Piemēram, Dacia Logan MCV 1.46TD 2016 gada nodoklis 12.-, bet tieši tādam pašam 2020 (jaunam) jau 84.-. Jo vnk CO2 agrāk 95 g/km (tagad 116).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Piemēram, Dacia Logan MCV 1.46TD 2016 gada nodoklis 12.-, bet tieši tādam pašam 2020 (jaunam) jau 84.-. Jo vnk CO2 agrāk 95 g/km (tagad 116).
Corolla hibrīdam gada nodoklī 48E, jo CO2 rādītājs nav nemaz tik spožs(113g/km)?
Izcils piemērs stipra lietus gadījumā būtu Audi A2 ar saviem oriģinālajiem 145 mm ripuļiem un šauro virsbūvi! Pat Vaz ar 155 mm varētu nokost X6? Pat braucot ar parastu pasažieru Primastar ir nācies sajusties par šosejas "karali", kad uz maģistrāles Lietuvā uznāca grēku plūdi un sāka sēņot visi plato sliku limuzīni...
Cik tad dīzeļi modernie vidēji patērē Adblue?
Ne visur varēsi pārbraukt slīpi. Doma tāda - tad stabilizators padara piekari stingrāku. Vai tā kopumā labāk - tas katram pašam jāizmēģina. Bieži patīkamāk tomēr braukt taisni, ja tā asi piebremzē pareizajā sekundes desmitdaļā pirms pampaka un vēl beidzoties tam. Tad prasts auto uzvedas tā kā tam būtu adaptīvā piekare vai līdzīgi kā velo.
Neatbalstu nedz 30 km/h apdzīvotās vietās kur nu vēl arī gulošos pampakus. Ja vajadzīgs lieciet katrā konkrētā sāpīgā vietā zīmi 30 vai 40 un ja neklausam, tad labāk jau portatīvo fotoradaru nekā tās klumpas un mietus muļķīgos.
Tad jau jānovēl lai auto iztur vēl kādus gadus 13! Manā pārziņā (tagad brauc vecāki, es tik uz TA) ir 00 gada golf4 2.0 benzīns/gāze un joprojām uzticams.
Tieši tā. Latvijas autotirgus deķis tāds plāns - tad nu staipa katrs oskinveidīgais uz savu pusi...
Piekrītu, divkosība vai pat trīskosība! Kā viena tāda dīzeļhlama īpašnieks varu vienīgi turpināt mierīgi to nobraukt līdz metāllūžņu statusam un neķert kreņķi.
Loģiski. Nav pat jādodas pie daktera, pietiek bankai uzprasīt mājokļa kredītu, lai saprastu vai ilgi vēl dzīvosi.
1) Tiem kam tā nauda, ir arī informācija, ka nekāda burkāna (subsīdiju) nebūs
2) vnk pagaidām vēl stilīga, avangardiska dāvana sievietei
3) pavisam drīz draud inflācijas risks
4) šos auto pamani, jo gribi redzēt/braukt
Jūsu varianti?
Cik kWh uzrādīja max režīmā? Uz cik tad gāja, ap 140 km/h? Piemēram elektromopēds ar 45km/h notērē 3 kwh/100 km (paša mopēda masa-120 kg).
Vismaz borta datorā VW Golf no 4. paaudzes un arī 7-tajā acīmredzot nemānās - prot uzskaitīt patēriņu no dzinēja iedarbināšanas brīža (vēl pat neuzsākot kustību) pretstatā Renault Megane II, kur uzskaite sākas no aptuveni 30 km/h sasniegšanas, tādējādi uzrādot neticami jauku pilsētas režīma patēriņu!
Atlaid tak vienreiz to roceni ! Pacel pa ritenim (pie reizes uzliec ziemas diskus), izgriez, novērtē pretestību. Ja viss ok, pārbaudi ģeneratoru, nu kaut vismaz spriegumu pirms starta, tad iedarbinātam u.tml. Varbūt visu stāvēšanas laiku darbini reģistratoru?
Tas kods varbūt arī ir 2003 (Ja papīros redzi C.A.R.:2003 !
Opel Blaupunkt Car 2003 tomēr ir tāds, kasešnieks. Vai nav jēdzīgāk uzreiz tādu mainīt? Atradu servisa manuāli, bet tāds nejēdzīgs, pat tehnisko parametru nav. Ja nu tomēr atrodat kodu, tad tas jāievada pēc AS pogas ilgas turēšanas(Safe); ievadam un atkal turam AS ilgi.
Tas viss jau labi, tāds solis pretī tautai! Tomēr... Būtu man tā teikšana, es vispār jauno, rūpnīcas nullīšu, max komplektācijas auto vērtēšanu atstātu to valstu ekspertu ziņā, kurās tā arī nopietni pērk tos jaunos! Latvijas gada lietotais auto būtu vērtīgs konkurss. Tie paši dīleri lai piedalās ar, piemēram, 6 gadīgiem, vismaz 150 t.km noskrējušiem, reālas komplektācijas, saulē pabalējušiem, pagreizos diskos un riepās apautiem auto! Vērtējot pēc cenas un kvalitātes attiecības, remontējamības u.tml kritērijiem.
Augstumu 15" riepām tā arī neminēji! Vai mēdz pumpēt riepas tikai uzmontējot? Neesmu manījis sev nevienā auto tādu patēriņa starpību pat pārejot no ziemas uz vasaras riepām. 0,4 l/100 max(benz.). Kur tad palika pēc tam tā Fabia ?
Tas tāds mājiens, ka ar auto vislabāk iepazīties Gran Turismo spēlītē?
Varbūt mazpilsētā dīzelis ar DPF tiešām nav labākais variants. Vēl taču daudz lietoto dīzeļu nāk bez sīkdaļiņu filtra (piemēram, 2008.g. Renault 1.46 CR TD).
Arī A6 garenbāze tur pie vainas!
Jāuztraucas vienīgi tādu iegādāt nojātu!
Jau III paaudzes E bija ekselents auto(2002-2006).
Draugam bija E270D. Gadus pat trīs bija laimīgs, lepns, bet tad izjuka motors...auto tik labs, ka nemaz līdz pēdējam brīdim nedzirdēja motora agoniju. Pārdeva par kapeikām. Vietā nopirka Passat 2015 2.0D, DSG, garlaicīgs, jo uzticams, kā jau pirmā saimnieka auto pienākas!
Mainīji zobeni? Pie viena varēji sadaleni (viena, rindinieks?)nomainīt, lai atgūtu kaut rūpnīcas jestrumu!
Lētāk , bet tāpat jau ķēpīgi, tam auto pakasīt kārtīgi aiz auss, t.i. iztīrīt zemes aiz paspārņiem, tilta sijām u.c., izmest rezerves riteni...
Vai ar esošo kārbu otrais robs vārgi ceļ? Tas varētu būt klupšanas akmens 5robu kārbām ( jāliek plānākas mizas?)!
1) šie ir tādi, kas nejēdz nedz paātrināties nedz bremzēt, bet maņas uzlabojas uz brīdi, lai ieriebtu.
2) šamējie itin labi prot un saprot, tikai pēc pārliecības ir beiguši ekonomikas fakultāti.
3) pie stūres atkal goda pensionārs vai gada dāma.
Jūsu varianti?