Piekrītu viedoklim, ka 130/140 ir optimālais ātrums pa PL ja spēj braukt konstanti un nestājas katru stundu. Uz 170 tad jau prasās 3 joslas, vai maza satiksme. Diezgan stresaini jo poļi mīl izlīst priekšā nelaikā.
1974 rakstīja: T-ROC STYLE 2.0TDI 150H DSG 2 gadi pagājuši, un nobraukts 50 000 km. Atpakaļgaitā čīksēja bremžu kluči. Nomainīja bez maksas pie apokopes, esot kārtējo reizi kaut kādi eksperimenti ar materiāliem. Vairāk nekādi aizrādījumu nav.
Joslu noturēšanas asistents strādā labi, īpaši uz bāņiem. Vidējais degvielas patēriņš par gadu ir 6 litri. Adblue 20 litri tika pielieti.
Izbraucienā pa PL Krakova-Varšava posmos, kur bija bānis ātrumā 140-170 vidējais patēŗiņš bija 5,8 litri. Pa kalniem gāja vegli, bez piepūles.
Kopējais iespaids joprojām ir ļoti pozitīvs. Labi sabalansēta dzinēja-kārbas darbība. Kopējais komforts ļauj veikt garus attālumus nepiekūstot. Ja sēž tikai LV vai Baltijā, tad varbūt 2.0 dzinējs nemaz nav vajadzīgs, pietiks arī 1.6.
Manuprāt, būtu sakarīgs braucamais, ja ne tā cietā plastmasa...
Par plastmasu piekrītu, par to jau rakstīju pagājušā gada aprakstā. Bet par to cenu jau nevar gribēt mīksto plastmasu. Labi ka nav iebāzts kaut kāds Eko paklājs ka dažos elektroauto.
T-ROC STYLE 2.0TDI 150H DSG 2 gadi pagājuši, un nobraukts 50 000 km. Atpakaļgaitā čīksēja bremžu kluči. Nomainīja bez maksas pie apokopes, esot kārtējo reizi kaut kādi eksperimenti ar materiāliem. Vairāk nekādi aizrādījumu nav.
Joslu noturēšanas asistents strādā labi, īpaši uz bāņiem. Vidējais degvielas patēriņš par gadu ir 6 litri. Adblue 20 litri tika pielieti.
Izbraucienā pa PL Krakova-Varšava posmos, kur bija bānis ātrumā 140-170 vidējais patēŗiņš bija 5,8 litri. Pa kalniem gāja vegli, bez piepūles.
Kopējais iespaids joprojām ir ļoti pozitīvs. Labi sabalansēta dzinēja-kārbas darbība. Kopējais komforts ļauj veikt garus attālumus nepiekūstot. Ja sēž tikai LV vai Baltijā, tad varbūt 2.0 dzinējs nemaz nav vajadzīgs, pietiks arī 1.6.
Augustā vienīgā izvēle būs no Lomžas uz Ostrova Mazovecka vai no Lomža uz Zambrov. Gaumes jautājums, bet man labāk patika uz Zambrov bija labāks ceļš un mazāks trafiks.
Pāris dienas atpakaļ Pārdaugavā redzēju pirmās paaudzes Ford Scorpio. Izskatījās perfekti un tehniski domāju ka arī. Tādu nostaļģiju uzsita - reketieri, dažāda līmeņa komersanti u.t.t.
Mašīnu trūkst jo pavasarī apturēja konveijerus. Loģistika arī tiek traucēta, līdz ar to piegādes kavējas. Ja plači būtu pieražoti pilni, tad gan mašīnas vajadzētu par jebkuru cenu notirgot.
Par nekustamo īpašumu gan neviens nav atcēlis naudas drukāšanu, rezultātā cilvēki glābj naudu no devalvācijas.
Kādu laiku atpalaļ pagāja pirmais T-Roc Style 150hp TDI DSG pirmais gads un nobraukts 24500 km. Komplektācija gandrīz pilna, pirkuma cena 24800 eur. Vidējais patēriņš par šo periodu 5,8 litri. Adblue jālej bija 2 reizes pa 10 l.
Secinājumi ir sekojoši.
Grab bagāžnieka plaukts, ja ir piestiprināts ar atsaitēm.
Priekšā vienam sēdeklim divi diegi pārtrūkuši.
Visapkārt cietā plastmasa. Tas laikam šajā cenu kategorijā ir visiem. Dažreiz atceros savu pirmo 1988.gada AUDI 100, tam panelis,durvju rokturi bija no mīkstas plastmasas.
Tehniski viss strādā, neviena aizrādījuma. Patēriņš vasarā uz šosejas 4,3 l, ziemā +1l. Klimatkontrole patēriņu neietekmē, vismaz nemanīju kaut kādu atšķirību.
Motors un kārba ļoti labi. Griezes moments pietiek jebkurai braukšanas situācijai.
Kopumā ļoti apmierināts ar mašīnu. Dīlera attieksme ļoti laba un pretīmnākoša.
Pie apkopes vēl pieliku dubļusargus, pirkšanas drudzī piemirsu.
Vai es viņu pirktu par pilnu cenu 30 000eur, viennozīmīgi, ka nē.
Šodien Toyota informēja par bateriju. 500 km distance, no 0 līdz 100% var uzlādēt 10 min. Pirmavots sakarīgs, bet nekur citur vēl nav manīta info. Tas jau izskatās kaut cik saprātīgi.
Pati gāzes kvalitāte ir zem katras kritikas. Tie kas ir braukuši gan jau ir redzējuši pie apkopes filtra saturu. Otrs moments ir uzmetiens ar iepildīto apjomu. Kad to piečekoju tad pildījos tikai cirkulī. Tiem vismaz ir naiva cerība, ka sūkņi kalibrēti. Nafig tās atlaides ja tevi apskatīta no otra gala.
Pilnīgi piekrītu par start/stop sistēmas kaitinošo darbību. DE pie normāliem kantoriem ABT, MTM u.c. var atslēgt par 50€. Žēl ka šogad nesanāks izbrauciens pa DE. Iebrauktu pa ceļam un atslēgtu to sūdu. Moller jau laikam neparakstās uz tādu opciju.
Vai tad nav jāsakrīt vairākiem faktoriem, lai notiktu filtra izdegšana (apgriezienu daudzums, ātrums, cik ilgi brauc, degvielas līmenis u.t.t.). Ja brauci uz 90-95 km/h cik tad tev apgriezieni ir?
Kādu laiku atpakaļ bija pieredze ar jaunu Ford Focus 1.6 benzīns. Pie 1200 km nobraukuma pēc uzpildes benzīntankā pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi. Zvans, evakuators, serviss. Brāķēts ūdenssūknis, dīleris pats brīnījās. Pa garantiju nomainīja.
Paziņām jauns Subaru Forester dīzelis. Nobraukums bija ap 1000 km. Izdomāja ar komfortu izbraukt Eiropu. Brauciens beidzās mežā pie Augusovas PL. Zvans uz Rīgu un dabūja gaidīt evakuatoru. Viesnīcu un atpakaļceļu kā ari remontu nosedza pa garantiju. Kau5 kāda problēma bija ar dzinēja elektroniku.
Man ērtāk ir braukt čaur Šauļiem. VIA Baltic čakars ar fūrēm atkrīt. Laika starpība līdz Kauņai +9 min pēc navigācijas. To ar uzviju kompensē mierīgāka satiksme un lielāks vidējais ātrums.
Ekonomija+norirgot DD. Stulbākais jau tas; ka tā visa karavāna gāja diapazonā no 70 līdz 80 km/h. Reāli vajadzēja stāties malā,bet tad ilgi būtu jāgaida, jo fūres gāja biezā slānī.
Pēc novērojumiem fūres no Polijas brauc tā kā no Indijas. Ļoti mīl braukt vilcienā, viens aiz otra bez distances. Apdzīt ir liels izaicinājums, jo nav jau opcija ielīst starp viņiem.
Analoģiskā situācijā bija starp Tallinu un Pērnavu vēl aiz fūrēm sēdēja 4 igauņi ar vieglajiem. Tad varēja novērot arī EST brīnumus drošas braukšanas izpildījumā.
LT braukšanas kultūra nav par kapeiku labāka kā LV.
Augustā vidū Vīnē degviela maksāja 1.50 €. Uz bāņa bija 2.20€