd lasītāju pa 50$...Vismaz ik pa laikam varēsi datus atsvaidzināt.

ZZZZ 06.01.2017 16:30

Atsevišķi navigātoru jau var nopirkt pa 50...To vari atsvaidzināt ceļu izmaiņas, pārsvarā lietot ērtāk. Ja vairāki auto, vari iztikt ar vienu. Ja nepazīstamā pilsētā dosies ar kājām, arī vari paņemt līdz un izmantot! Vari ielikt dažādas navi programmas, kas citur strādā labāk vai sliktāk.

Bet nu katram savs, pērc disku un baksties ar pogām.

ZZZZ 06.01.2017 17:22

Ezis74

Cik man ir bijusi saskare ar Nissan dīzeļiem, tad ļoti maz problēmas un nosacīti labs patēriņš. Ko gan nevaru sacīt par Opel. Un paskaties apkārt uz ielām, ar ko tauta brauc...netiešs bet rādītājs.

ZZZZ 06.01.2017 17:25

Uzlādē akumulātoru, kad startēsi iepūt nedaudz gaisa filtrā starta gāzi.

ZZZZ 07.01.2017 12:00

Sasalt nevar, var sabiezēt. Motoru, radiātoru nesabojāsi.

ZZZZ 09.01.2017 11:27

kasinsh79

Ne pa tēmu, bet bāž tur jaunajos auto visādus elektro navarotus, kurus pa lielam daudzi ieslēdz lai paskatītos tīri kā tie funkcionē. Ņemam piemēram zafīru, laba lieta būtu ja otro sēdekļu rindu varētu pabīdīt ne tikai uz priekšu, kā tas ir arī daudziem citiem auto modeļiem, bet tieši otrādi uz aizmuguri. Tad braucot varētu ērtāk atlaisties, izstiept kājas. Arī veciem cilvēkiem būtu ērtāk iekāpt utt. Tad lūk šādu ekstru es gan izskatītu kā lielu priekšrocību konkurentu sarakstā

ZZZZ 09.01.2017 12:52

Bija man tajos laikos kantainais voyagers. Tam otrajā 2 un trešajā rindā 3 nieks lielais dīvāns. Vidējai mētājās mājās, un trešais tika izmantots kā pamata sēdeklis. Tam dīvānam bija sava sliežu parikte apakšā, kuru aizbīdīju cik var uz priekšu. Vienkārši limuzīniskas braukšanas sajūtas. Pasažieri nāk ar visām somām pa taisno salonā, nav ne jābakstās ne bagāžnieks netīrs jāvirina. Eh labas atmiņas. Tagad tie stown go, grīdā laižamie sēdekļi, lētu tabureti atgādina. Dodiet man atpakaļ ādas dīvānu un savāciet to stown go, nafig 100 gadi nav vajadzīgs...

ZZZZ 09.01.2017 12:55

Stāstiņš pa ragaviņām un ratiem...skola jau nenāk pa skādi

ZZZZ 09.01.2017 13:12

Motorolers

Daļēji varētu Tev piekrist..., BET kantainie limited 3.3 ir sava laika celmlauži, un nekāda vaina labas atmiņas. Patreiz jaunais ar 3,8 arī patika, tam piekare savādāka un kārba arī kā wāgenam panelī. Vispār liekas ka ap vw routan tur vācieši ar amīšiem kopā ķīmiķojuši. Brauc labi un patēriņš ap 8. Nafig tur to dīzeli. Bet tas atkal cits stāsts.

ZZZZ 09.01.2017 13:41

Motorolers

Es ar 3,8 kaut kāds eco variants, nobraucu 5k pa turieni. 6 braucēji ar bagāžu no krusta bez sport režīma, ja straujāk piespiedās akselerātors, riepinieki nočīkstēja labi. Uz higway cēliens labs, auto neļogās kā iepriekšējais modelis un pie stūres ar nav pusguļus jāsēž. Tas nav apbraukt apkārt testā kvartālu, man patika viss. Patēriņu rēķinājām pēc degvielas čekiem un nobraukto ceļu, Pilsētas, āŗpus un arī nedaudz kalni.

ZZZZ 10.01.2017 9:40
ZZZZ 12.01.2017 9:18

Būtu labi ja varētu no sava datora mapes ielikt bildi.

ZZZZ 12.01.2017 11:06

Patrolu nezinu, pathfinder liela pieredze. Šeit ir jāizvēlas kam tev tas auto vajadzīgs, vairāk darbam (liela piekabe) vai sevis vizināšanai. Respektīvi pathfinders ir vairāk prasīgāks tehniskās uzmanības, apkopes ziņā. Tas auto gaitas ziņā arī nav tik komfortābls kā x-trail. Man dizainiski un tehniski pašam pathf kā auto patīk. Bet tikai ja sevis vadāšanai ņemtu 2005g X-trail. Vienkāŗšs praktisks, uzticams braucamais.

ZZZZ 13.01.2017 9:08

Janozaurs

Tā vis nesaki, pārsvara visi tie speciālās līnijas auto ar palielinātiem dzinējiem, brauc stipri atšķirīgāk un labāk par parastā konvejiera brāļiem. Tas pat GT, VR6 vāgens nu ir braukšanas sajūtas ir labākas. Es pat nerunāju pa dinamiku, bet piekares darbība un vadāmības komforts ir labāks. Piemēram ja Tu būtu pabraucis ar BMW v12 cilindru dzinēju, iespējams daudz ko jaunu atklātu par šo auto ...

ZZZZ 13.01.2017 9:12

Es gumijām pūšu salona plastikas atjaunotāju-tīrītāju .Pie viena arī durvju plastiku un sliekšņu virsmas. Ir labi, tur ari kaut kāda silikona daļa iekšā...

ZZZZ 13.01.2017 9:28

GenSec

Bet ja pa nopiertno ar auto ir kā ar sievieti, ko vari ieteikt citam...gaumes un prasības dažādas. Viena skaista otra labi cep kotletes..

Te vajag stingri izvēlēties vai gribi dubļus maisīt, vai braukšanas komforts būs prioritāte. Grūti savienojamas lietas. Pirmajā gadījumā jo mazāks svars un izmēri jo labāk, braukšanai tas traucēs jo gaita nekomfortabla un kursa stabilitāte sliktāka.

Tika palietots Daihatsu Rocky, interesants dampis. Krateklis superīgs, BET dīzels gāja kā raķete un pa labu asfaltu tika braukts pilns pulkstenis. Pats dīvainākais ka tas auto turējās taisni diezgan labi. Liels dīzeļmotors ar lielu griezes momentu bezceļam ir svarīgs priekšnoteikums.

ZZZZ 13.01.2017 9:48

Janis_Mezulis

No sava skatu punkta...Man visi auto pārsvarā ir bijuši ar to augstāko skata sēdpozīciju. Ļoti patīk, ja iesēžos zemajā auto, diskomforts dēļ pārredzamības. Stabilitātes trūkumu neizjūtu jo pa koplietošanas ceļiem nesportoju. Bet pa Brīvībeni, pat mierīgi braucot un redzot priekšā tālāk, kura josla brīvāka, mierīgi pārkārtojoties esmu apsteidzis ne vienu vien sportistu, kas stresaini mētājās šurpu turpu. Tas pat attiecas uz krustojumiem ar sniega kupenām un un dažādiem šķēršļiem kas traucē zemas sēdpozīcijas pārredzamību.

ZZZZ 08.02.2017 17:09

Es varētu sastādīt kompāniju.

ZZZZ 09.02.2017 0:17

Otrdien,ceturtdien

ZZZZ 09.02.2017 0:27

Labi būtu ja tai trasei vēl sniegs un ledus virsū. Pa granteni gonkot ar savu auto, man negribētos. Varētu būt vairāk kādi veiklības brauciena elementi. Tad nevajadzētu uztraukties par auto bojājumiem. Uz tādu pasākumu, iespējams pieteiktos vairāk kandidātu un pie reizes izmēģināt kādu testa auto.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti