Sierra hečbeks IMO bija reti harmonisks dizains. Fodam šis īstenībā padodas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sierra hečbeks IMO bija reti harmonisks dizains. Fodam šis īstenībā padodas.
sovdepijā kādreiz tādu puszinātni izplatīja. Princips pareizs, tikai jauda un biežums ir par mazu, lai bērni nepārnestu viens uz otru. Savukārt iegūtas zarazas klasiskā un šodien aktuālā veidā - bērnudārzā un skolās, kur lampiņas netiek lietotas, jo bīstamas
Diemžēl ķīnieši baltos uztver par zvērēniem. Domājams, ka ķīnieši ir visrasistiskākā nācija pasaulē
Mums ir vieni nostriktākajiem ierobežojumiem. Tas rezultējas ar lidojumu maršrutu likvidāciju.
Bet par ekonomisko emigrāciju (kas bija šīs diskusijas pamatā), domāju, ka šīs jostošanās rezultāti būs tikpat slikti kā 2009. Attiecīgi arī emigrācija noteikti būs.
Manuprāt no Reironomikas atrausimies dubultā - tagad knapinoties sabojāsim naudas aprites ātrumu un attiecīgi daļa biznesu nonīks un pēc krīzes pazaudēsim daļu sataupītos EUR dēļ drukas mašīnas inflācijas.
Vot šo es nesaprotu. Ja darbs nepatīk (t.i. labāk garlaicīgi sēdēt mājās), tad tas ir jāmaina. Citādi ir kuņģa čūla, asinspiediens etc
Domāju, ka šie modeļi vienkārši ir kautkas, jo citādi nebūtu nekas. Atšķirībā no siera, covid izplatība ir sagrāvusi visu ticību matemātiskiem modeļiem, jo humanoīdi izrādās, ka rīkojas iracionāli un bez modeļa. Domājams, ka šīs kļūdas sagraus arī lielisko Feisbuka pārcenoto stāstu par vēlēšanu ietekmēšanu
Man ir svaiga, uzticama info. Ierobežojumi nav (iespējasm, ka formāli kkas ir, bet tā ir Itālija - neviens neievēro), tūristu nav.
Tūristu ir ļoti maz. Bet ne tāpēc, ka ir itāļu ierobežojumi. Ceļošana stagnē dēļ lielbailēm un cieš visi galamērķi. Arī Kiprā tūristu nav, kaut ierobežojumu nav nekādu.
Uz šī fona LV karatntīnas papildus ierobežojums izskatās pašnāvniecisks gājiens
Protams! Itālijā nav gandrīz nekādu ierobežojumu un tie cipari iet uz leju. Supersprederi ir bērnudārzi un sab.transports. ierobežojumi lidojumiem ir tikai un vienīgi melnas skaudības rezultāts. Kur LV 10 dienu karantīna ir radikāli samazinājusi ceļotāju skaitu ar secīgu lielāko daļu maršrutu slēgšanu. Domāju, ka no šī ieguvēju nav. Rezultātā Rīgu izstrīpos vēl no dažu valstu galamērķiem, nobankrotēs kaudze ar viesnīcām un mums samazināsies ceļošanas iespējas. Būs pavisam dziļi lauki
Nop. Pilnīgi pietiktu ar 1k EUR gada nodokli. I medicīnas darbiniekiem kautkas iekristu, i ielu piedirsēju pazustu, i policistiem būtu naudas bīdīts entuziasms ķerstīt nodokļu nemkasātājus
Un šis VAG iesipiens izskatās diezgan smieklīgs. Tā sirsnīgi iesipt kapeiku var japāņu stilā - paredzot kadu galēju skaitu komplektācijām. Turklāt patērētājs no šī tikai iegūst, jo visas kombinācijas ir iztestētas un labi saprojektētas. Tā vācu supertailorētā pieeja IMO rada lielāko daļu no to auto problēmām - visu kombināciju savietojamība nav pārbaudīta un tad, kad vēl sāk skrūvēt Škodas šļaukas Audi suportiem, sākas īstais kino. Manuprāt patērētājiem nav nemaz tik precīzs vēlmju saraksts, lai nevarētu izvēlēties starp dažiem kombināciju variantiem
Nu kāda nacionalizācija? Ko var muldēt. Vnk švaki uzrakstīts melno arheologu likums. Gan jau piespiedīs precizēt
Izmēģināja mantkārības ievirzītu vientiesību. Nenostrādāja - modelim bija vāja tirgus vilkme. T.i. sameta podā R&D izmaksas, kas arī nav maz. Bieži vien pat krietni vairāk kā sastāvdaļu upgrade no iepriekšējā modeļa.
Un tas W10 motors, cik saprotu, bija nestabils murgs.
Viņi iet pa mazākās pretestības ceļu - uz trotuāra vai ielas sazīmēt strīpas un viss. Gar sliedēm jābūvē žogs, celiņš jāizbūvē, etc.
+ risina dažādas komercintereses - tieši tās ir pamatā Čaka ielas un Baronielas veloceliņiem. Komercintereses tiek atrisinātas tikai un vienīgi uz autobraucēju rēķna un tā visticamāk turpināsies līdz auto neatspiedīs no centra
Es savukārt nesaprotu kā tu biji iedomājies. Zem Vef tilta vietas nav ittn nekam - tur ļoti šaurs līdz Čiekurkalnam liekas. Tālāk gan ir OK, bet vietām urbanizācija patālu.
Bet gājēju / velo josla protams ir arhaisms un tā darīt nevajadzētu.
Uz Ieriķu ielas gan forši varētu velomaģistrāli izbūvēt - nevienam neviens netraucētu
Tas taisnība. Bet velo pilsētvidē ir ievērojami efektīvāks un urbanizētā vidē arī zaļāks. Tas to reabilitē līdz pilnvērtīgam
WALA rakstīja: Bet ja godīgi es Rīgā nesaprotu to Brīvības ielas veloceļu - kretīniski daudz krustojumu izbrauktuvju utt. - bet kas traucēja izmantot šo vietu gar dzelzceļu - vienīgie krustojumi ir pārbauktuvju vietās - pārsvarā visādi divkājaini neiznu kur eju un kāpēc - nejēgas arī labi saskatāmi :
www.google.com/maps/@56.9930471,24.2389201,3a,75y,232.33h,81.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbNQ18p8Sr-huQ_VbLNLbkg!2e0!7i13312!8i6656
www.google.com/maps/@56.9903158,24.228838,3a,75y,57.79h,81.22t/data=!3m7!1e1!3m5!1s3NBahveZ8TPpVBlLKdctIg!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D3NBahveZ8TPpVBlLKdctIg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D22.503082%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
www.google.com/maps/@56.9806835,24.1742192,3a,75y,222.11h,83.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSlzgo8QYcrmS0FEYgww5Zw!2e0!7i13312!8i6656
Tad Deglava ielā ir vieta izbūvēt velosceļus neko neatņemot gājiejiem vai citam transportam, tas pats ar Dzelzavas vai Ieriķu ielām - tur ačimredzot ir bijušas plānotas lielāka izmēra satiksmes artērijas LPSR laikos. Taču nē vajag sipt visiem prātu tur, kur dēļ senākas apbūves ir knapi vieta maģistrālajām ielām ...
Ja velosipēds ir transports aka komutators, tad vajadzīgas vietas kur komutēt. T.i. iedzenot dzelzceļā, mežā, tunelī etc, komutācija paliek gaužām neērta un to nelietos. Pavizināties ar velo var pa Biķernieku trasi, tam veloceliņš nav vajadzīgs.
Mana pārliecība, ka velo ir pilnvērtīgs transporta l'dzeklis un tāpēc daudzi sazarojumi (iespējas) ir pilnīgi ok. Tāds ir urbānais veloprieks
Seat visdrīzāk neļaus cenu griestus pacelt virs VW. Jauns "premium sport" brends ļaus. Man gan šķiet, ka ļaudis ar tādiem ienākumiem skaidri apzināsies, ka to visi atpazīs kā pārcenotu Seat. T.i. tā ir mantkārības stutēta vientiesība. Tikpat vientiesīgi kā tas Caddy kabluks par 30k. Jau ar Phaeton viņi šo izmēģināja, bet miera jau nav - gribas $$$$.
Bet laiks rādīs.
Un šis ir pārsteidzoši. Jo draugs gan jau nav pilnīgi tumsonīgs tehniskās lietās un ar auto pieredzējis? Jautājums kā viņš nonācis līdz šādai atziņai. Jo parkojoties atmuguriski abi auto ir vienādi. Jo auto principā ir jāparko atmuguriski dēļ informācijas asimetrijas - parkojoties tu zini kas uz ielas notiek, bet braucot ārā nezini. Tātad izbraucot tev jābūt izdevīgākā pozīcijā kā iebraucot. Turklāt manevru skaits abos risinājumos ir identisks.
Tas pats par mežu - cik liela ir varbūtība, ka tas celms ir nozāģēts tieši tajā 3 cm diapazonā, kur troc pāri iet, bet golps neiet? Tā klīrensa starpība ir absolūti nenozīmīga virsmu kvalitātes variāciju diapazonā no Itālijas autobāņa līdz Skotijas purvam.
Zato patēriņš, nestabilitāte un neietilpība ēd visu laiku tavu bērnu universitātes fondu.
Bet patērētāji tak spigdami atbalsta trendu. Stāsta par absolūti nepieciešamo klīrensu, drošību un pārredzamību.
Kautkāds nezināšanu tirgus ..... auto feisbuks ir noticis.
Principā veikalinga rezultātā tie fermentētie ir jaunie Golpi. Golpi kas Golpi ir tāda pat eksotika kā kādreiz Nissan Patrol.
Protams, ka atkarību problēmas iet pa priekšu. T.i. heroins un metilspirts nogalina stipri agrāk kā aptaukošanās. Alkoholiķim tiešām aptaukošanās nav nekāda problēma. Visdrīzāk biržas māklerim arī. Bet ja uzstādi mērķi dzīvot mūžīgi, tad riepa krietni patraucēs. Es par izolētu problēmu kā tādu
Piekrītu! Turklāt 12 gadu tiesvedība nekādi neatbilst soda neizbēgamības principam.
Jau iepriekšēja vīriešu postā iekomentēju:
Badmiras ir badmiras tāpēc, ka kautkādas barības vielas netiek šķeltas. Attiecīgi netiek arī uzņemtas. Tas noteikti nav bez sekām. Manis visbiežāk novērotās sekas - locītavu un ādas problēmas.
Resp mans secinājums ir: palikt resnam ir obligāta veselīgas gremošanas sasdtāvdaļa. Bet ir jāveic pretdarbības lai nepaliktu resns
Aknas aptaukojas vienas no pirmajām un tauki apgrūtina tās darbību. Bieži līdz cirozei, mazspējai.
Liekais svars nav nevainīga padarīšana
Nejaucu. Viņi uz mums no augšas skatās. Neskatoties ne uz ko