kasinsh79 rakstīja: Atļausiet arī kādu komentāru par Rīgas Pašvaldības policiju bilst. Gadās pa kādam ķēmam tur, viennozīmīgi. Sāksim ar to, ka viņi principā brauc tikai pēc izsaukuma (stučīt mums ļoti patīk).
Pie mājas ceļazīme "Tikai ar caurlaidēm". Atbraucu 24.12. un nesu uz dzīvokli savu aizmigušo bērnu. Sieva tika palaista pucēties tāpēc biju vienīgais pieaugušais. Logā caurlaide, protams, nebija prioritāte, ai arī tā ir. Saņemot 40 eur plāksteri, nolēmu nepadoties un aizsūtīju pretenziju uz konkrēto rajona Rīgas Pašvaldības policiju. Nupat atbildē minēts, ka viss ir bla bla bla un sodam būs būt. Kretīni, plāns izpildījās?
Par tām caurlaidēm un "braucam tikai pēc izsaukuma..." Jā protams kretīni - stukači, kam lielākā bauda eksistē par otru aiz aizkara noziņot, un visādas PP aplikācijas šo kaifu ļauj sasniegt vēl vieglāk, eksistē un ir arī vietas, kur regulāri ziņo t.i. stučī, bet cik esmu manījis, vismaz centrā, tad vietas, kur stāvēšana ir ar caurlaidēm, tad ir pastirpinātā PP intereses lokā, nereti brauc garām busiņš un tad zēni izdomā pastaigāt gar logiem mašīnām, arī paziņas šo ir stāstījuši. Tā kā es nebūtu tik viennozīmīgi pārliecināts par stukaču melniem darbiem šajā gadījumā. Un jā, ir viņiem plāksteru/protokolu un lietu plāni, nereti pēc tā mēra "efektivitāti". Gadījumā nebija šis viss mēneša beigās ?
Tāpēc, ka augi, vulkāni un viss pārējais necilvēcikais, kas saistās ar CO2 apriti dabā, tieši tāpat kā vēsturiskās CO2 līknes nav atbrīvojami no (ne)liekās naudas...atbrīvošana jau uz pasaules ir dažāda pēc nekaunības pakāpes zaļu(dollār zaļums) ideju vārdā. Vietējā basņa par CO2 nodevām un tam pretīm esošā noteikti nodevas ikgadēji pieaugošā līkne...nekaunības un pufaikas bāšanas skalā ir diezgan augstu.
Kā reiz šito NO2 mēsla smaku jūt (kādreiz ir slāpekļskābē iemestes monētas, tāpēc zinu par ko runāju) no jaunākiem dīzeļiem, ar visādiem adblue u.c. fīčām, veci dranduļeti svukārt smird pēc svecēm (parafīna), sevišķi iedarbinot, ja protams nesvilina eļļu.
Nav jau ne pirmā ne pēdējā vieta, kur būdeļošana čakarē un nākotnē čakarēs vēl vairāk ceļus...labi piemēri - Ādažu A1 posms, Dreiliņu šaurais celiņš uz P4/P5...tā nu bezmaz aiz Rīgas robežas veidojas nākamie pudeļu kakli, 50/70 zonas utt. "jaukumi braucējiem"
Diemžēl rdsd neizdevās atrast plānu šai (4.) kārtai, avatars varēja labāk to pievienot, nevis neko neizsakošu un ar sūdīgu audio aprīkotu youtube video.
Bet runājot par D tilta pieslēgumiem, pārdaugavā tie ir reti sūdīgi, ja vēl pa Lubančiku iespējams līdz A2, P2, P4 un P5 tikt, tiesa ar neiztrūkstošiem štoperiem + turpat slāvinieks un Krustpils/Granīta iela, tad Pārdaugavā attopies vai nu Vienības gatvē, vai arī Valdlaučos, no kurienes lai tiktu piemēram uz Jelgavas šoseju ir neizbēgama čakarēšanas (waze bieži iesaka caur Medemciemam vālēt - 30 zonas ar guļošajiem + lieliskais kreisais...) tolkam aizbraukt var tieši nekur. Te gan būtu noteikti jākoordinē projekts ar Ķekavas apvedceļu, lai no viena būtu ērti un ātri nokļūt otrā. Tad par Dienvidnieks būtu ērtāks nekā Rīgas apvedceļa parodija.
Nē nu stiks drīz būs extra un automātu paveidi ir pilnīga norma nu . Runa ir par jaunu auto - visi viņi feini no salona ir, interesanti kas ar šiem līdz kaulam izspiestajiem motoriem būs pēc 100, 200 K nobraukumiem.
Maziem motoriem nebūtu ne vaina, ja bundžas nepaliktu smagākas ar viskautko apkarinātas.
Tak visa šī eko šmeko nodokāl būtība ir izspiest naudu - pirmāmkārtām no nepaklausīgajiem nodokļu veidā, bet no tiem, kas pērk un lieto putekļu sūcējus, ik pa 10 gadiem (vairāk šie max izspiestie motori točna neies bez problēmām) jaunu auto iegādes PVN veidā...Jo ilgmūžīgas mantas nav izdevīgas ne nodokļu kasieriem (ja vien neizdomās, ka ik pa n gadi būs savs īpašums jāizpērk atkal), ne arī ražotājiem, jo nevar ražot un pārdot. Ne LV klimatam, ne īpaši pirktspējai nekādi elektro auto pagaidām piemēroti nav, 1.0, 1.2 putekļu sūcēji arī nē, jo ir tikai viena liela pilsēta Rīga un attālumi relatīvi lieli - uz šosejām paaugstinātos rpm šo maz(ne)motoru ekonomija izkūp kā dūmi. Nu ko bet vismaz pagaidām likmes ir tādas, ka vēl varēs pirkt pieklājīga izmēra dīzeļus, vai benzīnmotorus līdz 2009jam, tātad vēl kādus vairākus gadus.
USA izmēram un viņu pārvietošanas paradumiem, 1.0 un 1.2 veidīgie garantijas izstrādājumi nav īsti pielietojami, arī nodokļu sistēma tur tāda, ka no patēriņa neslauc pēdējo centu...LV terminoloģijā "subsidē" (lasi, neapkrauj ar lielu akcīzi) degvielu.
Bradypus teikto ļoti labi ilustrē Sausais likums ASV pagājušā gs. 20.gados - tā sazēla mafija, nozīedzība un vardarbība no šī rūpala, ka pēcāk to, kā idiotisku atcēla. Kko aizliegt ir trulākais un vieglākais ceļš, kas diemžēl bieži iemīts visu kalumu likumdevējiem.
Ka atļaut narkotikas vajadzētu - tas ir ļoti diskutabls jautājums. Manuprāt nē.
Pirms izgriezt uz galvenā ceļa ir jāparliecinās par drošību t.i. vai kādam neizleksi priekšā , respektīvi jādod ceļš, atbilstoši CSN. Un nav ko piesaukt apgonus - ir pašam uz abām !!! pusēm jāpaskatās pirms manevra. Nenoliegšu arī man traucē tas, ka var būt apgons, par ko jāparliecinās pirms izbraukt, bet nu tas ir jāizdara...nevis pofigā jālec visiem priekšā un jāļurina, kā tas ir pie visu kalumu pāļiem un pampāļiem pieņemts.
650 piesauktais maliņas variants derētu, diemžēl praksē ko tādu labi ja esmu reizi pieredzējis, jo tur jau arī skillu vajag iepretīm tupai ceļa nedošanai.
Par nogriešanos runājot...man savulaik mācījā tā, ka jāieņem pareizs stāvoklis uz ceļa laicīgi - ja pa kreisi tad kreisais malējais, ja pa labi, labais malējais, utt. cik daudzi to neprot, sakrājot rindas aiz sevīm arī diemžēl ir atsevišķas diskusijas vērts jautājums...un vēl par signāliem - pareizi jau būtu vispirms manevra signāls un tad bremzēšana, praksē diemžēl 30% + gadījumu ir otrādāk un tad tu vari zīlēt, brauks vai nebrauks, pa labi vai pa kreisi, moš vispār apstāsies.
Nu redzi, tad tu esi viens no 4 vai 5, kas arī izlec/izbrauc un iekļaujās, pārējie ļurina un beigās nobremzē tos, kas brauc pa galveno t.i. rupji nedod ceļu - ko starp citu arī nekontrolē nemaz un nekur.
Protams vasarā pie brīva ceļa, lielākoties ir povers uz tādiem (būšu riebīgs un minēšu, ka viena daļa to ir svētie ātruma ievērotāji), paeju garām un viss.
Vēl papildināšu ar atsevišķu sugu....tie, kuriem no saviem sūnu ciemiem ir tik svarīgas darīšanas, ka vienmēr jāizlec ir kādam uz šosejas braucošam priekšā t.i. uz galvenā ceļa. Ja Tu, nevarēsi izbraukt uz šosejas, tā, lai man nav jāsamazina ātrums vai jāmaina trajektorija, nelien joptvai !!! Šodien atkal viens līkumu šūmahers un pēcāk pļūrinātājs izpildījās...johaidī, ziema tak ir, nevajag otram līst priekšā.
Popularizēts tiek diemžēl tizlums un tiesisks nihilisms ar visiem, radariem, ablavām u.c. akcijām. Tā vietā, lai godīgi pateiktu, ka svarīgs ir tikai tas, kā braukt droši un ļaut to darīt arī citam..viss pārējais ir lirika, savukārt varas pusē ir pirmāmkārtām infrastruktūras jautājumi un kādi kontroles pasākumi ir tikai pēc tam, ja vispār ir vajadzīgi...citādi, atkal kā ar bēdīgi slaveno salinieka remontu, kur mūlāpi ir kādu ~km atstājuši dzeltenu nepārtrauktu līniju starp joslām - kā neviens vēl nav uzkodis točku, brīnums.
Tad nu brauksim paši jaunā gadā un ļausim to darīt arī citiem !
Nu gan panesās diskusija. Manuprāt - kāda starpība, kas lēni brauc - džips vai 3ās jaunības auto, pēdējie gan to dara biežāk pēc manis novērojumiem (sevišķi nosēdušies passāti b3 un b4, džipam savukārt 80% garantija, ja velkas telefonu spaida) brauc aiz vai apdzen un viss, galvenais jau braukt, lai citam netraucē.
Par džipiem gan humors, ka gadās Rīgā vieni no lielākajiem rāpotājiem pār sliedēm, bet nu tie visādi tiguāni un tāda tipa braucamie. X džipus vispār pēdējā laikā retāk gadās redzēt.
650 rakstīja: Jā,ok, viss labi, bet man nāk prātā jautājums- kā tad mēs tur visur braucām pirms 2017.g jūnija, kad ne to ka 5eur, bet 5Ls maksāja tas 1MB ?
Otrs- ok, wāze, bet- es beidzamajā laikā "sporta" pēc viņu bieži lietoju ar ievadītu galapunktu, lai saprastu kur kad un pie kādiem apstākļiem kurš te kuru "čakarē".Nav viennozīmīgas atbildes- ja vienkārši pildīt ieteikumu, tak bez papildu papētīšanas nevar izzināt, par cik no viņas viedokļa tas ieteiktais maršruts ir reāli "ātrāks".Vai,pirmoreiz to ielu lietojot,zināt, kādi tur papildu meesli varētu rasties.
Tur ir, ka dēļ vienas ieguvuma minūtes riskantā apbraukšanas ceļā var pazaudēt vairāk.Piem, no jūrmalas otra gala vienmēr ieteikts tiek apvedceļš.Ar plānoto 90.Bet tur tikpatlabi pie ierasta gadījuma un pie labas "kompānijas" visu to apvedceļu vari nobraukt uz 69, plus vēl patērēt liekus nervus- reāli tomēr (parasti) 5km līkums un dažas min laika zaudējums.Fotoradars vien ko nozīmē,tur ir dsā viss 3km pirms un 2km peec...Caur pilsētu daudzmaz godīgi brauksi, gandrīz tikpat ierasti lielākajā daļā gadījumu ievinnēsi viņai pāris min.Ko atkal garantēti pazaudēsi Ulmaņgatves neprognozējamajā situācijā uz Liepājielas krusta un dz-ceļa tilta,jo pa Kantora ielu viņa tev nekad neiedomāsies "ieteikt",vienalga stāvēsi puskilometra astē.Pāris aizmigušie pie 2 luksoforiem- reāli iepriekš neparedzētas divas minūtes klāt...Pa Upesgrīvas uz Kantora izgriežoties, būs sagadījušies 5gab pusaizmigušie rindā- atkal 2min garanteetas...Es ne to, ka man tas dikti raustītu aiz kraana, bet nu tā, ja par pašu par to principu..
Šis ir iemesls, kāpēc ļoti reti sekoju wazes ieteikumam lietot Rīgas apvedceļu, jo tur ir praktiski 80% garantija nebraukt uz tiem 90 un vēl pamatīgos vilcienos...kas vispār ir tāda savāda Pierīgas/tuvrīgas parādība, ka cauri pilsētai nereti ir ātrāk, nekā aiz kolonnam čakarējoties.
Un ko ? Austrijā vispār 100 uz ārpuspilsētas ceļiem, t.sk. kalnos, arī tur ziema, ledus un viss pārējais - varbūt tādu piemēru paskatīties, nevis tikai samazināšanas, sodīšanas un ierobežošanas virzienā....Un nevajag visu akli no skandināvijas kopēt, nav nekāda meka, panaceja un paradīze tur, ka pakaļ jāķēmojās !
650 rakstīja: Viss ir pilnīgi pPareizi.Priekškam kko vispār, kāds tam nafig ir pamatojums.Ko tur pie tās keramikas spiest, ka tulinj ozolnieki, pilnīgi pietiek ar 65-66.Ozolnioekos, tur ir 36 pārejas un ūdensslēpotāji 25/8 ielu masveidā šķērso.Un FR pie/aiz tilta.Pietiek ar 48-49.Pec tam pie Cenām 70 zīme karājas, ta ko tur pa to starpu raustīties, 69 kāreiz, pa 2km neko nevinnēsi,visi turPat reiz būsim...Pēc tam vispār nav jēga, pārbrauktuve 800m,ja nu Vilciens un pēc tam vel tas sveta-fors.Tur vajag nesteidzīgi startēt,tā lai kādi pāris tie steidzīgie lohi uz katru to ciklu ilgāk pastāv un noapmierinās.Pēc tam teju lidz Dalbei viena rinda un 70 karājas, tur pietiek ar 55-56, nav ko iesākt nervosēt,nefig pPlūsmu raustīt.Pēc Dalbes, tur pirmā josla grubuļaina,pa otro un pa nomali visādi Bandiiti mauc,labāk tā max 81,83, ilgāk dzīvosi.Pie Olaines vajg 1-2km iepriekš samazināt- jo, tur ja uz 76 trāpa, tad ieslēdzas Sarkanā Lupata.Labāk ar garantiju, tā apm 67-68 pēc sPidometra. Zin kā, lai mīnus trīs un taa.Pec tam, tūlinj jau būs krustojums ar 50 pie otra olaines gala, tātad paātrināties te nav vērts principā.Tad tur viskautkas ujomajo, jaunolainē radara zona, tur labāk jau laikus/pirms/pēc ieturēt 49, lai nav Jāmaksā.Pēc tam sekos visādas sarēžģītas virāžas,un pēc 3km atkal fotoradars- to kusaku labāk ieveikt uz 82-83, atkarībā no vēja virziena.Pie paša FR pats pa sevi saprotams,78-79 būs tieši laikā,jo mazums kas..Tālāk vispār jo trakāk- pēc 3km atkal tas mandemciems, tur labāk jau 2km iepriekš uzlikt Kruīzu uz 69.Jā.ui,pietiek,jāiskāpj Pamiist.
Vnk žetons...tāda arī ir divplākšņu loģika un beigās šai penterei jau ir nevis 2-3, bet gan 10-15+ min nočakarētas, sev , bet galvenais arī citiem.
Nebraukt (nevis mājās sēdēt) vienmēr ir arguments.
Par to Rīgas sakārtotību var ilgi diskutēt...vismaz pagaidām ar ES naudām (un iespējams naudas piešpricēm no tās pašas Rīgas) daudzas mazpilsētas ir krietni sakoptākas...kas gan nerada pietiekami darbavietas - tur gan tā pati Rīga ir krietni priekšā.
Ir ir ceļš uz Airkraukli, tikai grantenes posms tur ir un beigās iznāk taisnāk caur Koknesi izbraukt.
Čakarēs un pamatīgi, jo saradīsies bailīgie, kas brauks ar 80,85, utt. Apdzīt, ja to dara normāli, tur nav nekādu problēmu - nav pakalnu, līkumu pārāk daudz, utt. Par to apstāšanos...stāsies ceļa malās - atliet vai papīpēt un gāzīs tālāk. Vai tas būs drošāk, kā kādam uz 110 tur atstiept, ļoti šaubos, bet ne jau par drošību gādās vid ātruma radari.
To vēl var drusku pat saprast, nenomet nemaz un velk riktīgi..atbalstāmi, protams, tas nav, vajag tomēr kādu pietāti pret tiem ierobežojumiem...No otras puses, LV praktiski nav šoseju, pa kurām varētu pārvietoties neraustot ātrumu (Koknesieti tūlīt čakarēs ar vid ātruma radariem, Skrastu apvedceļš it kā būtu OK, bet posms īss), sanāk nemitīgi raustīt 90-70 90-50, jeb arī 100-80 100-60 pēc fakta un, ja vēl trāpās kāds priekšā kas mīl pa bremzēm mīt pie katras zīmes, nevis atlaist gāzi pirms tam un tendence, ka ceļu malās vai netālu no tām veidojas ciemati - kas protams pēc tam sāk savas pravas kačāt ātruma ziņā (piem Ādažu būdeļnieki un veikali), garu gabalu veikšanu padara lēnāku un nepatīkamāku !
P.S. ierobežojuma zīmes jau arī mūsdienās māk tikai nepāra ciparu likt...ir liels retums 80,60 un 40 zīmes, jo, ja kas bliež jau uzreiz 70-50-30
msh rakstīja: Šorīt ap septiņiem situācija - braucu laukā no grobiņas uz liepājas pusi, priekšā trīs mašīnas uz ~45 brauc, priekšā braucošais galaksis nogriezās, priekšā palika toybota, un, paskatos, tai priekšā brauc B4 A80 avants. Pabraucam gar balto zīmi - nejūt nekāda paātrinājuma... 300 m tālāk, palaidis garām pretī braucošo, izmantojot 500 metru logu, tos divus cēli nokodu un uz 95 aizgāju - dažus kilometrus tālāk, kaut kur brīvībenes vidū, tāda rindiņa mani bik apsteidza, to ieskaitot - vēlāk ar to B4 sanāca pabraukt blakus uz ganībenes - palūrēju uz vadītāju - jā, cepure bija...
Ir ir tādi kruizaki, uz A2 ar viens šāds trāpījās, šoseja 70, kārtējā apdzīvotā vieta tāpat. Dīvains stils, sevišķi, ja ņem vērā, ka tā uz 40 eiro var uzrauties, neskatoties ka planē.
Viena montēšana maksā 20+ stabīli, gadā tādas vajag vismaz divas, nerunājot par to, ka vajag divus riepu setus....es neteiktu, ka braukt un mainīt vienu setu būtu neekonomiski. Protams viens gads ir tā pamaz, bet tas ir atkarīgs no tā cik gadā nobrauc.
Pilnīgi nepareizi, es savulaik braucot maz (līdz 15-18K km gadā), arī rudenī uzliku jaunas ziemenes un vālēju aš divus gadus, pēcāk to atkārtojot, tādā veidā vienmēr jaunas riepas un aiztaupās vismaz 3 montēšanas. Tā kā mašīna nebij sporta,braukšanas stils arī +10-15 km/h pārsvarā, nekāda diskomforta. Ja nav 25-30 grādi, nekas tur nenolietojās ātri, pat mīkstai gumijai (piemēram Dunlop Graspic Ds2), nerunājot par cietā tipa ziemenēm (kas arī velk uz mūsdienu vissezonu).
Teikšu tā, tā kā smiltis uz mazākas nozīmes ceļiem nekaisa vairs vispār (vispār tādas nelieto) un šur tur arī asfaltu apstrādā kā pagadās - ja pa tādiem ceļiem daudz braukā, viennozīmīgi ziemā vienīgais variants ir radžotas riepas un sorry par asfaltu, bet, ja nemāk uzturēt, tad ir pašam jārupējas par savu drošību.
Ja pilsēta, tad labas viduseiropas M+S, skandināvu kvadrātam un mīkstai gumijai īsti neredzu pielietojumu, turklāt, tā kā braukāju salīdzinoši maz, tad ar šādām riepām nobraucu 2 caurus gadus un tad lietoju nākamās.
Drusku off topic, bet, ja kas ir bezjēdzīgs, tad tās ir vasaras riepas LV - tādas vasaras, kā pagājusi ir retums, citās ir Max pusotrs īsti silts mēnesis + starpsezona, bet montētājiem apetīte aug ik gadu, rindas arī traucē.
kasinsh79 rakstīja: Atļausiet arī kādu komentāru par Rīgas Pašvaldības policiju bilst. Gadās pa kādam ķēmam tur, viennozīmīgi. Sāksim ar to, ka viņi principā brauc tikai pēc izsaukuma (stučīt mums ļoti patīk).
Pie mājas ceļazīme "Tikai ar caurlaidēm". Atbraucu 24.12. un nesu uz dzīvokli savu aizmigušo bērnu. Sieva tika palaista pucēties tāpēc biju vienīgais pieaugušais. Logā caurlaide, protams, nebija prioritāte, ai arī tā ir. Saņemot 40 eur plāksteri, nolēmu nepadoties un aizsūtīju pretenziju uz konkrēto rajona Rīgas Pašvaldības policiju. Nupat atbildē minēts, ka viss ir bla bla bla un sodam būs būt. Kretīni, plāns izpildījās?
Par tām caurlaidēm un "braucam tikai pēc izsaukuma..." Jā protams kretīni - stukači, kam lielākā bauda eksistē par otru aiz aizkara noziņot, un visādas PP aplikācijas šo kaifu ļauj sasniegt vēl vieglāk, eksistē un ir arī vietas, kur regulāri ziņo t.i. stučī, bet cik esmu manījis, vismaz centrā, tad vietas, kur stāvēšana ir ar caurlaidēm, tad ir pastirpinātā PP intereses lokā, nereti brauc garām busiņš un tad zēni izdomā pastaigāt gar logiem mašīnām, arī paziņas šo ir stāstījuši. Tā kā es nebūtu tik viennozīmīgi pārliecināts par stukaču melniem darbiem šajā gadījumā. Un jā, ir viņiem plāksteru/protokolu un lietu plāni, nereti pēc tā mēra "efektivitāti". Gadījumā nebija šis viss mēneša beigās ?