Rīgā neuzcēla neko, kur jārokas. Ne metro, ne Ziemeļu šķērsojumu.
Visi rokamie darbi grunts dēļ Rīgā ir nedroši un sarežģīti. Attiecīgi arī dārgi
Rīgā neuzcēla neko, kur jārokas. Ne metro, ne Ziemeļu šķērsojumu.
Visi rokamie darbi grunts dēļ Rīgā ir nedroši un sarežģīti. Attiecīgi arī dārgi
Šis ir vientiesīgs stereotips. LT un EE ir tikpat daudz sliktu ceļu kā LV. Kaut vai tā pati Tallina ko vērta.
Laikam tas organismu skaidrojums bija tāds:
- vīruss ir pusoganisms un tāpēc tas dzīvo iekšā šūnā. Attiecīgi lai nobeigtu, ir jānobeidz šūna. Tātad tiek nobeigts nēsātājs.
- baktērija dzīvo ārpus šūnas un tāpēc nobeidzama atsevišķi. Bet bojājumus baktērijas prot nodarīt daudz iespaidīgākus.
Tāpēc labākā taktika - neielaist vīrusu šūnās. Aka vakcinācija
Bļin arī iegulēju. Zināju, nenoderēs - Rīgā viss aprakts
Tas tak vecs hlams. Turklāt kkad sen pabaraucu līdz Jelgavai - mugura sāpēja. Draņķis!
Man kautkā šķiet, ka tas tāds zelta griezums - kvalitatīva materiāla auto bez liekiem bubnātājiem par vidēju cenu. Ja teksts būtu - 10 gadus galva nesāpēs, toč iestātos tajā baznīcā. Hondai pgdm redzu 9 gadus. Redzu ka pēc 2019 tā vairs nav
LV resursi.
Un kolēģe nesen pardeva dēļ čakara šajā jautājumā.
Nezinu, bet cilvēki uzcītīgi ap 120k spiesti iegriezties remontēt DSG. IMO pietiek informācijas
Sākotnējais cenas samazinājums bija tik ievērojams, ka neizskatās pēc dempinga cīņas, kas parasti norit maziem soļiem. Domāju, un man šķiet ka pareizi, ka Reno pēc minivena uzvaras sagribējās inovācijas laurus vēlreiz. Viņi diezgan regulāri mēģina izveidot jaunas klases. VelSatis, Twizzy, etc
Nu un vai tad šis nav acīmredzams ieguvums? win win?
IMO Darbība būtu jāvērš kvalitatīvas vienkāršības virzienā, ne stulbu grabuļu karināšanā. Man šķiet, ka Honda kādu laiku gāja tajā virzienā. Nu jau laikam vairs ne.
Tur jau tā lieta, ka grūtības internetā nošķirt patiesību no manipulācijas ir tikai vecākai paaudzei. Paskaties kas tajos antivaxeros un plakanzemjos plosās. Tur praktiski nav 25 gv cilvēku.
Viņi nezina tevis nosauktos jautājumus, jo tie ir margināli. Tātad priekškam piesārņot galvu ar lietām, kas nekad nenoderēs. Un to supervienkārši atrast internetā. Un jā - -60C atrasties mežā ar trauslu cirvi, ir margināla situācija, kurā šī paaudze 99,999999999% gadījumos nenonāks. Trosēm ir pavadošais marķējums. Tas ir pietiekami. Šodien galvā turēt enciklopēdiju nav vērts. Ir vērts turēt galvā informāciju KĀ ar to rīkoties.
Pasaules uzbūves stūrakmeņus viņi zina. Pārējais - biblioteka rokās. Un tas ir perfekti. Viņi šobrīd virza progresu atšķirībā no tevis.
Vilciens ir lētāks, ātrāks un drošāks. Kolīdz būs pieejams, stāsies rindā uzkraušanai
Otra ziņa, ka slimnīcas tgd rūpīgi to skorbulu izplata. Ja nonāks tik tālu, kā ar pansionātiem, tad būs viegli mērķi atrast un cipari būs augšā.
Es domāju, ka reālais (t.i. nacionālvidējais) ir zem 4, kuru ģimenes ārstiem tēmēti meklējot dabon līdz 6 -7%. Savukārt kad ir perfect storm kā pansionāti, slimnīcas uc vāju cilvēku augstas koncentrācijas vietas, tad ir 11-15
Zatleram brigāde bija ierēdņi (lai nu kādi bija, bet kkā sistēmiski stūrēja), bet slimnīcu galvenajiem ārstiem arī vadības komanda ir ārsti. Un tas ir vēl savādāk
No šī teksta var secināt, ka esi vecs perdelis, kuru kā visās iepriekšējās paaudzēs, kaitina jauniešu savādākā pieeja.
Man apkārt esošie 20-25 gadnieki raksta precīzi un kvalitatīvi (ne ar roku kā tev gribētos, protams), 16 gadu vecumā viņi spēja izpildīt tādas lietas, kas man tajā vecumā pat prātā nenāca.
Vecais perdelisms pilnīgi visos laikos ir bijis pamatā paaudžu konfliktiem, bet pasaule no tiem pilnīgi nekad nav apstājusies.
Un materiālu saderība un visa tā pārējā draza = internets. To zināt šodien NAV VĒRTS! Savukārt kā noliktavai piekodēt wiki search droši vien tu nezini, bet viņi zin. Un tas šodien ir daudz vērtīgāk kā gudru seju taustīt materiālus
Nu nozares apskatnieki par VW DSG vēl arvien saka daudz sliktus vārdus. Stāsti, ka tas "iepriekšējai paaudzei" neesot taisnība. Tas vēl arvien turpinoties. Robeža gan esot ap 120k. Tā, ka tavs tūlīt būs 100k nozīmē, ka auto cena pašlaik kā bulta šaujas lejā.
Kādreiz klīda stāsti, ka tas RB esot somu bīdīts projekts - esot apriebies ar Scania mīcīties pa Via Baltic.
Tad kāpēc jāmaksā vairāk?
Man tā Dacītes ideja, ka auto kā kurpes -palieto un izmet, liekas novatoriska un biju domājis, ka aizies plāsāk. Jo kurpes, lai cik glaunas būtu, neviens nepērk apsverot humpalu iespējas. Līdz ar to pērk tik glaunas, cik var atļauties. Auto nē. Pilns Purvciems ar Lexusiem, Kajenēm un MB
Vadības zinātne ir atsevišķa nozare. Ārsts visdrīzāk būs ārsts, ne vadītājs un to tiešām var redzēt veselības nozares sniegumā. Pie māsiņu algām tiešā veidā ir vainīgi galvenie ārsti, kas savai izglītībai atbilstošā vedā sagatavojuši izcenojumu shēmu. Tieši tas pats ir universitātēs, kur vadītājs parasti ir profesors, ne menedžeris.
Vēlviens nostaļgators!
Izglītības sistēma nav degradējusies. Tās tavas izglītības sistēmas "zināšanas" tagad ir internets.
Tās tavas prmskara izglītības pamatā ir iekalšana un paklausība. Produkts - paklausīgs rūpnīcas strādnieks. Tagad to dara roboti. Nav vairs vērts skolā tādus izgatavot.
Tas, ka uzņēmīgi aunapieres ar elastīgu (lasi - vnk savādāku) morāles līmeni spēj pareizi un ne visai ētiski izmantot situāciju, ir bijis visu laiku. Gan Romas impērijā, gan Francijas karalistē, gan PSRS, gan kapitālisma nometnē
Nop. Kopš finanšu kapitāla remonta sākuma nevainības prezumpcija nomainīta uz legālo. Attiecīgi Osinovskim un Magonim ir jāpierāda izcelsmi. Ja magonis ir saņēmis par kkādu darbu, tad jānomaksā nodokļi.
Tieši tā - ja tu kā profesionālis atsaucies uz insaidera info, tad tā vairs nav nekāda vārda brīvība vai viedokļa paušana. Tā ir ietekmēšana un melīgas informācijas izplatīšana. Piem biržas darbonim šāda rīcība maksātu ļoooooti dārgi.
Nu jau samuldējies. Personīgi pazīstu vairākus jauniešus, kas TV nelieto vispār, bet ir noskatījušies visas Hokinsa un Neil de Grass lekcijas. Viņi pilnā sparā lieto podkāstus, bet skatās tad, kad viņiem gribās, ne tad, kad Discovery pieved.
Es teiktu, ka minētie jaunieši diezgan viegli iekabinās kādam 50+ kaislīgam Disco piekritējam. Turklāt Disko diezgan bieži publicē izdomātu zinātni. Dažreiz pat nopietni dumu
Cik precīza sakritība līca lokācijām? Īpaši, ja vējš tieši uz krastu?
Kam jāatmaksājas?
RB gadījumā ES finansējums ir 85%. Tīra bauda. Kohēzija šķiet max 60% bija.
Uzturēšana pamatā komplektā ar esošo tīklu, kravām kkāda tranzīta nodeva un aiziet. Diezgan ekoloģiski un daudz naudas iepumpēs būvniecības stadijā