CPisti parasti, cik redzēts brauc +5-+10 diapozonā (tāpat kā 80% braucēju), tādus jau parasti neviens nestumj, iepretīm manis pieminētajiem lēnbraucējiem. Protams visiem ir savi iemesli, subjektīvi un objektīvi, bet, ja kāds brauc ievērojami zem plūsmas ir jārēķinās ar to, ka tas veicinās pārgalvīgu apdzīšanu no citu puses, jeb pagale nedeg viena kā saka.
P.S. Par to stumšanu...vienu reizi braucēja karjerā tiešām gribējās vienu uz 70 braucošu, melniem dūmiem smirdošu miskasti - kravas furgonu nostumt no Tukums - Rīga posma, bet nu neko nobraucu tos 5+ km līdz piemērotai apdzīšanas vietai. Kāpēc šo pieminu - ir gadījumi, kad labāk nebraukt, ja reiz nevar pabraukt.
Tā kā es nedzenu pa galvu un kaklu kādām purnā iekšā, tad piemēram jau pieminētajā Ozolnieki Jelgava, tas var arī nesanākt, jo satiksme ir ļoti blīva tur. Tāpēc tomēr vajadzētu vērot, kad beidzas apdzīvotas vietas un iekļauties satiksmē jeb citiem vārdiem sakot nebraukt ar nepamatoti zemu ātrumu, kā to no nosaka CSN.
Paejot kādam uz ceļa garām, es vnk fiziski nevaru uzspiest savu ātrumu...lēnais paliek kur bijis ātrākais ir garām, ja nav skaidrs. Problēma ir tāda, ka ir lēnie kingi, kam atkarībā no vietas jābrauc -10,15,20 un pat 30 zem atļautā - kas ne ledus, ne puteņa vai kādas citas kataklizmas neesamības apstākļos nav normālas plūsmas ātrums un vēlams vēl tuvu vidum, lai kādam ir grūtāk garām tikt (jo arī spoguļus šie pareizie nemāk lietot).
Visiem nav jābrauc vienādi ātri, bet ir jāciena arī citi, kas vēlas ātrāk braukt un manuprāt radarizācija ir izaudzējusi stīvkaklu paaudzi, kas nespēj novērtēt ceļu vairāk par vējstiklu un spidometru un attiecīgi arī brauc.
Lēnvilcējiem arī nav skaidrs, ka runa nav par kādām sekundēm (un būs vairāk tur, jo visa satiksme ir ķēde - aizvilkies aiz kāda/nepaspēji luksoforam pārbaukt/iespējams nākamajam, utt.), bet arī par to, ka kāds grib normāli braukt nevis vilkties aiz kunga, kam ienācis prātā, ka nav kur steigties...Negribi steigties, lūdzu, gar malu un lai citi garām tiek. Kas tā ir par modi, ka savs (ne)ātrums ir citiem jāuzspiež.
Nē, nu tas, ka ir pedāļi, kas pamanās visu Ozolnieki Jelagava ārpus apdzīvotās vietas posmu novilkties uz 60 un sakrāt sev vilcienu aizmugurē, diemžēl ir fakts...visādiem šādiem bremzētājiem redz esot tiesības, jo maksimālais nav minimālais..tikai to, ka CSN paredz arī palaist garām kolonnu ko esi savilcis aiz sevis redz nepielec nevienam, tostarp traķim, kas lepni izlecis uz šosejas.
Retā reize, kad bardypusam nepiekrītu...150m, tad jau var principā ārā neslēgt tālos, jo tie pēdējie 150m jau vairs neko nedod, apžilbināts jau ir tāpat. Citi līkumus/pakalnā augšup cītīgi tur "savus 150" ka otram reāli ģīmī ar visām lampām. Reāli izslēdzamais attālums ir vismaz 2x lielāks...jo LV 2 un tālāk šķiras ceļos nav ne malas baltās nomales, par kādiem tur stabiņiem nerunājot un šāda tālo lietošana pretīmbraucējiem pamatīgi traucē.
Traucē starp citu arī pakaļā sēdētāji tumšajā laikā, pie pirmās izdevības, lai nav spogulis jāloka, tādus laižu garām.
Da labi, pēdējā laikā 80ki mazumā iet uz ceļiem (pašam viens tāds ir) - vecums tomēr, veci golfi bija retums vēl pirms gadiem 5iem.
Tizluma pazīme drīzāk ir stūrē iekrampējies kaklu uz priekšu izlējis un stiklā ieurbies ērkulis...ir arī tādi manīti - kā likums zem atļautā...bet nu kas tad man, katrs jau brauc kā grib/var/māk, galvenais ir otram netraucēt un to vajadzētu ētiski autoskolās apskaidrot.
P.S. Ja nav vilcienos jābrauc, apsveicu, Pierīgā diemžēl tā ir ikdiena.
Labais tonis tomēr paredz vērot spoguļus un bērt mērenāk, ja reiz kāds iet garām/taisās to darīt. dzīt pirms apdz vietas beigām reizēm ir izdevīgi, jo apdzenamais vēl nav ieskrējies - tas vairāk uz smagajiem attiecas - attiecīgi arī ātrums mazāks un nepieciešamā distance arī. Tas viss komplektā ļauj izvairīties no citas riebīgas parādības uz LV ceļiem - vagonā braukšanas, kas ir ne tikai nebaudāma, bet arī bīstama (protams ir patīkami izņēmumi ar 100 - 110 km/h vidējo un 50+ metru distancēm, bet tādi reti gadās. Diemžēl radarizācija un vēl jo vairāk gaidāmā "vid" ātruma kontrole visticamāk tikai vairos vagonniekus.
Vecais Ziepīts praktiski robežojas ar Mārupi un tam tāpat kā rajoniem ar mazstāvu apbūvi ir citādāki iedzīvotāji nekā daudzstāvu guļamrajoniem - tā tas ir visur Rīgā ....šādas ekonomiskās aktivitātes iedzīvotājiem tiešām esošā RD tikai ņem nost un klāt nedod.
Nu nestei ir ļoti labs dīzelis - smagos mīnusos var pārbaudīt sevišķi...par benzīnu runājot, to gan parasti leju citur - tas pats cirkulis vai viada, nestes zupa uz aci mērot arī ātrāk izlietojas.
lynx85 rakstīja: Freijers pirmajā postā jautā "kāds vēl gabalu uz 60 velkas, citam bail vairāk par 75 braukt... Kas tas ir?..."
Tad nu es pastāstu, kā ES biju "kāds, kas velkas", un KĀDI bija mani iemesli. Un varu saderēt, ka man 200m aiz muguras, ja kāds būtu braucis, varētu tajā brīdī mierīgi plēst ar max atļauto un vēl, jo viņu vēl nežilbinātu pretimbraucējs un viņš redz arī visu manās gaismās. Un domātu, huļi tas lohs tā velkas? Kas tas ir? Necieņa pret citiem braucējiem?
Var jau visādi būt, slidens ceļs, utt. vai tavs gadījums...tomēr man šķiet un tajās vietās tas tiek novērots - gaišā vasaras dienas laikā..ka cilvēki īsti nefiltrē apdzīvotās vietas beigas un/vai domā, ka dirsinoties uzņemot ātrumu ietaupīs pili dīzeļa/benzīna, jo cita izskaidrojuma nav. Posts tapa, jo uzkrītoši sausā vakarā šādi gadījumi atkārtojās atkal un atkal.
Žēl, bet reti ir gadījumi, kad izdodas braukt patīkamā kompānijā - ātrums, distance, pietāte, utt.
Ceļi pamazām nonāk agresīvu sēņotāju pārziņā.
P.S. arī es esmu no tiem, kas vēlas, lai tālos pārslēdz savlaicīgi t.i. jau pirms līkuma beigām, ja redzi, ka kāds nāk pretīm.
Kā kuram servim - standarta atbilde - Jūs atvediet, mēs tad paskatīsimies. Parasti ir tuvākajās dienās. Pie labiem maisteriem var nedēļa būt, bet tur parasti izcenojumi arī zemāki (nav štats jābaro un rēķini jāizraksta)
Ar detaļām ir tā - ka var paši dabūt gandrīz vienmēr, jautājums ir vai uz tā nevārās. Ja vārās maz vai nemaz, tad tad gadāt pašam neatmaksājās (to var daudzos veikalos mūsdienās pēc kataloga darīt pats). Pieminētais gross nav no lētākajiem (pēc viņu kataloga spriežot), toties strādā arī svētdienās, kas ir baigais bonuss mūsdienās.
Tas ir baigais trūkums wazei...sūta pa defaulto ceļu, bet pats pēc pieredzes vari jau pateikt, ka tur būs štoperis laikā kad ieradīsies - manā gadījumā Granīta/Krustpils krustojums. Tās sarkanās līnijas reāli parādās tikai tad, kad esi jau tur kārtīgi iekšā. Vajadzētu džekiem kādu AI aģentu pielikt klāt, lai pēc dienas stundām uzmet +/- prognozīti un pieliek klāt maršrutam.
Vēl wazei ir reāli lēna reakcija, kas nepazīstamās ielās traucē + to nevajag izmantot, kad pa laukiem brauc - reāli ir bijušas reizes kad rāda vai nu ka mežam/pļavai brauc cauri, kaut patiesībā tur ir kādas tur kategorijas (lauku) ceļš.
Normāli pie AT algām un cenām vinjete 0.5EUR...vietējie dīrātāji jau tik pieticīgi nebūtu, kā nekā luxus ceļi un pat sū... žūrmala divīti plēš ("preventīvā" pēc apmaksā gan 50ku). Šādas lietas vajag biežāk celt gaismā, lai dažādu ranku un līmeņu pufaiku spraudējiem un slaucējiem nebūtu viegli kārtējo klaušu iePRārot sabiedrībai !
Zini, ir cilvēki, kam netīk katru minūti blociņā pierakstīt + korķos jau sēž tie paši pārbāztie busi/tramvaji un troļi - domāju, ka sēdēt štoperī savā auto ir patīkamāk nekā siļķu mucā.
Šitais strādā tikai tādā gadījumā, ja maršruts ir centrs <--> mājas, moš vēl stokmanā pienu paņemt. Tikko kā jānokļūst vēl kkur un sākās pārsēšanās, salāgošanās, kkas jāstiepj, utt. neviens neies to gemoroju paciest, kas vēl arī maksā starp citu. Vilciens starp citu ir vienīgais lētais un ātrais sabtrans Rīgā...viss pārējais ir dārgi, sūd... un lēni.
Iedomājies, ja jānokļūst no Mangaļiem Imantā vai arī no Boldžas Purvciemā...no sirds žēl, ja sadomās to ar sabiedrisko - veselu romānu pa to laiku izlasīt varēs !
v perjod Imantas Zoļika slavenais savienojums - pudeles kakls jau arī ikdienā ir gana sastrēdzis, savukārt Ulmanītis lēnām kustās jau pēc Spices no rīta, + vēl salinieka mūžīgais remonts ar visiem izrietošajiem jaukumiem
Z koridors ir vajadzīgs kā ēst, jo Rīgas Z daļas iedzīvotājiem nav alternatīvu Vantiniekam un Akmenītim, par tiem, kas no A1/A2 uz Kurzemes ceļiem vēlas nokļūt pat nerunāšu. Tikai tad, kad ir šādi pilsētas apvedceļi, var atļauties gvelzt par kādu teorētisku centra iebraukšanas maksu.
Šķiet, ka tas ir sakritis arī ar pirmā sniega bardaku Rīgā/Pierīgā...kuru reti kāds opertīvi vispār tīra !!!
par to par sevis atbildēšanu...ir suga, kas ir izaudzināta/izaugusi ar betona kaklu un māk tikai stiklā un spidometrā skatīties, viss pārējais pilnīgi po..uj, un visas šīs radarizācijas tādus tikai vairo un veicina, jo viņi jau nepārkāpj (vismaz ne monetizējamos CSN pantus), tikai tizli brauc. Tādiem, kas notiek aizmugurē - kādi vēl naher spoguļi - pilnīgi neinteresē, kas sānos ne tik....Kā reiz atkal nesen bija gadījums, kad no teritorijas jāizbrauc, kreiso vajag, protams pirms luksofora viena zoss tā feini priekšā piebraukusi ar teju auto distanci, aizmugurē esošais atstājis labu spraugu, šai mirkšķinu, lai pavelkas uz priekš un es pirms luksofora ārā tieku...tak pilnīgs powers, nemaz savu betona sprandu nepagrozīja. Vienreiz šādai grūtgalvīgai dāmai kāpu laukā zīmju valodā paradīt, lai pirms pārbrauktuves pakustina savu kasti, lai no teritorijas var izbraukt.
Tas pats uz štrāsēm - reti kurš brīdina, par zvēriem, lampām vai da jebko, reti kurš smagais dod zīmi par tīru ceļu apgonam, utt. Tas nav pienākums protams, bet labais tonis gan.
nu 3-4 auto ir bik ekstrīms, neesmu daudz manījis tādas ģimenes Rīgā - tomēr beigās stipri padārgi iznāk. Bet viss šis idiotisms auto stāvvietu ziņā Rīgā ir manuprāt viens no top iemesliem kādēļ aizvien vairāk dzīvo pierīgas pļavās,privātenēs - protams tur arī dzīv platība ir cita, bet Rīga paliek hipterīgāka, kur pa vienam, pārīšiem dzīvot, kamēr jauni un izklaidēties/tuvu darbam būt.
Vari tikai iedomāties, kād čelendžs ir stāvvietas centrā dzīvojošiem.
Viens līdzīgs duraks aptuveni pēc Saldus ir manīts, tiesa ne tik reizes kā Tev.
Spiest grīdā pie apdzīšanas (ja tas tiek darīts apzināti - mēdz ari nolohoties) ir ļoti smaga mazvērtības trauma, kura būtu no satiksmes jāizolē. Ir protams fimpeļi, kas apdzen/izlec priekša un velkas arī...
No offence, bet Tu ar saviem 95 km/h esi ātrs priekš vidējā Kurzemes braucēja, mans novērojums no vasaras.
Ļoti negribētos, ka līdz Jums nonāk maksas slauktuves ..turpat netālu jau viss ir pa maksu.
Vispār var novērot, kā pēc šo "risinājumu" ieviešanas visi auto sagāžās kvartālu/divus tālāk, kam arī pēdējā laika nav nekāda sakara ar centra atbrīvošanu, bet gan brutālu naudas slaukšanu !
Tur jau tā lieta, ka runa ir par cilvēcību, nevis kam vairāk vai mazāk un ko cienīt - gaismu pirms līkuma var redzēt pat vissūdīgāko, es pirms tā jau pārslēdzos, kādēļ kāds nevar tāpat ...liels jautājums. Bija reiz 3ais golfs, nekādas pārdabīgas gaismas spējas tur neredzēju - audi 80 tās ir pat labākas. Ar optiku vispār ir tā, ka tā reiz ir lieta, kas paliek arviena labāka jaunam auto...kaut vai tas, ka var ar priekšējām miglām, kas labi izgaismo ceļa malas braukt.
Ar sūdīgām (nenoregulētām) gaismām jau kādu brīdi vairs TA nelaiž cauri.
Par to mācīšanu...neko citu, kā vien negatīvu enerģiju citiem un rezultātā beigās arī sev neiegūsi, tāpēc es to nepraktizēju - nav arī laiku vērts tērēt. Kādu pabrīdināt ir cita lieta.
CPisti parasti, cik redzēts brauc +5-+10 diapozonā (tāpat kā 80% braucēju), tādus jau parasti neviens nestumj, iepretīm manis pieminētajiem lēnbraucējiem. Protams visiem ir savi iemesli, subjektīvi un objektīvi, bet, ja kāds brauc ievērojami zem plūsmas ir jārēķinās ar to, ka tas veicinās pārgalvīgu apdzīšanu no citu puses, jeb pagale nedeg viena kā saka.
P.S. Par to stumšanu...vienu reizi braucēja karjerā tiešām gribējās vienu uz 70 braucošu, melniem dūmiem smirdošu miskasti - kravas furgonu nostumt no Tukums - Rīga posma, bet nu neko nobraucu tos 5+ km līdz piemērotai apdzīšanas vietai. Kāpēc šo pieminu - ir gadījumi, kad labāk nebraukt, ja reiz nevar pabraukt.