Esmu mainījis. Jāskrūvē TIKAI, kad dzinējs ir silts/karsts! Iepriekš ieteicams sapūst ar kādu skrūvju atlaidēju (pats izmantoju Wurth ražojumu), pagaidīt kādu laiciņu un tad lēnām, prātīgi skrūvēt ārā - nedaudz vaļā, nedaudz ciet un tā pamazām.. Protams, pastāv risks, ka kvēlsvece par nolūzt (īpaši ja tievāka un garāka), jo ir motori, kam viņas mēdz iedegt. Ja nolūzt, tad sūdi lieli - vienkāršākais variants ir izurbt un ar speciālu instrumentu izņemt. Ja tā nevar, tad jāņem galva nost, bet nekas tāds nav nekad darīts (ptu ptu ptu). Jaunās kvēlsveces vītni pirms skrūvēšanas iekšā ieteicam sasmērēt ar speciālu termo smēri. Der arī vara smēre plānā kārtiņā - tad ir iespēja, ka nākamreiz mainot kvēlsveci tā vieglāk iznāks ārā. Kvēlsveces (ja vien nav nesen kādas mainītas) ieteicams mainīt visas uzreiz, lai nav pēc tam problēmas. Ieteicams likt kvalitatīvas, nevis kaut kādas nezināmu ražotāju lētā gala.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es atkal domāju, ka diskusija ir par to, cik maksāja 1,6l benzīna 95. gadā.