iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
viencexperc 04.06.2019 19:26

Visi cilvēki mīl slepkavot. Arī tu. Tu tikai nesi pamēģinājis.

Karte parāda neko. Es parādu, ka pat tavi mīļie eiropieši slepkavoja un paverdzināja. Papētītu okeānijas tautu vēsturi, redzētu, ka viņus angļi neuzskatīja par cilvēkiem. Priekš viņiem izdomāja atsevišķu valodu, kuru uzspieda.

Man pie dirsas kas kopīgs pērtiķiem ar cingotajiem šļupstētājiem. Man patīk, ka Eiropa un ASV kontrolē pasauli. Es par to priecīgs. Es priecīgs, ka viņi mūs paņēma savā pulciņā un mūs sargā. Es priecīgs notriekt viņu naudiņu. Bet es tik un tā ZINU patiesību, atšķirībā no tevis. Es nedzēšu vēsturi un tīšuprāt neaizmirstu faktus. Patiesība ir tur ārā. Un tas, ka tu to noliedz, tas nenozīmē, ka visa vēsture izdzēsās.

p.s.

Tu esi iedomājies, ka varbūt tavs sentēvs ir karojis pret Angļiem kaut kādā karā... vai pret poļiem, vai Zviedriem, vai lietuviešiem, vai stepju aziātiem ( krieviem)?

Turklāt, pateikšu godīgi - ar LIELĀKU varbūtību kā pret islamistiem.

viencexperc 04.06.2019 17:32

Esi pārpratis. Pat manā komentārā tu redzi, ka es viņus nosaucu par pērtiķiem.

Vienkārši ir fakti un ir informācija, kurai gribas ticēt.

Lūk ir karte. Baltā krāsā ir atzīmētas valstis, kurām ne reizi nav uzbrukuši angļi.

Rozā krāsā - angļi ir uzbrukuši.

Arī Latvija ir rozā krāsā, jo angļi uzbruka Kurzemes Hercogistes īpašumiem - Trinidadai un Tobago.

Kā arī Angļi uzbruka Krieviem ( angļu-Krievu karš 1807-1812)

Jā, arī komunisti karoja un iznīcinaja, arī Mao, un citi.

Tāpēc nevajag te kaut ko saukt par baltu un pūkainu, bet pārējos par sliktajiem.

Cilvēkiem ir tieksme karot un paverdzināt. VISIEM. Tāpat kā skudrām un citiem koloniju zvēriem.

viencexperc 04.06.2019 17:21

Ir viens evakuators Latvijas Getto pilsētā, kurš ved pilsētas teritorijā par 20 EUR. Tikai vajag pateikt to, ka tas ir oficiālais evakuators, kurš strādā "pats uz sevi" nelegāli, kā jau Getto pieņemts.

Bet jāatzīst, ka neesmu mēģinājis. Varbūt sameloja, lai gan diezin vai. Vienreiz mani veda, bet tad pats šoferis ieminējās par tādu iespēju - zvanīt nevis oficiālai firmai, bet viņam uz privāto numuru. Būs par 10 Eur lētāk.

Nu Rīgā protams, ka dārgāk. Bet evakuatoru tu taču nesauc katru gadu pa vairākām reizēm...

viencexperc 04.06.2019 16:34

Šodien ieraudzīju vienu iemeslu, kāpēc nabagiem patīk 90.to gadu auto.

Redzu, uz ceļa stāv salūzis audī, ar paceltu kapotu un piesietu virvi priekšā. Vecis gaida, kad atbrauks viņa čoms un aizvilks. Nevajag maksāt 20-30 eiro par evakuatoru. Vajag pazvanīt kaut kādam savam čomam, kurš acīmredzot ir tāds pats nabags, jo ir bezdarbnieks un viņam nav ko darīt, kurš par velti viņu aizvilks kaut kur. Laikam uz tuvāko tolmetu pēc detaļām.

viencexperc 04.06.2019 16:29

Man liekas, ka tu drusciņ jauc autopilotu ar radiovadāmo auto.

Parastie autopiloti automašīnās, strādā tāpat kā kuģu un lidmašīnu. Konkrti automašīnās - kameras un radari fiksē apkārt esošo, pieliek klāt GPS datus un automašīnas programma izrēķina kā un kur ir jābrauc. Viss tas pats ar kuģiem un lidmašīnām. Tikai pēdējajiem ir nevis kameras, bet dažādi citi rādītāji.

Bt eksistē ARĪ vēl viena grupa autopilotu auto, kā piemēram - šis:

kurš pārvietojas patstāvīgi, bet jebkurā brīdī viņam kontroli var pārņemt cilvēks, kurš atrodas vairākus simtus kilometru tālu. Šis autopilots ir saslēgts ar internetu un tāpēc ko tādu var novirzīt daudz vieglāk.

Bet 4.paaudzes autopilots būtībā ir advencētāks nekā parastajiem auto esošās funkcijas. Paņem avārijas bremzēšanu, joslu turēšanu, adaptīvo kruīza kontroli, u.c savieno ar GPS datiem un praktiski tev sanāks 4.paaudzes autopilots. Gandrīz.

viencexperc 04.06.2019 16:06

it kā kaut ko normālu sāc rakstīt, bet tad - hoplā! ar kā sirpi pa olām!

Kādi musulmaņi?

Lielākie pasaules rīkļu rāvēji ir eiropieši. Angļi ir karojuši gandrīz ar jebkuru pasaules valsti, visa eiropa ar kristiešiem priekšgalā apslaktēja vairāk cilvēku Āfrikā, Amerikā, Eiropā un Āzijā kā visi musulmaņi savā pastāvēšanas vēsturē un vēl 2000 gadus uz priekšu.

es viņu slaktēšanu uzskatu par atbildes reakciju. Godīgi sakot, nostādi sevi viņu vietā un tad padomā otrreiz, bet objektīvi. Viņi pat savu naftu nevar normāli tirgot. Uzreiz būs klāt gan Eiropa, gan Amerika un pateiks kā pareizāk tirgo un pa cik.

Es neko nesaku. Man tas patīk. Man patīk, ka R-valstis visu nosaka, nevis kaut kādi pērtiķi. Bet jāsaprot kāpec tas notiek. Arī bībelē ir rakstīts tas pats kas korānā par nticīgo slaktēšanu, bet tagad R-valstis ir sasniegušas tādu līmeni, ka negrib karot savā teritorijā. Viņi grib.

...

Jā, programmas raksta cilvēki. Teorētiski pastāv varbūtība, ka kāds ieprogrammēs Teslā caur Wifi kaut kādu programmu, kura var ietekmēt autopilotu. Bet tik pat labi var ieprogrammēt programmu, kas nobloķēs durvis un uzkarsēs akumulatorus tā, ka auto aizdegsies. Var ieprogrammēt programmu, kas atslēgs bremzes, braucot ar ātrumu uz 100km/h. Visu ko var. Nav vajadzība aiztikt autopilotu. Tikai vajag uz teslu aizsūtīt programmu. Bet lai to izdarītu, vajag uzlauzt aizsardzību, kura attīstīsies tāpat kā uzlauzējprogrammas un tur ielādēt kaut kādu trojanu.

Tu ļoti daudz zini gadījumus, kad uzlauž banku serverus un nozog miljardus?

...

Kā viss sākās?

Bija raksts, kurā vācieši šausminājās, ka uz ceļa hakeri ( tikai nesaprotu - kāpēc tieši hakeri?) uzlīmēja baltās līnijas un novirzīja auto pretējā joslā. Bet tu uzķēries uz vārda "hakeris" un sāki muldēt par programmas uzlauzšanām... par to, ka cik autopilotu viegli apmānīt. Bet kad tu rdzi uz ceļa dzeltenas līnijas, kas ieved uz pretējo joslu, un zīmi

Tu taču arī tāpat kā tas autopilots, griezīsi uz pretējo joslu. Par to taču ir runa. Teslas autopiloti nobraukuši MILJARDS jūdžu un nevinam neizdevās uzlauzt, lai gan attīstās gan pats autopilots, gan tā drošība.

Bet tu turpini pļurksēt, ka tu tā nebrauktu. Stāvētu un gaidītu, kad zīmi noņems, bet autopilots ir stulbs un brauks. Un vēl citus par stulbeņiem saukā.

viencexperc 04.06.2019 11:54

Maskim ir vēl viena kompānija - "Neuralink".

Rupji runājot, šī kompānija strādā pie smadzeņu saslēgšanas tīklā. Kad smadzenēs ieliek čipu. Pašlaik strādā pie tā, lai palīdzētu garīgi slimiem cilvēkiem, bet nākotnē plānots tos čipus saslēgt kopējā tīklā. Lai cilvēki varētu komunicēt neverbāli, lielos attālumos, kā arī gūt informāciju pa tiešo no datoriem. Tad telefoni vispār nebūs vajadzīgi. Varēs pat filmas skatīties pa tiešo smadzenēs. full reality...

Tas ir maska viens no projektiem un tādu nākotni viņš zīmē. Atkal gudri teiks, ka tas ir teroristu mērķis - pa tiešo zombēt cilvēkus. Daudz efektīgāk par TV...

Sazvērestības teorijas piekritējiem - projektu Neuralink finansja nvis cilvēki no malas, bet gan daudzi Space X vai Tesla akcionāri. Neuralink finansēšanu piedāvāja tikai "savējiem".

viencexperc 04.06.2019 11:39

Tu zini, ka lai nodrošinātu internetu, nepieciešams interneta pieslēgums. Pārsvarā divu veidu - Sim karte, vai wi-fi. Teslām tiek nodrošināts pārsvarā ar wi-fi, kad automašīna atrodas garāžā, mājās. Vai tu esi tik stulbs un domā, ka nopērkot teslu, tu uz lielā krāna vari braucot skatīties jūtūbi?

Tad paskaidro, kā mājās, pieslēgta pie Wi-fi un kad notiek programmatūras atjaunināšana, sasēdināt pilnu mašīnu ar cilvēkiem, ieslēgt autopilotu un ietriekt visus pretējā joslā?

pārējo sarakstīji vel lielāku sviestu. Arī pirmās automašīnas bija bez autopilota un bez elektronikas. nu un? Tagad nelido pirmās lidmašīnas un pirmie kuģi... Tagad arī kuģos ir internets un lidmašīnās internets. Tas, ka tev, iekāpjot lidmašīnā saka izslēgt telefonu, tas nenozīmē, ka internets var kaut ko izraisīt un pilotiem tā nav. Tas, ka telefons var radīt traucējumus autopilotā, tas ir mīts no tās pašas sērijas kas - burkāni uzlabo redzi.

Un filmās rāda, ka pa elektrības kabeli var pārraidīt datus un likt aparatūrai kaut ko izdarīt. Jo kas ir visa informācija datorā? Binārais kods. 0 1 0 1 . Un tā arī darbojas visi datori - ir elektrība, nav, ir, nav.

Un filmās rāda, kā pa elektrības kabeli, laižot tādus signālus, var ieslēgt gludekli. Bet tā nav. Lai to bināro kodu kāds uztvertu, tajā gludeklī vajag iemontēt kaut kādu datoru, kas to nolasīs.

..

Ja es būtu tāda kruta teroristiska organizācija, ar tik lieliem resursiem un gribētu niekoties ar automobīļiem, es labāk iefiltrētu vai nopirktu kaut kādu cilvēku Tesla rūpnīcā, lai iemontē kaut kādu programmu vai devaisu. Es domāju, ka tas būtu efektīvāk.

viencexperc 03.06.2019 20:21

Lai manu rakstīto nepagrieztu savādāk un neteiktu, - aha! Pat Maskis atzīst, ka var uzlauzt un auto kaut kur novirzīt!

Gribu precizēt. To frāzi es pieliku pats no sevis. Viņš to neteica.

Viņš teica, ka ja kādam vai kādai organizācijai piederēs MI, tad viņi varēs kontrolēt visu pasauli. Un ja tas nonāks kāda diktatora rīcībā būs slikti. Bet ja tas būs katram telefonā, automašīnā, ledusskapī, tad neviens neko nevarēs kontrolēt. Jo viens MI nevarēs nokontrolēt citu tādu pašu.

Ja tu brauc pie stūres, bet sieva tev saka - pagriez stūri pa kreisi, pretī fūrei! Tu taču nepagriezīsi. Tavs intelekts sapratīs, ka tā darīt nav labi, pat ja sieva ir gudrāka un attīstītāka.

Par to auto es tev vienkārši paskaidroju, kā piemēru.

es neesmu stulbs. es esmu plaši domājošs.

viencexperc 03.06.2019 20:11

bet kur tu rāvi, ka tās teslas vada ar interneta palīdzību.

Pats raksti ka autopilots darbojas kuģiem, u.c. Bet tieši tāpat tas darbojas arī auto. Ir kameras un radari, kā arī GPS dati. Un auto speciāla programma vada izmantojot sos datus. Konkrēti Teslai ir divas programmas.

Arī kuģim ir internets. Kā tad apmainās ar datiem? Tad jau, pec tavas loģikas, pieslēdzoties pie kuģa interneta, ielaižot datoru tīklā trojānus, kas paņem pārējās kuģa programmas ( autopilotu) savā kontrolē, un ielaiž kuģi aisbergā.

Var arī pieslēgties pie AES interneta tīkla, un izraisīt kodoleksploziju.... Tas ir īsts filmu scenārijs.

p.s.

Atklāšu noslēpumu - arī lidmašīnām ir internets

en.wikipedia.org/wiki/European_Aviation_Network

p.s.s

Protams, ka ir iespējams pieslēgties pie kaimiņienes datora un ieslēgt web kameru. Tāpēc pastāv kaut kāds risks, ka kāds var tavu auto mēģināt novirzīt kaut kur, bet tam nav vajadzīgs autopilots. tik pat teorētiski var mūsdienu elektroniskajam automobīlim ( ne obligāti ar autopilotu, un ne obligāti elektroauto) atslēgt kaut ko, vai tieši otrādi - ieslegt un izraisīt avāriju...bet tikai teorētiski.

....

Ilons Masks kādā no savām intervijām tieši par šo lietu runāja. Tikai runāja par mākslīgo intelektu. Viņš teica, ka tāpēc vajag to attīstīt, lai tas būtu brīvi pieejams, un neviens to nevarētu izmantot sliktiem mērķiem. Jo ja auto novirzīs kaut kur, mākslīgais intelekts automašīnā, tik un tā izskaitļos, ka tas nav pareizi, tas var radīt avāriju un nepakļausies ārējām pavēlēm.

viencexperc 03.06.2019 7:48

atvainojos. Kļūdījos. Runa ir par Geely group, kuras paspārnē ir gan Volvo, gan lotus, gan Lynk & co.

carsalesbase.com/european-car-sales-data/geely-group/

carsalesbase.com/european-car-sales-data/volvo/

nedaudz pasteizos. Nepadomāju, ka Volvo jau bāž zem geely. Turklāt, Eiropas ( nīderlandes) interneta reusrsā.

viencexperc 02.06.2019 21:51

Filmas gan esi pārskatījies.

Nezin kāpēc tiem krutiem teroristiem vel nav izdevies izsist no ierindas lidmašīnu autopilotus. Un ja es būtu terorists ar tādām iespējām, ka varētu uzlauzt divus autopilotus (Teslai ir divas programmas, kuras veic autopilotēšanu, neatkarīgi viena no otras), atslēdzot visus radarus un kameras, ( jo tās tik un tā neļaus ibraukt pretī braucošajā mašīnā) , desmitiem tūkstošos automašīnu vienlaikus, tad es izvēlētos vienklāršāko ceļu - uzlauztu slimnīcu mājaslapas, un apturētu kardio - stimulatoru darbību. Tas būtu daudz lētāk un efektīgāk.

Vai uzlauztu lidmašīnu autopilotus, vai beidzot - izsistu no ierindas tos bezpilotu aparātus, kuri mani regulāri bombardē Sīrijā, Irākā un Afganistānā.

viencexperc 02.06.2019 17:49

tu lasīt māki?

Izlasi tekstu, nevis virsrakstu.

Novirzīja, jo uz ceļa uzlīmēja citu sadalošo joslu. Autopilots to uzskatīja par pareizo joslu. Tieši tāpat novirzīt var jebkuru citu auto. Uzlīmēji dzeltenu līniju, uzliki zīmi - braukt pa kreisi, un visi žiguļi bez autopilota tā brauks. To skaudīgie vācieši nepieminēja...

Teroristiem vajadzēs pacensties, lai kreisajā ceļa pusē uz zāles uzzīmēt balto līniju pirms tiem pāris desmitiem tūkstošiem mašīnu...

viencexperc 02.06.2019 10:59

kas tas par viena litra sūdu, kuram lai apdzītu, vajag slēgt uz leju?

pa visu manu dzīvi ne reizes nebija auto, kuram pirms apdzīšanas vajadzētu kaut ko slēgt. Uzdevi gāzi un apdzen. Vieglais, fūre, vai divas fūres. Normāls auto skrien normāli un jauda tam pietiek.

viencexperc 02.06.2019 10:14

taaneko rakstīja: Tas nav dievs, tie ir mirušie prezidenti.

P. S. Labāki jau ir nekā modernie plastmasas sūdiņi, kuru spējas ietekmēt situāciju beidzās reizē ar izrautu rozeti.

pareizi... nedaudz pārsteidzos.

Lūk Dievs gandrīz visu civilizācijas vēsturi...

uz tā turas visa politika, reliģija, attiecības, kari un viss pārējais... Jo tev būs vairāk, jo labāk..

viencexperc 02.06.2019 10:01

bet tikai pēc tam, kad teslas radari fiksēs pretimbraucošo auto, tā tik un tā atgriezīsies atpakaļ...

Bet žiguli arī tāpat var novirzīt. Uzliki zīmi, ka labā josla slēgta, un žigulis brauks pa kreiso.

viencexperc 02.06.2019 9:24

model x 100D brauca patstāvīgi, cenšoties turēt 85km/h un nobrauca 550 km bez nevienas uzlādes, tikai zaudēja ātrumā ( jo derības bija ne tikai nobraukt, bet - kurš pirmais)

model X 90, kuram ir mazāka nobraucamā distance un 550 km nobraukt nevar pat teorētiski, bija atļauts vienu reizi pa ceļu uzlādēties. Bet tas "nošmaucās" piesēja sevi pie fūres un ieslēdza rekuperāciju, un tādā veidā uzlādējās braucot.

Tāpēc beigās atbrauca pirmais ( 100D apturēja policija uz apmēram 10 minūtēm. Ja tas nebūtu noticis, tad uzvarētu).

Bet stāsts ne jau par to. Par to, ka viņi nobrauc 100 kilometrus, bet viņiem vēl rāda, ka atlikusī distance ir vēl ap 300... pretēji tiem sūdiem, kuriem jau 220 ir kosmoss.

viencexperc 02.06.2019 7:46

protams. Tikai raksts par to, ka DS ir 29 vietā ( !!! ) ar 45 000.

Tad kurā ir Lada ar 5300? Piecdesmitā?

Pat ķīniešu kompanija Geely tikai janvārī notirgoja 26 000 automašīnu pa visu Eiropu. Gadā 319 000. Lada 5300...

Teslas 29 000 auto gadā.

Ieraudzīt uz ceļa Teslu, Eiropā, ir 5 reizes lielāka iespēja ieraudzīt nekā Ladu.

viencexperc 01.06.2019 23:11

Divi ukraiņu Tesla kluba biedri uztaisīja derības. Ar model X nobraukt 550 km.

nobrauca.

Prātā nāk tā parodija, kur ar kaut kādiem sūdiem nesanāca nobraukt 220 līdz Liepājai.

viencexperc 01.06.2019 22:18

hjundajs prezentē divstāvīgo elektro autobusu

distance - 300 km ( 384 kw) un 70 vietas.

Reāli būs mazāk. Kā pilsētas autobuss tas diezin vai derēs, bet tie reālie 250 km priekš tūristu autobusa dizin vai būs laba lieta. Sevišķi tāpēc, ka zlāde no 0-90 procentiem - 72 minūtes.Bet 90 procenti no 300 ir 270...teorētiski.

viencexperc 01.06.2019 17:57

Ir arī citas valstis, kur tās var realizēt. Piemēram Kuba, Venecuēla...

Arī Eiropā - Dienvidslāvija, Moldova...

Lūk par Ladas pārdošanas datiem Eiropā. 5325 eksmplāri gadā. Tas ir ļoti maz. No visiem auto brendiem, kurus tirgo Eiropā 29.tā vieta ir autokompānijai DS

( en.wikipedia.org/wiki/DS_Automobiles

) tās notirgoja 45 419 gabalus.

Bet Ladas nedaudz virs 5000.

Autokompānija, par kuru ir dzirdējis tikai retais notirgo 9 REIZES vairāk

viencexperc 01.06.2019 11:19

Ja tu gribi jaunu bet lētu, izvēlies dacia vai kādu citu lētu brendu.

Lada tā ir lēta dacia krievu stilā un vēl lētāka ( nekvalitatīvāka).

Man viena pazīstama ģimene iedomājās pirkt lada xray. jo saskatījušies vatņiku kanālus iedomājās, ka tas ir kruts auto. Aizbrauca uz Rīgu, vai Lietuvu ( neatceros) un atbrauca ar vecu vācieti. Kad paprasīju - kur xray, izvairīgi atbildēja, ka paskatījās un pārdomāja....

viencexperc 31.05.2019 21:19

eksperts atradies.... Tu vēl mersedesu ar ņivu salīdzini.

Audi un BMW ir tādi paši "prēmiumi" kā nissan kakašķis, volvo un VW.

viencexperc 31.05.2019 21:07

taaneko rakstīja: Mani nevar ievietot, vai kāds ie redzējis ievietotu dieva fotogrāfiju? ????

Lūk dieva fotogrāfija:

viencexperc 30.05.2019 11:34

nu un?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti