Youtubē Džilindžeram laba intervija ar Gobzemu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Youtubē Džilindžeram laba intervija ar Gobzemu.
Tādēļ, ka viņu skatiens pilnībā atšķirās no Briseles daudzos jautājumos. Imigrācija, eiro, LGBT tiesības utt. Ir potenciāls Orbāna scenārijam.
Ā ja, Orbāns šobrīd ir tur, kur ir, dēļ izdomājumiem?
Ja itāļi tik pārliecinoši atbalsta Meloni, tad jau viņiem to vajadzēja. Palika atmiņā viena itāļu politologa frāze: "Šī partija varētu būt Putina trojas zirgs Eiropas Savienības sabrukumam".
Putins liks lietā kodolieročus vai nē? Kādas prognozes? Savā pēdējā runā viņš teica, ka tas nav blefs. Diez vai mobilizācija ļaus uzlabot Krievijas situāciju frontē.
Augustā biju aizbraucis uz Gdaņsku ar savu auto. Ļoti zolīda satiksme un bāņi Polijā šobrīd. Pirms gadiem 6-7 tā nelikās, bet toreiz braucu uz citu galu (Zakopani).
Bradypus rakstīja: Longo nav tirgotājs, bet vecu auto iznomātājs. Nu vai arī hibrīds. Bet principā piedāvā auto nomu - vari pabraukt gadu un kad apnika - atdot atpakaļ. Tāds jauns vecu auto aprites modelis tagad ir modē.
Msh - PN. Neesmu detaļās pētījis, kurš cik vecus iznomā, bet vienkāŗši minēju piemēru, ka tagad ir daudz vairāk nomas autiņu, nekā GB12 iedomājas - t.sk. gana veci.
Tu kaut ko jauc. Longo ir lietotu auto tirgotājs, vismaz pēdējos 2-3 gadus točna.
A kāda atbildība viņiem jāuzņemas? Ar noteikumiem tu esi iepazīstināts reģistrējoties pakalpojumam un arī ar sodiem par pārkāpumiem. Pēc tavas loģikas dzērājšoferi būtu nevis jāsoda bet jābūvē satiksme tā, lai viņi var droši braukt.
Iautofans rakstīja: Kurš to visu finansē? Budžets. Bet kurš piešķir budžetu? Nejau opozīcija.
Rodas loģisks jautājums, kādēļ šie mediji, kuri barojas no budžeta līdzekļiem, nekad uz intervijām, diskusijām utt. neaicina jaunos opozīcijas pārstāvjus? Tūlit prievītes sāks baurot ka re, ZZS jau aicina. ZZS ir tikpat opozīcija kā ēzelis kas dzied operā.
Aicina gan. Tagad ir vairāki politisko diskusiju raidījumi, kur aicina vairākus. Ja tu par Gobzemu, tas viņš pats nenāk.
Man interesanti, kas tas par auto, kuram tā viegli AWD sistēmu var nokaut?
Tā ir metode, kā centrālai bankai cīnīties ar inflāciju. Ceļot likmi, mazinās patēriņš, mazinās inflācija (tā teorijā būtu jābūt). Centrālā banka var arī nedarīt neko un tad skatīties kā inflācija iet raznosā. Koks ar diviem galiem.
No šitā sūdīgi būs Grieķijai, Itālijai, kuriem ir milzīgi valsts parādi, jo pieaugs aizņēmuma likme.
Dzinējs ir pietiekošs ikdienai, bet domāju ne tuvu nebūs Leona TFSI performancei. Liela varbūtība, ka tūlīt būs izpuvis un plus vēl 2021.g. norakstīts pēc autoavārijas.
Nē, es priecājos, ka nav ierobežojumu un rudens izskatās cerīgs šajā ziņā. Mani pārsteidz, kā cilvēks ar augstāko izglītību iegūst informāciju un izdara secinājumus par nākotni.
Iautofans rakstīja: Protms kia dīleri tulit pazvanīs un prasis Mārim kas par (Dzēsts), kapēc tada slikta atsauksme? Protams vajag izdzest šo komentāru. Tapec perciet teslu par 60 ne šo sūdu. Sūdiem vieta atejā
Nav ko dzēst. Uzreiz redzams, ka esi Tesla slavinātājs, bet objektīvo realitāti neredzi. Un salons Teslai tiešām varēja būt kvalitatīvāks. Bet tas tak nav svarīgi. Galvenais, ka visus var izkost krustojumā, vai ne?
Rīgas OXDrive nomai nekas nav noglušīts.
Nepilna rubļa izmeklētājs. Pats arī ielicis linku no Reuters par pierādījumu tam.
Kas ir tie Austrijas plusi? Daļai braukšana uz ārzemēm (te es nedomāju finansiālu iemeslu dēļ, piem. var vairāk nopelnīt) ir bēgšana no sevis paša... Mainās vide, bet pēc kāda laika, esi turpat, kur biji.
Tas ir interesanti, jo no daudziem auto apskatniekiem dzirdēju, ka Scala salonam tieši pieklibo skaņas izolācija. Tas vēlreiz apliecina, cik tie testi ir ļoti subjektīvi un katram savas prioritātes.
Kura gada tas auto ir? Pēc interneta datiem, šim dampim pilsētas patēriņš 9.2 l/100 km. Agrāk norādītie patēriņi daudziem auto neatbilda realitātei.
Viņas jau uzleca augšā pirms 1-1.5 gada par 20-30%. Šobrīd cenas gan jau vēl kāps, kamēr samazināsies pieprasījums.
Tas tādēļ, ka tavi izteicieni šeit pirms kara sākšanās bija diezgan prokrieviski/prokremliski. Un arī diskusijās par to, vai būs karš, izteicies divdomīgi. Pēdējā laikā gan vairs neko tādu neraksti (bailes?).
Palasi arī, piemēram, ko esi rakstījis par lidmašīnas nosēdināšanu Baltkrievijā.
Bradypus rakstīja: Sanāca aizdomāties par to, kas tad īsti ir cilvēks, kas "nezināmu iemeslu dēļ palika bez darba, un tagad ir faktiski sācis savu dzīvi gandrīz no nulles".
Traģiskais variants - smaga trauma, amnēzija, jāmācās no jauna staigāt un runāt. Saprotami. Traģiski. Reti.
Hipsteru variants - vecāku/paziņu sagadāta "karjera" pelnot neadekvātu naudu siltā vietiņa uz kuras rēķina sagrābti kredīti patēriņam. Krīzes apstākļos protekcija nestrādā un neadekvātais dzīves līmenis pāriet bankas īpašumā ar mīnusa zīmi. Prāts tukšs kā bija pirmstam, materiālais stāvoklis no nulles. Ticami.
Politiskais variants - strauja karjera politiskos amatos, kas beidzas ar krišanu nežēlastībā un mantas konfiskāciju. Šādam cilvēkam tiešām dzīve ir jāsāk "no nulles".
Vairāk variantus neredzu. Nu varētu vēl pievilkt aiz ausīm vienu - nevieksmīgu biznesu, zaudējot investīcijas. Bet šāds cilvēks nekad to neuzskatīs par sākšanu "no nulles" - tieši otrādi, uzskatīs, ka ir guvis milzīgu pieredzi, ko liks lietā tālākajā karjerā.
Tev jau tādi ekstrēmākie scenāriji.
Par šo tēmu nupat aktuāls BBC raksts:
www.bbc.com/worklife/article/20220705-the-over-qualified-workers-struggling-to-find-a-job
Šī lieta ir aktuāla arī pie mums. Tu vari tikt līdz valdei vai padomei. Ja pēc tam kaut kādu iemeslu dēļ pazaudē darbu, pēc tam ir grūti tikt citur. Personāldaļa skatās šķībi un kandidātiem, kas iepriekš ieņēmuši augstus amatus.
Izskatās, ka tev patīk strīdēties strīdēšanās pēc.
Mana doma bija, ka adekvāta samaksa no lietotāja viedokļa par iespēju izbraukt ar Teslu (auto finansiālā vērtība ir augstāka par CityBee un Carguru automašīnām). Līdzīgs izcenojums ir arī CityBee/Carguru, kur sanāk braukt ar ekonomiskā segmenta automašīnām.
Es nesaprotu, kā šis bizness var būt pelnošs pie šāda izcenojuma? Pietam auto ir jaudīgi, kas krietni palielina risku to avarēšanai (norakstīšanai).
Katrā ziņā ikdienā man pašam būtu drošāk izmantot CityBee vai CarGuru ekonomiskā gala auto.
Vēl kas interesanti, ka puse biznesa pieder "slavenajam" Kesenfeldam.
Kas tā par lapu? Ja skate, tad var iepriekš visu elektroniski samaksāt un nedirnēt.