Kur, ko taisīji kapitālo un cik izmaksāja? ir pazīstamais, kam passat arī rij eļļu un dūmgāzes TA iziet bet sliktas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kur, ko taisīji kapitālo un cik izmaksāja? ir pazīstamais, kam passat arī rij eļļu un dūmgāzes TA iziet bet sliktas.
Skaidrs man spidometrs nerāda Raustās gan pie Vangažu radara, bet statistika parāda ātrumu tendences: lvceli.lv/traffic/Weekly.php
Kad parādās 100 uz Sēnīte-Rīga?
Diežgan bieži tur braucu un šobrīd neskatoties uz nepārtrauktām zīmēm 70, reālā plūsma ir 100 un vairāk.
Jā es ar visu waze aizbraucu nevis uz amserv bet maskačku ar pietiekami cilpainu atpakaļceļu no krastmalas. Nepaskatījos ekrānā un tumsā griez "pa labi" neticēju offroad krūmos. goo.gl/maps/6q4TW4zKPKA44vCG6
Pneimo piekare varētu būt dārgāka. Virsbūves elementi grūtāk pieejami un dārgāki. Pilnpiedziņa ir vai nav.
Ja problēma ir tieši Renault 1.6 dīzelī ir jau arī pieejams dārgākai in. Paris versijai 2l Nissan dīzelis. Protams arī benzīna dzinēji. Nav pieredzes par konkrētajiem dīzeļiem, bet uz papīra 2l ir jaudīgāks un tērē tikpat degvielas, cik 1.6.
Šo redzēju pats 5dien. Bija dīvaini kad tavā joslā tieši pretī fūre ar nošķiltu purnu. Tāpat iepriekšējā 5dienā bija pabriesmīgs skats ar lietuviešu fūri, kuru manuprāt apmeta uz vāka tieši trakie stāvie grāvji, blakus šaurajam ceļam. Sižetā nav pieminēts bet korķi pastiprināja X5 un jeep avārija ceļa vidū km tālāk.
Man šķiet šajā forumā ir vairāk specializētas info:
Man līdzīga pieredze pārdodot. Prerekupi atbrauc un piedāvā 300Eur skaidrā šeit un tagad. Es pārjautāju kuru no ratiem ņems . Šķiet viņu biznesa modelis sastāv no izmisušu cilvēku ķeršanas uz muļķi, tādējādi iegūstot maksimālu starpību starp nopirkto un pārdoto. Protams ka prekupiem neinteresē kad tu ko remontēji. Man nebija steigas un cilvēks vēl joprojām brauc ar to autiņu priecīgs. Protams kristiski jāizvērtē prece ko tu pārdod, bet nonākot pie kaut kādas saprātīgas cenas ir vērts pagaidīt īsto pircēju.
Lasīt pie ozona uz zemes:
Tādā pašā cenā kā ar dīzeļakciju sanāk Scout 2.0 TSI, DSG ar 4x4. Jāsaprot, kas svarīgāk LK salons vai scout
Nē, ne tik punltuāli, bet idejiski it kā ir tā tomēr kaut kāda robeža:
Nu tie laukumi jau arī ir visādi izmēģināti:
en.wikipedia.org/wiki/Stroke_ratio
Pēc loģikas mazāku motoru ir lētāk izgatavot (mazāka metāla masa), iespējams robotam vieglāk iebāst motortelpā. Protams vajadzētu būt arī mazākam patēriņam attiecīgi CO2. Labi attīstījušās turbīnas un superčardžeri lai izspiestu zirgus.
Kur ar viencilindra antīko moci vai mūsdienu ģeneratoru? ģenerators lādēs elektroauto no bagažnieka
Jā tieši 10% arī ir tā robeža, kur dažados avotos ir: nav ietiecams, vajag pārbūvi utt.
Vai tas spirts ir bezūdens etanols? tāpat nešķiet laba manta eļļošanai, vai tam sadegot sanāk etanāls, tad etiķskābe un beigās CO2+H2O
Paceļot veco tēmu. Tā kā no 1. janvāra 95 ir 9,5% bio, tad vai nebūtu veselīgāk benzīna motoriem 98. ne tikai auto bet arī citiem benzīna dampjiem (laivas, zāles traktori, trimeri utt)?
te vairāk par maisījumiem degvielu: en.wikipedia.org/wiki/Common_ethanol_fuel_mixtures#E20,_E25
Nav jau tā ka galīgi neturas kopā jaunie auto kā te minēja iepriekš. Tomēr ir cilvēki kas pārdod pat diezgan jaunus ar palielu nobraukumu:
Vai šādi gadījumi arī paceļ apdrošināšanu cenu: www.delfi.lv/aculiecinieks/news/riga/foto-juglas-gulamrajona-nakts-melnuma-ar-bmw-sadauza-piecus-auto.d?id=51749435
Ir tāda lieta. Gan atvērts logs rada lielāku gaisa pretestību un liek vairāk strādāt kondicionierim. Vēl ir enerģijas patēriņš, jev vai tev vajag sēdekļu apsildi, kondicionieri vai spoguļu apsildi. Kā arī nepaŗtraukti ieteikumi uz augstāku pārnesumu un tuvāk tukšgaitas rpm. To visu kaur kur settingu dziļumā var atslēgt.
Konkrētajā sludinājumā ir attēls ar vadīāja durvīm un 4 stikla pacēlājiem, kā arī to visu atslēgšanas poga. Tā kā tā nav bēda.
Ar ričuku reāli grūti atsēdēt elektrobraucamajam Škoda 24Tr. Esot arī hibrīds ar dīzeļģeneratoru MSH var pamēģināt, nav dārgi un sarežģīti.
Neticu ka var nopirkt audi. Es droši vien izvētētos šajā budžetā golf 7 vai octavia 3 ar dīzeli ar iespējami mazu nobraukumu un attiecīgi pieticīgāku komplektācju. Ļoti populāri auto un vajadzētu būt mazāk problēmu atrast servisu, kas tos māk saremontēt. protams jebkurš lietots auto ir loterija un katram ir sava veiksme.
Kad pienāk pirmais aukstums un auto grūtāk pielec vai nelec bieži cilvēki sāk interesēties vēlos rudeņos par baterijām.
Tiem kam svina/ sērskābes, tiešām ķīmiskā reakcijā mainās jonu koncentrācijas un elektrolīta blīvums:
Ja ir mājās testeris, var pamērīt V un censties saprast vai baterija ir neuzlādēta un kad varētu sasalt:
Lādējot arī var novērtēt, cik liela kapacitāte palikusi. ja ātri uzlādējas, tad maza (vai arī bija jau pilns, ko novērtē ar testeri V). Varu ieteikt no savas pieredzes Bosch S5 akumulatorus. Tagad auto ir Varta AGM tipa akumulators gan jau start/stop un reģeneratīvās bremzēšanas dēļ. kalpo jau 5 gadu, iespējams drīz beigsies.
]
Kādu laiciņu braucu 156 Sportwagon 2.4 dīzeli. Pietiekami asa kā benzīns, vedina raiti braukt. Cieta piekare. Pietiekami ērti ādas beņķi. Sajūgs nosvila vēl bija sīkumi ar ksenon bloiem un ventilatoru vadības bloku. Domāju lielisks izklaides auto, jo dod braukšas prieku.
Sākumā situācija notestēs finanšu spilvenu gan privāto gan uzņēmumu un piemērošanās spējas. Kā viss tālāk notiek mums jau ir pieredze, bet baidos ka tas bija izmēģinājums:
lv.wikipedia.org/wiki/Latvijas_finan%C5%A1u_un_p%C4%81rvaldes_kr%C4%ABze_(2008%E2%80%942010)