Kārtot: Augošā secībā
1 2
felix65 06.02.2019 15:20

Nebūs galīgi tā. Jāskatās ražotāja pielaides. Aiz ražotāja abreviatūras ir skaitļu virkne, pēc kā arī nosaka ražotāja pielaidi. Man piemēram pielaide ir GM-LL-A-025, ar ACEA-A3/B3 kvalitāti un SAE 10W-30 viskozitāti. Tas ir jaunam motoram. Vadoties pēc loģikas, pēc 100 štukām sāku liet 5W-40.

felix65 06.12.2018 18:50

Diez vai, ja nu tikai vadīklas izdilušas un piesūc gaisu.

felix65 06.12.2018 18:48

Būs vien gaisa masas mērītājs savu nodzīvojis.

felix65 16.11.2018 17:52

Pašam smiekli nenāk/ Te jau skatos- daži pat pavilkās.

felix65 22.10.2018 17:42

VW FOX, ja savu vien pakaļu taisies vadāt. nebūs apkaunojošāk par tiem lūžņiem, toties ekonomēsi piķi un nervus.

felix65 28.02.2018 8:56

Uzprasās jautājums- vai Tev tā mašīna vispār ir vajadzīga?

felix65 04.12.2017 15:18

VWfans rakstīja: Rudens Mediju testa braucienā bija iespēja izbraukt ar augstāk bildē redzamo Hyundai-i30, kam ir 1,4 litru benzīna turbomotors ar 140 zirgspēkiem un automātiskā ātrumkārba. Auto pašmasa 1315 kg, pilna masa 1850 kg. Braukšanas sajūtas stipri līdzīgas citam testā baudītajam auto - atjauninātajam Golfam ar 1,4 litru 150 zirgspēku turbomotoru un automātu. Nevaru teikt, ka kāds no šiem diviem auto būtu pārāks par otru vai atpaliktu no otra: viss bija labā kompaktklases līmenī. Šie divi auto (Hyundai-i30 un Golfs) man šķita līdzvērtīgi un patika labāk par trešo kompaktklases pārstāvi testā - Honda-Civic.

Tātad, izvēloties starp Hyundai-i30 un Golfu, manuprāt, visu nosaka vizuālās simpātijas: uz kāda izskata auto pircējam patiktu skatīties no ārpuses un kāda izskata auto atrasties iekšā.

Hyundai-i30 ir pieejami trīs benzīna motori: 1,4 litru bez turbīnas ar 100 zirgspēkiem, 1,0 litra ar turbīnu un 120 zirgspēkiem, kā arī testā piedāvātais 140 zirgspēku variants. Dīzeļmotori divi, abi ar 1,6 litru darba tilpumu: ar 95 vai 136 zirgspēkiem. Hyundai-i30 sākumcena 14990 eiro, un sākuma komplektācijā gaisa kondicionieris jau ir iekļauts. Universālam sākumcena 15990 eiro. Testā baudītajam i-30 hečbekam ar jaudīgāko benzīnmotoru bagātīgā komplektācijā cena ir 24590 eiro.

Kāds tad Tu VW fans! Viņi to nepiedos.

felix65 16.07.2017 9:40

imzz rakstīja: Interesanti, ja nestrādā aizdedze vienam cilindram, vai ir iespējams arī atslēgt dīzi tam pašam cilindram ? Tādā gadījumā nekam sliktam nevajadzētu notikt, iznāks "ekomotors" ar vienu atslēgtu cilindru.

Nevajadzētu? Ja viens cilindrs strādā pa sauso?

felix65 16.07.2017 9:37

Ja rēķinies, ka pērc mašīnu, kuru būs uz šlipses jāvalkā, tad jāskatās jau pērkot.

felix65 17.06.2017 9:45

Speciāli Latvijai ražot brāķi izmaksātu pārāk dārgi. Tu laikam iedomājies, ka tur pārsimts mašīnu ražošanai atvēlēti īpaši cehi, kuros strādā nēģeri bez izglītības un ņem no kastēm nekvalitatīvas detaļas?

felix65 25.03.2017 15:04

Oi, ne nestreso Tu tā. Piens ledusskapī saskābs.

felix65 16.03.2017 15:43

Viņam droši vien SSā citrons uzkāries, tāpēc slavina. Kolēģis ar C4 mocījās jau garantijas jaikā, bet tagad vispār vāks. Jāmaina elektronikas bloks un cena pāri tūkstotim. Vispār viņiem ļoti švaks viss elektriskais.

felix65 17.02.2017 11:41

Tas sestais ātrums ir domāts, lai mauktu pa bānu, nevis uz 90 ripotu. Paziņas A4 pat manuālā ātrumkārba nobruka uz sestā braukājot. Remontnieki paskaidrojuši, ka mazo apgriezienu dēļ bijusi nepietiekama eļļošana. Cits piemērs. Darba stāvvietā čomiņš ar S60 palūdza ieraut. Starteris griežot, bet nelecot. Tā jau esot bijis, bet ieraušana palīdzot. Kad šo ierāva, no izpūtēja izspl''ava kādu kilogramu kvēpu. Viss asfalts metra diametrā bija melns. Saku- tu laikam pa pilsētu vien dīdies, tāpēc kvēpu filtrs piesērē. Nē, šis saks, braucu lielus gabalus, bet sestajā robā.

felix65 24.01.2017 15:35

Pie mums reiku restaurēt neiesaku. Pirms dažiem gadiem restaurēju un novilka nepilnu gadu. Labāk pasūtīt no Vācijas rūpnieciski restaurētu.

felix65 22.01.2017 13:41

VWfans rakstīja: Citroen-C3 ar 1,6 litru 109 zirgspēku benzīna motoru ir pietiekami izturīgs auto. Man viens kaimiņš katru dienu brauc uz darbu Rīgā ar šādu auto, kuru viņš pirka jaunu 2004.gada martā. Spriežot pēc CSDD datiem, auto nobraukums jau pārsniedzis 350 tūkst.km, un tas turpina ripot un tehniskās apskates parasti iziet ar pirmo reizi.

Kolēģis pirka C3 6vai 7 gadā un bija pastāvīgas mokas ar elektroniku. Kamēr bija garantija, salons veda remontēt ar evakuatoru. Beidzās- čakarējies kā gribi.

felix65 16.01.2017 10:32

Bail pat padomāt, kas Tev ir zāles pļāvēja vietā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti