Kārtot: Augošā secībā
filip 16.11.2020 16:13

mans golfs 7 (1.4tsi) universāls ar manuālo pārnesumkārbu. reāli pie 100kmh automašīna patērē 4.5-4.8l un pilsētā ar vidējo ātrumu 20-25km/h 8 litri uz 100km.

120km / h 5,5-6 litri uz 100km

140km / h 6,8-7 litri uz 100km

filip 16.10.2020 9:40

anoagask rakstīja: Uz slapja asfalta vasaras riepa būs labāka līdz pat 0C, tikai uzpeldēs ātrāk un uz ledus būs auzas.līdz ar ziemeņu uzlikšanu jāatceras pielāgot braukšanas manieri.

Visērtāk ja pats var nomainīt atbilstoši laika prognozei - pēc aukstas nedēļas gan jau vēl mēnesis silts un slapjš, bet ja jābrauc agri no rīta, tad labāk jau tagad mainīt riepas. Better be safe than sorry

Mmmmm ne...

filip 07.07.2020 11:11

1.4 tsi EA211 (golf 7, passat b8) un 1.4 tsi EA111 (golf 5/6, passat b6, b7) ir viena kopīga iezīme, un tas ir nosaukums 1.4 TSI. un tas ir viss

jaunākam motoram ir alumīnija motora bloks, zobsiksna utt....

www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=116

filip 07.07.2020 10:34

man ir golfs 7 variants no 2016. gada ar tādu pašu motoru. ārkārtīgi apmierinātiem nekad nebija problēmu.90.000km, un ir veikta tikai regulāra apkope. joprojām brauc ar oriģinālajiem bremžu diskiem un klučiem.

filip 31.01.2019 8:44

par videoklipu mēs varam diskutēt par to, kāda eļļa faktiski tika izmantota, bet tagad mēs runāsim par reālās dzīves pieredzi.

Man ir passat cc (iegādājies pavisam jaunu 2011) tagad ar 240 000 km. vienmēr izmantoja OEM longlife 5w30 eļļu ar 30 000 km izmaiņām. EGR tika nomainīta vienreiz ap 100 000, dpf nekad nebija nekādu problēmu. pie 210 000 nomainīja zobsiksna un aizmugurējās bukses.

Visi jaunie VAG automobiļi vismaz Rietumeiropā (un Baltijā) maina eļļu uz 30.000. Jau vairāk nekā 10 gadus, kopš VAG pārgāja uz longlife eļļu un iespējamo dzinēju bojājumu attiecība pret transportlīdzekļu skaitu, kas brauc bez problēmām, ir niecīga.

filip 30.01.2019 16:42

copy/paste no seller (11.01.2019)

Nezinu, mana pieredze rāda, ka Long life eļļu var nemainīt biežāk nekā intervāla servisa dators prasa (noteikts 30000, praksē bija 26-29 tk), braucu jau 10 gadus ar B6 CR TDI (2008.12.- tika ņemts jauns), nobraukti tagad 304 tk, eļļa mainīta tikai pēc intervāla servisa datora paziņojumiem, pavisam bijušas 10 apkopes, eļļu bija jāpielej līdz 1 -1,5 l starp apkopēm, pēdējās TA pa nullēm. Dzinējs nav sagādājis vispār nekādas problēmas, nav ticis ne regulēts, nekas cits nav bijis darīts, pie 301 tk tika mainīts turbīnas aktuātors, pirms laba laika vēl kaut kāds regulators pie ģeneratora, vairāk nekas dzinējam nav bijis jālabo!

filip 21.01.2019 14:29

interjera kvalitāte ir diezgan vienāda, izņemot gadījumus, kad golfa cimdu nodalījumā ir mīksti materiāli (labāka kvalitāte). Runājot par skaņas izolāciju, es domāju, ka nav atšķirību, un visa piekare ir ārkārtīgi tāda pati kā golfā (mqb platforma). daudzi faktiski saka, ka golfam ir labāka braukšanas kvalitāte nekā tiguan. interesanti.

protams, tiguan ir plašāks.

filip 14.01.2019 11:53

Tapec es teicu Golf7/Jetta (visiem EA211). Golf 7 nav ar kedi (1.0 tsi, 1.2 tsi, 1.4 tsi)

filip 14.01.2019 11:10

Ne.

VW attecies no kedes no 2013. Golf7/Jetta (viseim EA211) no 2013 ir siksna.

Golf 7 1.4 tsi (EA211) ir 122hp -siksna no 2013 lidz 2015 un 1.4 tsi ir 125hp no 2015 lidz 2018/9. Tas pats ar 1.4 tsi (EA211) 140hp (lidz 2015) un pec tam 150hp.

Tagad ir jauni 1.5 ar 130 un 150hp.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti