Auksts lec, karsts pat negriež

darklight Reģ.: 29.10.2013

Sveika tauta! Chrysler Sebring 2,7 benzīns parādījās interesants gļuks. Droši vien pirmdien braukšu pēc jauna aķa, bet tomēr gribētu dzirdēt ekspertu viedokļus. Tātad: auksta mašīna lec vienmēr un bez problēmām. Pielaist, noslāpēt un atkal pielaist arī var bez problēmām cik tik gribās. Brīnumi sākas, kad ir ilgāk braukts un auto darba temperatūrā. Noslāpējot un mēģinot pēc brīža iedarbināt, starteris ar mokām pagriež pusapgriezienu un nomirst. Kādu laiku pagaidot, auto atkal iedarbojas it kā nekas nebūtu bijis. Liku uz kontaktu problēmām, notīrīju klemju savienojumus, nopucēju masas savienojumus motertelpā, bet problēma nepazuda. Nu līdz starterim vienīgi neaizrakos. Aķim ar spriegumu it kā viss ok, ģenerators lādē. Vai varētu būt, ka akumulatorā pie pilnas uzlādes kaut kas saiet uz īso? Un tad viņš nefunkcionē, kamēr nav atdzisis un nomierinājies? Esmu kādreiz tādus gadījumus dzirdējis. It kā.

 
Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Tas ir tas slavenais šniceļēdāju dzinējs?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka austriešiem šitais nenāca. Amerikāņu klucis, ko lika Sebringā, 300, 200... Moš vēl pēdējos LHS, neatceros.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Man busam bija identiski, vainīgs bija starteris.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jebkurš starteris ap/pēc 300kkm ir jaucams un pārlasāms.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

Ietaupi naudu un nepērc jaunu aķi, bet aizved starteri uz restaurēšanu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bļ... Paskatījos info par startera noņemšanu šim auto. Jāskrūvē vaļā motora stiprinājums, loģiski, pirms tam atbalstot motoru, lai neizkrīt. Mjā... Laikam es to brāļa garāžā nedarīšu 😂

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nu un kas tur tāds īpašs? Izklausās tieši tāpat kā manam golfam - paliek apakšā domkratu, bik piepaceļ un skrūvē vaļā. Diez ko tu teiktu ja vajadzētu motoru pakarināt, kā man jādara ja vajag kārbu vai pusrāmi izņemt...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Kāpēc startera mehānisks defekts būtu atkarīgs no temperatūras. Varbūt kāds temperatūras sensors beigts un dzinēja vadība siltu dzinēju mēģina piedarbināt kā aukstu?

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Ja sensors būtu beigts, tad nelektu, bet starteris grieztu. Startera mehānisks defekts var būt atkarīgs no temperatūras termiskās izplešanās dēļ, kaut kāda plaisa var paplašināties un rotējoša detaļa noķīlēties.

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 0 Atbildēt

Tātad atskaitīšos! Vaina tiešām bija starterī, no gultņiem vispār nekas nebija pāri palicis un vēl šis tas. Jaunu uz sitiena nevarēja atrast (visi, kas it kā nopērkami šai mašīnai bija drusku savādāki un nederēja), tika atrestaurēts vecais. Samaksāju 70 Euro par restaurāciju, 75 par noņemšanu un uzlikšanu, vēl 10 par visādiem sīkumiem. Griež trīs reizes ātrāk nekā jebkad iepriekš, esmu apmierināts 😎

P.S. Paldies visiem, kas iesaistījās, īpaši tiem, kas atrunāja no jauna aķa pirkšanas!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Priecājies, ka nav Range Rover. Lai tiktu pie startera varētu rāmi skrūvēt nost lai virsbūvi paceltu🙈

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti