Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
anoagask 19.09.2023 20:52

Īstenībā jau tieši eļļas nodiluma dēļ maina, citādi pietiktu ar filtra maiņu.

anoagask 12.09.2023 16:07

WALA rakstīja: Muļķiem tikai ļaut izpausties, tātad tehniski viņa pie reizes grib teikt, ka vecākiem biežāk vajadzētu lietot kontracepciju un "ražot" mazāk bērnu, ēst sūdīgāku pārtiku, lai neaugtu 2 metri gari utt. utjpr.

Galvenais jau ir mēģināt ierobežot eiropiešus, kuri tāpat jau dzīvo vairāk kā pietiekami pieticīgi, un turpināt atbalstīt ķīniešu "mēslu" importu ... Nu nebūs franči konkurenti ķīniešiem mazauto ražošanā, nebūs ... un ķīniešus gaisa utml. piesārņošana nerausta ...

Lai izglābtu okeānu no plastmasas, eiropa aizliedza salmiņus uz traukus, kurus 99% izmeta normālā izgāztuvē. Kamēr indija un āfrika visu plastmasu turpina bērt upē

anoagask 12.09.2023 12:03

Eparlamentā ir daaaudz deputātu, starp tiem ir pa kādam, kas grib ar kaut ko izcelties. 8 gadus apspriedīs, nosūtīs darba grupas uz austrāliju un Dameriku, un beigās atstās kā ir

anoagask 05.09.2023 16:19

AD666 rakstīja: Pag, pag bmw izmantotās zf kārbas ir pat ļoti labas, maini tik eļļu un viss būs kārtībā. Vari gan piekabes vilkt, gan pamatīgi slogot viņu. Subāru, crysleru un toyotas variatori nekādā gadījumā nebūs izturīgāki par to bmw zf kārbu. Nu ok varbūt kaut kādi galējie flinstoni un arī tad pie nosacijuma, ja nevienam no pieminētajiem nemaina to eļļu. Zf tomēr pāris reizes atsaucīgāka un ātrāka. Ātrākas arī par kias/hjundai mega f1, pro sport, star ship, dual cluch max…

Tajos gados variatori diez vai, 4 pakāpju automāts ar  hidrotransformatoru.

Divsajūgu kārbu tieši tam ir konstruēja porsche, lai būtu max ātra pārslēgšanās. Santīma iesipšana bija blakusefekts, ko atklāja un ekspluatēja vēlāk

anoagask 04.09.2023 19:07

darklight rakstīja: 2006. gada Kraisleram ir, līdzīga gada Lexusam arī, šķiet bija. BMW nebija. Būs jāpalūr brāļa XC90.

2000.gadu subaru arī ir, bet tie visi ir ražotāji, kas nekautrējas izmantot vecus/pārbaudītus mezglus - atšķirībā no bmw vai vw, kas spiež uz vorsprung durch technik.

Es nebrīnītos, ja 2000. vidus subaru/chrysler/toyota kārba nebūtu ar nelieliem uzlabojumiem ražota kopš 80.beigām vai 90.sākuma.

anoagask 04.09.2023 18:56

Pastāsti, kur paliek absoūtais gaisa mitrums (litros ūdens) no tiem kubikmetriem, kas izplūst caur gg fēnu? Kondicioniera režīmā skaidrs - kondensējas un aizplūst pa kaut kādu drenāžas cauruli.

Jebkādā veidā sildot gaisu, relatīvais mitrums kritīsies, fizikas pamatskolas kurss

anoagask 04.09.2023 14:13

darklight rakstīja: Vai ta eļļas līmeni tam Pasātam nevar apskatīties? Nē, nu nebrīnīšos arī ja tiešām nevar. Bet mainīta tā eļļa vispār kādreiz ir?

Kārbas ščups man liekas drīz pēc kurbuļa pazuda

anoagask 04.09.2023 14:04

AD666 rakstīja: Kā kas?

Gaiss-gaiss ir principā “fēns” kurš pūš siltu gaisu, nevis vienkārši sildķermenis kurš “atdod” telpai siltumu.

Jā, fēns. Bet fēns vs radiators vs siltā grīda - mitrums no/uz āru nāk pa šķirbām un ventilāciju, apkures sistēma to neietekmēs

anoagask 03.09.2023 11:29

AD666 rakstīja:

iAuto rakstīja: Šobrīd jau ir Mitsubishi un plānoju jaunām telpām atkārtoti iegādāties Mitsubishi siltumsūkni gaiss - gaiss ar attālināto vadību.

Ja ir Mitsubishi, tad liec Mitsubishi, galvenais nesajauc ar Mitsubishi Heavy, tas cits ražotājs.

Jeb kas Tev tagadējam nepatīk?

Kāds modelis Tev šobrīd ir uzstādīts?

Gaiss- gaiss mājai es neliktu, ja nu kaut kādai ziemas būdai, vasarnīcai utt., baigi sausina gaisu un neefektīvāks, bet kā kaut kāds ātrais lētais variants ir ok.

Vel vari skatīties uz Daikin, Panasonic, Samsung, (pēdējie divi būs lētāki), svarīgi lai serviss ir pieejams un protams nesajauc ar “kondicionieri”, daudzi “kreisie” kantori iesmērēs Tev jebko kas spēj sildīt. Ledakcijas arī kaut kādus mēslus laikam tirgoja, pietam reklamējot ar nepareizi uzstādītu to viņu sūdu.

No vel lētākiem Gree ir +-ok.

Kas tur tieši sausina, ja siltumsūknis nekā neietekmē ventilāciju. Uz āderēm arī nevajag likt sūkni???

anoagask 03.09.2023 11:27

Atkal agresīva braukšana?

Visticamāk busiņš bija slavenais policijas 360grādu busiņš, liecinieku video parasti neņem pierē

anoagask 26.08.2023 18:17

iciks rakstīja: Ja ielas malā tiks oficiāli organizēta stāvvieta uzlādei, tad jau vari saukt policiju, lai tam, kam tur neklājas, liek sodu. Policija arī brauc un sodus arī liek.

Ja ne - neredzu iemeslu, kāpēc lai tur neliktu auto tas, kurš pirmais tiek.

Runājot par ko citu - ne jau iekārta ģenerē elektrību, bet to ņem no pieslēguma tam stabam. Es izteikšu savu minējumu, ka daļai stabu noteikti nav pievilkts nekāds super pieslēgums, jo tam jau būtībā to nemaz arī nevajag.

Ja veselā ielā nomaina gaismekļus uz led, tad parādās liekā jauda kādam autoštepselim. Diez vai uz jauniem stabiem būs resnāki vadi, nekā vajadzīgs.

anoagask 25.08.2023 19:45

ZZZZ rakstīja:

Tādos apļos ir jāsaskrūvē gulošie, ar 20-30 kmh nebūtu kontakta, un būtu lielāka caurlaides spēja

anoagask 25.08.2023 16:32

Izbraukt cauri polijai, neredzot nevienu krucifiksu, wulkanizacja reklāmu un nevelkot naktī cauri apdzīvotai vietai aiz fūres uz 90...

Vecos ceļus jau neviens nav likvidējis - ja ir daudz laika un ceļš ir mērķis, var braukt pa vecam. 

Arī ja negribas maksāt ceļu maksas - piemēram šveices gada vinjeti, vai it un fr ievērojamās autobāņa cenas

anoagask 24.08.2023 7:23

1984 rakstīja: Lomžai vēl apvedceļš nav sariktēts, un starp Lomžu un Ostrov Maz jaunais bānis (S61) ir posmiem. Vēl kāds pusgads/gads un Poliju varēs coast to coast izbraukt pa bāni

Kaut kā tā, jā. Nākamvasar atvaļinājumā viss varētu būt pa smuko, jau šovasar pēc sajūtas bija ļoti maz oriģinālās polijas.

Starp citu, tagad bez fūrēm varētu būt baudām izbraukt robeža - suwalki veco posmu

anoagask 22.08.2023 22:56

spainis rakstīja: Bla, bla, bla. Neviens tur neko ne aizliegs, ne nojauks, ne kādu sodīs. Jājieties kā ir. Ir kā ir un tā arī būs.

Varbūt kādreiz, kad mēs, visticamāk, jau būsim miruši, uzbūvēs to apvedceļu paralēli RailBaltic (šis gan ar vēl jāuzbūvē), kas sāksies apmēram pie Vangažiem.

+1

Būtu vismaz labi, ja identificētu problēmu un jauno ceļu nesačakarētu

anoagask 22.08.2023 19:32

seller rakstīja: Nu re nepagāja ne 8 mēneši, kad vēl viens Via Baltica posms atvērts Lietuvas liekņazistē - tas ir 23 km posms apbraucot Elk. Tas nozīmē, ka no PL LT robežas četrjoslu ceļš jau ir izbūvēts līdz Lomžai, tur būs kopā kādi 150 km! Protams, tas nestāv tuvu Ķekavas mega apvedceļam, kuram  četrām joslām visā garumā līdzekļi neatradās.

 https://www.youtube.com/watch?v=depVqt6ARC0

Man liejas tagad tikai kādi 50 vai 100 km palikuši ap lomžu, un tad viss būs autobānis.

PS ķekava nav viabaltica pamattrasē, tranzīts brauc pa rīgas apvedceļu

anoagask 21.08.2023 18:50

0pis rakstīja:

Freijers rakstīja:

anoagask rakstīja:

msh rakstīja: Paga, kā īsti Grobiņas apvedceļš ir izcūkots? Tur varbūt agrāk bija augstāks ātruma ierobežojums? Pa lielam es tur neredzu iemeslu tiem 50 km/h, jā.

Kādreiz esot biis 90, tagad arī tā būtu jābūt, izņemot gājēju pāreju zonas. Privātmāju rajonam uz Z no šosejas blakusiela ar vienu pieslēgumu šosejai

Ādažos tieši tāpat - likvidēt visus pieslēgumus, izņemot iebraukšanu ādažos katrā galā. Ja vajag uz veikalu/dus - nogriezies laicīgi/pabrauc atpakaļ caur pilsētu. Būtu normāls taisns 90/100 gabals, nevis 90.gadu polijas imitācija

A1 posms no krustojuma ar A2 līdz Gaujas tiltam (plašākā nozīmē līdz Saulkrastu apvedceļa sākumam) ir tā sadirsts, ka to vairs nevar labot un tam ceļam vajag apvedceļu, ko cerams arī kādreiz izbūvēs.

Alternatīva ir pavisam vienkārša - nojaukt tos 100 piebraucamos ceļus, lai visi brauc līdz Gaujas tiltam un tur lien laukā uz šosejas. Vai citā vietā, bet tikai vienā. Bet Ādaži paliek ar (90)

Tiesiskā paļāvība - visi veikali un DUSi mēģinās piedzīt negūtās peļņas miljardus. Neatļaut būvēt ir 1000x vieglāk nekā nojaukt

anoagask 21.08.2023 13:45

Bradypus rakstīja: Kas būvējas, tas pasūtīja. Attīstītājiem vajag, attīstītāji prasa LVC.

Tad kāda jēga no LVC - ja apstiprina jebkuru sūdu? Var ietaupīt laiku un naudu, attīstītāji būvē visu, ko un kā grib.

anoagask 20.08.2023 23:30

Centis_Nuudele rakstīja:

anoagask rakstīja: Egr palīdz ātrāk uzsildīt dzinēju - pilnīgi iespējams, ka EGR atveras 4sek pēc auksta starta un izraisa troksni tieši vai netieši

the EGR valve opens only when the engine reaches a temperature of 50 - 60 degrees Celsius.

Nevajag klausīties, ko tantes pieturā plāpā.

On older engines, the EGR valve is closed when the engine is cold. On the new engines, the valve is also open when the engine is cold, so that the warm exhaust gases help to warm up the engine. The EGR is inoperative when accelerating, decelerating and idling.

anoagask 19.08.2023 18:30

msh rakstīja: Kāds nav lietas kursā cik liela akcīze autogāzei ir pie mums un cik leišos? Jo ir nenormāla cenas starpība starp abām valstīm - pirms kovida pēc pēdējā akcīzes pacēliena normālā starpība bija 5 centi, bet tagad tie ir 15 - es te Palangā visu laiku minos garām tablo uz kura ir 57 centi...

Lv 285 lt 305 eur/t

Mums cits klimats

anoagask 18.08.2023 15:34

WALA rakstīja: Nezinu "kuros laikos tu dzīvo", bet no litra 100Zs ir apmēram pagājušā gadismta 60 -to gadu "jaunums", un no atmosfēriska (bezturbo) dzinēja tas ar vēl bija pagājušjā gadsimtā 90-tajos !!!

Ilgmūžību ir lieki pieminēt, tā kā baudāmi ir jebkuri uzturēti auto un nebaudāmi jebkuri neuzturēti, tip ir gadijies redzēt "svaigu" turpat 6 litrīgu atmosfērisku amerikāni kuru prasītos dzīt uz šrotu pa tiešo.

Nejauc benzīnu un dīzeli - cr dīzelim lielāka forsāža=lielāks spiediens degvielas rampā, kas neuzlabo ilgmūžību.

Tāpēc autobusiem un vilcējiem nav 3.0 biturbo, bet MB priekškameras dīzeļi āfrikā griež odometru vairākas reizes pa rinķi

anoagask 18.08.2023 15:22

nomiks rakstīja: Diemžēl tāda ir realitāte, bet pagaidām tas nav diezko aktuāli, jo ātrās uzlādes iespēju (kas ir dārgāka par lēno vai vidējo uzlādi) ļoti reti, kad izmanto vienlaikus vairāk kā viens.

2 vietā 20 īsti nebūs korekti apgalvot, jo no vienas "točkas" var lādētiues divi nevis divdesmit. Blakus esošās iekārtas noslodzei nevajadzētu ietekmēt citas iekārtas (uzsvars uz "nevajadzētu").

Bet interesants bija mans novērojums, ka Eleport ātrās uzlādes iekārtā (200 kW) mana Mokka ņēma pretī tikai 42 kW. Jau biju sācis aprast ar domu, ka Mokka vienkārši neņem pretī vairāk. Virši-A uzlāde pierādīja, ka var arī vairāk (forumos biju atradis, ka ņem pretī līdz 100 kW).

Paar fanu saietu piekrītu. Kamēr lādējās mana Mokka un blakus esošais KIA NIRO, laiku pavadījām saturīgā sarunā un atvadījāmies ar rokasspiedienu

Izklausās kā padumjlaiku stāsti par automobilistu tikšanos, tur tik vēl pilni bagāžnieki ar auto  detaļām, var kādu barteri uztaisīt

anoagask 18.08.2023 10:55

WALA rakstīja: Nekas tur tāds traks no jamā nav izspiests, ir tikai tas ka visādi ekoloģijas sūdi traucē dīzelim strādāt ...

100zs no litra dīzelim baudāmi ir tikai pirmajam īpašniekam. Ne jau velti komerctransportam, kur pirmais īpašnieks nobrauc daaaaudz, no litra noņem daudz mazāk zs/nm

anoagask 18.08.2023 10:51

msh rakstīja: Paga, kā īsti Grobiņas apvedceļš ir izcūkots? Tur varbūt agrāk bija augstāks ātruma ierobežojums? Pa lielam es tur neredzu iemeslu tiem 50 km/h, jā.

Kādreiz esot biis 90, tagad arī tā būtu jābūt, izņemot gājēju pāreju zonas. Privātmāju rajonam uz Z no šosejas blakusiela ar vienu pieslēgumu šosejai

Ādažos tieši tāpat - likvidēt visus pieslēgumus, izņemot iebraukšanu ādažos katrā galā. Ja vajag uz veikalu/dus - nogriezies laicīgi/pabrauc atpakaļ caur pilsētu. Būtu normāls taisns 90/100 gabals, nevis 90.gadu polijas imitācija

anoagask 17.08.2023 23:38

WALA rakstīja: Ar privātu vai nomas kravas auto atbilstoši savai kategorijai vari darīt ko gribi, tik ņem vērā, ka tev būs vajadzīga vinjete !

T.i. protams no juridiskā viedokļa vinjete vajadzīga uz galvenajiem (A+ skaitlis) un reģionālajiem autoceļiem (P + skaitlis), izņemot to krustojumus ar zemāku kategoriju ceļiem !

P.S. trešā autoceļu kategorija ir "vietējie autoceļi" kartēs apzīmē ar V + skaitli - a la V11 :

lv.wikipedia.org/wiki/Autoce%C4%BC%C5%A1_V11

Lv gadījumā nav vienīgā valsts eiropā, kur kravas vinjeti vajag no 3t, nevis 3.5t?

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti