kilograms karbona velosipēda maksā krietni lētāk nekā kilograms karbona auto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kilograms karbona velosipēda maksā krietni lētāk nekā kilograms karbona auto
Liepājas-Klaipēdas plūsma ir 10x mazāka kā pierīgas. Sūdi jau iestājas nevis vienkārši no ātruma starpības, bet, kad sastopas divi lohi. Jo lielāka plūsma, jo lielāka varbūtība sastapties
2kmh jau ir daudz, tas ir pavisam lēni ejot, 30sekundēs var fūri ar piekabi nostaigāt
Ļoti laicīgi, varēja jau mierīgi visu aprīli tās zīmes būt
netraucē profesionāļiem strādāt
uzvesties kā impjiem jau tieši 99. koda kursiņos māca, tāpat kā braukt vilcieniņā ar 10m atstarpi.
Varēji piebraukt priekšā, apstāties un apjautāties, ko šie dara.
uz jūrmalenes vismaz nav apgriešanās un kreisie pagriezieni, kā uz A2. Par ātrumu piekrītu, Lietuvā arī pa 2+2 plūsma brauc zem atļāutā 130. Nebraucot ievērojamus gabalus, laika ietaupījums ir neliels, bet degvielas izmaksas jau jūtamas
lielākā daļa uz zīmēm neskatās, brauc po poņatijam
Chalenger rakstīja: Lietainajā Jūrmalā avarējis klasisks 'Ferrari Testarossa' superauto
nu tātad ferrari nav uzticams
ja jau 22 gabali reģistrēti iekš LV, tad jau kāds varēja padalīties ar lietošanas pieredzi, kas lūzt, ko jāremontē
aukstā, slapjā laikā ar aizmugures piedziņas superkāru bez elektronikas - neuzmanīga paskatīšanās gāzes pedāļa virzienā=drifts
labi, ka tikai dzelži cietuši
arī mazāks ātrums=mazāka gaisa pretestība, uz 10kmh vajadzētu varēt norāpot daudz vairāk nekā uz 90kmh
autonomas auto var būt ar ārzemju nr, viss legit
Geo-nazi: Somija nav Skandināvija, Skandināvijai jau ir tilts starp SE un DK
RIX ir tāpēc, lai RB kalpotu kā tramvajs, ar kuru aizbraukt līdz lidostai no tallinas un viļņas, lai lidotu tālāk
kā kur, baltija noveco, it sevišķi latvija - visi pensionāri ar savām megapensijām vilks uz berlīni ballēties
80km tunelis, kas pievieno 5.5M somu eiropai vs 40km tunelis, kas pievieno 66M britu eiropai
jēgu pārdzēris soms
kurš brauc vienītī uz Varšavu vai Berlīni? Lielākoties darba braucieni. Paballēties vai atpūsties brauc ar draugiem vai ģimeni, kur auto izmaksas mērogojas daudz labāk nekā vilciena. Divatā jau būs lētāk ar auto, arī ieskaitot nodilumu
pie tam biļetes cena jau nebūs fiksēta kā mūsu vilcienos - atkarīgs no dienas, cik ilgi iepriekš prikta, biļetes maiņas noteikumi, braukšanas klase utt. Blakus krēslos vienā maršrutā brauks par 80 eur un 250 eur, tāpat kā tagad lidmašīnās.
Noteikti būs kaut kāda reklāmas cena 59 vai 79 eur, ko neviens nekad dzīvē nebūs redzējis
+ieviešot ierobežojumus kravas automašīnām, lai piespiestu tās krauties uz dzelzceļa
1x līdz 2x degvielas izmaksām tipiskam auto, un par 50eur lētāk nekā lufthansa
OMG tas taču tik bīstami, visi goodyear importētāji un hrenault drošas braukšanas skolas eksperti pilnu iauto piepļūtījuši.
pa šļuru jau vēl kaut kā, uz piebraukta sniega gan būtu kā pīle uz ledus.
un vasarene no vasarenes atšķiras - uz golfa vari uzlikt jaunas lietus riepas 195 platumā, vari 225 nobrauktas 1.6mm sporta semislick
baterijas visu laiku paliek lētākas
uzlāde ir vistas-olas dilemma
ja elektrodāču varētu dabūt pa 12k kā Vācijā, tai noteikti būtu sava niša - pilsētas/piepilsētas otrais auto, ar ko braukt uz veikalu, bērnus uz pulciņiem utt. Nobraukumi tādiem auto smieklīgi, lādēt 1-2x mēnesī pietiktu
galvenais, ka ar 6x lētāku LPG dacīti to testu varētu mierīgi nobraukt 12h, nevis 16h ar tādām pašām degvielas izmaksām, tikai.
Un ar jebkuru normālu dīzeli 1000km var nobraukt vispār bez tankošanās, jebkuros laika apstākļos - nesvīstot kā cūka vai nedrebinoties divās pufaikās
zvanītāji ir pro, un izmanto kādas psiholoģiskas īpatnības, līdzīgi kā azartspēles. spēlmanis tak arī saprot, ka sabērs naudu mašīnā, bet vienalga ber.
hidrauliskie triecieni arī tuksnesī ir reti
sasalšanas-atkušanas cikli + mitruma ietekme - lielākās ceļu problēmas, kas sausajā un siltajā Sīrijā nav sastopamas
ātrums pa taisnu ceļu ir vienkārši rādītājs spidometrā un iespēja ātrāk nokļūt galā, t.i. valsti padara mazāku. 130kmh viaBaltica nozīmētu, ka salacgrīva ir 40 min attālumā no Berģiem, nevis 1h10 + ievērojami mazāk līķu uz ceļiem dēļ frontālo sadursmju neesamības