anonimikis rakstīja: Šādā variantā pasniegta tēma ir pilnīgi bezjēdzīga un var turpināties tikai kā vāvuļošana. Jo topika varoņu galvenais uzstādījums ir - vajag braukt ātrāk, tāpēc ka es tā gribu.
Pamatojumu nekādu, SWOT analīzes, risku analīzes nav. Kaut kādi linki vai atsauces, reku citur ir tā. Kur viss izrauts no konteksta.
Vāvuļojiet tālāk, nekas no tā nemainīsies.
100 de fakto jau ir uz šosejām, pratīgāk būtu to legalizēt swot analīžu speciālist.
Ir tādi ļautiņi - papīra napoleoni, kam tas ir vajadzīgs kā ēst - kādam ko noteikt, liegt, aizliegt vai vismaz kapitāli apgūrtināt. Kās par debīlismu pāri Baltijai fūres uz dzelzceļa vadāt - Jūs ko, karpona zeķes pīpējiet vakaros ?!
Patiesībā koku stādīšana ir vienīgā no adekvātajām darbībām pret "klimata izmaiņām", iespējams LV arī kāds ekonomisks labums no tā būtu pretēji, baterijmobīļu, māju siltinājuma u.c. "izstrādājumu" iegādei.
Protams krastmalas pārveidošana par aleju un kāda joslu sašaurināšana ir viens liels BS...bet nu tas tāpat diez vai realizēsies !
Nē nu fakts kā tāds par 2 auto - 1 pilsētai un otrs plašāka lietojuma/lielāks laukiem ir opcija .
Kas man tajos EV uz doto brīdi nepatīk ir baterijas dzīves cikls, 5+ gadi ir daudz par maz, lai varētu runāt par kādu zaļumu vai iepīkstēties par aprites ekonomiku - reāli tā būs indīgu sūdu ražošana, kurus utilizēs protams par Jūsu naudu (kādu DRN ierubīs), ja ne vispār apraks.
Tas ir atkarīgs no piedāvājuma t.i. EV cenām, ja reāli izradīsies tie solītie ~20K mobīļi - kas gan vairāk pēc kurpju kastēm, bet anyway + sāks tos EV pirkt visādas valsts iestādes un nomās parādīsies, tad šādu vai tam tuvu skaitu var mēģināt sasniegt, bet tas ssaķs tuvāk 2030 realizēties, jo tad iespējams, ka jau lietoti EV sāks iekšā nākt.
Par to 0 CO2 mērķi, gan uzskatu, ka tas ir bulšits un bez pārejas kara komunismā nerealizējams pasākums...domāju, ka tieši tā domā ar zaļā kursa kūrētāji Briselē un izpildītāji Rīgā !
Domāju, ka tās extras pazudīs jau tad, kad EV būs kādi 4-5-6K, no kuriem noteikti lauvas tiesas būs Rīgā un Pierīgā, kuri noteikti arī akt'vii lietos tās centra stāvvietas (kaut arī biroju/veikalu un tautas vispār kustība ir prom no centra).
Tas viss ir relatīvi, jo "vajag mainīt" sliksni ļoti mēdz atšķirties no servisiem - vai sailents lupatā vai arī pirmā plaisa parādās atlaistā stāvoklī, no otras puses ir garāžas kur iesaka mainīt pie izjukšanas robežas, tam ir jābūt saprātīgam viduspunktam. Arī par daļām, nezinu kā bavāriešiem, bet VAGam ir plašs analogu klāsts plašā budzēta un ne vienmēr ir nepieciešams dārgais gals, arī sarunāt vēl kādu laiku atpakaļ servisos varēja. Ne viss vienmēr ir jāmaina gabalā, ko daudzi servisos arī nemāk/nezin, jo nav jau pašu nauda. Detaļas arī bieži pērku pats, jo tā ir pozīcija uz kā papildus uzvārās.
Tā kā nevajag snobiski vīpsnāt, naudu skaita arī tie (un pamatā), kam viņa ir.
Arī jebkurš motora/sūkņu/siksnu/ķēžu remonts būs krietni padārgs un samerojams ar piekares pārlasīšanu.
Par pašu postu, varbūt pat varētu kādreiz paprovēt.
Visa šī regulācija "vajag noteikt'', ''vajag, celt, apgrūtināt, izskaust'' utt. ved tikai pie regulācijas, pie kam katra regulācija rada korupcijas risku, kuru tad atkal vajag regulēt, utt.
Nogriešanai un uzgriešanai nebūt ne vainas, vai arī arī tā būtu drošāka, ja nebūtu tizleņi, kas slēdz pagriezienu 10 sekundes pēc tam kad sākuši bremzēt...vai arī nesaprot ko tas trijstūris nozīmē pirms viņš no sava grants ceļa izlec kādam priekšā un tā apmulst, ka pa akseleratoru uzspiest ar nespēj.
Bremzēšanas joslas arī pilsoņi nemāk lietot, jo sabremzējās uz 70 un tad lepni ielien tur (labi, mēdz slidenākas drusku ziemā būt).
Ja būtu saprātīgs plāns par tiem 100, varētu jau gadu/divus iepriekš CSDD exāmenos iedresēt iekļaušanos plūsmā.
Kā reizi tas konflikts, jeb tā iespējamība uz minētajiem ceļiem ir mazāka, jo ir lielāka iespēja sēnēm nesavākt vilcieniņus un ātruma diference vismaz nerada vajadzību pēc apdzīšanas, bet gan apsteigšanas.
Papildus - minētie sēņotāji, manuprāt, ir saradušies tieši pēdējos 10-15 gados, vismaz vairumā. Un lēna braukšana nav vienīgais aspekts, bet tas šeit būtu oftopiks.
Kas vēl būtu sarunas vērts - kāpēc joprojām ir ceļi, kuru satiksmes intensitāte aizvien vairāk diferē ar to caurlaidību un plūsmu - kas varētu būt viens no faktoriem, kāpēc kaut to simtu neizdodas sasniegt!
Manuprāt 100 (vietām pat vairāk) būtu jābūt by default uz visām šosejām, kur katrā virzienā ir vismaz 2 joslas un kustības virzieni atdalīti...tagad, it kā to pieļauj vasaras sezonā, paldies vismaz par to. Prakse rāda, ka tādā gadījumā nav obligāti ierastie +10 plūsmai, jo ātrums jau ir relatīvi liels (tieši tāpat, kā neviens nenesās uz 200 uz LT bāņiem).
Kāda tieši starpība ir 3.0 un 2.7 no lamātā 2.5tdi....manuprāt tautas folklora un mulķības...Gan 3.0, gan arī 2.7 tdi ir V veida, t.i. nekas vienkāršāks vai lētāks, turklāt 3.0 ir ļoti līdzīgs tam pašam 2.5kam tikai dārgāks apkalpošanā, savukārt 2.7 ir ļoti komplicēts motors, tā kā neko labāku, sevišķi, ja ir plānots taupīt naudu es tur neredzu. Vispār to 2.5 lamāšana ir iekš tam, ka LV pilna ar auto nojājējiem, ūdens tosola vietā braucējiem un eļļas kapeik..sējiem, lūk rezultāts !
Par pašu allroad - no skata simpātisks, bet tā uzturēšana....tomēr nav priekš manis. kaut vai pneimas...
Vispār ar allroad var labi redzēt, kas ar VAGu notikās 90to otrā pusē - naudu vajadzēja sākt plēst, jo vēl C4 bija 2/3 cm augstāks klīrenss kā C5, kad pēkšņi parādījās vēl allroads.
Šorīt manīju vienu city bee 500 fiatu, draivers drillēja ko tik tur tā mašīna uz bruģa...protams bez pagriezieniem un bez kā. Tā kā ja tur kas kustās vai skan tiem auto, nav nekāds brīnums - jo nav jau savs un kā kolektīvismā "kopējo" var pletēt pēc sirds patikas.
Tas, ka tas parādās pie viena punkta, liecina par to, ka problēma ir pašā reikā - tās mehāniskajā daļā, ieteikums ir labs, vienīgi nelaime ir tādā, ka reti kurš serviss kleintu laiž iekšā pie pacēlāja skatīties ko bauda - to tad jāaprunā atsevišķi, uzreiz atkrīt populārie "atdzeniet - apskatīsimies" varianti.
Ja runa par Rīgu un neskaita visas Koļas garāžas (kas šādā veidā nav slikts variants), man nāk prātā Baltic cars Ziepītī, kur var mēģināt šādi sarunār, lēti gan viņi nav....
Vienkārši sameklēt nenojātu automašīnu un miers. 2.0 dīzelis nav labāks par 1.9 jaunāks gan, kas katrā gadījumā pavēršas atsevišķi.
Labāk ir nopirkt mašīnu lētāk, kaut ar defektu, ja nav nobraukta, ielikt naudu un braukt kādu laiku zinot kas un kā, nevis par pēdējo naudu spēlēt loteriju ar 10 +/- gadīgiem autiņiem, kas varbūt bū, bet varbūt nebūs tomēr labs (kad jau būs patēriņš remontam jāņem).
Pateikšu no ekonomijas viedokļa - cenu klubs, kkādi B power vai kā tur viņus sauc, pērku droši, ne vienu vien, kalpo jau pāris gadus, pirms neilga laika izlādēju pilnīgi, iet atkal bez porblēmām, ja atteiks, nopirkšu citu, jo cena ir par savi 30-50% lētāka, nekā visādiem super puper analogiem, ko naski tirgoņi auto un citos veikalos mēģina tautai iebarot. Protams man auto tādi paprastāki bez start/stop u.c. funkcijām ,tur iespējams tiešām kas labāks vajadzīgs.
Neiesaku auto startu...zema kvalitāte, par augstāku cenu, kā manis minētie analogi !
Filtru kārbā parasti maina pie katras eļļas maiņas. It kā jau audi savulaik klārēja, ka eļļas pietiks mašīnas mūžam...tikai šaubos, ka viņi domāja 15+,20+,25+ gadus, kā A Eiropā pieņemts.
Es īsti nesaprotu, ko autors vēlās izdzridēt...tas auto (ja viens no pirmajiem) taču ir jau teju 15 gadus vecs un kārbā šis tas ir izdilis...mainot eļļu jau varēs redzēt vai tā ir "degusi" t.i. melna, vai arī metāla skaidas filtrā vai viss kopā. Tad tālāk var līst solnoīdos, vadības blokā, paketēs un pašā hidrosūknī un protams gatavot naudu, jo Koļa tādas lietas nedara (un, ja dara, tad 70-80%, ka maz/nekādas jēgas no tā nebūs), bet speci ietaksēs kārtīgi.
Manuprāt pavecāka automāta sitieni ir +/- lieta pie kā jāpierod un jāaprod un jācenšās braukt, tā lai sit pēc iespējas mazāk. Alternatīva ir pavērt maku uz 1-2K un to lietu labot.
Iezīmējas visa veida kolektivizācija, līdzīgi kā iļjičam...tikai konfekšu papīrīts cits...zaļš. Iedzīvotāju skaits varbūt Āzijas rinķī ir neoptimāls, bet ne jau visur pasaulē, par to neviens nerunā, ir vietas, kas joprojām ir reti apdzīvotas.
Arī resursi - kādreiz bļāva, ka tuč tuč nafta beigsies, ir joprojām, iegūst vairāk kā jebkad agrāk, dzīve iet uz priekš un tehnoloģiskā attīstība arī. Kas diemžēl neiet uz priekšu ir atsevišķu indivīdu vēlme citus regulēt...bija komunisti, nacisti, tagad ir dažādi klimata bļāvēji, visus vieno tas, ka vēlas pataisīt citu cilvēku dzīvi grūtu (paši protams par sponsoru (vai nodokļu) naudu uz visādām konferencēm braukās un kauninās citus).
Nav runa par to, ka jāsaudzē daba, runa ir par to, kā to sasniegt adekvāti un pēc iespējas visiem pieņemamāk...marksistiem tas neinteresē, viņiem vajag tūlīt, kaut citiem, par to arī viss stāsts.
Mums LV zemes, mežu, ūdens pietiek esošajam cilvēku skaitām vismaz pāris reižu !
Tikmēr poļos un citur, kur nav eko keko komunisti salīduši ātrumus palielina, pie attiecīgi aprīkotiem ceļiem.
ASV jau arī radās slavenie ātruma samazinājumi 70jos naftas krīžu rezultātā, kurus pēcāk pakāpeniski atcēla, jo noskaidroja, ka tas ir bezjēdzīgi.
Kur pakļaujās "zaļo" (es drīzāk teiktu sarkanzaļo) spiedienam, tur dzīvot paliek aizvien štruntīgāk, jo visa viņu darbība ir cilvēku dzīves pasliktināšanas virzienā !
anonimikis rakstīja: Šādā variantā pasniegta tēma ir pilnīgi bezjēdzīga un var turpināties tikai kā vāvuļošana. Jo topika varoņu galvenais uzstādījums ir - vajag braukt ātrāk, tāpēc ka es tā gribu.
Pamatojumu nekādu, SWOT analīzes, risku analīzes nav. Kaut kādi linki vai atsauces, reku citur ir tā. Kur viss izrauts no konteksta.
Vāvuļojiet tālāk, nekas no tā nemainīsies.
100 de fakto jau ir uz šosejām, pratīgāk būtu to legalizēt swot analīžu speciālist.