iztulkojot cilvēku valodā starp bling-bling rumbu un lētuci jaudas zudums ir mazāks nekā starp svaigi skūtām kājām vs vakar skūtām
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
iztulkojot cilvēku valodā starp bling-bling rumbu un lētuci jaudas zudums ir mazāks nekā starp svaigi skūtām kājām vs vakar skūtām
Domāju vairāk par pusi lietotāju nemaz neprastu auto tālās gaismas izslēgt gribēdami - pirmoreiz iekāp, ieslēdz uz auto un aizmirsti par gaismu slēgšanu.
No tās pašas sugas, kas, sekojot navigācijai, iebrauc upē.
acīmredzot homologācijas patēriņa/CO2 testu var izbraukt zem 2300apgr, griežot iegriezīsies arī patēriņš
autožurnālisti lielākoties atgremo ražotāja preses relīzes.
un uzmest lūpu par to, ka visi iesmej par budžeta klases audiosistēmas lielīšanu...
kasinsh79 rakstīja: Esmu braucis ar jaunākā modeļa Fiat Ducato divus intensīva darba mēnešus. Ļoti patīkams darba Un es teiktu, ka tehniski visai izturīgs arī. Konkrētais buss tika mūžīgi smagi pārkrauts utt. Turējās un kalpoja godam. Rocenei tiešām komisks novietojums.
pirms kādiem 10 gadiem bija busi ar 3.0 dīzeli, laikam peugeot, tas bija ļoti patīkams dzinēja ziņā
kādā manierē jābrauc, lai uzvārītu bremžu sķidrumu?
vnk adekvātais cenu līmenis būs sāpīgs
Freijers rakstīja: Šeit ir uzreiz 2 momenti, pirmkārt jau ierastā ceļa nedošana, jeb man jāsteidzās vairāk nekā Tev…
Otrkārt nereti novērots, ka apgriešanas vietās Rīgā griezēji laikam savu auto gabarītus nejūt un dirsas uz joslas atstāj tādā veidā to bloķējot - tipiski Ziepniekkalnā, tā pati Lielvārdes un vēl citas ielas. Te gan jādomā arī kādi risinājumi, lai tas apgriešanas vietas būtu platākas.
audi vajadzētu atņemt tiesības par demonstrētu nespēju piedalīties ceļu satiksmē - kaut kāds 3. pasaules valstu braukšanas līmenis. Tajā vietā pa kreisi var griezties naktī, nevis intensīvas satiksmes apstākļos. Tikai labais pagrieziens + apgriešanās, vai arī apbraukt kvartālu un luksoforā nogriezties.
blakussēdētājam krimināllieta par huligānismu, šoferim par līdzdalību - citādi šo neizārstēt. Bet milicija tikai noraustīs plecus, iesnieguma nav, video nav pierādījums, tas nav skaitīt Covid laika pircējus veikalā.
superb ir nepieklājīgi daudz vietas aizmugurē, trīs kājas vienu pāri otrai pārlikt. Varēja ielikt aizmugures sēdekli uz sliedēm, lai palielinātu bagāžnieku (kas gan arī ir ļoti apjomīgs).
Principā labs taksometrs, es nezinu kam vēl vajag regulāri tik daudz vietas aizmugurē
viegla bundža un motors, kādi 1200kg. un turbomotoram tomēr kaut kādi zs pieejami pie zemākiem apgriezieniem.
mazais benzīnnieks pie lielākiem ātrumiem griežas krietni ātrāk nekā dīzelis, lai dabūtu to pašu jaudu.
Ripinot ar 80 dīzelis griežas 5. robā ar 1400 rpm, benzīnnieks sestajā ar 1600 rpm. pie kādiem 130 dīzelim būs 2k rpm, kamēr benzīnam jau 3k
paskatījos ADAC testos, octavia ar dīzeli vs benzīnu ir mazliet vairāk par 1 litru vairāk, bet nebūtiski.
dīzelim papildus ērtums - par 20% retāka tankošanās, garos braucienos var labāk optimizēt degvielas uzpildi lētākajās vietās.
Volx rakstīja: Tikmēr Ungārijā degvielas kaislības uzņem apgriezienus. Es tak teicu - nebrauciet caur Ungāriju
hungarytoday.hu/closed-gas-petrol-stations-fuel-prices-capped-price-cap-hungary-supply-problems/
cenu regulēšana=plānveida ekonomika, vienmēr beidzas ar deficītu un melno tirgu
ja nodokļi nav mainījušies, tad produkta cena. Vasarā nevajag apkures dīzeli, mazāks pieprasījums?
jebkas ar dziļumā regulējamu stūri, 1.9m vēl varētu būt dizaina robežās
varbūt tāpēc, ka brīvības iela vienmēr bijusi maģistrālā iela, bet visādi jebanāti caur pagalmiem tiek navigēti relatīvi nesen? Gadījumā neesi no Ādažiem, un nesūdzies, ka poligonā šauj?
paņem rokā jebkuru normālu pilsētas karti, un momentā ir skaidrs maģistrālo ielu tīkls. Piemēram pēcpusdienā apbraukt Brīvības ielas korķi pie Alfas pa Zemgaļu-Stāmerienas ielām
Tranzīta satiksmei jāplūst pa maģistrālajām ielām, dzīvojamo zonu izveido nevis ar zīmi, bet ar betona puķupodiem izslēdzot tranzīta iespēju.
Lielākā daļa ir ībļi, daļa nezināmā maršrutā seko waze norādēm, kas konstanti maršrutē cauri pagalmiem, bieži lai ietaupītu minūti
resnritenis pats par sevi ir briesmīgi smags + liela rotējošā masa - ja mežonīgi augstummetri, tad kilogrami pārvēršas tonnās. Respect par 300, lielākā daļa dīvānpirdēju starp 3. un 13. kilometru atmestos
msh rakstīja:
Turpinu rullēt kilometrāžu - trešdien aizminos līdz Nīcai, vakar vakarā, pēc darba, aizminos līdz Kretingai - pa ceļam, protams, izbraucot caur Palangu - turpceļā pa Vitauta un Basanaviča ielām un līdz tilta galam - atpakaļceļā es gribēju braukt Palangai apkārt, bet nesanāca - braucot no Palangas uz Kretingu pirms pārvada pār Klaipēdas šoseju ir zīme kas aizliedz tur iet gājējiem - bet braucot pretējajā virzienā tur ir arī zīme kas liedz tur braukt ar velosipēdiem un blakus veloceliņš - kurš iziet zem Klaipēdas šosejas un nesatur uzbrauktuvi uz tās, liekot braukt uz Palangu... Kretingā kaut kāda līdzīga asimetrija ir uz dzelzceļa tilta, tā noteikti vēl no padomju laikiem - ziemeļu pusē ir diezgan plats trotuārs, droši vien cilvēkiem kas iet uz Kretingsodi, kamēr dienvidu pusē ir kāds metrs starp abām margām...
Uz šosejas ļoti izteikti jūtams NRO [Nezināms Ripojošs Objekts] efekts uz fūristiem - viņi neuzdrošinās man normāli pabraukt garām ja pie viena ar kādu jāizmainās - par spīti tam ka redzot šādu situāciju es novācos uz pašu asfalta malu un pārstāju mīties lai spētu nosturēt pa taisnu trajektoriju - trešdien viens autovedējs pat sadzēsās līdz manam ātrumam lai palaistu pretī braucošu vieglo...
Brālēns pastāstīja nepatīkamu lietu - Lietuvā ir tāda kārtība kā pie mums necik sen atpakaļ - velosipēdistam neregulējama gājēju pāreja jāšķērso gājēja statusā - tātad jāuzmanās ka kāds paštaisns autovadītājs neizdomā mani principiāli nobraukt...
Trešdien arī atklāju vēl vienu pitona braukšanas īpatnību - kājām vispirms nogurst tie muskuļi kas stūrē, un tikai tad tie muskuļi kas minas. Bija diezgan īpatnēji nobraucot no šosejas atklāt ka es vēl spēju uzmīt kādu robu augstāk, bet man ir nopietnas problēmas noturēt taisnu trajektoriju. Vakar vakarā, šo zinādams, pēdējos ~20 kilometrus, kamēr no aizmugures neviens nebrauca [tuvu pusnaktij mašīnu ļoti maz] , atļāvos līkumot vismaz pa pusi savas joslas, lai tos muskuļus pietaupītu - iebraucot Rucavā un cenšoties netrāpīt bedrēs sākās tādi līkloči it kā es būtu pālī... Cerams ka šī problēma atrisināsies uzlabojoties fiziskajam stāvoklim un tā nebūs jārisina tehniski.
šamajam gaisa pretestība iznāk diezgan maza, vai ne? principā jau fūres pēkšņi brauca, kā pienākas, un tādām šosejām blakus pieklātos veloceliņš kā Lietuvā
divas kameras ar nr zīmju atpazīšanu īsā posmā, kur aizliegts apdzīt. piefiksējas gan ātrums, gan laiks līdz iepriekšējam braucējam. Ja laiks < MIN, tad pieglabā video un sūta rūķītim apskatei un lēmumam. Pieņemu, ka rūķītim vajag 5sekundes, lai apstiprinātu sodiņu, t.i. stundā 60 gadījumi ar 5 minūšu pīppauzi.
pa lielam tā pati tehnoloģija, kas vidējā ātruma kamerām.
Tāpat uz jūrmalenes varētu ražot vēstules par braukšanu 2. joslā, ja pirmā brīva.
labs variants, ja vajag ātrajā realizācijā kādu auto utilizēt
Ātruma kontroles dienests (CP) distancei nepievērš vērību/policistu uz satiksmes plūsmu ir niecīgā daudzumā.
ja nu vienīgi tehniskie līdzekļi - vidējā ātruma kameras varētu mierīgi fiksēt arī bamperī braucējus.
Tiesiskais nihilisms darbībā - cilvēkam patiesa izbrīna par ātruma ievērošanu
fūrei ierobežotājs uz 89 un tā viņas lielākoties arī brauc. Iespējams 2eur/l ir līmenis, kur vairāk šoferu izlemj nesteigties - mazāks ātrums un apdzīšanu=ietaupīts eiro vai divi uz 100km
Iespējams, ka vilcieniņā sākumā ir daži, kas nekur nesteidzas, un tālāk ir atstūrētāji, kuri izmisīgi gaida, kad tie, kas nekur nesteidzas, apdzīs fūri. Drošas distances jēdzienu iekala uz eksāmenu, bet nozīmi nav izpratuši nekad.
apdzīt tādu aunu kolonnu ir mazliet stresaini, jo jāspiežas mazā distancē + skolotāji, kuriem liekas, ka lien rindā. Bet to visu var izdarīt arī ar pilsētas bezmotoru - ar ieskrējienu, nevis uzņēmot ātrumu pretējā joslā.
nav svarīgs gads, bet platforma, uz kuras auto būvēts. VAG efektologi izlēmuši likvidēt pogas MQB, un mezgli ar fiziskām pogām vairs nav pieejami.
Domāju, ka ergonomikas nodaļa visa ir izdarījusi pašnāvību, jo tieši ar to VAG bija slavens. Bet finansisti pāri visam.