iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
viencexperc 23.04.2019 15:25

nepiekritīšu.

Tā mazskaitliskā niša arī izpērk 90 procentus auto.

Paskaties, cik auto nopērk visā Āfrikas kontinentā, bet cik - Eiropā, vai Ķīnā?

Ķīnā, Eiropā, Japānā, ASV strauji pāriet elektro. Daudzas kompānijas plāno atteikties no iekšdedzes dzinējiem, daudz kur vairs nevarēs iebraukt. Tāpēc es domāju, ja elektro īpatsvars sāks pārsniegt 10 procentus, tas iedarbinās zvaniņu, ka naftas kompānijām būs sūdi. Un viņi cenas metīs nost.

viencexperc 23.04.2019 8:18

Manas prognozes, ka tuvākajā nākotnē degvielas cenas samazināsies.

Kad e auto iegūs plašu nišu auto tirgū, degvielu tirgotāji ieslēgsies konkurencē. Jo negribēs nobankrotēt.

Ko mēs redzam - dīzeļus vispār plāno aizliegt, benzīnus jau maz kas ražos. Lidmašīnas ar baterejām, kuģi pērk sliktas pārstrādes (lētu) naftas produktus, bet ko darīs visādi BP, Mažeiķu naftas, Nestes, utt...?

viencexperc 22.04.2019 10:17

Iauto atkal jūtas piesmieti.

Tā slavināja...bet te:

viencexperc 21.04.2019 23:22

RR95 rakstīja: Nu tad arī neko nesaki, nevajag di.....st par lietām ko nezini.

Es zinu. Es nevaru spriest par komerclietām. Piemēram, cik maksā katrs no trakiem, cik tas ir rentabls, kādas izmaksas uz miljons kilometriem. Nezinu cik katra firma dot atlaides, kādi ir bonusi, cik liela ir tālākpārdošanas iespēja, utt. Neesmu ar tiem nobraucis 100 000 km. Tāpēc esto rakstīju. Ja ir kāds firmačs, kurš zin tādas lietas, es pats būšu priecīgs palasīt viņa domas.

Es esmu testējis, redzējis un sarunājies ar fūru vadītājiem, utt.

viencexperc 21.04.2019 23:16

tev bija gan toyota camry, gan toyota corolla? Ja reiz rakstīji:

" Toyota Camry ir viena liela vilšanās. Tik prasts auto par tāāāādu naudu. Teikšu godīgi, Corollai salons likās daudz labāk nostrādāts."

un pārējie auto tev bija, par kuriem raksti?

viencexperc 21.04.2019 19:09

Paskaidrojiet, lūdzu, - kāds sakars piebeigtam ebrejam ar olām?

Vai jūs zināt, ka ja jūs esat tādi superkristieši, kuri priecājas par žīda augšāmcelšanos, tad olas jums nevajadzētu krāsot. Tās krāsoja pagāni. Tos, kurus kristieši sita un piespieda mīlēt Dievu.

viencexperc 21.04.2019 18:54

Video, kurā 97 gadus vecs vīrs "testē" Teslu.

viencexperc 20.04.2019 21:27

es rakstu ko zinu.

vēl pēc pāris paaudzēm VOLVO būs MAZ līmenī.

Ko ņemt? Mersedesus var ņemt, Reņus, MAN.

Par Iveco maz labas atsauksmes dzirdēju.

Es neesmu tālbraucējs, kā arī man nepieder neviena pārvadātajfirma, tāpēc ieteikt neko nevaru. Un ja palasītu manus komentārus, es cenšos nekad neko neieteikt.

viencexperc 20.04.2019 18:51

Tālbraucējiem patīk Reno Magnum. Jo no tā var dirst, neizkāpjot no kabīnes.

viencexperc 20.04.2019 18:49

No jaunajiem - vislielākais sūds ir Volvo. Tie iemanās būt vairākas reizes servisos pat nenobraucot 100 000. Tas kraviniekiem ir ļoti maz. Bet kabīnes iekšpuses kvalitāte - MAZ vai Kamaz līmenī - salūzt slēdži, guļamplaukts, plauktu rokturi, utt.

Žēl, ka zviedri Volvo Truck nepārdeva Ķīniešiem, kā vieglos auto. Ja zviedri turpinās tā haltūrēt, nobankrotēs.

viencexperc 15.04.2019 13:21

uz ženēvu NEBRAUC VISA pasaule. Uz turieni brauc cilvēki no Eiropas valstīm, un daži cilvēki no citam valstīm.

Piemēram, 2018. gadā Ženēvas autošovā tikai puse apmeklētāju ( 330 000 bija ne no Šveices). Pasaulē dzīvo vairāki miljardi.

Tajā sūda šovā nebija pat desmitā daļa Šveiciešu.

viencexperc 15.04.2019 11:31

Es ieliku mīnusu. Paskaidroju:

Raksts patiešām, ir interesants. Savākta statistika ( kas man ļoti patīk), ir cipari, dati ( kas man vēl vairāk patīk), BET - pati datu analīze ir jēla un maksimāli SUBJEKTĪVA, nevis objektīva.

Konkrēti tev ieliku mīnusu, jo tu raksti, ka tāda pushaltūra ir cienīga saukties par atsevišķu rakstu.

viencexperc 14.04.2019 20:30

Labākais komentārs te. Malacis.

Kaut kāds skauģis ielika mīnusu. Laikam tā pasākuma organizētājs.

viencexperc 07.04.2019 9:20

ASV un Kanādā ir tāds amatieru "rallijs", kur izmanto auto par 500 USD. To sauc par Gambler 500.

en.wikipedia.org/wiki/Gambler_500

Priekš tādiem mērķiem tie auto ir domāti. Lai izklaidētos un labi pavadīt laiku.

Bet ja prasītu manas domas, es teiktu - lasi pašu pirmo komentāru.

viencexperc 04.04.2019 23:17

Jaunumi par Tesla. Skauģiem nelasīt.

1) Norvēģijā Tesla model 3 kļūst par pirktāko auto. Šogad jau 29% no visiem Norvēģijā pārdotajiem jaunajiem auto - ir Teslas. Gandrīz katrs trešais.

2) Pēdējā laikā palielinās vandālisms pret Teslām ( laikam skauģi), kad tās speciāli skrāpē. Tāpēc jaunajā atjauninājumā parādās funkcija "sentry mode", kas filmē visu apkārt notiekošo ar autopilota kamerām.

Mēļo, ka pirmais upuris noķerts. Kāda sieviete ar atslēgām apskrāpēja Teslu model 3 autostāvvietā, radot zaudējumus 900 USD. Un šī sistēma ļāva to identificēt un noķert.

venturebeat.com/2019/02/14/teslas-new-sentry-mode-camera-security-feels-more-like-a-hack-than-a-real-feature/

viencexperc 04.04.2019 12:03

Pirms te ko tādu raksti, aplūko arī citu sarakstu:

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_motor_vehicle_production

Cik tad krievi saražo auto. Uzreiz aiz krieviem ( 40 000 auto) ir Irāna. Bet krievi ražo mazāk kā Turcijā, Taizemē.

Tie saražotie auto praktiski neit uz ksportu, jo tie tiek ražoti priekš vietējā ( un NVS) tirgus, lai izbēgtu no augstajiem nodokļiem. Bet auto ir nekonkurētspējīgi citās valstīs, jo normālie brendi neatbilst kvalitātei, bet citas kompānijas, piemēram Renault ražo lētas kopijas ar "Lada" zīmolu.

Iedomājies - pat Geely, ķīniešu kompānija ražo savus auto Baltkrievijā, priekš krievu tirgus, tā vietā, lai ievestu gatavus.

viencexperc 01.04.2019 17:22

Nākošā karadarbības zona - Ingušetija.

Uz Ingušetiju nogādā militāristus. ( konflikts radās pēc tā, kad ušakova partija nolēma atdot Ingušu teritoriju Čečenijai, kas ir pundura dirsālīdēji un galvenie karotāji. Inguši bija pret. demonstrāciju laikā demonstranti padzina policistus, kuri atteicās pildīt pavēles un izdzenāt pūli. Visi tika atlaisti. Tāpēc tagad ingušijā vairs nav spēka struktūru, kuras iestātos pret demonstrantiem. )

video, kad demonstranti "padzen" drošībniekus.

p.s.

Ingušijā tiek atslēgts internets, tāpēc ir apgrūtināti sakari.

p.s.s.

Vatnostāna brūk kopā kā kāršu namiņš.

viencexperc 31.03.2019 7:39

Atcerēsimies visam šim priekšvēsturi. Viss sākās ar to, ka uzrakstīju, ka fūres nobloķēja ceļu speciāli.

Tad tu audzinātājus nosauci par lohiem, nezinot, kāpēc tas tika darīts. Tu redzi vienas puses video un dari secinājumus.

Tad tu liec visādus video no vācijas, lai gan tādi ir arī pie mums.

Tad es pieminu, ka Vācijā tur tā ir daudz svarīgāka problēma nekā pie mums. Un tā arī ir. Varbūt ieliec video no Brazīlijas auto mīļotāju kluba?

Redzi, mums ir dažādi skatu punkti uz notiekošo.

Es, kad pats braucu pa otro joslu, vai kad kāds cits brauc un citus dzen - parasti domāju - lūk es/citi pārkapj noteikumus. Bet tu domā - lohinelaiž man/citiem turpināt pārkāpt.Divi atšķirīgi skatu punkti.

Nevajag mani audzināt. Es zinu, ka tā nedrīkst darīt ( pat pēc likuma), tas nav ētiski, utt. Arī pats cenšos 2.joslu neieņemt bez vajadzības, BET brēkt, ka tā ir baigā Latvijas problēma. Problēma Nr1, tas ir veceņu marasms.

Kad es dzirdu fāzi "kultūra uz ceļiem", tad Latvijas apstākļos - man liekas nopietnāka problēma - "sastrēgumu apbraukšana", pagrizienu nerādīšana, utt nevis šis minētais.

viencexperc 30.03.2019 21:55

Video no krievijas pieminēji, jo tā tēma tev ļoti tuva. Tur arī cilvēks, kurš brauc pa pilsētu uz 150, domā, ka visiem viņam jādod ceļš, jo viņš tāds kruts. Nē, tā nav. Tieši otrādi, tādu vajag taranēt, vai sadot pa mūli. Vai taranēt un sadot pa mūli.

Es speciali minēju to laiku, cik "ieekonomējas" pie kāda ātruma. Braucot uz 90, vai 110 tā ekonomija ir minimāla. Un jo lielāks ātrums, jo starpība ir vēl mazāka. Piemēram, starpība starp 90 un 110 laika izteiksmē ir lielāka, nekā 110 un 130km/h lai gan abos gadījumos ir it kā vienādi 20 km/h. Tāpēc nevar teikt, ka cilvēks steidzas, tāpēc brauc ātri. Turklāt, tādi cilveki "steidzas"vienmēr. Pats zinu par sevi. Pats arī slimoju ar ātrumu. BET AN PIETIEK PRĀTA TO ATZĪT, jo es esmu gudrs. Bet lohs to nekad nesapratīs.

viencexperc 30.03.2019 21:41

kas tev nepatīk? Ko tu te kasies?

Lūk video no Vācijas. Paskaties, kā tas auto it garām pārējiem. Pie mums nekas tāds NAV IESPĒJAMS. Tu, varbūt, māci bērniem būt lohiem, atbalstīt noziedziniekus, vai pašam uzspļaut uz sabiedrisko kārtību, bet es savus bērnus mācu ne tā. Katram savs.

Un lohs ir tas, kurš lohiski izturas pret kārtību, nevis tas, kurš audzina.

viencexperc 30.03.2019 19:16

Jā. Nelieši jāaudzina VISIEM, nevis jācer, ka viņus izaudzinās kaut kas cits. Tagad modē nāk liberastisms, kas uzskata, ka noziedziniekam ir tiesības veikt noziegumus. Tāpēc aizvien vairāk jāaudzina SABIEDRĪBAI.

Protams, redzot, ko tu aizstāvi, visi jau sen sapratuši, ka tu esi tas potenciālais audzināmais, bandīts un liberasts.

viencexperc 30.03.2019 19:11

1 ) ADAC tas ir auto klubs, sabiedriska organizācija. Tas pats, kas "Latvijas automīļu klubs".

2 ) Vācijā uz daudziem ceļiem nav ātruma limita. Tāpēc, tur ir liela starpība vai tu brauc uz 100 vai 250...

Atšķirība ir tāda pati, kā viens stāv, otrs brauc uz 150. Bet joslas ir tikai 3, dažreiz tikai 2.

Kas ir pie mums? Ja atļauts braukt ne ātrāk par 90, tad ja brauc no 80- 100, tad maksimālā starpība ir 20 km/h ( bet braukšana ātrāk, patiesībā ir noteikumu pārkāpums, un tādiem palīdzēt skaitās tas pats, kas seifu uzlauzējam turēt lukturīti).

Tā ka, šos abus gadījumus nevar salīdzināt. Tavs piemērs ir galīgi garām. Ej izdomā citu.

viencexperc 30.03.2019 12:53

Vai tad tu neredzi, ka ceļu nobloķēja speciāli?

Cilvēks tāpat neko nedara. Tātad, bija iemesls. Es domāju, ka vainīgs vai nu operators, vai tas džips.

viencexperc 30.03.2019 0:52

Ne pa tēmai, bet smieklīgs video no Ukrainas. Policists bēg no cilvēka, ēd naudu, kad paņēmis kukuli ( pēc tehniskās pases - lietuvietis).

viencexperc 29.03.2019 22:19

Atceros, ka agrāk, visnekulturālākās braucējas bija sievietes. Tās ļoti reti kad palaiž braucot pa galveno ceļu, utt.

Bet tagad, neesmu pētījis.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti