Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
1974 02.10.2024 14:33

Augustā vidū Vīnē degviela maksāja 1.50 €. Uz bāņa bija 2.20€

1974 01.10.2024 19:55

Varu visus apsveikt ar Lomžas apvedceļa daļēju atvēršanu. Pagaidām vaļā viena josla. Laikam priecīgāki būs vietējie, jo pilsētā būs mazāka satiksme.

1974 05.04.2024 21:02

Kāda stadijā ir ceļa būvdarbi pie Mariopoles LT? Lūdzu padalās kāds ar info kas tur notiek.

1974 04.04.2024 20:46

Piekrītu viedoklim, ka 130/140 ir optimālais ātrums pa PL ja spēj braukt konstanti un nestājas katru stundu. Uz 170 tad jau prasās 3 joslas, vai maza satiksme. Diezgan stresaini jo poļi mīl izlīst priekšā nelaikā.

1974 09.01.2022 21:00

Izskatās kā no citas planētas. PL gadā uzceļ vidēji 300 km bāņus un ātrgaitas ceļus. Žēl, ka tuvākajā laikā nekas jēdzīgs pie mums nespīd.

1974 15.12.2021 15:22

GB12 rakstīja:

1974 rakstīja: T-ROC STYLE 2.0TDI 150H DSG 2 gadi pagājuši, un nobraukts 50 000 km. Atpakaļgaitā čīksēja bremžu kluči. Nomainīja bez maksas pie apokopes, esot kārtējo reizi kaut kādi eksperimenti ar materiāliem. Vairāk nekādi aizrādījumu nav.

Joslu noturēšanas asistents strādā labi, īpaši uz bāņiem. Vidējais degvielas patēriņš par gadu ir 6 litri. Adblue 20 litri tika pielieti.

Izbraucienā pa PL Krakova-Varšava posmos, kur bija bānis ātrumā 140-170 vidējais patēŗiņš bija 5,8 litri. Pa kalniem gāja vegli, bez piepūles.

Kopējais iespaids joprojām ir ļoti pozitīvs. Labi sabalansēta dzinēja-kārbas darbība. Kopējais komforts ļauj veikt garus attālumus nepiekūstot. Ja sēž tikai LV vai Baltijā, tad varbūt 2.0 dzinējs nemaz nav vajadzīgs, pietiks arī 1.6.

Manuprāt, būtu sakarīgs braucamais, ja ne tā cietā plastmasa...

Par plastmasu piekrītu, par to jau rakstīju pagājušā gada aprakstā. Bet par to cenu jau nevar gribēt mīksto plastmasu. Labi ka nav iebāzts kaut kāds Eko paklājs ka dažos elektroauto.

1974 12.12.2021 16:25

T-ROC STYLE 2.0TDI 150H DSG 2 gadi pagājuši, un nobraukts 50 000 km. Atpakaļgaitā čīksēja bremžu kluči. Nomainīja bez maksas pie apokopes, esot kārtējo reizi kaut kādi eksperimenti ar materiāliem. Vairāk nekādi aizrādījumu nav.

Joslu noturēšanas asistents strādā labi, īpaši uz bāņiem. Vidējais degvielas patēriņš par gadu ir 6 litri. Adblue 20 litri tika pielieti.

Izbraucienā pa PL Krakova-Varšava posmos, kur bija bānis ātrumā 140-170 vidējais patēŗiņš bija 5,8 litri. Pa kalniem gāja vegli, bez piepūles.

Kopējais iespaids joprojām ir ļoti pozitīvs. Labi sabalansēta dzinēja-kārbas darbība. Kopējais komforts ļauj veikt garus attālumus nepiekūstot. Ja sēž tikai LV vai Baltijā, tad varbūt 2.0 dzinējs nemaz nav vajadzīgs, pietiks arī 1.6.

1974 20.07.2021 22:11

Augustā vienīgā izvēle būs no Lomžas uz Ostrova Mazovecka vai no Lomža uz Zambrov. Gaumes jautājums, bet man labāk patika uz Zambrov bija labāks ceļš un mazāks trafiks.

1974 20.07.2021 21:31

Vēl viens posms jau izskatās atvērts no Stawiski līdz Szcuczyn. Kartē jau iekrāsots zaļā krāsā. Jūlijā vēl atvērs posmu no Lomžas līdz Stawiski.

Variantu a.) Augustova - Belastoka - Varšava varēs aizmirst.

1974 26.02.2021 18:00

Pāris dienas atpakaļ Pārdaugavā redzēju pirmās paaudzes Ford Scorpio. Izskatījās perfekti un tehniski domāju ka arī. Tādu nostaļģiju uzsita - reketieri, dažāda līmeņa komersanti u.t.t.

1974 23.12.2020 20:10

Mašīnu trūkst jo pavasarī apturēja konveijerus. Loģistika arī tiek traucēta, līdz ar to piegādes kavējas. Ja plači būtu pieražoti pilni, tad gan mašīnas vajadzētu par jebkuru cenu notirgot.

Par nekustamo īpašumu gan neviens nav atcēlis naudas drukāšanu, rezultātā cilvēki glābj naudu no devalvācijas.

1974 18.12.2020 9:15

Tā arī domāju darīt.Gan jau Ikea kaut ko varēs nopirkt. Jocīgi ka uz konveijera nevar uzlīmēt 4 mīkstās gumijas lai nebūtu grabēšanas.

1974 17.12.2020 21:21

Kādu laiku atpalaļ pagāja pirmais T-Roc Style 150hp TDI DSG pirmais gads un nobraukts 24500 km. Komplektācija gandrīz pilna, pirkuma cena 24800 eur. Vidējais patēriņš par šo periodu 5,8 litri. Adblue jālej bija 2 reizes pa 10 l.

Secinājumi ir sekojoši.

Grab bagāžnieka plaukts, ja ir piestiprināts ar atsaitēm.

Priekšā vienam sēdeklim divi diegi pārtrūkuši.

Visapkārt cietā plastmasa. Tas laikam šajā cenu kategorijā ir visiem. Dažreiz atceros savu pirmo 1988.gada AUDI 100, tam panelis,durvju rokturi bija no mīkstas plastmasas.

Tehniski viss strādā, neviena aizrādījuma. Patēriņš vasarā uz šosejas 4,3 l, ziemā +1l. Klimatkontrole patēriņu neietekmē, vismaz nemanīju kaut kādu atšķirību.

Motors un kārba ļoti labi. Griezes moments pietiek jebkurai braukšanas situācijai.

Kopumā ļoti apmierināts ar mašīnu. Dīlera attieksme ļoti laba un pretīmnākoša.

Pie apkopes vēl pieliku dubļusargus, pirkšanas drudzī piemirsu.

Vai es viņu pirktu par pilnu cenu 30 000eur, viennozīmīgi, ka nē.

1974 11.12.2020 17:22

Šodien Toyota informēja par bateriju. 500 km distance, no 0 līdz 100% var uzlādēt 10 min. Pirmavots sakarīgs, bet nekur citur vēl nav manīta info. Tas jau izskatās kaut cik saprātīgi.

1974 29.11.2020 22:20

Par gāzi īss komentārs.

Pati gāzes kvalitāte ir zem katras kritikas. Tie kas ir braukuši gan jau ir redzējuši pie apkopes filtra saturu. Otrs moments ir uzmetiens ar iepildīto apjomu. Kad to piečekoju tad pildījos tikai cirkulī. Tiem vismaz ir naiva cerība, ka sūkņi kalibrēti. Nafig tās atlaides ja tevi apskatīta no otra gala.

1974 20.08.2020 22:31

Varbūt kāds matemātikas profesors var aprēķināt pie kāda nobraukuma minētais eksemplārs sāk taupīt īpašnieka € salīdzinot ar analoģisku benzīna auto.

1974 08.08.2020 20:36

Pilnīgi piekrītu par start/stop sistēmas kaitinošo darbību. DE pie normāliem kantoriem ABT, MTM u.c. var atslēgt par 50€. Žēl ka šogad nesanāks izbrauciens pa DE. Iebrauktu pa ceļam un atslēgtu to sūdu. Moller jau laikam neparakstās uz tādu opciju.

1974 04.08.2020 7:40

Vai tad nav jāsakrīt vairākiem faktoriem, lai notiktu filtra izdegšana (apgriezienu daudzums, ātrums, cik ilgi brauc, degvielas līmenis u.t.t.). Ja brauci uz 90-95 km/h cik tad tev apgriezieni ir?

1974 24.07.2020 20:35

Kādu laiku atpakaļ bija pieredze ar jaunu Ford Focus 1.6 benzīns. Pie 1200 km nobraukuma pēc uzpildes benzīntankā pamanīju dzesēšanas šķidruma peļķi. Zvans, evakuators, serviss. Brāķēts ūdenssūknis, dīleris pats brīnījās. Pa garantiju nomainīja.

Paziņām jauns Subaru Forester dīzelis. Nobraukums bija ap 1000 km. Izdomāja ar komfortu izbraukt Eiropu. Brauciens beidzās mežā pie Augusovas PL. Zvans uz Rīgu un dabūja gaidīt evakuatoru. Viesnīcu un atpakaļceļu kā ari remontu nosedza pa garantiju. Kau5 kāda problēma bija ar dzinēja elektroniku.

1974 22.07.2020 11:22

Man ērtāk ir braukt čaur Šauļiem. VIA Baltic čakars ar fūrēm atkrīt. Laika starpība līdz Kauņai +9 min pēc navigācijas. To ar uzviju kompensē mierīgāka satiksme un lielāks vidējais ātrums.

1974 22.07.2020 8:58

Padalies ar svaigāko info par maršrutu.

No Augustovas tu brauc uz Belostoku, vai uz Lomžu? Kurš virziens ir optimālāko ņemot vērā remontus pirms Lomžas.

Paldies

1974 17.07.2020 21:13

Ok. Lai labi ripo. Uzraksti plusus un mīnusus kad būs piebrauks un pirmās emocijas pārgājušas.

1974 17.07.2020 20:29

Cik nobrauc pa mēnesi?

1974 16.07.2020 23:46

Ekonomija+norirgot DD. Stulbākais jau tas; ka tā visa karavāna gāja diapazonā no 70 līdz 80 km/h. Reāli vajadzēja stāties malā,bet tad ilgi būtu jāgaida, jo fūres gāja biezā slānī.

1974 16.07.2020 22:09

Pēc novērojumiem fūres no Polijas brauc tā kā no Indijas. Ļoti mīl braukt vilcienā, viens aiz otra bez distances. Apdzīt ir liels izaicinājums, jo nav jau opcija ielīst starp viņiem.

Analoģiskā situācijā bija starp Tallinu un Pērnavu vēl aiz fūrēm sēdēja 4 igauņi ar vieglajiem. Tad varēja novērot arī EST brīnumus drošas braukšanas izpildījumā.

LT braukšanas kultūra nav par kapeiku labāka kā LV.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti