iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 24.05.2019 23:44

Jā.Iespipst tā kārtīgi pa Matīsa ielas bruģi un sānslīdē šķērsot Pārbrauktuvi,par spīti visiem Mk2.Ja nu kāds misēklis vai vēl sazin kas, turpat uzreiz aiz pārbrauktuves ielas labajā pusē ir attiecīgā "iestāde"- jautājums vienīgi par brīvajām vietām..

650 24.05.2019 23:34

Ja pat noņemts nelādējas- ved atpakaļ tiem svimpjiem, kas tev viņu pārdeva.Uztaisi svarīgu ģimi un tēlo ka esi mega dusmīgs, moš nostrādās.Suuds viņš gan varētu būt, bet ir noteikti jāskatās, kas tev ko prasa ēst stāvošam auto un jāmēģina atcerēties kā tu viņu pieslēdzi,tikko kad nopirki- vai specifiskajam auto nevajadzēja tur kko elektroniski piekodēt.Un kapc tu viņu pirki, kas bija ar iepriekšējo- vai tik ne līdzīgi kā ar šo.

650 24.05.2019 18:14

Par to beidzamo Ikšķiles bildi tā suuda projektētājam vajadzētu kaut ko nodarīt pāri.Par pārējo vai nu neko, vai nu Kreiso pagriezienrādi tieši pirms paša piekļaušanās brīža.Braukt ar visu seju spogulī arī riskanti propagandēt- jo pa priekšu var gadīties otrs tāds pat izbraucējs un tev degungalā beidzamajā brīdī apstāties.Katrā gadījumā, pie konstatētas iekļaušanās iespējas spiest pedāli kaut grīdā un darīt to visu saprotami un bez liekas raustīšanās.

Ko te vakar bikli sacīju, šodien pašam tā bija uz Ulmaņa gves pretim Spicei- kaut kāds p ar pajaunu rav4 ,puskorpusu man priekšā būdams,pēkšņi ieslēdz kreiso un naski pārkārtojas pa kreisi.Man tieši virsū.Es palaidu, tālāk no Grēka,domāju šis darīs apgriezienu.Bet nee, man degungalā pirms pārejas stopņikus nospīdinājis, viņš "ieraudzīja" apgrieztiesgribētāju rindas galu un steidzīgi tādā pat manuierē nokārtojās jau pa labi.Varētu diskutēt par veidu un iemeeslu- no kurienes un kāpēc tādi ierodas šajā pasaulē..

650 24.05.2019 18:01

Tas jau ierindas gadījums- kartē vnk nauda izbeidzās,aizmirsa papildināt.Vai uzmaksāja nupat un nebija paspējis ieskaitīties, jo tur viņi tos maksājumus updato noteiktos diennakts laikos un dažkārt ne uzreiz aiziet.Toties es šodn novēroju, kā uz valmieras ielas dzīvā satiksmē vienam jaunam elektronmobīlim aizmugurējais vāks pilnībā attaisījās,lab ka iekšā esošā Krava bija daudzmaz plakani salikta;)

650 24.05.2019 3:41

Es gri'bēšu redzēt tā pareizības pretendenta kustību koordināciju, kad vinjš tur iebrauks tajā mazizmēra suudaaplī.Neba jau tāds spēs kādu tur to apļa izmēru izvērtēt. Varu saderēt uz pudeli, ka viņš formāli to labo virzienrādi nepaspēs mirklī izslēgt un vismaz 1x vai 2x nomirkšķinās, jau būdams aplī iekšā.Lieks risks uz līdzenas vietas.Tā ka turpinam strīdu un kultivējam tik papuasus/nākamos,jo vairāk jo labāk.

Tam kurš pirms 20 gadiem gudroja to Csn textu, tak viņam ij prātā nevarēja ienākt- kādi šodien būs tie "apļi" un kādi pa viņiem brauks bezsmadzeņu dalbaēbi. Cilvēki reku ārzemes izbraukājuši, nonstopā labus vērojumus stāsta- citur ir, jā,ooo, bet nu kur ta mums,nu kur ta te,nee,oiii...

Tas taču ir to daudzo augsttitulēti nesavtīgo satiksmes drošības pzuzraugu un pzekspertu darbības rezultāts.Ka aplī sūudus neēst mums 30g laikā pamācīt spēja tikai viens vienīgs ierindas garāmbraucējs PTimrots, nevis tie, kam to darīt būtu ikkdienas pienākums.Tapc Pateicības vietā ar tiem pašiem neapēstajiem suudiem viņu nomētājām.

650 23.05.2019 16:25

Sanāk ,ka tad jau pēc idejas jebkurā līganā pagriezienā būtu kaut kas jārāda.Otrajā gad es nerādītu neko.

Pirmajā gadījumā tuvākajā loģiskajā punktā (tikko kad esmu jau paralēli galvenajam ceļam vai pat mirkli ātrāk) es ieslēgtu Kreiso- ja sākotnējā vērojumā tā kārotā galv.ceļa labējā josla ir kādu gabalu brīva..Lai pēc tam jau ar brīvām rokām un skaidru prātu laicīgi "updatotu" spogulī risinošos situāciju un pieklājīgi/laicīgi informētu potenciālo rindā-ielaidēju.Ja tur plūsma intensīva vai ja tur rinda stāv (kā parasti) uz vietas- tad gan es slēgtu to kresiso tikai jau ieskrējiena josas galā un izšķirošajā pirmsmanevra brīdī.Jo, nav jēgas rādīt ka esmu lohs un gatavojos tupi iebraukt kādam durvīs, radot iespaidu ka attaisnošos ar virzienrādītāja ieslēgšanas faktu.Ir tādi, kas tā dara- un tā ir tipiska Loha pazīme.

Tu ,piem,viņam acīmredzami brauc garām,nav tur ne laika ne vietas palaišanai, bet tas (kaut gan labi redz ka nav iespeju) tev burtiski degungalā ieslēdz pārkārtošanās signālu- tur tak jebkurš apsteidzējs saleksies, šādu tupumu ieraugot.Kaut vai pat tad, kad skaidri zini ka tādi lohi mēdz būt, vienalga tas nav patīkami. Viņš pēc būtības ir situāciju nefiltrējošs Lohs- bet savā prātā sevi uzskata par pieklājīgu un savlaicīgu.

650 23.05.2019 15:53

Tas ir nepieņemami, bet pilnīgi loģiski saprotams.Tāteikt,pamat-akmens tālākai faktu sagrozīšanai un cēloņu interpretācijas variēšanai atkarībā no interpretētāja personīgās aizkadra ieinteresētības attiecīgu "mēru" pieņemšanai.Drošvien nav iA spēkos pieprasīt to izmainīt.Slavenajā Lohu definīcijas skaidrojumā drošvien vairākas rindkopas vai pat nodaļas varētu te piemērot.

650 23.05.2019 15:45

Ļoti Labs skaidrojums.

Es par ko aģitēju- man ikdienas ceļā ir kādi vismaz 3gab kretīniski uzkonstruēti maza diametra apļi, katris ar kādiem 4gab tuvu izvietotiem pievadiem.Tur tendence ir kliedzoša- ap 3/4 nost-nobraucēju vairs nerāda Labo- jo pati to apļu konfigurācija ir tāda stūri/grozīt/kustību koordināciju prasoša.Pie viena tā apļa kādreiz bieži mēdza miliči stāvēt, bet tagd sen nav manīti, acīmredzot visiem ir po--j.

Bet vēl ko 100% varu teikt- ka kvalificētie/labie braucēji ir pasākuši tur parādīt kreiso, kad turpina pa apli (nevis nogriežas pa it kā pamat-plūsmai ierasto tuvāko/intensīvāko/galveno nobrauktuvi).Aplī viena josla, nobrauktuves ļoti tuvu- šis reāli palīdz iebraukt/gaidītājiem un vienlaikus pasargā pašu riņķotāju no pārpratumiem.Šāds žests reāli iepriecina- kad jūti, ka apkārt tomēr ir ne tikai ka vieni vienīgi lohi.

650 23.05.2019 15:29

Man liekas, ka tur ir drusku nepilnīgs zīmējums un ka tas stāv "uz robežas" starp krustošanos un piekļaušanos. Drīzāk ka rādīt.Bet,ja slinkums,tad vismaz reāli piedomāt- vai tuvumā nav kāds, kam tas varētu informatīvi noderēt.

650 23.05.2019 15:06

Šeit 2018/19g "testētie" gan a6 gan tuaregs gan vēl citi/līdzīgi suv bija ar dīzeļa motoru.Konkrēti tieši ar 3l dīzeli.Jūs (testētāji) viņus atzināt par moderniem, tehniski attīstītiem un dinamiski pabraukt spējīgiem.

Šajā kontekstā- kā konkrēti Jūs kā Eksperts vērtējat turpat tam MollerAuto pāri ielai esošā "citas markas" salona saimnieka nesenos izteikumus iAuto titullapā- ar tekstu jau pašā raksta Virsrakstā par to,ka Eiropā dīzeļmotoriem ir pasludināts (jau IR, nevis ka būs vai varbūt/kaut/kad) "nāvesspriedums" un ka šo te dd (hlamu?) atlikusī vērtība pēc 5 gadiem būs apaļi 0%.

Kā vērtējat piem šādu te par tiem 70k eur šogad nopirkta dzelzsgabala labticīgā īpašnieka varbūtējo dvēseles stāvokli, izlasot šo te augstākminēto sirsnīgo infomateriālu?

650 23.05.2019 2:04

Nu ja,tur tagd izskatās, ka tādi saprāta vadīti jaunumu tīkotāji vispār vairs tikai uz ķīniešiem lūkojas.Vienīgi ja Samsunga cienītāji vēl kaut cik turās pie sava.Pārējais ir vai nu paši ķīnieši, vai arī tiek tur ražots.Pat Sony nāca no turienes.Tie gan tagd tur kko muhļo pa pusei ne ta nupat slēguši savu Cn ražotni, ne ta darbiniekus uz pusi saīsinājuši, ne ta uz Taizemi pārcēluši.Laikam jau juta kas būs.18jā gadā 860milj zaudējumi,nekas īsti neiet,fani kurn.Tagd reku bombu jau pusgadu gatavo, xperia1 ar 21/9 ekrānu- aš 17cm garš. Cienītāji kāreiz varēs vasarā mušas sist,rokā turēt esot parocīgs.Ar īsām biksēm staigājot,Gals būs ārā, varēs jau pa gabalu manīt.Tīkotāju rinda veidojas īpaši gara,ņemot vērā izziņoto cenu pa 1k eur..

Huaweijs izskatās dusmīgs nepajokam, grasās starptautisku tiesvedību uzsākt par noslēgto kontraktu sabotāžu.Bija publicēts p30 mātesplates foto, kur tam daudzi svarīgi komponenti tomēr nāk no Asv ražotājiem.Radiofrekvenču moduļi,networka signāla uztvērēji,audiočipi,abas atmiņas gan flash gan dram.Tapc jau tur kopš p20p laikiem ir tie 128 un 6 GB standartā. Pat sīvākā konkurenta qualcomm-a mikroshēmas viņi milzu daudzumā iepērkot.Jautājums tikai kur tās izmanto,jo hua-fonos to it kā nav. Izskatās, ka ww3 vietā tagad būs/ir karš par 5G.

650 22.05.2019 23:29

Šis gan ir interesant.Jo 1 litrs lieka degvielas patēriņa pie 25k noskrējiena izmaksā ap 325eur gadā.Ar nosaukto parametru (=150zs,klīrenss,pilnpiedziņa) degvielas patēriņa starpība stap dd un benzīnu būs vismaz pāris litri,ja ne vairāk.Izskatās, ka benzīna faniem kaut kas sāk nedaudz "interesēt" akurāt ar to brīdi, kad viņi sāk runāt par gāzes uzlikšanu.

650 22.05.2019 21:49

Ko tur pārvērsts- vnk pamatojums, kāpēc viens otrs "tur" 2k vērtus auto.Par to jau šī te Tēma.Īr taču indivīdi, kas piedrisīs vai salauzīs uzreiz un dajebko, kur vien viņi iekāpj.Kur viņš ņems to līzinga summu,ja lieka budžeta viņam nav un nezcik citu vajadzību.

650 22.05.2019 21:03

Dati no pasaules vadošā mobilo ierīču apskatnieka gsmarena com ,2019g 22.maijs,ķīniešu izstrādājumu tur tikpat kā nav:

650 22.05.2019 20:25

Šis ir tas Liekulības pamatjautājums.Msh ir golfs.Tas maksā piem 2k.Vinjš brauc ok,degvielu netērē, gultnis šim jāuzmaina reizi mēnesī, bet tas viņam izmaksā teiksim 15eur.Ūdeni bačokā var ieliet direct/no Bārtas upes,eļļa 2Ls spainī,degvielu var drusku nopzdizģīt/norakstīt, karoč viss par velti, bezmaz kā Elektroauto.

Tagd golfs jāpārdod, vietā pa sākumcenu nāk ekvivalents- piem,T-kross, pa 19k,vai hvz cik tur.Bet to vņa mk2 izrādās nevienam i nah nevaig pa to 2k.Atdos pa 1k.No kā viņš ok varēs samaksāt līzingu 5 mēnešus.Pag, nee, 3 mēnešus, jo būs kasko jāpērk.Ai,nee, vel tak būs Plānotā Apkope etc.Karoč tā štuka pa d,kā nebijusi.Tālāk Katru mēnesi vajadzēs (garantēti) 200,- nolikt.Un tā vismaz 5gadus pēc kārtas.Kopā 14k- apaļus 14gab mk2.Bet pēc 5g tas Kross vienalga nebūs viņa īpašums- vajadzēs vel piemaksāt.Kur viņš ņems ko atlikt Ceļojumam??

650 22.05.2019 13:02

Vis-labākās esot gludstobra bises.Kritiskākā gadijumā var lācim dsā iebāzt- vinjš uzreiz nokritīs.Ja nu pilnīgi viss ir slikti, tad vēl var ar laidi (prikladu,tāteikt) iepsist viņam pa naglo rižo purnu.

650 22.05.2019 2:09

Tas 1kW uz 15kg svara tev ir uz mašīnas pilno masu rēķinot ,vai kaa? Dikt intersant ,cik diez ir tam divgolpam un tai baudfābijai?? Šito kg varētu ieviest katram pie avatāra litru vietā ;p ..ā,vel viņiem varētu pamērīt nanometrus uz kg

650 20.05.2019 23:51

Man nav pretenziju pret tradicionālājām konfesijām.Pat ne pret kādām citu tautu reliģijām, kuras ne jau katram garāmgājējam ir saprotamas un objektīvi novertējamas.Latviešu baznīca nav nedz uzbāzīga, nedz agresīva- vienalga vai tur baptisti vai vasarsvētku vai 7-tās dienas cildinātāji.Nezinu nevienu, kam būtu nodarījusi pāri Luterāņu konfesija.

Bet ir cita briesmīga lieta "aizkadrā", tie ir dažādi "jaunā viļņa" biznesprojekti.Kurir ne no Dieva ne no Elles nebaidās- jo pat tur viņus gaida iepriekš "sarunāts" izdevīgs amats.Tas ir traģiski, ka vienam otram mierinājuma meklētājam vājuma brīdī gadās uz tādiem uzrauties.Pat slavenajā Lohu definīcijā ir teikts, ka savureiz "nolohoties" var sanākt jebkuram. Cerams,ka kādreiz atradīsies kāda drosmīga organizācija, kura šos izdzimteņus spēs nolikt pie vietas un "uzprasīt" no tiem, kuri viņiem laipni atļāva te darboties un veiksmīgi attīstīties.

650 20.05.2019 17:39

Сегодня труд мало что значит, главное в подъеме на социальный верх – это не упустить свой шанс. Случай важнее труда, нужно лишь оказаться в нужное время в нужном месте и первым вскочить в социальный лифт, растолкав конкурентов.

Лохов уже давно не грабят, этого делать не имеет смысла («лох» и сам все отдаст). Лоха просто «надувают». Его используют для обогащения.... Ему можно предложить «мыльный пузырь», фантики, «лапшу», знак и т.п., а взамен он отдаст реальные и необходимые жизненные ресурсы.

Обездоленный лох никому не нужен. Обычно лоха разводят так, чтобы иметь возможность делать это сколь угодно долго.

650 20.05.2019 16:39

Pareizajam virzienam būtu jābūt saprotami izskaidrotam.Bet tas nav iespējams.Jo nav pat definēta fotoradaru esamības veiksme/neveiksme.Ja veiksme ir pārkāpēju skaita samazināšanās līdz nullei- no kurienes tad ņemt naudu visnotaļ apetelīgajiem uzturēšanas un ieviest/turpināšanas pasākumiem?? Vislielākā "veiksme" un vispareizākā nekļūdīgi brūnā līnija ir "ieviest" kaut ko Tādu, kas zelta olas dēs garantēti un ilgi,jebkurā gadījumā un stadijā.Pietruks naudas no pārkāpējiem- samaksās pārējie (Lohi).Ja viņi negribēs- nekas, piespiedīsim,atradīsim Pamatojumu, pamainīsim Likumu,pagarināsim Oktu,vai piegriezīsim citu Krānu- nu kā gan varēs neatbalstīt sistēmu, kuras ieviešana nesusi šitik treknus augļus..

650 20.05.2019 16:15

Jaunākās ziņas no Pasaules:

www.theverge.com/2019/5/20/18632266/huawei-android-google-ban-phone-business-future

,,kā arī jāatkārto vakardienas jautājums- ar kāda diez brenda lāpstām krievi taisās rakt caurumus tiem saviem stabiem, pie kuriem plāno karināt tos kārotos 5G pārvades vadus.Tāpat nav īsti skaidrs, vai viņiem ir kāda personālā OS varbūtējajai (iespējamajai) windoWsa un iOsosa azstāšanai.Ja gadījumā nav- tad kur (visdrīzāk) varētu ieteikt viņiem to "sarunāt/dabūt".

ps- turpinājums; www.theverge.com/2019/5/20/18632265/seven-questions-we-still-have-about-huaweis-us-blacklisting

650 20.05.2019 15:41

Nevis ka "es" esmu uztraucies, bet gan ka Tu kārtējoreiz gribi izlikties par "pasaules pārzini" un normālas sarunas vietā vienmēr un vispirms pameklēsi variantus oponentam iekost dsā.Bet nekad nebūs konkrētas atbildes uz mūžseno jautājumu- kur palika cilvēks, ja viņš "pazuda".Tapc ka jēdziens "pazust" vispār izslēdz šādas atbildes iespēju.

Pasaule priekš parasta ierindas lietotāja kļūs drošāka tad,kad lietas varēs iegādāties bez dažādiem demagogu apslēptiem apgrūtinājumiem un bez palīdzības meklēšanas pie visādiem pidahakeriem,lai to nopirkto nebūt tajā podā jārauj.

Es ieteiktu to huiierīču lietotājiem jau rīt no rīta sastāties garā rindā pie lmt un bites ar delfu materiāla izdruku rokā un uz tās pamata "uzprasīt" izplatītāja "viedokli".Tieši tāpat, ka mollerauto klientiem "pajautāt" savam dīlerim- kapc tas viņiem iesmērēja dd-suudus (un turpina to darīt!), kam (pēc O-kga pārdomām iAuto titullapā) eipropā ir (jau ir!) pasludināts "nāvesspriedums" un to sagaidāmā vērtība pēc dažiem gadiem būs apaļa nulle/zero/hu-i.Tas Pods ir pilnīgi totāls, un drīzvien visi staigāsim ar podiem galvā.Bet "dažiem" infodevējiem tas būs itin izdevīgi- jo "informācija maksā naudu".

650 20.05.2019 14:58

Man nevis parāva, bet tas, ka te "daži" uzvedas kā mazgadīgi papuasi no kaut kādas garā pavājināto specskolas- kur mūzīgā savstarpējā konkurence un kur normālas sarunas vietā katrs tik to vien skatās ka otram drirsā ieknābt.Man atšķirībā no tevis kāreiz ir tas Hu-fons un es to uzskatu par ļoti labu,drošu un uzticamu esam.Es ar viņu varu ērti izveikt sev nepieciešamās iedienas darbības, atšķirībā no suudaaabola, kuru kādus gadus sešus tiku iepriekš lietojis un kuram spiegošana ir tikpat totāla ja ne vairāk.Tas H ir pietiekami vērtīgs, lai es pats uz savu galvu meklētu kādu aizstājēju oficiālajam Huaweja programmnodrošinājumam.

Nevis ka "es" nespēju nošķirt ierīci no OS, bet gan ka es propagandēju jebkuru ierīci lietot viņas oriģinālajā izskatā un ražotāja paredzētajā veidā, nevis ka pfisties ar pusaudžu cienīgiem hakerēšanas un rediģēšanas pasākumiem ar risku padrirst visu savu komunikāciju kādā sev svarīgā brīdī.

Huaweja izpildījumā šī te "ierīces automātiskā-kārtībā-uzturēšana" strādā visideālākajā un lietotājam visdraudzīgākajā un neuzbāzīgākajā veidā, kadu vien jebkur esmu agrāk redzējis.Par to es piecājos.Ja ražotājs būs kļuvis tik spēcīgs, ka spēs "savu OS" piedāvāt bez androīda klātbūtnes- ok, lietotājs vienkārši oficiāli saņems to atjauninājumu un lieta darīta.Ja nestrādās GooglePlay-ā dabūtās lietotnes- tur jau sen pastāv paša Huaweja inspirēta AppGallery ar līdzīgām iespējām.Tieši tāpat, kā ja atjaunot iOsu un MSosu viņam piekritīgajās ierīcēs- kad ražotājam vienubrīd kļūst pilnīgi pie dsas, vai klients spēs jaunajā vidē pastrādāt ar to savu novecojušo dzelzi vai darbināt kaut kādas vecāka gadagājuma vai nelicencēti iegūtas lietotnes.

650 20.05.2019 14:07

Šis neiet cauri.Jebkura diferencēšana momentā tiks klasificēta kā cilvēktiesību pārkāpums.Propaganda gadiem ilgi velk tikai uz vienu- ka indivādam ir tikai Viens primārais uzdevums- pašam nepārkāpt.Ja viņš šajā iestatījumā iekļaujas- vairāk nekas no viņa netiek prasīts,pat jebkuru loģisko domāšanu ieskaitot.

Kāreiz programma "nekur neved" tieši tāpēc, ka demagogi ir uzaudzinājuši tupu braucēju paaudzi- kuru tagd izlabot prasīs vismaz desmitgadi.Ja kādam tas vispār interesē.Jo, ja visi būs "gudri"- kurš gan vairs atļausies uzrauties un maksāt.

650 20.05.2019 13:56

Protams, "sazvērnieki" vienmēr ir bijuši pamuļķa lomā.Klajš šodienas piemērs- agrāk izteiktie vieglprātīgie pieņēmumi par visādās tur Domēs,Direkcijās,Biedrībās un PVuzņēmumos notiekošo.Aizdomām nav bijis ne mazākā pamata, viss taču noticis un notiek absolūt likumīgi un līdzeni.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti