msh rakstīja: Tik tāds sīkums ka EGR *******renizācija visdrīzāk būtu maksājusi kādu pusi no tā cipara...
~ 25 Ls
msh rakstīja: Tik tāds sīkums ka EGR *******renizācija visdrīzāk būtu maksājusi kādu pusi no tā cipara...
~ 25 Ls
O, sorry, neizlasīju, ka pirkts tepat Latvijā, bet nu interesanti, ka spararats ir nobeidzies tik ātri. Savam mainīju pie kaut kādām 250 štukām.
Ja iet spararats uz beigām, tad tev reāli no kādiem 300 tūkstošiem ir notīts uz tiem 94 iegādes brīdī, tāda nu ir reālā situācija ar dīzeļiem no Vācijas. Bet caur VAG var pārbaudīt reālo nobraukumu iekš ECU, ja tas nav jau pārinstalēts. Reāli viņš kalpo vismaz 200 - 300 štukas. Lētāk pa 350-400 Ls nedabūsi. To webasto šrotā pa 110 Ls var iepirkt, remontēt nav jēgas, jo parasti jāmaina degkamera, kas jauna maksā krietni vairāk.
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bams rakstīja:
!!! Kam interesē: šo Sestdien pa 11. no plkst. 10:30 (centrs) līdz 16 kursēs 1 4-sekciju Škoda.
Tipa pirmais riktīgais izmēģinājums ar pasažieriem un uzreiz ar garo verķi? Lai var saprast kas un kā?
Nu ķipā jā.
Tas garais jau pirms jaunā gada 6 maršrutā kursēja.
Uzuala rakstīja: Kas man nepatīk tavā izvēlē? Tā ir pimpja dīze ...
Īpaši slavena ir pirmajiem 2.0 TDI ,jeb tieši SIEMENS.
Problēmām ir jāparādas pēc 190.000 km noskrējiena,
diemžēl problēmas ir arī atrāk... bet retāk.
Ļoti cieši skatos uz B6 no 2009 gada ar -čmo reilu-,cena/kvalutātes attiecība man patīk.
Atkal ,kas NEPATĪK.Ka praktiski ir tikai dīzeļi,pie mana gada nobrauluma 16.000-18.000 nav praktiski izvēles(benzīna dzinējos).
Dīzelis gan jāsaka mani nebaida un par traucējumu neuzskatu
P.S. Man interesētu lietotāja,nevis MULDOŅU piredze par 1.6 TDI(čmo reils) ar 105 zs viedoklis.
Plika iršana! Iepriekš nosauktās problēmas ir kreisā soļķa lējējiem un tiem, kuru drapakiem spido notīts vismaz par 200 štukām
msh rakstīja: DSG arī nav nekāda zelta bedre, sevišķi ja to plīstošo kārbu remontē pie dīlera.
Plika iršana! Ar DSG 2.0 dīzeli esmu nobraucis nu jau 410 000 km bez problēmām
Pirmais rakstīja:
Bams rakstīja:
kvatra rakstīja: Tramvaju speci varētu izstāstīt kāda sūda pēc Juglas remonta posmā tiek mainīta pamata smilts pret tādu pašu smilti? Projekta autoru studijā. Slānis tur točna nav par mazu un vecā smilts ir derīga salizturīgajam slānim.
Projektu izstrādāja kaut kāds BRD projektētāju kantoris, mājas lapa šiem šodien arī nestrādā.
Cik zinu, tur no sākuma apakšā trubas ir jāsaliek. Bet vispār vieta sūdīga, faktiski viss posms ir purvs apakšā.
kādas trubas?
Kaut kādu lietus kanalizāciju vai drenāžu tur tagad būvē. Pie sporta akadēmijas. Tur arī smuki redz, ka vecais pamats ir tīras milts
Tramvaju speci varētu izstāstīt kāda sūda pēc Juglas remonta posmā tiek mainīta pamata smilts pret tādu pašu smilti? Projekta autoru studijā. Slānis tur točna nav par mazu un vecā smilts ir derīga salizturīgajam slānim.
Āksti atkal ar savām diskusijām sajājuši visu topiku
Vai kādreiz ir bijuši trolejbusi arī citās Latvijas pilsētās? Cēsīs pirms gadiem 20 pie autoskolas mētājās trolejbuss pilnā aprīkojumā. Nez no kurienes tāds tur varēja uzrasties?
Chankaishi rakstīja:
Pirmais rakstīja: vakar biju rīgā.... ar kvatru.... 2.8 nemotors, bet, kas uzgriež vairāk par 3k, tad reizēm arī iet....
baronene centra virzienā... neatceros starp kurām ielām...
stāvam pie krusta.... es uz sliedēm... blakus pirmajā rindā iebrauca kaukāds imborta bobiks.... bet pirmajā joslā netālu aiz krusta auhjennā kupena....
nu nostājās un malacis.... padomāju, ka jams ies pa labi....
bet tas losis centās man iebraukt priekšā vēl līdz kupenai.... nu malacis.... bet es taču neesmu vainīgs, ka šim nesanāca.... ceru, ka jams tika ārā no tās kupenas....
principā jebkurai bezpiedziņas mašīnai jams būtu priekšā trāpījis.... bet es no krusta parasti braucu.... jo arī es domāju, ka ja priekšā stāvošai tačkai ir rakstīts virsū quattro, tad jamā pie krusta nedauzīs lāstekas no sēnēm....
Pazheeloja tevi tas bobiks, mieriigi bija tiesiibas saanaa bukti uztaisiit. ja staavi uz sliedeem, taatad grieziisies pa kreisi. Naakamreiz nestraadaa taadas dumiibas!
Iemācies noteikumus
sarashkins rakstīja:
vecajs rakstīja: Vēl pārsteidz kadri, kuri no siguldas beigām līdz vietai kur šoseja sadalās divos braukšanas virzienos rīgas virzienā brauc uz 70km/h
Arī braucu tur jau n-tos gadus, bet es esmu par to, ka vai nu 70 ierobežojumu vai arī Siguldas robežu vajadzētu pārcelt līdz vietai, kur brauktuves atdalās - tas tomēr ir diezgan īss gabals, kur, ātrāk braucot, lielākais pāris sekundes iegūsi, bet šis gabals tomēr ir diezgan bīstams - neapgaismots, samērā šaurs posms, pa kalnu, tālāk šaurs tilts, neapgaismots līkums ar šauru nomali un gravu blakām, it īpaši iepriekšējos gados, kad vēl ceļš nebija atremontēts. Šorīt, piemēram, arī diezgan neērta situācija radās, kad izbraucot no Siguldas vienam vajadzēja nogriezties pa kreisi uz kanalizācijas staciju, bet tam aizmugurē jau no kalna vairāki bija sākuši ieskrieties, labi vēl ka nemēģināja apdzīt kā dažreiz to dara "kriminēlie" skrējēji ignorējot nepārtraukto līniju.
Kā pastāvīgam turienes braucējam man nav lielu problēmu arī ātrāk pabraukt, bet kāds, kas tur bieži nebrauc, varētu viegli apjukt un izraisīt negadījumu - it īpaši, ja brauc no otras puses (tūlīt aiz siguldas bloka).
Tajā posmā taisni izfiltrējas līkroči un kuriem drošs ātrums ir 70 km/h, jo tur nekā bīstama nav, mierīgi var braukt uz 90 km/h vēl piedevām tagad, kad ir atremontēts tas gabals. Tie kas tur velkās taisni rada avārijas situācijas, sakrājot aiz sevis kolonnu.
Jaunie tramvaji laikam šādā laikā nedarbojas, nav redzēti vairs
Uponoram tāda bezvadu sistēma nesen iznāca, kaut kādi 600 ls laikam bija.
Muahaa, Draco, noraujies podā! Velomenam respect
Te vecais rafiņš atjaunots:
Cēsīs vēl ir, ja nemaldos, jāņumuižas tehnikumam atjaunota pīle.
Seene rakstīja:
kvatra rakstīja:
Viens fūrinieks stāstīja, ka cenšas nelietot kruīzu, jo aizmiegot var ieraut auzās
Nu nez... Nespēju iedomāties, kā cc neesamība varētu padzīt miegu. Tak ne jau ar šausmīgo aktivitāti - nekustīgu kājas turēšanu.
Ne jau par to runa. Vienkārši viņi brauc tik noguruši, ka sanāk bieži aizmigt. Ja brauc kruīzā, tad aizmiegot autiņš iet uz priekšu kamēr kokā vai grāvi, ja bez kruīza, tad iespēja ir, ka ripjot apstāsies
Seene rakstīja:
brmbrmm rakstīja: Par kruīzkontroli runājot- autobusu vadītāji mēdz izpildīties tā, ka vienkārši uzliek uz gāzes pedāļa kaut ko smagāku (ķieģeli, vai?) un kruīzē uz 100 km/h (nostrādā max ātruma ierobežotājs).
Ir šitas arī no fūriniekiem dzirdēts. Bet ne pēdējā laikā - tagad visticamāk neatradīsi nevienu autobusu vai fūri, ka nebūtu cc.
Viens fūrinieks stāstīja, ka cenšas nelietot kruīzu, jo aizmiegot var ieraut auzās
Pa šoseju lietoju visu laiku. Uzreiz var sazīmēt tirliņus ar gurstošām kājām un bez kruīza, jo nejēdz noturēt vienmērīgu ātrumu
Ja pie ieslēgta ESP varētu uzdot gāzi, tad varbūt būtu ok, bet nu savādāk var auzās ieraut, it sevišķi apdzenot pa putru Pie apdzīšanas ziemā jārubī laukā
Ar sevi sarunājies pusgada garumā?
Cēsīs pie 4-tā bērnu dārza ar tāda pati situācija ar pāreju
Man ir tā:
1. Apmaksā degvielu par nobrauktajiem km darba vajadzībām
2. + amortizācija 10 sant. par kilometru
3. + auto remonti, riepas, apdrošināšana procentuāli par nobrauktajiem km darba vajadzībām
Tak iršana par to Pumpe duse un DSG, es jau esmu 440 štukas uztinis ar PD un DSG, vispār bez problēmām. Problēmas jau ir "tikko no vācijas ar tip 170 tk uz tāfeles" un kreisā soļķa lējējiem