Kur tad tu lej degvielu?
Nekādi neleju - bākas vāciņš aizsalis!
/Ja bākas korķis ar slēdzeni - labi, ka man jāpilda tik gāze/
Kur tad tu lej degvielu?
Nekādi neleju - bākas vāciņš aizsalis!
/Ja bākas korķis ar slēdzeni - labi, ka man jāpilda tik gāze/
to sapratu. Vnk spriežu, kāpēc problēma bankas kartes pieņemt. Acīmredzot Nets un bankas pakalpojums dārgs. Man gan Mobi izdodas apmaksāt arī ar Huawei.
Pēc cenas sanāk, ka braukuši ar id4. Pēc nobraukuma neprognozējamības, ka cits auto.
Stabiņam, lai tas pieņemtu bankas kartes taču vajadzīgs internets. Mobi aplikācijai nevajag?
Parasti jau nobraukuma km pazūd momentā, kad ieslēdz apkuri un atjaunojas, ja tūlīt izslēdz! Pat M-iev. Kuram jaunajam tad tā nav?
Es arī nepamanīju. Kāpēc tieši tagad?
Tēlaini izsakoties, sapnis par jaunu auto vai tikpat labi - māju aizpeld tālēs zilajās, ikreiz, kad mazliet pietuvojies tam...
Tāpēc var saprast, ka vairums cilvēku satrakojas un ņem kredītus, jo tā ir vismaz īslaicīgā iespēja.
Nopētīju vienu tādu uz ielas. Tā vizuāli jau ļoti laba cena/kvalitāte. Vai sakrājoties putekļiem salona iespaids nepaliek lētāks?
Kā tehniski uzvedas, cik vienmērīgi strādā dzinējs, kārba, diferenciālis? Uz ledainās šosejas diez labi tur taisnvirziena kustību?
Jā, mulāža jau nu tiešām nav vajadzīga.
Tomēr labam auto vajadzīgs radiators un gaisa plūsma gan kondicionēšanas, gan siltumsūkņa režīmā.
Arī tāpēc, ka grūti atrast IT speciālistu, kas nebaidītos sasmērēt rokas un kurš saprot siltumsūkņu principus.
Nezinu, kas tur notikās (varbūt pat lidmašīna uz šosejas nolaidās ), bet no rīta no Jaunmārupes uz Jelgavas ceļu netiku pa apvedceļu, nācās braukt riņķī caur Mārupi! Vismaz tur nebija sastrēguma.
Interesanti, ka ceļš uz Mārupi saķeres ziņā bija drošāks nekā Jelgavas šoseja.
Šoreiz braucu ar Clio, tas auto sāk viļāties pie kāda noteikta ātruma, tikko saķere vājinās, dēļ diferenciāļa. Tā nu nākas braukt tikai tik ātri, kamēr neiesvārsta vairāk par pašu riepu saķeres spējām ar ceļa segumu.
Nu šodien gan, ja ne apsildāmie rokturi, tad apsildāmas logu slotas gan būtu noderējušas
Kā pēc trim gadiem, tagad jau vispār nav īsti kur nopirkt slotas? Manuprāt autoaksesuāru veikali paliek aizvien "nejēdzīgāki", t.i., ja tur kaut ko arī var nopirkt, tad kreizī ir gan kvalitāte, gan cenas aizvien kosmiskākas.
Kā iet, kā iet? Droši, ka ar sasildītiem termoforiem rokās gaida kad tad nu izslīdēs.
Nu tad aiziet, sūtam jautrākos foto paraksta variantus!
Piemēram:
Vai atpazīsti automarku?;
To bildi Tu jē-bajā nopirki?;
Tas ir Tavs jaunais auto un šitas tev tika par vecā saimnieka grēkiem?
Nu ja Tu arī par šodienu vari teikt, viss prognozējami ar vissezonniecēm, tad jau gan Tavs auto ir perfektā kārtībā - ne diferenciālis, ne bremžu diski "nemet" un savirze laba, u.tml. Tas par Dacia Lodgy?
Pie cenukluba gāzes uzpildes stacijā Piedrujas ielā senāk pirku gāzes filtrus. Vai ir tur vēl tāda štelle?
Nupat jau uzradies jauno auto komentētājs arī, visticamāk, ka pīpē zālīti...
Man ir vairāki domu gājiena varianti. Tāds, kā saki - pusmilimetrs iet priekšā; vai arī priekša paliek turpat, jo dilst vienmērīgi, savukārt pakaļa kaut kur riepu pusmūžā tiek pārbortēta ar iekšu uz ārpusi ( ja nav "outside" marķējuma).
Vistizlāk ir, ja riepu komplektam nav arī rotācijas virziena, tad tiešām var veikt rotāciju arī starp pusēm.
Bet galvu jālauza jau tikai tad, ja vairāki auto ![]()
Pirms nedēļas jau saskrūvēju saviem ratiem. Jā tā biezuma mērīšana un atcerēšanās priekša vai aizmugure tāda piņķerīga. Noņemot vienmēr liekas, es jau atcerēšos un neatzīmēju, uzliekot viss jau aizmirsts...
No plaukta noņemt vēlams laicīgi, lai nav kā vienreiz man - nu tik likšu virsū pilnīgi jaunas ziemenes, bet, ha, viena ta tukša...(jaunā riepā kāds nevīža iedūris ar īlenu)
Varēsiet kārtīgi notestēt, kurš auto siltāks, kuram siltumsūknis, kam prasts sildītājs!?
Manam I-Miev gan ziema beidzās īsti pat nesākusies. Izbeidzās apsildes elements. Jauns maksātu bezmaz vai otra tāda paša auto cenu, t.i. 2,5k. Pretizslīdes kontrole arī izbeidzās, kaut visu riteņu devēji un bremzes turpina strādāt perfekti.
elektromobiļi jau nebojājas, jo tiem ir tik maz komponenšu, vai ne? Tikai pats svarīgākais gan nobirs... un tam jāpierīko dīzeļkrāsni būs?
Tagad pavisam uz mirkli iedomājamies iAuto Māra pārsteigumu, kad svētdienā ierodas tas pats jau vien piektdienas līdzbraucējs!
Hm, tad Tavam vnk nav dukas kā tādas
.
Pat 07'Clio ir jūtams tāds efekts, tikai pavisam īsu brīdi, jo viss pareizi silst un dzesējas.
Ha, tikai renim tikko nosprāga droseļvārsta potenciometrs - brauc tikai ar max 1000 min`1.
Opelim ir troses pievads - mazāk iesp.problēmu. ![]()
Īstenībā benzīnam esot vēsam, vajadzētu labāk skriet nekā tad ja sasniegtā lambda zondes un EGR darbības zona...
Vismaz man 97. gada mono dzinējs tieši tāpēc uzreiz atbild pedāļa spiedienam, ka silstot pa lielo loku ilgi nesasniedz eko grožu nostrādāšanas temperatūru.
Man benzīnastrai termostats noķīlējis atvērtā stāvoklī, tad nu lai dabūtu siltumu no krāsniņas, jāuzsilda viss lielais loks. To šobrīd var dabūt gatavu tā apmēram pēc 15 km brauciena un tad vēl radiators pa pusei piesegts ar kartonveidīgu plāksni.
Lai saprastu, kas Tavam vāģim īsti notiek sistēmā, varbūt arī izmēģini nosegplāksni, tikai neuzvāri, uzmanīgi...
Samērā regulāri sanāk braukt maršrutā, kurš ietver paātrināšanos no krusta ar luksoforu, pēc kura tā apmēram metros simts divas joslas pārtop vienā.
Vakar paliku "jaņos", kaut startēju šoreiz ideāli ( priekš mana šībrīža 1.6 Opeļa ar Antares riepām), lieki nospolējot vien jau otrajā robā ( kad jau tomēr anyway biju zaudējis). Tesla model S ~2015. gada un melna aizgāja krietni pārliecinošāk, tā pa smuko un kluso. Tikai pavisam īsu mirklīti likās, ka vienāds paātrinājums.
nebija pat žēl zaudēt.
Policija aiztur kravas auto šoferi, kurš pa Liepājas šoseju brauca vairāk nekā 3 promiļu reibumā (+ VIDEO)
2
Latvija stiprina "dronu sienu" uz austrumu robežas, būtiski palielina dronu spēju finansējumu, attīsta modernu gaisa aizsardzības sistēmu, ir viena no dronu spēju grupu vadītājām ES līmenī
2
Tas viss? Neko vairāk neteiksiet? 6 N•m, tur nu gan pārsmieties var