Kārtot: Augošā secībā
1974 20.08.2020 22:31

Varbūt kāds matemātikas profesors var aprēķināt pie kāda nobraukuma minētais eksemplārs sāk taupīt īpašnieka € salīdzinot ar analoģisku benzīna auto.

1974 08.08.2020 20:36

Pilnīgi piekrītu par start/stop sistēmas kaitinošo darbību. DE pie normāliem kantoriem ABT, MTM u.c. var atslēgt par 50€. Žēl ka šogad nesanāks izbrauciens pa DE. Iebrauktu pa ceļam un atslēgtu to sūdu. Moller jau laikam neparakstās uz tādu opciju.

1974 04.08.2020 7:40

Vai tad nav jāsakrīt vairākiem faktoriem, lai notiktu filtra izdegšana (apgriezienu daudzums, ātrums, cik ilgi brauc, degvielas līmenis u.t.t.). Ja brauci uz 90-95 km/h cik tad tev apgriezieni ir?

1974 24.07.2020 20:35

Kādu laiku atpakaļ bija pieredze ar jaunu Ford Focus 1.6 benzīns. Pie 1200 km nobraukuma pēc uzpildes benzīntankā pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi. Zvans, evakuators, serviss. Brāķēts ūdenssūknis, dīleris pats brīnījās. Pa garantiju nomainīja.

Paziņām jauns Subaru Forester dīzelis. Nobraukums bija ap 1000 km. Izdomāja ar komfortu izbraukt Eiropu. Brauciens beidzās mežā pie Augusovas PL. Zvans uz Rīgu un dabūja gaidīt evakuatoru. Viesnīcu un atpakaļceļu kā ari remontu nosedza pa garantiju. Kau5 kāda problēma bija ar dzinēja elektroniku.

1974 22.07.2020 11:22

Man ērtāk ir braukt čaur Šauļiem. VIA Baltic čakars ar fūrēm atkrīt. Laika starpība līdz Kauņai +9 min pēc navigācijas. To ar uzviju kompensē mierīgāka satiksme un lielāks vidējais ātrums.

1974 22.07.2020 8:58

Padalies ar svaigāko info par maršrutu.

No Augustovas tu brauc uz Belostoku, vai uz Lomžu? Kurš virziens ir optimālāko ņemot vērā remontus pirms Lomžas.

Paldies

1974 17.07.2020 21:13

Ok. Lai labi ripo. Uzraksti plusus un mīnusus kad būs piebrauks un pirmās emocijas pārgājušas.

1974 17.07.2020 20:29

Cik nobrauc pa mēnesi?

1974 16.07.2020 23:46

Ekonomija+norirgot DD. Stulbākais jau tas; ka tā visa karavāna gāja diapazonā no 70 līdz 80 km/h. Reāli vajadzēja stāties malā,bet tad ilgi būtu jāgaida, jo fūres gāja biezā slānī.

1974 16.07.2020 22:09

Pēc novērojumiem fūres no Polijas brauc tā kā no Indijas. Ļoti mīl braukt vilcienā, viens aiz otra bez distances. Apdzīt ir liels izaicinājums, jo nav jau opcija ielīst starp viņiem.

Analoģiskā situācijā bija starp Tallinu un Pērnavu vēl aiz fūrēm sēdēja 4 igauņi ar vieglajiem. Tad varēja novērot arī EST brīnumus drošas braukšanas izpildījumā.

LT braukšanas kultūra nav par kapeiku labāka kā LV.

1974 11.07.2020 22:51

Kopumā jau tas KIA īpašnieks neko kritiski nepateica. Info pasniegšanas veids ir populārs RUS valodas segmentā Daļu problēmu novērsa pa garantiju. Vienīgi durvju gumijas problēma varbūt bija konkrētās mašīnas problēma.

1974 10.07.2020 20:41

Kādu vērtējumu dod salona materiālu un montāžas kvalitātei? Ar ko var salīdzināt.

Paldies par info.

1974 09.07.2020 21:46

Atslēdz to sistēmu un brauc kā tev labāk patīk, nav jau spiesta lieta.

Ar likumu vari ierosināt slēgt Rīgas apvedceļu, no drošības viedokļa bīstams. Telefonus arī ierosini aizliegt, gan jau esi pamanījis, ka diezgan liels % pie stūres sērfo internetā.

1974 07.07.2020 15:09

Atvieglo tādā ziņā, ka tev ir iespēja kļūdīties. Neviens jau nav dievs. Bez uzmanības tālu tiksi.

1974 06.07.2020 21:12

Turpinājums par T-ROC STYLE 2.0 TDI 150H DSG.

Nobraukti 15 000 km.

Kopējais iespaids joprojām pozitīvs. Jauda pietiek un paliek vēl pāri. Viss strādā kā pulkstenis.

Ārpus pilsētas uz garajiem gabaliem patēriņš 4.5L nedomājot par baigo ekonomisko braukšanu. Laba lieta ir joslu uzturēšanas opcija, esmu mainījis savu sākotnējo skeptisko attieksmi pret to. Uz tāliem gabaliem ļoti atvieglo braukšanu.

Sēdekļi ir ērti, var braukt visu dienu. Oriģinālais logu tonējums aizmugurē ir o.k. Saule nemoka bērnu, klimats arī dara savu darbu.

Lai viss neliktos rožaini ir arī darvas karote.

1. Uz 11 000 km pamanīju ka bagāžnieka plaukta atsaite ir sākusi sadalīties. Moller nomainīja bez diskusijas.

2. Priekšējo sēdekļu auduma izturība izskatās vāja, jo divi diegi ir izlīduši. Asi priekšmeti nav likti un bikses ar kniedēm arī nav vilktas.

Turpinājums sekos...

1974 10.03.2020 20:52

Meklēju Škoda Karoq vai VW Tiguan (dīzelis+automāts). Budžets bija līdz 26 000 eiro. Korejiešus un Japāņus neskatījos.

Škoda Karoq 1.6 TDI bija ap 27tk un VW Tiguan ar 2.0 TDI ap 26tk, bet galīgi pliks. Pieliekot nepieciešamos papildinājumus veidojās paliels cipars.

Tad dīleris piedāvāja T-ROC STYLE 2.0 2.0 TDI 150H DSG, kuram tieši bija akcija par 22900 eiro (pilna cena 29050 eiro). No salona izbraucot cipars bija 24888 eiro, 10% iemaksa un mēneša maksājums 219 eiro. 5 gadu garantija.

OCTA 95 eiro KASKO 420 eiro.

Papildus visām MOLLER atlaidēm finālā vēl 740 eiro bonuss. Paldies Grētai, kas taisa paniku...

LED priekšā un aizmugurē, kamera, adaptīvais kruīzs, visas drošības sistēmas u.t.t. Nav lūka un ādas salons.

Mašīna bija rezervēta, bet klients atteicās, līdz ar to bija iespēja to nopirkt. Pats nebūtu dažas izvēles opcijas ņēmis.

Patēriņš pilsētā līdz 6.7L ārpus zem 5L īpaši neiespringstot.

Vietas iekšā pietiek, biju pārsteigts. Kartupeļi nav jāved, līdz ar to bagāžnieks nebija primārs.

Jaudas pietiek jebkurai braukšanas situācijai. Tālākais brauciens bija pa Poļu ceļiem. Bija patīkami braukt, 160 neiespringstot varēja braukt, vienīgie ierobežojumi tikai 2 joslas, līdz ar to jāskatās lai tie kas apdzen fūres nepielien priekšā.

Rudenī plāns aizbraukt līdz Vācijai, tad būs reālāki iespaidi par auto iespējām bezlimita bāņos.

Nobraukti 8 tk km, pagaidām ļoti apmierināts. Ja nevajadzētu ērtu iekāpšanu un izkāpšanu (mugura), tad ņemtu Škoda Octavia 2.0 TDI laba cenas/kvalitātes attiecība.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti