Nopirku ar 170k nobraukumu odometrā, bet bija tīts, patiesībā par 100k vairāk, 270k. Bet neticu, ka nekad nebija jau labots.
Iepazīšanās sludinājums tas nav, bildi arī nepievienoju! Diemžēl, nav iespējas uzjautāt šos jautājumus nevienam, jo paziņu lokā nav vīriešu, kas ar to nodarbotos, vai vismaz zinātu, kā tas viss darbojas.
Bet par to sabremzēšanos, vai auto ir jābremzējas pārslēdzot augstākā robā un atlaižot sajūgu? Tas man joprojām nav skaidrs.
Liels paldies par padomiem un mudinājumiem, tad nu pēdējais jautājums, vai tā vakadzētu būt kad atlaiž sajūgu 2 pārnesumā auto nobremzē? Es laižu lēnām, sabremzējas, laižu ātri vispār noraustās. Tad kādu laiku vispār biju spiedusi paralēli gāzi, bet cik noprotu tas vispār nav prāta darbs, varbūt tas arī bij pie vainas..
Es jau laikam saskatu vairākas kļūdas, ko pieļauju. Pārslēdzos par ātru, mēginu ātri uzsākt, tad ir tas tipiskākais moments, kad sajūgs smird. Internetā nekur nevaru atrast info, pie kādiem apgriezieniem šim motoram jāslēdz nākamais pārnesums? Jo virs 2k nekad nebraucu, slēdzu nākamajā, liekas ka motoram grūti. Nu un tagad ir tāda sajūta, ka sagūgs strādā tikai līdz pusei. Un vai bremzēsana ar ātrumiem sajūgu nenolieto ātrāk?
Augstākos ātrumos ir ok. Auto 2007 gada. Laikam pierunājāt, jāaizbrauc uz servisu pārbaudīt. Bet ar to slidināšanu, kā tas ir, kad pats braucējs slidina?
Nopirku ar 170k nobraukumu odometrā, bet bija tīts, patiesībā par 100k vairāk, 270k. Bet neticu, ka nekad nebija jau labots.
Iepazīšanās sludinājums tas nav, bildi arī nepievienoju! Diemžēl, nav iespējas uzjautāt šos jautājumus nevienam, jo paziņu lokā nav vīriešu, kas ar to nodarbotos, vai vismaz zinātu, kā tas viss darbojas.
Bet par to sabremzēšanos, vai auto ir jābremzējas pārslēdzot augstākā robā un atlaižot sajūgu? Tas man joprojām nav skaidrs.