Depo informācijas centrā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Depo informācijas centrā.
Muļķības! Ja atdalīsies, būs mazas nīkulīgas valstiņas, dažām no kurām, piemēram, Tatarstānai, visa robeža ir tikai ar Krieviju. Kāda nākotne aplenkumā? Nevarēs izvest nevienu Kamazu un nevarēs ievest resursus Kamaz ražošanai. Viss, republikai bankrots.
Es teiktu, nesadalīsies. Vai nu atdalīsies tikai galējie un atstumtie. Krievijā 80%, varbūt pat vairāk, aktivitātes notiek Maskavā, Sanktpēterburgā un Magadānas apgabalā. Un visi cenšas šajās 3 vietās ar zobiem un nagiem noturēties. Maskavā liela daļa biznesa ir armēņu un kaukāziešu rokās. Baumo, ka Maskavā runā armēniski, tāpat kā parīzē arābiski. Atdalīties Krievijā nozīmē palikt ar pliku pakaļu, bez sakariem, resursiem un drošības. Un ja tas atdalīties gribētājs pēc atdalīšanās ātri neielīdīs kādā citā daudzmaz drošā savienībā, viņu sitīs visi apkārtējie.
Nemīz kedās, 200 metru attālumā neviena optika nespēj nolasīt braucoša auto numuru. Radars ņem labi ja no 50 metriem.
Var jau pirst dīvānā, bet pat to ir jāmāk izdarīt, lai nesanāktu kā tev, kur visi bioloģisko atkritumu veidi no visiem caurumiem. Nu gluži kā kanalizācijas stāvvads kādā Maskačkas devītniecē.
650 rakstīja: Šis ir ok, katram sava tā "pārbaudītā vērtība".Jo tikai LOhs pēc pārliecības var šodien "atļauties" ekspluatēt lietotu motoru ar "pliku eļļu".Ta kur nu vēl ja kādu dārgu/komplicētu motoru.Taču vairumam to LOhu, kuri kko "remontē", šis viss izsauc izsmiekla lēkmi,tā ka labāk lieki neplātīties.
Loģiski, ka ir būtiska atšķirība,vai kāds vienkārši grib to savu motoru uzturēt, vai arī cenšas "saremontēt" kāda cita LOha jau iepriekš sajaato.
Kā arī,katrai specifiskajai vainai ir savs tas "cerību lohšķidrums".Ja grab kompensatori vai kādi hidrobīdītāji, tad stiklakeramika un nano turbo kvadro berzesnovērsēji tur jau būs par vēlu.Hidro"aizdomu" gadījumā drīzāk kādu tādu www.gat-international.de/de/en/products/hydraulic-lifter-care-protect/ -protams, bez jebkādiem cietajiem apgalvojumiem un reklāmas.Līdzīgie tie "pārbaudītie" produkti ir tam pašam LiquiMoly,Motul (pašiem labas eļļas ražotājiem!!),ProTec un tam pašam GAT,kurš pēc būtības ir precīzi tas pats protec.Patērētājs vienkārši riskē ar saviem tiem 10eur, te praktiski nav citu risku.Izņemot (prottams) atsevišķu "remonta lohinženieru" izpūsto fufeli.Ja viņš grib to savu dzelzi kopt un saglabāt, nu tad pie katras eļļasmaiņas to desmitnieku vai "gudrāka" produkta gadījumā kādus divus10 jau nu varētu atļauties.
Sāc vienreiz izteikties konkrēti! Savādāk rodas sajūta, ka lasu jeģistvo, pardon, vienotības aģitācijas lapeli... Viss tik pat šķidrs kā tam bijušajam vadonim uz galvas...
650 rakstīja: Nu tad vispirms pats mēģini paeksperimentēt.Vai nu pabrauc ar 98to benzīnu, vai pielej pie eļļas kādu uz hidrokompensatoriem/hidrobīdītājiem orientētu sabilizatoru.Vai nu izmēģini citu eļļu.
Iesaku, pārbaudīta vērtība.
Tu kautkādā nabagu rajonā dzīvo? Kautgan, trīsstāvīgās tualetes, tas ir īsta dīvānpirdēja sapņu nams! No trešā stāva pirdiens tālu skan, jā! Kas tev tur vēl ir lietots, bez auto, mājas? Tosteris, pods, dīvāns? Podu droši vien staipi līdzi, jo diezin vai katrā stāvā būs pa podam. Tas taču dārgi, procenti lieli. Bet pamācīt, jā, tas tev šļupstot un siekalas šķaidot labi sanāk...
Mēs sapratām, ka tev tie 7 kEUR ir kešā! Izrādās, čiks vien ir😄!
Es iesaku no max atvēlētās summas jaunam grābeklim uzreiz atmest 2kEUR kārtīgai lielai apkope (pat neskatoties uz to, ka iepriekšējais īpašnieks visu var dokumentāli pierādīt) un auto "atjaunošanai" rūpnīcas izskatā. Tad atmet nost reģistrācijas un apdrošināšanas izmaksas. Nu un no atlikušās naudas var pirkt.
Sorry, bet tipisks bomāra stāsts...
Tad jau jādzīvo Hruščovkā Maskačkas tālajā galā vai angļu treilerī kūdras purvā, lai tikai nav jāpārmaksā par hipotēku. Drēbes, sadzīves tehniku taču arī var paņemt lietotu, lai taupītu uz līzingu, ne? Un veceni? Var taču turpat Maskačkas trijzobu Dašku ieķert, kurai viss rajons pāri gājis. Tur taču arī ietaupīsi, ne? Nē, tur pat var uzvārīties, izīrēt viņu?
Kurš var atļauties jaunu auto, tas arī brauc ar to! Pārējie, ar to, kas no tā jaunā ir palicis pāri. Dīvānpirdējiem ir īpaši patīk tādi, kurus jau kāds ir piepirdis...
spainis rakstīja:
Davidich rakstīja: Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.
Tie autospeci jau nu būs īstās autoritātes, kam ticēt. Vienreiz netīšām uzklikšķināju uz video, kur kaut kādam audi bija problēmas ar swirl flapiem. Tad tā vietā, lai saremontētu, tie klauni pierķimmerēja atsperīti, lai tik kaut kā tās klapītes virinās un čekiņš nedeg. Lieki piebilst, ka pēc brīža atkal nekas nedarbojās. Bet paši priecīgi stāsta un rāda video, redz kā sanācis...
Ir jābūt nedaudz tērētam, lai spaiņa pretrūsas apstrādē ieguldītu 2-3 kEUR.
Jā, esmu notirgojis tostarp arī kādus pārsimt Opeļus. Pat tik arhaiskus kā senatorus/omegas/gsi kadetus u.t.t. Un izjaucis pārdesmit angļu opeļus, lai šitos un daudz mūsdienīgākus mēslus dabūtu atpakaļ dzīvē. Vienīgās uzticamās lietas viņos bija BMW motori un SAAB piekares. Kā arī divkomponentu epoksīda sveķi un padomju stiklašķiedras aizkaru audums.
MMX rakstīja: Dīvaini, sekoju tam kanālam, bet neko tādu neesmu dzirdējis. Tur vidējais rezumē ir ka japāņi rūsē kā traki, Opel rūsējot tāpat kā visi pārējie. Protams tā rūsa, ko tur rādīja tiem 10 gadus vecajiem opeļiem arī tāda apšaubāma, ja nu kas, tad man lielākas šaubas radās tieši par VW grupas izvēli, jo pat 10 gadus veca Opel Astra ar minimālu plastmasu daudzumu arkās izskatījās labāk kā dažs labs VW koncerna pārstāvis.
Mūsdienu opeļi pārsvarā tiek turēti siltos servisos, tādēļ rūsas mazāk.
GTD2 rakstīja: Vai pats tirgo to auto? un ja jā tad sanāk ,ka esi gatavs dot 50proc atlaidi, jo tēmas autors gatavs pirkt auto par 7-8tūkst.
Divreiz lasi, divreiz...
Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.
Labāk šo, iztrūkstošo var pielīzēt klāt:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/135/eplkf.html
Diviem cilvēkiem ideāli un vismaz pēc cilvēka izskatīsies braucot, nevis pēc samocīta strādnieka.
Kā teica slavenais Edgars Liepiņš - nav svarīgi kas tev ir ledusskapī, svarīgi ir tas ar ko tu brauc! Pats viņš brauca ar Volgu.
Gāzi lieto pankūku cepšanai!
Padomā kā izskatīsies tava vecene pie kautkāda opeļa, škodas vai seat stūres! Tas taču ir apkaunojums. Tikai BMW, iesākumam, pēc tam pārsēdīsies uz MB un brauksi līdz mūža galam...
Man orģinālie asmeņi iet sezonu bez asināšanas. Brauc viņš reizi nedēļā. Neredzu jēgu skūt zāli katru dienu, ja nu vienīgi lai kaimiņiem pazīmētos. Man vēl viens programmists nedaudz pielaboja softu, lai e-ntās reizes nešķērso jau nopļauto trajektoriju.
Tikai programmējamo, Husqvarna automower vai analogu, kam nevajag stiepli vilkt pa perimetru. Saprogrammē pļaujamās zonas un aizmirsti par viņu. Protams, vajag ideāli līdzenu mauriņu, bez kurmjiem un akmeņiem.
Pamēģini pie dīlera izveikt autora minētos darbus! Pat izpūtēju nesametināsi.
Kautkādiem sūdiem varbūt, bet BMW apdrošinātāji izrakstīja jaunu virsbūvi. Jo lokāls remonts nenodrošina ražotāja paredzēto virsbūves stiprību.
Ja arī tagad cenu nometīs, piecu gadu laikā inflācija to uzcels vēl augstāk kā šodienas "augstā" cena.