Vai tad nav krustojumos palikšanā drusku iebiedēti?
Iebraukšana krustojumā vai brauktuvju krustošanās vietā, ja izveidojies sastrēgums
Sods ir 6 NSV
Punktu skaits: 1
Ceļu satiksmes likumā 58.2.pants
Vai tad nav krustojumos palikšanā drusku iebiedēti?
Iebraukšana krustojumā vai brauktuvju krustošanās vietā, ja izveidojies sastrēgums
Sods ir 6 NSV
Punktu skaits: 1
Ceļu satiksmes likumā 58.2.pants
Vakar no rīta gandrīz nošķīlos te:
Tā kā vajadzēja pa kreisi braucu pa otro joslu. Opis drosmīgi rāva laukā pa kreisi, pats skatoties pa labi. Pirmajā joslā paspēja sabremzēties, man bija jātaisa aļņa tests. Vispār nav diez ko droši tie kreisie no blakus teritorijām, kur divas joslas vienā virzienā.
Tagad šķiet aktualizējusies kārtējo reizi Izraēlas reģiona aktivitāte.
Tas vai tad nav X5 modeļa nosaukums?.
Mans koleģis nopirka F31 dīzeli ar automātu led gaismām Tukuma placī un jau kādu gadu nekas nav saplīsis. Nav tā ka visur tik iegrābties var.
Otrdien braucu no Rīgas puses. Kopumā vakarpusē diezgan mierīga plūsma ~115 pēc spidometra. Neko jocīgu vai bīstamu nesastapu līdz pat sēnītei. Drusku neierasts fonts tām 110 zīmēm.
Es arī piekrītu ka var tomēr izvēlēties, ja tas neietekmē citus cilvēkus. Kā arī respektēju godīgu izvēli pārslimot ja nu sanāks. Man jau šķiet ka antivakseri ir tas radikālais gals, kas publiski pauž, ka vakcinētie nomirs, izaugs aste, čips un tā baterija kontrolēs prātu vai vakcinēto starojums kaitēs blakus cilvēkiem. Nezinu man jau baterija jeb 2. pote nav vēl bijusi
Somijā diezgan padārgs tas tests un ja sasummē ģimenes locekļiem. Tāpat ne visur ārzemēs to svaigo testu ir tik viegli dabūt.
Zobārstniecības studijas ir diezgan dārgas (12k gadā),varbūt tur jau ir tirgus līdzsvars:
Varbūt kāds kravas auto vadītājs var paskaidrot.
Virzienā uz Rīgu pamatīgu gabalu (vismaz 5km) pirms Vangažiem labā joslā divi smagie un kreisajā vēl viens mierīgi kruīzē ar saviem legājajiem 80. Uzmidžināšana, mirkšķināšana un beigās uztaurēšana neko neizmainīja. Nokodu pa ieskrējiena joslu Vangažos, pārējā kolonna vieglo palika. Ko tie smagie tur dara? Desmaizes dala vai salīdzina datus?
Mans ieteikums būtu mazāk lasīt FB un dažādu lapu, kas cenšas ķert klikšķus ar ēsmām ekspertu spriedelējumus. Populārzinātniski labi žurnāli ir Science un Nature, viens piemērs tikai:
www.nature.com/articles/d41586-021-00019-w
Man patika Pfiser kursi gan aktīvo farmaceitisko vielu ražošanas kontekstā. Viņiem ir tieši tās pašas problēmas un izaicinājumi, kas Latvijas zāļu ražotājiem. Nav tur ezotērikas, vai citplanētiešu tehnoloģijas.
Man šķiet kādu laiku klejoja video par matemātikas skolotāju, kuru atlaida no darba par 2+2=4 apgalvojumu, ko sīcis nepieņēma. Vai tā ir kopēja sabiedrības tendence vai modernā izglītība, ka cilvēki droši uzskata, ka var atbildēt uz jebkuru jautājumu vai problēmu ar "man liekas" vai "es domāju" pozīciju un literāru apcerējumu par tēmu. Es nevaru piekrist ka nepareizas atbildes nav,vismaz matemātikā ķīmijā un fizikā, bet nezinu kā ir sociālajās nozarēs.
Visam vajadzētu būt labi kamēr nesaduras. Tīri teorētiski E=mc2/2. Ja auto masa irtā pati bet ātrums no 90 palielinās līdz 110 tad kinētiskā enerģija pieaug par ~50%. Tai enerģijai ir kaut kur atmetoties līdz 0km/h jāpaliek.
Man šķiet ka Latvijā ir maz braucēju, kas prot droši braukt ātri ilgstoši. Autobāņu valstīs to ir vairāk.
Rīt man paredzēts saņemt Pfiseru darba vietā.
Patiešām daudz pazīstamu cilvēku ir gan Astra gan citas vakcinas jau dabūjuši.Ome vesela kopš decembra beigām.
Rekur vismaz ir nopērkama šī deficīta prece kaste:
r2-bike.com/SRAM-XX1-Eagle-Cassette-12-speed-X-Dome-XG-1299-10-52-teeth-gold
Kasetes ir dārgas un nevajadzīgs vipendrons. Kājas var pielāgot velo
Es nesaprotu kur tai Moderna būtiska atšķīrība no Pfiser. Jons and Jonson kur viena pote netika piedāvāta. Par Astru jau laikam visi kaut ko dzirdējuši
Kadence velo ir kā auto tahometrs veloprofs.lv/lv/blog/lietderigi/kadence-sabalanseta-kaju-muskulu-plausu-un-sirds-darbiba
Īsti nav vienmēr vajadzīgi mežonīgi džungļi. Bērnu velo pa piemājas meža taku uz bērnudārzu uzmeta zaru. Otra epizode ko atceros bija biķerniekos mazajā taku aplī. Protams ir jau arī bezvadu baterijas problēmas un signālu zušanas - nav jau ideāli.
Īsti neizprotu kādā veidā bet darbavieta piedāvā izvēlēties kādu no 3 populārākajām potēm un sagādāšot uz vietas 2 nedēļu laikā. Bez nedkādām prioritātēm veselības vai vecuma dēļ.
Saturīgs topiks ar personīgo pieredzi, kas plīst vai neplīst un cik maksā, kā arī subjektīvs apskats. Noderīga informācija citiem. Kāpēc vajadzīga tā iediršana par bmw fani, slimotāji dārgumu lētumu u.t.?
ir jau taisnība ka kluči var izbeigties pāris h laikā. To labi atceras Tukuma seb maratona braucēji pasen, vai Vivus Cēsis, talsi, kur lietus bija gāzis 3 dienas. Ar visām disku bremzēm daudzi palika bez bremzēm:
Bezvadu risinājumi ir patiešām labi gan kadencei gan spidometram, jo mežā esmu norāvis vismaz 5 vadus pasen. Pēc likuma "zakon podlastj" parasti tuvu kopusam kur nesalodēsi. Tagad jau tomēr lielākā masa izmanto Garmin vai Polar.
Ir jau diezgan daudz to laboratorisko iekārtu:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_fusion_experiments#Tokamak
Arī pie mums Latvijā kursabiedrs veica pētījumu ITER par berilija mikrolodītēm un citiem
Polikarbonāts neder? 6mm sola 10g garantiju
Šonedēļ testēju šo ezi. Vajadzētu samzināt sūnu un dod vietu jaunai zālei.
Forši ka uzrakstījāt arī dzīvokļa ne tik jaukās puses. Vēl esmu īrējot saskāries ar īpašnieku pārspīlētu kontroli un mēbeļu iekārtojuma idealizāciju. Visu laiku pastāv risks ar vai bez līguma, ka izmetīs, jo pārdos vai izīrēs citam čomam. Manu pēdējo dzīvokli pārdeva kopā ar mani kā īrnieku ar visu līgumu izsolē, jo īpašnieks nemaksāja hipotēku.
Tā kā es dzīvoju un uzskatu ka ģimenei ir labs variants īpašumā esoša privātmāja ar zemi. tas gan ir reāla transporta novietošana un glabāšana. Protams gan jau tas nav vēlami ekoloģijai.
Regulāri lasu sciencedirect rakstus darba dēļ, bet nu šajā tēma 1980 gadu pētījums manuprāt nav veiksmīgi gan autobūves dēļ, gan satiksmes intensitātes dēļ.