iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
650 05.12.2024 22:45

Tas Ice Zērō FR savulaik tieši "skandināvijas" ziemas testā braši cīnījās par otro vietu.

Drošvien tagad viņi nokaunējās par rudensriepu klases "sottozero" ziemas nespēju un uzmeistaroja "pa vidu" to Zero Assimetrico frictionu.

650 04.12.2024 18:39

Senākos laikos tika "turēti godā" Vadītāja psiholoholoģijas jautājumi.Ka (pilnīgi ikkatram!) Vadītājam ir laiku pa laikam objektīvi jāizvērtē savi braukšanas ieradumi!

Ja "viņš" to kaut daļēji spēj- tas Jau ir labi.Secinājumi jāizdara gan pārgalvīgajam, gan mazākmākošajam.Teorija ir pats tas pamatu pamats.Ne no visa var izvairīties,formāli ievērojot Csn, vai paļaujoties tikai uz Savu reakciju un mācēšanu.Veiksme kā bezgalīgs jēdziens- pat neviena Varbūtības teorija to neapstiprina!

Vai "var" gadiem ilgi braukt "nepareizi" un "nekur neiekļūt"- nu protams, ka var.Kamēr 1reiz kāds tas mazmākošais nepareizais "satiek" kādu to profī-pārgalvīgo.Pārgalvīgajam ir būtisks trūkums- viņam drīz vien sāk likties, ka visi citi viņu noteikti "sapratīs".Viņš vērtē pēc sevis.

Tas pats "spējīgākais" Vadītāja stāžs- kādi 7 gadi.Ja viņam šajā laikā nākas daudz braukāt, viņš reāli ir prasmīgs un apveltīts gan ar reakciju, gan arī pat zināmā mērā ar "veiksmi".Pēc tam (nemanāmi) nāk "nākamā" pakāpe- vai viņš spēj izdarīt kādus tos "secinājumus".Ja nē- visdrīzākais ceļš uz Loha statusu.

650 04.12.2024 18:17

Nulabi,nuok, bet mēs te "diskutējam" arī par To, ka "pie mums" ir dažādas (slepenas?) vip aprindas, kuras ik pa laikam pa kluso te izveido arvien jaunus atklātā textā "iekassēšanas" veidus.Autors ir nezināms, un katrs tas jaunpieņemtais suuds ir vairs "nekad" neatceļams.

Ja runājam ka (iespējams) tie tur nosauktie 80%..) Vadītāju savas "pravas" ir ieguvuši pirms 10 un vairāk gadiem- vai viņiem tiešām būtu pienākums pirms katra brauciena uz to lohrīgu tagad pārskatīt csn.Tās nav rūpes par drošību, bet gan bezkaunīga "ķeršana uz muļķi".Vai uz dzirciema- viņš no rīta labticīgi izbrauc no savas dzīvesvietas- bet pēkšņi tur izrādās kamera un sods.Kur tas bija "iepriekš" izziņots?

Vai cits "viņš" reku pa salinieku slapstās, sazin kur un kā viņam uz kkādu to kengaragsu laicīgi pārkārtoties.Pēkšņi visa labā rinda pilna, viņš to nav ne paredzējis ne zinājis- kā viņam tagad "droši" tai nogrieztuvē ietrāpīt.Depo "samezglojuma" gadījumā viņam virs joslām tagad lai arī karājas (gan ne īsti izprotamas) "mākslinieciskas" norādes- vienalga viņš nesaprot.Jo viņam liekas (pamatoti!), ka labējā centravirziena josla tūliņ atdursies zālājā (kā bija Remonta laikā).Vienvakar tumsā/lietū braucu, prātoju- tur tumšs,nu kaut aci/izdur, viss slapjš ,visi kkur lien,haotiski pārkārtojas...

650 04.12.2024 14:58

Bradypus rakstīja:

650 rakstīja: Ienāca prātā, varbūt kāds zin. Kāpēc piem tādā autolohu lielvalstī kā ASV daudzās vietās "horizontālie apzīmējumi" ir vēl papildus uzrakstīti ar vārdiem uz asfalta?

Tāpēc, ka ASV nav pievienojušās Vīnes konvencijai un attiecīgi tajā atrunātajiem "simbolu" noteikumiem.

Tu tak labi zini, ka katrai atbildei ir vismaz 2 varianti- formālais un pēc būtības.Šis visdrīzāk ir tas pirmais.

Uzraksti uz asfalta "mums" ir arī europā.Tas reāli papildina ceļazīmju sniegto info,paaugstina drošību,veicina Vadītāja uzmanības koncentrēšanu uz brauktuvi.Īpaši ja tai ir vairākas joslas.Pat reku suuda navigators rāda, pa kuru joslu būtu jābrauc.

Reku- mauc tumsā pa tumšo jauno assfaltu no jūrmalas puses uz centru- vai pie jaunā depo ir kaut viena bulta uz asfalta? Kurš tur lietū/slapjumā vispār spēj noorientēties. Cilvēki acīmredzami baidās no labējās joslas!Tāpat arī uz salinieka centra virzienā- tur taču katrs Lohs pateiktu,ka akūti vajag savlaicīgu info par joslām.Nezcik avāriju jau noticis dēļ nokavēšanas un acīmredzama apjukuma.Bet nee..

Krjopļi pa kluso pieņēma "jauninājumus".Srakandaugavas aplī jau pirms pus/gada viņi plātījās, ka kamera esot viņiem "ieņēmusi" kādu pusmuļļjonu lohunaudas.Ko pa lielam apmaksāja tieši Apjukušie lohi- nu diezin vai vairumā tur kādi tādi "profī" po/ujisti. 

Kad no Brīvības jāgriež uz Artilerelērijas- tur tad ir nezkādi zinaaātniskie skaidrojumi un piedraudējumi- griez no vidējās(kreisās),vai maksā/ragā.Taču līdzīgā situācijā uz Dzirciema/Jūrmalasgatves (kur visu dien nakti lohi stāv sasstrēgumā) NAV itin nekādu ne norāžu, nedz skaidrojumu.Plus vēl "interesanti- ja reiz griežam  pa labi, tad kāpēc vispār nevarētu to darīt no Abām joslām (turklāt ka arī tai "uzgriešanās" brauktuvei ir 2 joslas).Ja griežamies citur- mums taču ir "jāpamana" gan iespējamais taisnimaucošais  sabtranss, gan 2riteņmaucēji, gan sazin vēl ko.Bet tikai ne šeit, uz tā Dz.ciema.Krāpnieki tur bija uzstādījuši kameru, kuru tikpat  mistiski pa kluso drīzvien novāca.Vai samaksājušajiem kāds ko kompensēja? Nu reāli- cilvēks brauc ārā no dzīvesvietas, bet te pēkšņi "jauna" (kretīnu inspirēta!) satiksmes orgānizācija.Viņš ko, tagad brauks malā,vērs vaļā CSN un tur meklēs "jaunās" absurdās izmaiņas? Varbūt vēl uz cssd piezvanīs, lai viņam "izskaidro" acīmredzami neizskaidrojamo?

650 03.12.2024 23:48

Ienāca prātā, varbūt kāds zin. Kāpēc piem tādā autolohu lielvalstī kā ASV daudzās vietās "horizontālie apzīmējumi" ir vēl papildus uzrakstīti ar vārdiem uz asfalta?

650 03.12.2024 23:43

Nu protams, ka vajag "parunāt" par! Nu kā tad mēs lietojam to ieskriešanās joslu- mēs parasti to nelietojam, lai tie "citi" to lieto.Mēs visur (katr Reiz) braucam pēc iespējas tuvāk labajai Malai,sasskaņā ar tā dēvētajiem (esošajiem) CSN.

Lai tie "ieskrieties/tīkotāji" iet ieskrieties, mums ir pie kkpd.Nu piem, reku pie Lidostas izskrietuves- mēs kā nākam garām ar +30, tā arī maucam tiem .... ieskrējējiem taisni gar kapotu.Sorrī, gar motara pārsegu un/vai Vadītāja puses (kreizo) spārnu.Drosmīgākajiem varam iemērķēt arī Vadītāja durvīs.Nav ko skriet te man šitā te degungalā/ārā. Jā.

650 03.12.2024 18:34

Priekš kam vispār jāstrādā (un pēc tam vēl pašiem jāpārstrādā).Lai strādā Zirgs, tam lielāka galva un vairāk spēka.

650 03.12.2024 18:31

Kā tad, nu tad tak tieši ka būtu "īstais" laiks/nodemonstrēt.Kas ta te kādi lohi, vai ko. Zin kā, buket/bufet/konfet, mājupceļā romantiskajā aiz rociņas pa tilta margām paieties, kādā parciņā/tumšajā vēl ieiet (vai krustojumā/izkāpt) kulaciņus izviccināt un tāa.. Jāa ;p

650 03.12.2024 18:22

Plet,ea ko tagd darīt? Brauksi lēnāk- bikses nost, pa/purnu. Brauksi lēnāk- atkal bikses nost ,(vēl reiz) pa to pašu purnu.Trešajā dienā (iespējams) būsi gudrāks- ta priekš kam tās bikses vispār vilkt...Rītā agrajā (jā) izeji no mājām/kluss-- jopcikmat,tak papurnu uzreiz un bez variantiem! Tikko izkāpi vārtus aizvērt(atvērt)- reku Tavs auto jau brauc na/uj prom...

Ja nu vienīg kādureiz taj krustā parau/vaļā tās duris, bet tur izrādās iekšā sēž kaimiņa pamātes sieva ar visiem tā izdzimteņa atražojumiem- tad sazin nu kuram pirmajam tagad Maukt. Ka neaizbēg ;p

ps., nupat tv24 sasspringta pressesklaba konference notiek.Bijušais (Vīrs un Ministrs) Gulbju Māris stāsta briesmas- viņam reku par šī tiešraides passākuma apmeklējumu nācies samaksāt (treknajiem rīgas ķiršiem) 5,- eur par "stāv vietu".Viņš domā, ka diezin vai kādam "štukuuzRokas" pelnošajam Loham turpmāk vairs "stāvēs" uz iebraukšanu (vai pat uz tā dēvēto Dzīvi) tā s(L)aucamajā Centrā.Jā.

Vienīg ka tā dēvētajiem "ierēdņiem" arvien pieaugošais atalgojums atļaujot tagad ar pillu krūti izvēlēties gan dzīvesvietu, gan stāvvietu, gan arī kuram/loham šodien uzspļaut uz Galvas.

650 03.12.2024 12:08

Tās turanza ir vidēji viduvējas riepas (ar tādu "ne visai pārliecinošu" protektoru pa malām), taču scorpion laikam ir vēl vispārējāki viduvējākas.Jo štruntīgāka riepa- jo vairāk tādu grozās otrreizējajā (ss) tirgū.Kā gan var 'nepārbaudīt" savirzi, ja klientam ir sūdzība?? 

Tad jau jābrauc pie kāda normāla ne-autorizētā meistara, kurš sajēdz jēdzienu "kopējā" savirze.Ko iespējams tie šodavagonka ķeneri ir kādā savā modernajā ev ekakonomijas nolūkā "sagrozījuši" pa savam.Jau parastam auto viņiem savureiz tas pakakaļējais riteņu stāvoklis vizuāli izskatās pēc šķība loha.Un kurš vispār tādai smagai mašīnai ņem (vai rūpnīcā liek?) riepas ar standarta kravnesību.

650 03.12.2024 11:32

Normāli ir kāpt/ārā un dot pa purnu.Jau labu laiku tas TĀ ir normāli.Jo NEviens te glumaiss Pr-nieks nava atradis laiku un gribAsspēku šīs (daudzskaitlīgās!) situācijas "pakomentēt". Kur nu vēl ka izrādījis gatavību kādu to papurnudabūjušo ierindas Lohu "aizstāvēt".Vai ieteikt ko vispār "darīt", lai šādus gadījumus izskaustu principā un saknē.

Aizslēdziet visas durvis un objektīvi izvērtējiet savu fizisko sagatavotību un spēju pārliecinoši vest/bazaru.Uzturiet sevi formā,iespēju robežās atjaunojiet (sen jau aizmirstās/padrirstās/nodzertās) tuvcīņas iemaņas, vadājiet līdzi visus iespējamos (daudzmaz likumīgos) pašaizsardzības līdzekļus.

650 03.12.2024 11:15

Ai, nenē, jā, VISS tur ir labi.Es tik tiešam "nesaprotu", cik "noderīgam" būtu jājūtas kādam noderīgajam idiotam, ja viņš sadomātu te sameklēt kādu tiešām racionālu attaisnojumu.

Krustojumam būtu jābūt aprīkotam ar SAPROTAMU joslu dalījuma zīmi- no kuras joslas "drīkst" pa labi, un pa kuru p/istaisni.Tā, kā tas LĪDZ ŠIM bija ierasts- nevis tā ,kā šie te (nezinkuri, nezinkas, nezinkā Vadībā) meeergļi pāekšņi izdomāja radīt totālu jezgu, vienlaikus šajās šaubīgajās vietās naski izvietojot iekAssēšanas rīkus.Lohu p/išššāna visnekaunīgākajā veidā un ar arvien zemiskākiem paņēmieniem.

NEVIENS tas diplohmētais ex-perds pa visu šo laiku "nav atradis laiku" šo mistisko situāciju izskaidrot, vai kur nu vēl ja kādam tam VisuVarenajam (Sazin Nezin Kam....) uzdot kādu sakarīgu "jautājumu".

Katram sava sūtība/Zemesvirsū. Drošības x-parti testē jaunākās koņdzerbuņ'džas,Csssd haupftmaņi reklamē led lampass (un kladzina oliņbolīņ kalniņ pārsliņ),massumēēdiji biedē (mēēēdē) ar DPFa kasstrāciju, bet valstiski/Viduvējie LOHI vienkārši maksā/Par!

650 02.12.2024 22:12

Nulabi labi, ok, lai arī ne īsti saprotami skaidrs, tomēr vismaz vismaz kaut kas kaut nedaudz cilvēcisks.

Bet,,LĪDZ ŠIM (kamēr tas notika tolaik vēl tādā daudzmaz cilvēciski saprotamā sabiedrībā) bija skaidri definētas (ikkatram Loham saprotami saredzamas) tās vietas,no kurām  viņš (tas Lohs)varēja sākt "uzdrīkstēties" (bez papildu Maksas) ieņemt to sabjoslu tā sevis iecerētā Labā nogrieziena veikšanai.Jā.Un pat arī TAD savureiz viņam (tam tur stūlbajam Loham,ok, ne Mums te gudrajiem ne-lohiem..) radās grūtības ar orientāciju telpā un/vai laikā.

Toties TAGAD šo te visu agrāko definīciju un gadiem ilgi ieaudzināto (un visnotaļ Loģisko!) braukšanas paņēmienu vietā PA KLUSO priekš lohiem ir mākslīgi uzradītas neierobežotas iespējas par kaut/ko (*ujviuņusazin par ko..) vienkārši MAKSĀT.Absolūt nekaunīga,derdzoša, acīmredzami acīskrītoša cilvēku pi/šššana, pēc būtības par neparko!

Šarlattaāni, progandonanoni un/vai  acīmredzami krāpnieki- lūk, kas šobrīd "veido" visu šo te atklātā textā muļķuķeršanas/iekassēšanas suuudu.Un NAV (vairs!) regulārajiem nabaga lohiem itin neviena tā dēvētā "aizstāvja", kurš te spētu kaut/ko izmainīt. 

Ps., ja (ja) es būtu tā dēvētais "ierēdnis", es (noteikti) uzrakstītu vēl 4x garāk un 16x nesakakarīgāk ;p

650 02.12.2024 21:06

Nav steigas, mums (lohiems) ira Pēcapmaksa.

650 02.12.2024 16:58
650 02.12.2024 16:54

Šhitas ir, jā.Kā dzīvē (uz ceļa), tā jebkurā diskusijā.Stingri pa vec.gruppām- sākumā staipām kuram garāks Krāāns, tad kuram izmanīgākas (atlikušās..)) tuvcīņas iemaņas,un tad visbeidzot kuram platāks Viedums.Pag, drīz te lielākā daļa ieiesim vēl Nākamajā (nobrieduma) pakāpē- kad (sasskaņā ar Jaunajiem noteikumiem) varēs "atņemt" arī med.izziņu un/vai pat vispārējās Cilvēka tiesības.

Interesanti, ka neviens nav iedomājies tajos iespējamajos Jaunajos noteikumos iestrādāt kādu tādu normu, ka nevajadzētu ļaut bez tā dēvētās "apspRiešanas" ieviest te visādu atklātā textā suudu, kurš pēc tam (izrādās,ka...) "atsaucas" uz nospiedoši lielāko braucēju daļu.Vienkārši padarot viņus par totāliem slaucamiem Lohiem.Kāds te ir izmanīgi "rezervējis" sev tiesības manipulēt ar dajebko.

650 02.12.2024 0:24

Jaunie, pilnībā pārstrādātie- nu tas "šodien" skaitās (jau reāli ir!) "pārstrādāti" no agresīvas psiholoģijas un nekaunīga iekassēšanas aprēķina viedokļa.

Lohu traktātā taču ir skaidri pateikts- jārada tādi apstākļi, kuros LOhs zaudētu jebkādu "iepriekš ierasto" orientāciju.Tam Soda iekassēšanas lohDamokla zobenam ir "jākarājas" visur/jebkur sazin kur, taču konkrēto to nosodīto lohu NAV nedz jānoņem no trasses, nedz arī kaut kādīgi likumiski jāierobežo viņa (tā loha) iespējas tūlin turpat izdarīt Nākamo (apmaksājamo!) pārkāpumu.Kauč vai jau  nākamajā pus kilo metrā.

LV republikā ir reku pa kluso pieņemts naturāls cilvēknīdēju iekassētājterorisma akts- visa šī bezkaunīgi derdzošā eppopepeja ar "labo no vidējās", ar "sabtransu no jebkurās", ar "kameru jebkurādrsā" un utt. Un NEviens ne x-perds, nedz kur nu vēl kāds diplohmētais "cilvēktiesību Aizstāvis" nav uzņēmies te kādu to preventīvi cilvēcisko "lohu sagatavošanas" missiju.

Mērķis te ir nevis ka reāli izcelt (un reāli izp/ist) tiešām kādu to  Pārkāpēju/Sistemātisko, bet gan reāli izmantot massveida iekassēšanai tieši apjukuša LOHA situāciju! Bet tie reku tīšie apzinātie  profeessionanālie rupekļi kā spļāva, tā arī turpina uzspļaut uz tā mūsu Pr-nieka spīdīgās Galvas ;p

650 02.12.2024 0:03

Rezultāti uz slapja seguma (B)... bet nevienai '"švammes" tipa (skandinanonāvu) ziemasriepai taču nav šāda laba slapjumindeksa.Kaut gan tas peļķubraukšanas/bremzēšanas  burts īstenībā ir tieši saistīts ar "vadāmības" izjūtām uz asfalta.

Skandināvu tipa Pirrelli winter icezero FR šis ir D un pat jaunākajam ultraGrip ice3 tas tāpat ir D...

Pirrellli sz3 nav bijis, bet sottozēro2 ir reāli viena/no labākajām "ziemasriepām", ar ko ir braukts pie +28 ,izmērā 245/45. Reiz/vassarā nopirku auto ar tādām.Pirmo "manuprāt" vasaras ziemasriepu 3nieku ar tām "dala" pilotPA4 un Wintersport4d. ;p ..un godpilno vasaras 4to dalīti ieņem ziemā noderīgākās ice2 ar hakkapipelilittaR(1). Vēl arī labs jautājums, cik nu pārāks uz vasaras asfalta izrādītos kāds tas oficiālais "vissezonas" modelis.Vienīgi cik nu ātri kurš no tiem karstumā nodiltu.

650 01.12.2024 21:56

Jā. Tā ir tā dēvētā Zīmju kakofonija.Speciāli, TĪŠām uzrīkota.Un NAV ne viena Atbildīgā LOha, kurš ierindas lohiem izskaidrotu- kā tā gadījās, ka visādi šādi "Maksātriskanti" jaunievedumi tā harmoniski uzradās kopā ar šo te kretiiinu inspirēto "iekassēšanas kāmeru" izvietojumu un visādu citādu tamlīdzīgi nekaunīgu cilvēkjāšanu.Atklātā textā vienkārši Pi/ššanu.

Racionālu izskaidrojumu grūti atrast- uz ko attiecas tā zīme "p/s tik taisni".Acīmredzot, uz kādu taj Zaļajā zālājā iemīto loh taciņu.Un reāli no kuras īsti joslas (visu augstākminetēto jaunievedumu kontextā un dzimumsakarā) tur tagad kko reāli (bez Maksas) "drīkst".

Šis ir vispār ārprāta cienīgs notikums- uz ko visādi GLUMIE x-perdi un/vai pašpassludinātie "sabiedrības interešu Aizstāvji" vienkārši ir uzgriezuši savas itin treknās pakakaļass. Jā.

650 01.12.2024 21:44

Patīkami, ka cilvēki kļūst arvien zinošāki.Ir beidzot sākuši apzināt tos pamata principus.To problēmas sakni/atrakuši.\

Ka tāds "galīgi izspiests" Lohs nevienam te nekur nav vajadzīgs.Lohu ir jāspiež(jāslauc) ilgstoši,vēlams pēc iespējas mazāk uzkrītoši.Pārāklielam (pārāk nekaunīgi Bezkaunīgam...) "uzspiedienam" ir harmoniski jāmijas ar dažādām "loh atlaidēm".Nekad nedrīkst pieļaut, ka kāda Loha prognozētā prognoze pilnībā vai ilgtermiņā piepildītos.

Reāli uzspiest "rēķināties" var tikai tā dēvētā (Vadītāja) Karma. Kuru (līdzīgi Visam citam Dižajam..) nekad neviens Vadītājs nava īsti acīs/redzējis.Bet tos (domātspējīgākos) Vadītājus parasti kaut kādā tajā viņu Vadības brīdi apmeklē tā dēvētā Atklāsme. Jā.

650 01.12.2024 15:33

Pēc kārtējā "lohtesta" izskatās (kārtējoreiz) tādi savstarpēji pretrunīgi "rezultāti".Viss tām ir viduvēji vai pusslikti, taču "handlinga" ziņā pēkšņi izrādās ļoti labi.Gan jau ka pa normālu asfaltu labi brauc,ja negaidīt brīnumus uz slidena.  www.tyrereviews.com/Article/2023-Studless-Friction-Winter-Tyre-Test.htm

650 01.12.2024 12:15

Nenē, citāti un atsauces šoreiz neies krasstā. Man luudzu konkrētu slēdzienu- jā vai nē. Lūk,šeit,- visi "atribūti" skaidri saredzami:

650 01.12.2024 0:34

Nu varbūt tas ir tas eksemplārs, kurš jau kopš tā 2012tā guļ tajā Ledusskapī.

650 30.11.2024 22:16

Zini vai mini.. Bet kass tur ira ar to Dz-ciema ielu?

650 30.11.2024 20:29

Kā tu tur likumīgi nokļūsi uz tām tramvaja sliedēm (ja vien pats neesi tramvajs) ? Tur taču karājas zīme, ka ir tikai viena loh kustībai iespējamā (atļautā) josla un ka pa to (lohiem) ir jāturas pa labi.

Pie viena- izmantojot radušos izdevību,jau 7to reiz atkārtošu to neatbildēto loh jautājumu- no kuras joslas (Lohiem,Tagad) būtu jāgriežas pa/labi no dzirciema ielas uz jūrmalas g-vi (imantAss pārvadu).Ja pašā labējajā(jā) joslā visas tās dzirlohu ielas garumā oficiāli darbojas zīme "sabtransa josla".Jā.

Šis ir līdzīgi kā tajā slavenajā Latvju Tautas aneGdotē.Kad sulainis virtuvē uz Lielā Galda p/sa Lielmāti.Kura,ignorējot  notiekošo,neizdvesa ne skaņas.Saērcinātais p/sējs pēc kādām 26minūtēm viņai uzdeva (pamatotu) jautājumu- cien. K-dze..., vai Jums neliekas , ka Jūs p/š?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti