Volkswagen nolēmis izspēlēt līdzīgu mārketinga triku, kā savulaik ar vaboli. Retro dizains jaunās skaņās, turklāt vēl elektriskā izpildījumā. Vai tas nostrādās, rādīs laiks. Tiesa, to kuriem ir nostalģiskas atmiņas par hipiju busiņu vairāk nekļūst, par mūsu platuma grādiem nemaz nerunājot.
- Ziņas
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Sludinājumi
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man arī tas dizaina ziņā neizskatās pēc jauna modeļa, it īpaši ja to noliek vienā rindā ar citiem konkursa pretendentiem. Taču kopumā auto ir gana labs un jādomā, ka mūsu tirgū tas būs visnotaļ veiksmīgs. Krosoveru uzvaras gājiens turpinās un droši vien arī tādēļ Toyota piedāvā vēl vienu šāda tipa modeli.