iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
viencexperc 03.08.2020 7:51

Tas motors tika izgudrots 50 gadus atpakaļ. Tā nav nekāda slepena tehnoloģija, kura pieejama ikvienam. Tāpēc tas, ka to izdali, ka labākais ir elektromotors, tikai liecina to, ka neko nezini ne par teslu un ne par elektroauto.

Elektromotoram kuru izmanto tesla un citi elektroauto, darbības princips ir vienkāršs - jo vairāk elektrības, jo tas iet ātrāk. Ja polaritāte mainās, tad ieslēdzas atpakaļgaita.

Tāpēc nav vajadzīga transmisija.

Lai izspiestu lielu jaudu, vajag no tām baterejām izspiest maksimālu elektrības daudzumu.

Un ja reiz tesla izspiež vairāk par konkurentiem, kuriem tehnoloģiski tādi paši elektromotori, tātad tomēr teslai kaut kas ir ar baterejām. Ar to saslēgumu, ar elektrības pārvadīšanu, utt.

Bet par apdares kvalitāti gan piekrītu.

Nesen tesla "uzvarēja" ASV kvalitātes kontroles testā savācot gandrīz 250 punktus (defekti uz 100 mašīnām).

Tomēr neskatoties uz to, teslu par vidēju gan nevar nosaukt.

Ja tesla būtu vidēja, porshe uztaisot automašīnu, neteiktu, ka tas ir TESLA KONKURENTS.

Un godīgi sakot, nesaprotu tavu nepatiku. Tu - komunists. Tesla - komunistu auto. Ideāli.

Pat dizains ir nevis amerikāniskā, bet komunistiskās Eiropas - visiem modeļiem vienāds, gluži kā tavam mēslu vāģim, audi, Volvo... Pat vw vabole atšķiras no golfiem.

Tev vajadzēja slavināt, man - apdi*st.

Bet veselā saprāta dēļ, pašlaik to darīt nevar.

Varbūt pēc gadiem desmit.

viencexperc 02.08.2020 22:41

p.s.

Vēlreiz atgriežotis pie 800 v, es gribu vērst uzmanību vēl uz vienu lietu.

kur tu labāk gribētu dzīvot - zem augstsprieguma līnijas, vai tālāk no augstsprieguma līnijas?

Tas bija retorisks jautājums. Jo augstsprieguma līnijās ir nevis 800 v, bet gan 2-5 miljoni voltu.

Bet atrodoties pat 50 metrus no 5 milj.V līnijas, ir jūtams diskomforts, kas negatīvi iedarbojas uz veselību.

Bet automašīnā praktiski sanāk sēdēt uz baterejām. Bet jebkurš akumulators izdala elektromagnētisko lauku.

Ir follija cepuru nēsātāji, kas pārdzīvo par mikroviļņu krāsņu un mobilo telefonu kaitīgo ietekmi, bet šeit jau iet runa par zem dibana esošiem 800 voltiem, kuri ir vairāk kā divas reizes vairāk par 360...

pienāks brīdis, kad tavējie ( citi komunisti) šo arīatcerēsies. Un skaties, lai pēc tam nesanāk vēl kārtējais tav s kauna traips - jo tā tava ūbertehnoloģija var izrādīties kaitīga veselībai.

viencexperc 02.08.2020 22:21

wala

1. Es skatos, ka tev visas tehnoloģijas slēpjas tikai reklāmu līmenī. kura tehnoloģija tiek pasniegta, kā - analogovov ņet, tā ir tehnoloģija par kuru neko iauto.lv nepierakstīja, tā vairs nav tehnoloģija.

Salīdzināsim:

model s 2012 un model s 2020 gads. starpība ir 8 gadi. Jeb aptuveni viena auto paaudze.

Kādas galvenās atšķirības:

1.1 jauda no 416 zs uz 785 zs

1.2. uzrāviens no 0 līdz 100 - no 4.4 līdz 2.6 sek

1.3. max ātrums - no 210 km/h līdz 261 km/h

1.4 griezes moments - no 600 līdz 967

un tā tālāk. Es te izdalīju galvenos, ar dzinēju saistītus parametrus. NEŅEMOT vērācitas izmaiņas, piemēram to, ka 2012 gada 85 kw modelis maksāja tik pat cik tagad maksā ar 100kw, tāpat neņēmu citas lietas - autopilotu, lādēšanas ātrumu, bateriju dzesēšanas sistēmas, utt.

....

Tu saki, ka nekādas izmaiņas tehnoloģiski netika veiktas. Vai tev neliekas, ka tā ir klaja liekulība?

Kā piemēram, BMW, izmainījās šādi parametri 8 gadu laikā?

Tu saproti, ka tehnoloģijas tiek ieviestas nepārtraukti. Visu laiku kaut kas tiek uzlabots, modernizēts, un tās jau arīir tehnoloģijas, lai gan netiek aprakstīts,

2. Tesla vidēja, tu raksti.

Tātad, ja pasaulēir 60 auto brendi, vai 14 lielas korporācijas, vidējs līmenis ir 30.

kuri konkrēti auto ražotāji tad ražo kaut ko labāku par Teslu.

Tu atkal klaji sameloji, jo tesla elektroauto jomā ir nevis vidējs, bet gan ļoti augsts līmenis, jo citiem iet vēl sūdīgāk. Un pat ja tesla ir kāda 3, 4 vai pat 5., nedrīkst apgalvot, ka tas ir vidējs līmenis. Tas tomēr ir tops.

3. Kā labāku par teslu, tu mini tikai porše jauno un pašu jaudīgāko versiju, jo pārējās versijas jau zaudē teslai gandrīz visos parametros.

Bet tu atkal salīdzini nesalīdzināmas lietas:

Tas ir tas pats, kas salīdzināt 2014.gadā BMW 7 piektās paaudzes modeli ar mersedesa S klases sestās paaudzes modeli un teikt, ka BMW galīgi atpalikusi autokompānija.

Tā ir, bet konkrēti par šo gadījumu,jo BMW sestā paaudze iznāca 2015.gadā, nevis laikā, kad mēs salīdzinājām ( 2014).

Bet šeit jau ir tas pats. Praktiski tikko izgāja taikans, un tu uzreiz iemanies viņu salīdzināt.

4. Atkal gribu atgriezties pie jau minētām baterejām. Skatos, ka tev tie 800 V ir ūberkruta tehnoloģija.

Ja tu neatceries fiziku, vari palasīt par to, kā saslēdz ķēdē dažādas baterejas.

Ja baterejai ir 1.5 Volti, ja tu saslēgsi 3 baterejas paralēli, sanāks tie paši 1.5 Volti, bet būs lielāks strāvas tiprums. Ja tu saslēgsi baterejas rindā, palielināsies spriegums un sanāks 1.5+1.5+ 1.5 = 4,5 Volti.

Un pirkstiņu baterejas saslēgt nevis tā, lai sanāk 350, bet gan 800V, tā nav nekāda ūberkruta tehnoloģija. Tā ir vienkārši metode, kas dod iespēju veikt kaut kādus citus tehnoloģiskus risinājumus.

BET tajā pašā laikā palielina ekspluatācijas dārdzību.

Kāds tev mājās ir tīkls? Vai tad tiešām 800 V? Nē. Standarta ir 110, 220, retos gadījumos 380. Un tieši tāpēc arī pārējās autokompānijas par pamatu ņēma tos 380 ( 360). Nevis tāpēc, ka būtu atpalikušas.

5. Tu esi ļoti skaudīgi noskaņots.

Lai varētu saprast, vai tesla ir atpalikusi, vai ir vidējs līmenis, ir jāpagaida vēl gadi desmit. Bet pagaidām, gan tā nav. Tā ir top tehnoloģiska kompānija, skauž tev tas, vai nē.

viencexperc 02.08.2020 18:24

Tu nu gan esi smieklīgs.

Vienu jaunu tehnoloģiju ieraugot uzreiz blēj kā āzis, ka visiem pārējiem būs beigas. Brīnos, kā vēl neesi nonācis trakomājā. Tagad tehnoloģijas visu laiku attīstās. Un nav nekāds brīnums un pārējiem ar to nepienākas beigas.

Mēnesi atpakaļ GM šefs paziņoja, ka jau ir pabeiguši jaunās cietās baterejas, kuru mūžs būs MILJONS jūdzes, nevis kā tagad, tikai daži simti tūkstoši. Tāpat tās tiks lādētas ātrāk un ar lielāku kapacitāti. Un nav vajadzība parastās pirkstiņu baterejas saslēgt tā, lai sanāk 800 volti.

Solīja gada beigās prezentēt. Tad tu blēsi, ka porše ir atpalikusi un mirst, jo GM sataisīja labāk.

Tāpat tesla jau ir modernizējusi savas saules baterejas. Tagad tās ir kļuvušas gan jaudīgākas, gan lētākas. Un ja agrāk Masks ziņoja, ka tādas baterejas likt uz jumta nav izdevīgi, tad tagad jau reāli plāno likt uz nākošajām versijām Teslu.

Tādu jaunumu un tehnoloģisku risinājumu pienāk katru dienu. Un starp citu, tas ir TESLA nopelns, jo agrāk šajā jomā neviens neko nedarīja.

Un pēc katra jaunuma parādīšanās uzreiz brēkt, ka visi pārējie ir atpalikuši, nu var totāls muļķis.

viencexperc 02.08.2020 12:52

Pie rižās intervētājas ekskluzīvu interviju sniedz Ilona Maska māte. Ekskluzīvu, jo ne Ilons Masks, ne kāds viņa tik tuvs cilvēks nesniedza intervijas skauģu zemē - Krievijā.

Bet video ir labs gan Maska skauģiem, gan cienītājiem, jo gan vieni gan otri atradīs ko labu.

Jo daudz kas nesakrīt ar viņa oficiālo autobiogrāfiju.

viencexperc 02.08.2020 8:51

Lai tev, WALA, pimpītis garāks nepaliktu atklājot noslēpumu, es tev izjaukšu prieku - tesla arī neražo savas baterejas. Tesla ražo PANASONIC baterejas. Bet tā nevis pērk, bet gan pati ražo, savā rūpnīcā.

Protams, ka daļa peļņas aiziet panasonikam, bet tas tik un tā ir savādāk, nekā pirkt gatavas. Turklāt, lasot to, kā tesla tajā gigafabrikā eksperimentē un mēģina izstrādāt savādākas baterejas, nav īsti skaidrs, kāda viņiem tur ir tā sadarbība.

viencexperc 02.08.2020 6:43

Kur tik naivi var uzķerties uz neveiksminieku lozungiem...

Vw reiz teica, ka Eiropā pietiek ar 100 km. Bet tas bija tad, kad ražoja savus sūdus ar 100 km distanci.

Tagad, kad sāka ražot 200-300, jau vajag 200 - 300.

Es tev vēlreiz uzrakstīšu to, ko rakstīju.

Eiropā baterejas NERAŽO. Bet tās ir dārgas.

VW id 3 vairāk kā puse cenas ir batereju cena. Vienkārši eiropieši, kā jau ATPALIKUŠI, jau tā pārmaksā ķīniešiem un korejiešiem par baterejām. Tu saproti, ka no katra id3 PUSE naudas aiziet šķībacainajiem, bet tu gribi lai batereju būtu vēl vairāk.

Turklāt, palasi par tiesas procesu ASV. Tagad tas ir aktuāli. LG chem tiesājas ar SK inno. Par autortiesībām. Līdz ar to var apturēt visu vw e auto ražošanu, jo LG ražo baterejas priekš GM, bet SK priekš vw un Forda.

Tā ka, tagad vācieši bez korejiešiem pat mašīnas uzražot nevar.

Bet tesla baterejas ražo pati sev.

viencexperc 01.08.2020 21:50

Ko tu tā piesējies pie tās 800 voltu sistēmas?

Porše, kura ir VW grupas sastāvā, VIENĪGĀ lieta, kurā apsteidza teslu, kura tika radīta tikai 12 gadus atpakaļ ir tas, ka superčērdžers lādē par 7.5 minūtēm ātrāk, kā tesla.

Nu patiešām sasniegums. Turklāt, tā uzlāde, īstā komunistu stilā - DARGĀK. Patiešām lielisks tehnoloģisks sasniegums -samaksāt gandrīz DIVAS REIZES VAIRĀK, lai 30 minūšu vietā uzlādētu 23.5..

Nu tu patiešām klauns.

Un ak jā. Kamēr poršs lādēsies, Tesla turpinās braukt, jo tai batereja tur ilgāk...

viencexperc 01.08.2020 17:44

Nesen viens zombēts pamuļķis ar niku WALA rekstīja, ka Tesla ir atpalikusi kompānija.

Lūk, kā atpalikusī mašīna piesmej visus tehnoloģiskos brīnumus.

Par video - Lielbritānijas blogeris testē visus elektroauto par reālo gaitas rezervi ( krāpšanos)

viencexperc 31.07.2020 9:43

Kens Bloks izmēģina jauno elektrisko fordu driftingam.

viencexperc 30.07.2020 17:46

Pašlaik sāku skatīties ( jau 7.sēriju) seriālu Jeloustona. Diezgan interesants. Par mūsdienu indiāņiem, rezervātiem, kovbojiem, rančo, pikapiem, zirgiem, apšaudēm, politiku. Iesaku. Super.

Pats galvenais, nav varoņiem neloģiskas rīcības. Vai minimāli...

viencexperc 30.07.2020 16:58

Neviens tev neliks 2 sekundēs visu saslēgt un atrast.

Sāksies eksāmens, var jau aplūkot simbolus, paspaidīt pogas, tā jau nebūs kļūda un punktus neviens neliks. Un neviens jau netraucē pat pirms paša eksāmena to visu aplūkot.

Jo dzīvē arī nākas braukt ar dažādiem auto, un nākas visu meklēt, kur kas regulējas vai slēdzas, vai zem kapota atrodas.

viencexperc 30.07.2020 16:51

3. Lai defekts nerada citus, lielākus defektus.

viencexperc 30.07.2020 16:46

Atšķiras ar debilu salonu un aizmugures piedziņu. Bet aizmugures piedziņa ir arī auto, kuri labi brauc, ar labu salonu un kuri brauc tālāk par servisiem.

Ja cilvēks grib izbaudīt auto, un tā izbaudīšana viņam asociējas ar aizmugures piedziņu, viņš pērk labu auto nevis vācu mēslu vāģi.

viencexperc 28.07.2020 22:56

nomiks rakstīja: Vislabàkais lietotais auto ir 2.paaudzes golfs. Punkts.

Nevajag pateikties.

Ne jau visi ir mazohisti. Vari vēl žiguli ieteikt.

viencexperc 28.07.2020 22:54

Vislabākais lietotais auto ir tas, kuru vismazāk ir sapisuši iepriekšējie lietotāji.

viencexperc 28.07.2020 22:52

topinamburs rakstīja: Bet, ja par tēmu - laukos paziņu puspaziņa no šķūnīša izvilka pirms gadiem 10 noliktu Mazda 323, 1986. gada dīzeli. Pēc bremžu atdzīvināšanas un bākas iztīrīšanas (ar sekojošu tās metināšanu) skate tika izieta, un auto ripo pa ceļiem. laikam tiks dota 19 g.v. puisim, lai lauž.

Nabaga puisis.

viencexperc 27.07.2020 21:06

1) parasti iekšpagalmā ir sēta.

2) tāpēc ka tur mājas būvē viena kompānija, līdzīgā stilā un cenu kategorijā ( blakus mājas būs līdzīgā cenā ). Un lai saglabātu māju tālāk pārdošanas vērtību, aizliegts apbūvēt ar žogiem. Lai viss izskatītos smuki. Dažreiz līgumos pat atrunāts, cik gara zāle var būt.

3)Tas ir mīts, jo daudz kur ir žogi, pat no betona viscaur apkārt, piemēram, Beverlihilsā. Tur ej pa ceļu un gar to redzama tikai betona siena no abām pusēm.

4. Tur ļoti nopietni uztver privātīpašuma nozīmi, ko sargā arī likums.

Teksasā, fermu rajonā es redzēju pie paša ceļa, nojumē, izliktas dažādas vērtīgas lietas - zāles pļāvēju, lāpstas, ķerras, utt.

Piebrauci, savāci un aizbrauci...

..tikai ja tevi nenošaus ar ložmetēju. Jo tur maz fermu, kurās ir kas mazāks par automātu.

viencexperc 23.07.2020 8:09

Volx:" visi Munameģa apkārtnē noparkotie auto ar LV numuriem bija Korejas izcelsmes..."

Cik tad auto bija? Trīs vai četri?

viencexperc 19.07.2020 16:40

laukos jā. Bet ir darbi, kuros slāvi jau ir izkonkurējuši vietējos. Piemēram tālbraucēji. Tur baltkrievu - ukraiņu krievu īpatsvars jau pavisam liels. Turklāt, jau konkurē starp savējiem.

Vienas tālbraucēju firmas šefs man stāstīja, ka agrāk baltkrievi - krievi izkonkurēja latviešus ( par zemajām algām), tad tagad baltkrievi raksta atlūgumus, jo viņus izkonkurēja ukraiņi, kuri strādā par vēl mazākām cenām.

viencexperc 18.07.2020 10:59

650 rakstīja: Jūs sakiet, ka šis esot Lohs? Ok.Lūk ,bet reku- solīts krīt makā.Aizvakar solīja, nākamajā dienā lūudzu jums, matters po-Habārovski.Šoreiz laikam svarīgi, nezko pat delfos ir pieMineets.. ;p

viņš ne lohs. Viņš ir kremļa pundura kreisā roka. Tapat kā sobčaka ( kas nezina, tad Sobčakai punduris ir kā radinieks).

Ne velti punduris viņam pat medāli iedeva.

Tādi "klauni" opozīcijā ir vajadzīgi. Uz to fona vadošā partija izskatās pavisam labi. Ne velti vidējais krievs saka - nu ja ne par punduri, tad par ko? Ne jau par sobčaku vai žirinovski...

Vai Daunbvass. Pundura partija nevar atklāti palīdzēt teroristiem, priekš tam ir ldpr. Viņi tad atbalstīja kaujiniekus. Tas pataisa "tīras" rokas vienotai krievijai, un ja kas, - te opozīcija, ne mēs.

p.s.

Bet žirinovskis pat šajā video paslavina punduri.

viencexperc 18.07.2020 9:28

Ko nozīmē nebūs?

Aizej uz kādu Latvijas zemeņu plantāciju un paprasi zemniekam, kas pie viņa strādā.

Latvijā arī demogrāfija zema, bet uz Īriju vai šļupstētāju zemi visi braukā.

Jau tagad viesstrādnieku no ukristānas, baltkrievistānas un krievistānas pa pilnam.

viencexperc 17.07.2020 18:56

par ko tu raksti tos punktus?

1) Var, protams, ar augsā paceltu pimpi, bet ne katrs to ieraudzīs, un ne katram stāv kā nākas

2) Kas tev par brīdinājuma signāliem?

3) 99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

viss ir. Tikai nevajag lasīt pirmos deviņus vārdus.

Un vēl ir 100,punkts.

viencexperc 17.07.2020 18:49

tie nēģeri latvijas gadījumā ir - krievi, ukraiņi, baltkrievi.

Jau tagad to lieliem daudzumiem iebrauc.

viencexperc 17.07.2020 15:29

Raksts ielikts pareizajā vietā - "izklaide".

Jo tā ir izklaide - viens zaļais pamuļķis ieliek, citi - kladzina kā bābas.

Man, godīgi sakot, tas ir pie di*sas. Es cik reizes esmu teicis, varu pateikt ( uzrakstīt) vēlreiz, - "ja kāds grib dzīvot zaļi, lai iet uz mežu un dzīvo kopā ar bebriem. Bet ja grib lai pasaule būtu zaļāka, - tad lai nošaujās."

Lasītākie raksti

Jaunie raksti