Tin vaļā vadu saišķi starp jumtu un vāku, un gatavojies pārsteigumam. Vajadzēs māti un zilo izoleni.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tin vaļā vadu saišķi starp jumtu un vāku, un gatavojies pārsteigumam. Vajadzēs māti un zilo izoleni.
Tas ir tas pats kas pie vienas narkozes izraut tikai pusi zoba. Šādas lietas ir jāskatās kompleksi. Ja auto ir tik tālu nolaists, tad labāk uzreiz būtu norāvis dzinēja galvu un apskatījies, kas tur notiek. Tik vecus un vienkāršus dzinējus nav jēgas ārstēt internetā vai ar telefonu.
Ja pie benzīna smakas starteris uzsitīs dzirksteli, salūts pienāks ātrāk.
Bet kā jau rakstīju, mēri kompresiju.
ctx1 rakstīja: Te tika runāts par veciem cilvēkiem kopumā, nevis izceļot tikai slimos, un es neesmu novērojis, ka man apkārt esošajiem veciem cilvekiem sagādātu problēmas iesēsties/izkāpt parastā vieglajā mašīnā
....
Tas, ko kāds jampampiņš(atvainojos) ir, vai nav novērojis, nenozīmē vairāk par to, ka viņš ne sūda neredz.
Nu ir vecākiem cilvēkiem grūti izlīst no zemām mašīnām, lai ko jūs te pļurkstētu. Un punkts.
Nu nestāsti! Padomju laikos žiguļos ar lekšanu leca iekšā un ārā. Grūtāk bija zirga ratos iekāpt.
A kāpēc ne šis:
Vai laukos google nestrādā?
www.youtube.com/results?search_query=vw+passat+b5+1.8+engine+temperature+sensor+
Nemini, paņem kompresijas mērītāju un nomēri aukstam un karstam. Un pēc tam izlasi grāmatu, kādēļ tā notiek.
msh rakstīja: www.facebook.com/KarossChiptuning/posts/pfbid02tABvRpn3PoqBUxATUEidVjB4K2medJDzFrxyv5vTgXKmJe3YkmhqLfqjk58uQreml vai šis derēs? Un tas nav nekāds "uz dullo", tieši otrādi - lai grāmatvedības dokumentos ražotāja mašīnas neizskatītos sliktāk par cita ražotāja mašīnām, vajag LongLife - ražotāja inženieri izrēķina ka garantijas periodu izvilks, un aiziet - tas kā tur kāds pisīsies ar nopisteni pēc pāris trīs simtiem tūkstošu, tas pajāt, garantija tad jau sen būs beigusies un pirmais īpašnieks no tās mašīnas būs atkratījies. To pašu BMW sakarā cits BMW speciālists, Kaspars Sproģis aka Kaspich sava bloga ierakstos ir diezgan uzsvēris par šitās kapeikpišanas ietekmi uz viņa specialitātes - BMW benzīnnieku - valvetronic mehānisma ietekmi - ja īpašnieks piš kapeiku, tad mehānisms aiziet ciet un sākas auzas - bet garantiju parasti izvelk, lai arī vienā viņa bloga postā bija piemērs, kur mašīnai jau 100k nesasniegušai jau ar kompi varēja pamanīt gāzu sadales mehānisma darbības anomālijas.
Tu, loh, vispār spēj atšķirt dzinējus pēc to uzbūves? Tur nav tikai ķīseļi un benzīni vai tomāti un mešalkas! Tev viss iet vienā putrā.
BMW eļļu vispār ir jāmaina ik pa 5 tkm, kamēr kautkādam tur pensistyle golfam to var darīt reizi gadā vai kad atcerās.
msh rakstīja: Ko tu te murgo? Alumīnijs [virzuļi] izplešas vairāk nekā čuguns [bloks].
Un kas notiek ar gredzeniem, virzulim izplešoties, loh? Gredzeni arī ir alumīnija? Kas notiek, ja gredzeni ir nodiluši un kas ja tie ir ieēdušies?
Kautkad tās bikses taču ir jāsāk vilkt nost!
Karstam dzinējam jau fizikāli ir zemāka kompresija kā aukstam. Un ja ir problēmas ar kompresijas gredzeniem, tad karstam tas uzreiz lec ārā.
Es jau rakstīju, mēri kompresiju. Ja karstu nevar pielaist, nav kompresijas. Kāds ir reālais nobraukums? Tie 1.8 nekad nav bijuši dzīvotāji.
Sāc nu ar kompresijas mērīšanu. Bet kam gan laukos tādu gemorojauto vajag?
Redzi, loh, parasts godprātīgs vācietis pērk auto, ko spēj uzturēt. Pamatā jaunu. Bet letiņam parastajam lohprātīgajam vajag to vācieša nojāto godprātu - premium limuzīnu. Bet atšķirībā no vācieša, kurš spēja to uzturēt, letiņš to nespēj. Un te nu parādās vajadzība pēc visadām nezināmas izcelsmes lietotām un jaunām detaļām.
Ko mēs varam no tā secināt?
Vajag pirkt ienākumiem atbilstošus auto, nakuj! Tad nevajadzēs ne ķīnas hrenonus, ne bamperus, ne špakteles spaiņus.
Ķīniešu bamperus ražo no trauslas plastmasa, kas avārijas gadījumā nodara lielākas traumas gājējam. Tas ir normāli? Vācieši sitam ar asinīm ir izgājuši cauri. Protams, tu vari lietot neorģinālu, šķūnētu, apdirstu vai pokuj kādu, bet esi labs un uzrādi sertifikātu uz šo detaļu. Jo bija gadījumi, kad uz autobāņa atrauj tos kaktu mēslus un kādam citam lidotājam iemet priekšējā stiklā.
Ja viņš ir metāla korpusā, var izdedzināt. Ja plastmasas, tad vienkārši izsist cauri.
Es gaidu, kad CSDD sāks prasīt neorģinālajām virbūves daļām sertifikātus. Nu tā kā Vācijā, kur visiem papildlukturiem, neorģinālajiem (ķipa šķūninga) spoguļiem, bamperiem, izmainītajām piekares daļām, jābūt mapītei ar sertifikātiem.
iciks rakstīja: Esmu stāvējis izpūtēju tuvumā dažādiem auto, gan jauniem, gan veciem. Smakas tur ir stipri dažādas un nevarētu teikt, ka jaunie, kam visi filtri 100% iekšā ir, oda kaut kā diži jaukāk par tiem vecajiem.
Visnotaļ apšaubu godājamo ekspertu spēju pēc smakas pateikt, ir tur DPF vai nav. Vizuāli - varbūt, bet tāpat neesmu pārliecināts, ka godājamie eksperti varēs pateikt, vai tam auto modelim vispār tāds DPF rūpnīcā maz bija paredzēts.
Tāpat man ir ļoti žēl godājamo foruma ekspertu, kam kaut kā allaž neveicas. Visi apraksti aptuveni tādi - iebraucu dižajā pilsētā no citurienes un pirmajā krustojumā pirms manis nostājās dīzelis, kam izkastrēts itin viss un kā viņš dūmoja un kā smirdēja. Knapi dzīvs tiku līdz savai bodei. Nu kā cilvēkiem šitā neiet?
P.S. Vecā belarusa izplūdes gāzes ož daudz patīkamāk par modernāku dīzeļa auto galaproduktu, lai gan tur nekādu filtru nav. Ja reiz tās smakas rada tādas problēmas, varbūt tas ir pareizais virziens kur iet?
DPF klātbūtne ir iešifrēta WIN kodā un arī pēc dzinēja numura var apskatīties.
Jā, vajag iet apskati ar lisām riepām, tad DPF neskatās.
Kautko tādu es arī gribēju rakstīt, tikai slinkums bija. Viens sūdīgs modulis var nosēdnāt visu bloku. Tādēļ pareizi ir tos visu blokus nokalibrēt. Līdzīgi ir ar UPS, tikko viens aķis būs sūdīgs, viss upsis nestrādās. Bet sūdīgo aizvietojot ar pilnīgi jaunu, izleks ārā nākamais sūdīgais. Tad ideālā variantā maina visus, vai piemeklē (piekalibrē) vienādi sūdīgus.
Krotow rakstīja: Sausais atlikums - baterijām jābūt remontējamām. Ar iespēju mainīt nosiptos un savu laiku nokalpojusos moduļus.
Galīgi garām! Visiem moduļiem ir aptuveni vienāds kalpošanas laiks. Ja vecuma dēļ nosprāgst viens, tad parīt būs otrs. Un tad vēl tiem moduļiem ir jābūt savstarpēji savietojamiem, vienas paaudzes, vienas tehnoloģijas. Piša konkrēta. Esmu tai gājis cauri uz elektrokāra. Beigās to moduļu aķi aizvietoju ar parasto aķi no fūres.
Nemaz nevajag ilgstoši. Ja bukte ir pret eļļas iesūkšanas cauruli, tad ātri vien var tikt pie draudzības kulaka.
Ir daudzi mezgli, kas neremontējami. Piemēram, variators. Vai tas pats elektroauto elektrodzinējs. Diezin vai tu gribētu braukt uz 200+ ar Latvijā pārtītu elektromotoru. Vai augšējos stāvos lietot veļasmašīnu ar līmētu bāku.
Tajā visā ir vēl tāds sīkums kā bojāta virsbūves apakša, automātiski zaudējot pretkorozijas garantiju. Un, iespējams, arī tās remonts paaugstina kopējo skādi.
Nu jau tu pats jauc pimpi ar pirkstu. Agrāk auto bija daudz vienkāršāki un remontējami lauka apstākļos. Tagad maina mezglus, jo tā ir lētāk un ātrāk.
Ja tav nav šis, tad kāda tur vēl diagnostika!
youtube.com/shorts/Z9gmx9KpQSQ?si=8tuV6I1aMJOBYyCi