Nevajag sludinājumus šeit! Kurš atbalsta?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nevajag sludinājumus šeit! Kurš atbalsta?
Kuru elektroauto viens pats cilvēks pa līdzenu, cietu virsmu var aizstumt līdz uzlādes kontaktligzdai? Model3 varēs?
Būs jāuzprasa kaimiņam, kā tas sadzīvo ar ātrumierobežojumiem. Tam ir Audi B9 pat 3.0 218 zs Td arī ar 7 robiem.
Golf4 2.0 115 zs (1220kg) spēja 11,1s un kārba tam gana ideāla, 3.robā pārsniedz simtiņu. Bij Galants'98 2.5v6 163zs universāls(1340kg) spēja 9,0s uz sausa asfalta. Tur gan par garu otrais robs, pirmajā robā rok (nevar turēt pilnu gāzi), bet otrais par augstu un sanāk aplauziens. Tiesa simtiņu paņēma ar otro jau.Tiekot līdz trešajam beidzot varēja ierādīt vietu (apsteigt) 2.0 150 zs dīzeļus.
Tas jau tāds maksimālisms - obligāti pēdējais pārnesums! Citam vēl sagribēsies, lai pēdējais 5 spēj vilkt bez rezonanses ar 54 km/h! Protams, apgriezienus jāizvēlas virs vibrācijas(rezonanses) sliekšņa. Ja nekā nevar to kārbu piespiest nepārslēgties pie 95 ar režīmiem: sport; normal; snow; manual u.tml., tad atliek vien doties pie čipotāja!?
Captur 150 zs skaitās 10 s līdz 100km/h. Golf2 ar 115 zs varētu būt tikpat, dēļ mazas pašmasas. Captur iegāztu variators. Ja abos auto sēdētu seenes vinnētu variators, ja abos Sennas tad golf2.
VWfans rakstīja: Man savs KIA-Sportage ar 1,6 litru 115 zirgspēku dīzeļmotoru liekas pietiekami jaudīgs.
1,685 l toties ar 280 Nm no 1250 apgr/min 11,5 s 0-100km/h. Pašmasa 1,4 t. Pietiek, jo 6 pakāpes pārnesumam.
Jā, nav ieskrējiena! Salīdzināt sanācis Galant ar 120kw 2.5 pret Lacetti 60 kw 1.3; izlikās, ka tas 1.3 pat 90 km/h pret vieglu kalnu nevar uzdabūt( patēriņš gan tam vidēji zem 5) ! Protams arī Golf4 2.0 85kw likās nīkulis, bet vismaz kust pret kalnu. Savukārt jebkurš audi 2.0Td iet jestrāk līdz 100 nekā mans toreizējais Mitsu...
Esmu ilgstoši izmēģinājis gan vienu, gan otru, gan cirkuļa. Secinājums - delphi commonrail D bez dpf starpība nav izjūtama nekāda, pat dūmainībā(kaut gribētos)! Paziņa savā svaigajā vw dedzina proD, neeksperimentē.
Arī jaunu auto ļoti ietekmē gaisa pretestība, katrā braucienā tā var atšķirties! Reljefs ietekmē, bet tas gan katru reizi vienādi(atkārtotos maršrutos). Tā kā ne gluži tik bieži būtu jāizdeg dpf? Vw 2.0 īpašnieks gan neizjūtot īpašu patēriņa pieaugumu uz dpf rēķina, kaut brauc no nullītes un tagad jau nobraucis ap 60t.km. Kādu degvielu izvēlies? Prodiesel loka maģistrālē?
šo pamēģini iestāstīt sievai, ka var aiziet kājām vai ar velo!
Tā jau viss ok, pat šāds ātrums pie šāda virsbūves stila, platas riepas un kondic. dara savu! Paziņam 16.g. passats 2.0 DSG sedans gan vidēji 4.0/ ar visu ātrumu un kond. Man 08.g.minivens, jābrauc pārsvarā uz 70, lai vidējais sanāktu 3.8/ , tātad izdevīgas remontzonas.
Foršs apraksts! Tātad saproti gan tomēr, ka Oktāvija būtu reizē komfortablāka un sportiskāka! Kāds kompaktklases universāls gan patērētu tikai līdz 4 l dīzeļa. Nu tad lai labi ripo. Gādā ziemas riepas!
Ai, nē, es labāk to pašu muhtaru, tur daudz jaunu amerikāņu un japāņu automodeļu, tur visas varoņu neloģiskās darbības toties vēlāk tiek izskaidrotas...
Pēc 00 gada nāca audiA2. Vienu tādu ar trīscilindru 1.2PD robitiz.kārbu pirms 5 gadiem apskatot no apakšas, visi piekares elementi - vienā dzīvā rūsā! Atpazinu to pašu skatīto auto nesen uz ielas - alumīnija virsbūvei vainas pilnīgi nekādas joprojām.TA arī logā.
Tātad ar jaudu mēs saprotam konkrētā mirkļa jaudu, nevis tehniskajā pasē minēto ciparu. Elastība svarīga, kad slinkums pārslēgties vai nav attiecīga pārnesumu attiecība iespējama?
Jauda= griezes moments*apgriezienu skaits. Griezes moments= spēks*plecs. Runājat par vienu un to pašu pēc būtības!
Vieglai apdzīšanai (laika komponente iejaucas)vajag tomēr jaudu(kas atkarīga no visām komponentēm) nevis tikai apgriezienus vai griezes momentu atsevišķi. Jā! Nē?
Tieši to pašu nācies novērot visbiežāk, BMW ! Pat X modeļi! Tomēr jāsaka, ka pie to stūres bieži ir dāmas un viņas jau nelasa un nekomentē auto portālā neko.
Nīkulīga šobrīd tā dzinēja vilktspēja tā vispārēji? 1.robā tam motoram vēl ir spēks paraustīt to auto. Bet kas notiek, ja atvieno gaisa masas daudzuma mērītāja štekeri?
No Ali pasūtīju Konnway OBDII ar 1.5 īsto versiju un vajadzīgo čipu. Maksā gan ap 10. Strādā labi, uzliku uz viedā pyren un varu pat sprauslu kodus pārrakstīt.
Savairojoties akumulatoru auto biežāk uz ceļa radīsies nesaskaņas dēļ tā, ka parastā dīzeļauto īpašniekam nav izdevīgi piebremzēt uz katras pārbrauktuves un pampaka, savukārt visādi ZOE īpašnieki to darīs, jo taču daļu enerģijas atgūs ar rekuperācijas režīmu! Ko teiksiet? Uzsāks viņi arī lēni, jo beidzot būs sapratuši, ka tad retāk jālādē(kamēr paši pie dīzeļa stūres vēl neapjauš).
Ja esi pārliecināts, ka jaunais darbadevējs Tevi novērtēs tad var riskēt iet pie tā! Tik lai dod tiešām Model3. Varbūt vienīgi vēl jāprasa mini benzīna ģeneratoru katram gadījumam bagāžā! Passat taču ir tik paredzami garlaicīgs auto!
Dzeses cauruļu un radiatoru problēmas ir bijušas tikai ar Audi B4 2.3 pieccilindrinieku. Bija Galants98, tam mēdza noplīst ģeneratora sprieguma stabilizators. Tas nocepās arī Austrijas braucienā (droši vien palīdzēja fūru tā pa trim, četrām košana). Aķis kalnos smirdēja, vārījās, kamēr apdzisa pavisam. Ap 100 eiro jauns akumulators tur un 25 eiro ģeneratora remontam mājās. Citos braucienos (ap 10)nekas, lej tik degvielu...gan Escort92;Lancer93;gan dažādi busi(Primastar; Caravelle)
Vai tikai šim auto nebūs drīz jāmaina it viss kas vien var oksidēties? Kondicioniera tikko uzpilde vien uzreiz jau liek spicēt ausis!
Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem
11
"Porsche Latvia Racing Team" sacīkšu auto "Kaimanu mednieks" pārtapis unikālā 1:18 mēroga kolekcionāru modelī
1
Vērtīga atsauksme. Prasītos tehniski detalizētāk. Savukārt tās trīs izsaukuma zīmes neņemiet gan vērā, jo neuzrāda īstos mīnusus.