Manuprāt vēl daudz maz ok farmācijas un ķīmijas milžiem: Bayer, Novartis, Boehringer, Roche, Basf
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Manuprāt vēl daudz maz ok farmācijas un ķīmijas milžiem: Bayer, Novartis, Boehringer, Roche, Basf
Te plasāk apskatītas nodevas un politika Baltijā un Somijā dažādiem auto:
Mūsu poļu ratus ar lielo kulbu nozaga Pļavniekos. Labi ka tur vairs nedzīvoju. Tā liftu stumdīšana un bagažniekā locīšana nav jēdzīga
Kompānijas ir no dažādiem ražojošajiem sektoriem. Arī Latvijas eksportētāji jūt recesijas tuvumu.
fortune.com/europe/article/germany-fortune-500-europe-layoffs/
Tas jau ir sen apspriests temats ka tvana gāze un kvēpi nav veselīgi. Uz to cēlo mērķi arī vedina politiķus pieņemt bargākas normas regulāri:
Atjauninu, cik saprotu ar Euro7 būs kritēriji arī kalodku un riepu daļiņu emisijām pat EV
taaneko rakstīja: Varbūt vajadzētu pāriet arī uz elektriskiem kuģiem un elektriskām lidmašīnām, jo šie abi transporta veidi rij fosilo degvielu tonnām.vēl vajadzētu elektrisko militāro tehniku un arī elektriskās raķetes. Vot tad gan beidzot mēs visi dzīvotu zaļi.
Ir jau kuģis jau:
kursors.lv/2021/11/22/oficiali-prezentets-pasaule-pirmais-autonomais-elektriskais-konteineru-kugis/
Vēl bija variants, kur piesprauž kabeli kamēr ostā, lai nedarbina dīzeli kuģa elektroiekārtām.
Kuģiem arī ir izmešu normas un kvotas
Izvēlējos 205 55 R16 ts860 un tagad ir ts870. Labi turas sniegā un šļurā. Īstas ziemenes no Nikian bija labākas dziļā sniegā, bet Continental iesaku pilsētai un šosejai. Man tika 2 sezonas bet 3 pāri Nokian tikai katra vienai.
Wiki saka no 2022.
en.m.wikipedia.org/wiki/German_economic_crisis_(2022%E2%80%93present)
Šogad ieslēdzu žīdu un no ierastajām Nokian un Conti pamēģināju turku Lassa snowcontrol. Lētākās ar 69db marķējumā, ne ķīnas un no Bridgestone grupas uzņēmuma 215 55 R17
Jau kopš 2022. kam jābūt aprīkojumā minimāli
ec.europa.eu/docsroom/documents/50774
Tātad pat Dacia vai citam budžeta auto bāze ir vairāk aprīkota. Ko domājat par šiem regulējumiem?
boliks rakstīja: Par ko cepiens pieejamais finansējums jau beidzies😂
"6. Konkursa ietvaros pieejamais kopējais finanšu instrumenta finansējums (turpmāk – finansējums) ir 15 000 000 euro."
EKII statistikā uz oktobri zem 10 miljoniem.
Kur informācijas avots, ka beidzies šim?
Izmēģināju sabiedriskā transporta joslas. Tas tiešām ir kā tunelis teleports, bet īsti godīgi neliekas pret pārējiem stāvētājiem. Tāpat gan jau dabūšu sodu, kad braukšu ar citu neelektro auto
Ja tumsā brauc pretī normāls auto tad automātika nostrādā un izslēdz tālās. Ja ir ļoti vājas gaismas, tad sensors laikam neredz auto atšķirību no ceļmalas mietiņu atstarotājiem
Esmu braucis ar šo auto. Pārsteidza mīksti materiāli, daudz asistentu.
Man vakar atkal pozitīvs Covid tests.
Ja 3 dienas ir simtomi pēc tam 3 dienas vesels var iet uz darbu.
Augstie apavi nepieberžas ar sniegu, zariem. Lowa labi, esmu vīlies citā vācu brendā, kur vibram zole atdalījās.
Nesaprotu par ko īsti satraukums. Man ir auto ar DPF savā vietā, vēl nav 10g vecs, bet 300k un ja vajag lai testē.
Vai tests būs arī GPF?
Vācija pārtrauc subsidēt, Francija samazina 2024. EV atbalstu.
Kad biju Berlīnē par 30-40 km h ir 255 Eur 2 punkti un tiesības nost uz mēnesi.
Vieglā mašīna ar N1 kategoriju. Jā šķiet pareizi. Būtu loģiski attiecīgajā datumā nomainīt īpašniekus un tehnisko CSDD.
Bradypus rakstīja: Vēlreiz - Outlander PHEV 10 gadus atpakaļ izlaida kā auto ar pilnībā elektrisku divmotoru pilnpiedziņu, nelielu (1. paaudzei līdz 40km) bateriju un ar ģeneratoru savienotu Atkinsona cikla benzīna dzinēju, kas spēj gan ražot strāvu motoriem, gan lādēt bateriju. Kā papildus fīča (kas te visiem ir sačakarējusi smadzenes) ir iespēja ar atsevišķu sajūgu un tikai vienu pārnesumu iekšdedzes dzinēju pa tiešo pieslēgt priekšējam tiltam - ātruma režīmos, kad ilgstoši jābrauc virs 100km/h, kur elektropiedziņa sāk zaudēt efektivitāti (ne velti performance car ražotāji arī EV domā par vismaz 2 pārnesumu ātrumkārbām) .
Tātad
1) šis auto ir pilnībā funkcionējošs pilnas elektropiedziņas režīmā - vienalga no ģeneratora vai baterijas;
2) elektrorežīma ilgums, kā jebkuram EV ir atkarīgs no baterijas. Atšķirībā no Toyotas, kas ieslēdz ICE, tiklīdz elektromoriem trūkst jaudas, Mitsu var mierīgi braukt, kamēr baterija tukša.
Šo auto esmu pētījis jau sen, izbraucis testa braucienus u.t.t. Joprojām laužos ar sevi - pirkt vai nepirkt, jo cena ir kā jau jebkuram EV, lai gan funkcionāli tas ir ar kārtu pārāks par jebkuru citu pašlaik tirgū pieejamo konkurentu (ko apliecina arī šo auto lielais īpatsvars uz Vācu bāņiem).
Esmu izbraucis dažus km testā ar PHEV. Ja maigi spiež pedāli tad brauc klusu bez motora. Pietiekami dinamiski kad iespiež grīdā bet tad dzird benzīna motoru kas pieslēdzas. Salons kā opel, ford tomēr MB, BMW ir ērtāk un materiāli citi.
Nevar būt ka lielākās ekonomikas Francija, Vācija un Itālija ir atdevušas tik daudz
en.wikipedia.org/wiki/List_of_foreign_aid_to_Ukraine_during_the_Russo-Ukrainian_War
Audi A4 pārveda iekārtas un ražoja Seat exeo piemēram