Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
iJuris 19.10.2020 21:16

Vispirms jāsadala atbildība un pienākumi, pēc tam var turpināt ar joslām. Kamēr velo utml liks vienā kategorijā ar auto, bet bez nekāda seguma, tas ir neviens viņus nekontrolē, tikmēr tam visam nav jēgas. Es katru dienu redzu vairāk velo pārkāpumus nekā auto.

Es teiktu ka sākumā vajag padzīt no krēsliem tos kuri lemj par ielu projektēšanu un nozīmi. Tur šķiet nenotiek nekāda analīze, tikai viena doma tiek popularizēta, velo un sabiedriskais, panaceja ibio.

Tas ka ar auto ienākšanu pilsētā tai radās iespēja izaugt tādai kāda tā ir, to visi aizmirsa.

Izņemiet no pilsētas visus auto un pilsēta nomirs, velo un autobuss nespēs to pavilkt.

1 autobusā var sasēsties vairāk cilvēku nekā vieglajā, bet 30 viegli izvadās 120 cilvēkus ātrāk nekā 2 autobusi.

Turklāt, tas ka redzi vienu cilvēku pie stūres nenozīmē ka auto ir tukšs.

Daļai tomēr līdzi ir lietas kura vajag darbam....

drīz vēl spilvenus paliksim katram muļķim zem dirsas, lai krītot nesasitas. Bet iemācīt domāt, to nē, tas ir pārāk grūti.

p.s. sekojam līnijai

iJuris 07.06.2018 20:44

Zvani tam kas pārdeva, būs tev mironi iesmērējis, un lai nestāsta ka nezināja.

Tā uz dullo tev 101 iemeslu nosauks, bet kas pie vainas nepateiks.

iJuris 20.02.2018 11:46

Pilnībā piekrītu man arī līdzīgi, pie vismaz 400tkm un 18 gadiem starteris sāk iet uz galu, nu kas tas par auto. Tik neuzticams

Un lai nomainītu jāatskrūvē veselas 7 skrūves. Tas taču nav reāli.

iJuris 08.05.2017 21:55

iespējas dažādas, varbūt kaut kur masa zūd, tas izskaidrotu dažādos simptomus, kuri gan ļoti atgādina moduļa gļukošanu.

Kur atrodas auto, vai Rīgā? Te ir zināms dažs labs diagnostiķis. ar dator diagnostiku būtu vieglāk sākt, varētu pārbaudīt ne tikai kļūdas, bet to vai modulis reaģē vispār. Un ja reiz biji pacēlis paklāju un pārbaudījis kādā stāvoklī kontakti un plate modulim, vajadzēja pierakstīti precīzu moduļa numuru. Vēl pārbaudi drenāžu zem AKB (akumulātora), tur ir divi caurumi, viens zem AKB, otrs vairāk uz vadītāja pusi, iespējams ka tur drenāžas caurumi ciet un tomēr ūdens krājas un kaut kur sūcas gar ugunssienu uz salonu.

Ja vajag info diagnostikai, dod ziņu, iedošu kontaktus.

p.s. man patīk voyager tuvās, nu un arī tālās gaismas, tik pat labas kā 15 gadus veci matēti VAG lukturi ar skaisti izplūdušu gaismu, tā kā svecītei.

bet turpini rakstīti, katru dienu gaidu tavus komentārus par to cik slikts mans auto, ka esmu nabags jo mehāniskā kārba, ka mans motors nekam neder, ka neērti gada laikā 30tkm braucu, ka dārgas detaļas, nu vispār visi lohi, bet tu nē.

iJuris 23.02.2017 21:37

Pērkot bija taču iespēja iepriekš jau noskaidrot, cik kas maksā, un v veida dzinējiem siksnas maiņa vienmēr maksā vairāk nekā rindas. bet 300 eur uz 120tkm manuprāt nav tik traki. Mani joprojām pārsteidz v6 tdi daudzums uz ielām, ja reiz tie ir tik slikti. Liek padomāt, ne?

iJuris 18.02.2017 11:58

Vo laiki pienākuši. Tādas muļķības runā ka bail paliek.

Šķidrums nepazuda = trubas un sistēma vesela.

Karst + nepūš silto gaisu = sūknis kirdik.

Siksna vesela + Karst + nepūš silto gaisu = sūknim lāpstiņas uz ass neturas.

Jo, ja termostats būtu nosprūdis ciet, tad salonā būtu karsti.

šim v6 tdi sūkni griež zobsiksna, līdz ar ko ja būtu pušu siksna, motors būtu jau sen beigts.

Pieņemu ka pēdējā siksnas maiņas reizē uz sūkni ietaupīja.

120c ir daudz, bet dēļ īsās galvas 3 cilindri uz galvu nav tik mirstami kā piem 6 cilindri rindā.

Tagad jāskatās cik sen mainītas siksnas, varbūt ir izdevīgāk mainīt visas un maukt nākamos 100tkm.

termostatu arī iesaku likt jaunu, oriģinālo.

Ar audi un s-line te nekāda sakara

Un nojaukt priekšu šim auto ir maks 1h darbs. Tas ja zin ko dara, ja nezin tad apm 2-3h.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti