Jau kopš 2022. kam jābūt aprīkojumā minimāli
ec.europa.eu/docsroom/documents/50774
Tātad pat Dacia vai citam budžeta auto bāze ir vairāk aprīkota. Ko domājat par šiem regulējumiem?
Jau kopš 2022. kam jābūt aprīkojumā minimāli
ec.europa.eu/docsroom/documents/50774
Tātad pat Dacia vai citam budžeta auto bāze ir vairāk aprīkota. Ko domājat par šiem regulējumiem?
boliks rakstīja: Par ko cepiens pieejamais finansējums jau beidzies😂
"6. Konkursa ietvaros pieejamais kopējais finanšu instrumenta finansējums (turpmāk – finansējums) ir 15 000 000 euro."
EKII statistikā uz oktobri zem 10 miljoniem.
Kur informācijas avots, ka beidzies šim?
Izmēģināju sabiedriskā transporta joslas. Tas tiešām ir kā tunelis teleports, bet īsti godīgi neliekas pret pārējiem stāvētājiem. Tāpat gan jau dabūšu sodu, kad braukšu ar citu neelektro auto
Ja tumsā brauc pretī normāls auto tad automātika nostrādā un izslēdz tālās. Ja ir ļoti vājas gaismas, tad sensors laikam neredz auto atšķirību no ceļmalas mietiņu atstarotājiem
Esmu braucis ar šo auto. Pārsteidza mīksti materiāli, daudz asistentu.
Man vakar atkal pozitīvs Covid tests.
Ja 3 dienas ir simtomi pēc tam 3 dienas vesels var iet uz darbu.
Augstie apavi nepieberžas ar sniegu, zariem. Lowa labi, esmu vīlies citā vācu brendā, kur vibram zole atdalījās.
Nesaprotu par ko īsti satraukums. Man ir auto ar DPF savā vietā, vēl nav 10g vecs, bet 300k un ja vajag lai testē.
Vai tests būs arī GPF?
Vācija pārtrauc subsidēt, Francija samazina 2024. EV atbalstu.
Kad biju Berlīnē par 30-40 km h ir 255 Eur 2 punkti un tiesības nost uz mēnesi.
Vieglā mašīna ar N1 kategoriju. Jā šķiet pareizi. Būtu loģiski attiecīgajā datumā nomainīt īpašniekus un tehnisko CSDD.
Bradypus rakstīja: Vēlreiz - Outlander PHEV 10 gadus atpakaļ izlaida kā auto ar pilnībā elektrisku divmotoru pilnpiedziņu, nelielu (1. paaudzei līdz 40km) bateriju un ar ģeneratoru savienotu Atkinsona cikla benzīna dzinēju, kas spēj gan ražot strāvu motoriem, gan lādēt bateriju. Kā papildus fīča (kas te visiem ir sačakarējusi smadzenes) ir iespēja ar atsevišķu sajūgu un tikai vienu pārnesumu iekšdedzes dzinēju pa tiešo pieslēgt priekšējam tiltam - ātruma režīmos, kad ilgstoši jābrauc virs 100km/h, kur elektropiedziņa sāk zaudēt efektivitāti (ne velti performance car ražotāji arī EV domā par vismaz 2 pārnesumu ātrumkārbām) .
Tātad
1) šis auto ir pilnībā funkcionējošs pilnas elektropiedziņas režīmā - vienalga no ģeneratora vai baterijas;
2) elektrorežīma ilgums, kā jebkuram EV ir atkarīgs no baterijas. Atšķirībā no Toyotas, kas ieslēdz ICE, tiklīdz elektromoriem trūkst jaudas, Mitsu var mierīgi braukt, kamēr baterija tukša.
Šo auto esmu pētījis jau sen, izbraucis testa braucienus u.t.t. Joprojām laužos ar sevi - pirkt vai nepirkt, jo cena ir kā jau jebkuram EV, lai gan funkcionāli tas ir ar kārtu pārāks par jebkuru citu pašlaik tirgū pieejamo konkurentu (ko apliecina arī šo auto lielais īpatsvars uz Vācu bāņiem).
Esmu izbraucis dažus km testā ar PHEV. Ja maigi spiež pedāli tad brauc klusu bez motora. Pietiekami dinamiski kad iespiež grīdā bet tad dzird benzīna motoru kas pieslēdzas. Salons kā opel, ford tomēr MB, BMW ir ērtāk un materiāli citi.
Nevar būt ka lielākās ekonomikas Francija, Vācija un Itālija ir atdevušas tik daudz
en.wikipedia.org/wiki/List_of_foreign_aid_to_Ukraine_during_the_Russo-Ukrainian_War
Man kursabiedrs dzīvo jau vairākus gadus Monreālā kur runā gan franciski gan angliski un pilnīgi normāli likt kārtīgas ziemas riepas.
Malka LVM 3m maksā ap 90Eur par 1m3
www.lvm.lv/biznesa-partneriem/produkti/koksnes-produkti/malka/malka-majsaimniecibam
Briketes ap 350Eur tonna.
Klīst leģendas, ka tonna sausu brikešu ir līdzvērtīga 3 kubiem malkas.
Bija cenuklubā akcija:
Papildus piepirku pliku tirķšķi GDR 12V. Ļoti labi viss strādā mājas skapīšu un citu mazu jaudas darbu darīšanai. Var izurbt arī kādu mazu caurumu. Tirkšķis ir ieņēmis pamata vietu, izkonkurējot 18V instrumentus mājās.
Esmu braucis ar vecu passat ar benzīnieku. Iet gana labi, rūc un ēd degvielu. Īpašnieks pārdeva eļļas zudumu dēļ. V6 benzīns tomēr ir foršāks.
Tas nav idiotisms, zinu kas paņēma tonnas lauksaimniecībai pa 1eur kad bija
Es tieši dārza tehnikai leju 98 jo e5 markejums nevis 10% spirta
Nevar būt ka nepamanīji kad no 50 centiem uzlēca uz 80. LPG tā kā piesaistīta naftai un man šķiet neizbēgami pakāpsies kopā ar Brent.
Atjaunojamās enerģijas ēnas puse. Dokumentāla filma
ltv.lsm.lv/lv/raksts/15.02.2022-atjaunojamas-energijas-enas-puse-dokumentala-filma.id252873
Manam 70mai nav bijušas problēmas ar GPS
Izmantoju 70mai Dash Cam 4K A800S kopā ar aizmugurējo kameru. Ir iebūvēts GPS, wifi un aplikācija, bet nav mākoņa. Pastāv parkinga novērošanas režīms un kaut kāds ADAS braukšanas palīgs. Kamerai esot Sony sensors un video ir gana labi pat tumšā laikā.
Radās grūtības ar softu (ADAS kalibrējās un nefilmēja), ko beigās tomēr support team atrisināja atsūtot manuālu software update ar visu instrukciju. Ir vērts padomāt pērkot, ko darīsiet kad gadžets neies un pārvērtīsies par ķieģeli.
Kad izvēlējos bija doma par BlackVue DR900S-2CH bet tomēr tā cena.
Savas pirku cenuklubā zem 10Eur. Darbinu boileri un ziemassvētku lampiņas, mitruma savācēju. Ķīniešu tuya aplikācija android.
Šogad ieslēdzu žīdu un no ierastajām Nokian un Conti pamēģināju turku Lassa snowcontrol. Lētākās ar 69db marķējumā, ne ķīnas un no Bridgestone grupas uzņēmuma 215 55 R17