Es nevaru saprast, kā var braukt ar folksvāgenu, bet škoda - tas ir lēts folksvāgens....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es nevaru saprast, kā var braukt ar folksvāgenu, bet škoda - tas ir lēts folksvāgens....
Portāls ar galotni - .co.uk
Tas ir par okupantu - šļupstētāju zemi.
Vēl var ar fleksi izgriezt gabalus, kur uzpilējis. Labāk ņemt vairāk, jo apkārt līmei noteikti būsi ar pirkstu piespiedis, vai rīvējis ( tīrot nost līmi). Pēc tam, izgrieztos caurumus var ar tepi aizmālēt, un nokrāsot. Būs kā jauns. Atliks tik odometru uzgriezt uz nulli, un sapūst aerosolu ar aromātu - "new car".
Lūk interesanti 3 atgadījumi, kad aizdzen policijas auto.
2 gadījumi - bēgles - sievietes. Daudziem, policistu nīdējiem patiks. Te tādu daudz.
Atvainojiet, ka vates valodā. Bet visas pārrunas pa rāciju, utt ir angļu valodā.
Ar smilšpapīru
Kāpēc mūs salīdzini ar Lietuvu?
Mūs jāsalīdzina ar tādām valstīm, kā, piemēram, - Armēnija.
Lietuvā visi cilvēki dzīvo priekš vienas valsts ( Lietuvas), cīnās par tās labklājību un izaugsmi. Lietuvā ir 86% LIETUVIEŠI. Lai gan viņiem pašlaik pie varas ir LSDP ( Sociāldemokrātiskā partija) tai nav nekā kopīga ar mūsu "saskaņu" un "Vienoto Krieviju". Kaut vai tas, ka viņu mājaslapā NAV iespējas izvēlēties KRIEVU valodu. Tikai Lietviski.
Bet kas pie mums? Mūsu valstī nav opozīcijas. Visas partijas, kuras iekļūst Saemā, tiek valdībā, saskaņas dēļ. Un puse cilvēku balso par stabilu "opozīciju" ( Saskaņu), tādā veidā, automātiski visas pārējās partijas iekļūst valdībā. Tāpat, tie 50 procenti iedzīvotāju dzīvo priekš Krievijas, nevis Latvijas.
Tas pats ar Igauniju. Igaunijā cilvēki dzīvo priekš vienas valsts.
Pazuda.
Nav vairs 135.
Laikam trafikā bija kļūda.
Es jau padomāju, ka kaut kāda kļūda, tāpēc iekomentēju.
Būtu zinājis, ka tik ātri izlabos, varēju ekrānšāviņu uztaisīt.
Kurš te pļurkstēja, ka LV nav bāņu? Viens ir - A6 163. visi uz 135km/h skrien. ![]()
video par Janukoviča īpašumiem.
Autoparks - līdzīgs kā Rīgas motormuzejam. Redzams, kur aizgāja nodokļu maksātāju nauda. 51% Rīdzinieku arī balso par to pašu partiju, jo patīk fnansēt tādus cilvēkus.
Viņš šāva pa Forda emblēmu. Man kaut kā liekas, ka vajadzēja vairāk pa kreisi un augšu. Jo tīri vizuāli likās, ka trāpījumi gāja pa motora sānu, bet ne pa vidu.
Braucot ar ātrumu 100km/h 10 kilometrus var nobraukt 6 minūtēs. Braucot ar ātrumu 130 km/h 10 km nobrauc 4.6 minūtēs.
starpība - 1.4 minūtes.
Uz 100 km, starpība ir 14 minūtes. Bet tas ir ideālā gadījumā, braucot pa bāni, kur tāds ātrums ir atļauts.
Bet Latvijā tās vairs nebūs 14 minūtes, jo lielāks ātrums, jo vairāk viņu vajag koriģēt. Mazāka iespēja, ka varēsi nobraukt kruīzā. Nāksies kādu dzīt, piebremzēt.
Latvijas mērogā nav daudz vietu, kur varētu 100 kilometrus vālēt uz 130, bez piebremzēšanas ( apdzīvotas vietas pa vidu). Tad jautājums - vai pie mums braukt virs atļautiem 100 ir ļoti lietderīgi, izņemot adrenalīnu - "noķers vai nē"?
Ne visi te zin šļupstētāju valodu. Iliku video iauto stilā.
Oriģinālais te:
Veterinārs atkal iznīcina automašīnu ( Ford escort) Šauj pa dzinēju. Tas darbojas pat pēc 50mm trasējošā - aizdedzinošā lādiņa.
Interesanti, jaunie plastmasas dzinēji nesašķīstu?
kam interesē, bija vēl viens video, kur viņš šauj pa mašīnu ar tanku.
JanJan rakstīja: Kad aizbrauc uz UK labākos dzīves meklējumos, bet rajončiks aizbrauc līdzi, jeb "kā regulārā apkope pārvēšas lielos zaudējumos un izjauktā auto" www.facebook.com/groups/238879802870301/permalink/2147177892040473/
vergiem vergu problēmas. Neies taču pie baltajiem remontēties. tur taču dārgi.
Tu jau spried pēc tāda principa, kā pesimistiski duraciņi ( ekoloģi). Paskaties uz globusu. Kāds izskatās pasaules okeāns, un kāda ir tās abas jūras kopā ņemtas. Ja tās būtu pilnīgi tukšas un tajās ieliet no okeāna ūdeni, ūdens līmenis pamainīsies par dažiem cm, ja ne mm.
Es esmu ekoNEfans.
Bet komentārs bija pavisam par ko citu. Par to, ka visticamāk, ūdens līmnis turpinās celties ( es uzskatu, ka tur NAV vainīgs cilvēks) , jo klimats pats no sevis silst. Kad beigs silt, nav zināms, bet ceru, ka vēl sils kādu laiku, jo negribās lai tagad Zeme sāktu atzist.
Tātad, ūdens līmenis vēl celsies. Un Rīga būs pirmā, kura applūdīs.
Bet visa Latvijas attīstība un nākotne balstās uz to, lai no visām pārējām pilsētām pārvāktos cilvēki tieši uz Rīgu. Tāpc rakstu - nepareiza stratēģija. Bet par migrāciju - tu nevitā sarakstīji. Kāds sakars ar to? Nu, Rīga sāks applūst. Protams, ka migrēs atpakaļ uz saviem laukiem, bt - kas būs ar ekonomiku? Tagad miljardus pludināt Rīgā, aizdirst laukus, lai pēc tam pludinātu tos miljardus atpakaļ? Varbūt uzreiz, kaut kā dalīt? Sākot ar tagadni?
Par to ir tas stāsts.
Nīderlande cēlās ne vienas nedēļas laikā. Un tur ir sarežģīta kanālu, dambju sistēma. Kā arī liela daļa uzbūvēta jau jūrā, salu veidā. Vari iedomāties jūras līmeni +3 metri? Tas nozīmē, ka pašreizējie dambji var neizturēt, un vajadzēs tos stipri palielināt. Un pat tad dzīve būs kā uz pulvera mucas.
Ja pacelsies par 3 metriem, Latvija būs tāda: www.floodmap.net/ ( ievadi interesējošo jūras līmeni metros) .
Ja pacelsies līmenis par 50 metriem, tad izveidosies Kurzemes pussala un Latvija. 50 metri tas ir rālais maksimālais ūdens līmenis, ja izkūst Visi ledāji.
Protams, panikas cēlāji zīmē vairāk par 50, bet tas ir jau stipri pārspīlēts. Antarktīda ir sauszemes kontinents uz kuras ir ledus, nevis ledus klucis līdz Mantijai.
p.s.
Rīga būs zem ūdens jau pēc 2 metriem. Turklāt, vienīgā Latvijas pilsēta.Stipri cietīs Jelgava un Liepāja. Bet pat Ventspils nebūs zem ūdens.
p.s.s
Karte ir aptuvena prognoze,
p.s.s.s
Lietuva un Igaunija turpinās attīstīties, jo viņus tas skars mazāk. ( Lietuvai cietīs Klaipēda un Palanga)
Krievu skolotāji brauc strādāt uz ........... MONGOLIJU, jo tur algas augstākas.
nē. Vairāk būs bez tiesībām braucošie,
Bradypus rakstīja: 21.03.2019 16:02
"Esi pinpis, kurš jūtas labi, nerēķinoties ar citiem un izmantojot savas tiesības. Rēķināšanās ar citiem nav īsti tas pats, kas verdzība, bet nu pinpim to nesaprast - jādzīvo ar devīzi "Es varu braukt kā es gribu".
Vari braukt pa apli, kamēr tev nelabi paliek vai sagaidīt kādu citu pinpi, kas uzskata, ka viņam ir tiesības no otrās joslas maukt tev sānos, nevis vienkārši pieņemt faktu, ka tu esi pinpis. Es izmantošu joslas, lai ātrāk nokļūtu galā, nevis, lai tev sagādātu KASKO."
..................................................................
Nē, es rēķinos ar citiem, tāpēc braucu pa 1. Jo es zinu, ka ir citi braucēji, kuri var izrādīties pimpji. Protams, ka es vienmēr palaižu no otrās joslas, bet pašam cerēt uz citu labvēlību - netaisos.
Kad esi pie stūres, kad kaut ko dari - tu vari paļauties TIKAI uz sevi. Uz citiem paļaujās tikai idioti ar Vernonu priekšgalā. Tevi var palaist vienmēr visi, visu mūžu. Bet vienu reizi kāds pimpis nepalaist...
Man patīk kontrolēt situāciju. Zināt, ka viss atkarīgs no MANIS, nevis no kaut kāda Sergeja vai Vasīlija.
Tāpēc pirms apsaucat 1.joslas braucējus pa apli par idiotiem, padomājiet - kurš tad ir īstais idiots.
Ja ieviestu likumu, ka aplī braucot, priekšoka ir tam, kurš brauc pa kreisai rokai, tad braukšu kā pareizi. Bet tagad, atkārtošos vēlreiz - Neredzu nevienu iemeslu tā darīt.
Nē, es rēķinos ar citiem, tāpēc braucu pa 1. Jo es zinu, ka ir citi braucēji, kuri var izrādīties pimpji. Protams, ka es vienmēr palaižu no otrās joslas, bet pašam cerēt uz citu labvēlību - netaisos.
Kad esi pie stūres, kad kaut ko dari - tu vari paļauties TIKAI uz sevi. Uz citiem paļaujās tikai idioti ar Vernonu priekšgalā. Tevi var palaist vienmēr visi, visu mūžu. Bet vienu reizi kāds pimpis nepalaist...
Man patīk kontrolēt situāciju. Zināt, ka viss atkarīgs no MANIS, nevis no kaut kāda Sergeja vai Vasīlija.
Tāpēc pirms apsaucat 1.joslas braucējus pa apli par idiotiem, padomājiet - kurš tad ir īstais idiots.
Ja ieviestu likumu, ka aplī braucot, priekšoka ir tam, kurš brauc pa kreisai rokai, tad braukšu kā pareizi. Bet tagad, atkārtošos vēlreiz - Neredzu nevienu iemeslu tā darīt.
Labākā sabiedrības organizācija, piesārņojumu samazināšana, ceļu atslogošana, sastrēgumu samazināšana ir DECENTRALIZĒŠANA. viss taču darās tā, lai viss atrastos tikai Rīgā. Latvijas stratēģija - viena pilsēta un lauksaimniecības un tūrisma zona apkārt. It kā jau labi, ja neskaita divas lietas - jau sakumā minētās lietas, plus valstiskā drošība ( konfliktu, kara, kataklizmu gadījumā) un tas, ka nākotnē, iespējams, Rīga būs zem ūdens. Ko tad? Visi miljardi dibenā? Vai meteorīts jobnīs uz Rīgas, un Latvijai āmen. Jābūt debilam, lai taisītu vienas pilsētas valsti.
Es jau sen minēju, kāpēc nevar Rīgu atstāt kā ekonomisko centru, bet galvaspilsētu uztaisīt kaut kur citur, piemēram, Jelgavā, Ogrē... iznest ārā no Rīgas visas ministrijas.
Conqueror rakstīja: pēdējās ziņas - zinātnieki atklājuši ka ledus laikmetu izraisīja kontinentu plātņu sadursmes, izdalījās ķīmiskie savienojumi no grunts, kas uzsūca visu oglekli no gaisa
tā ka tīra demagoģija, ka nu tagad būs ziepes, jo visi kurina un atbrīvo oglekli gaisā lielos daudzumos un tāpēc celsies temperatūra. pietiks atkal kaut kādām kontinentu plātnēm sadurties un globālā sasilšana kaķim zem astes ![]()
Laikam alternatīvā zinātne. Jo "īstie“ zinātnieki nezin, ka klimats mainās pats no sevis.
“īstie" zinātnieki domā, ka klimatu maina elektroauto, dīzeļdzinēji, OIK un VW.
Visa tā ielu filmēšana ir laba lieta, bet tai nav nekā kopīga ar valsts drošību.
Jebkurā konflikta, kara gadījumā ( terorisma) vairs nav vajadzīga izlūkošana. Papētīji bildes un izplānoji ko vajag.
Par šīm valstīm gan izbrīnos. Pat Krievijā ir Google strīts. Vatnistāna kurā baidās no NATO zaldātiem, atļauj ( by gan neļauj).