Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Sunis 20.09.2007 9:17

Ksneps rakstīja: modena - nu un kur ir problēma paņemt vidējas klases citas markas pilnīgi jaunu auto... Tas sanāk izdevīgāk - gan nervus ietaupa, gan naudiņu uz remontiem.

Jāatzīst, ka bembjiem dīleri dod labus atlikumus operatīvajam līzingam. tas gan ir ok priekš cilvēciņa, kurš spējīgs maksāt par jaunu bēmbi.

Ir kantorīši, kas apzināti dod labus atlikumus operatīvajam līzingam, bet nereklamē, ka ja līguma beigās auto tirgus cena būs zemāka klientam būs jāsedz starpība.

Sunis 20.09.2007 9:00

viktors1961 rakstīja:

anonimikis rakstīja: nelsā jau neveidojas rinda pēc striķiem ?

Katra godīga banka striķi dod komplektā ar aizdevumu ...

Nav novērots.

Bankas atstāj klientam izvēles tiesības, vai tas būs striķis, vilciens, miegazāles, lode, 25 stāvs vai kas cits.

Sunis 19.09.2007 12:53

Vēl šogad janvāra vidū bija 3.62%, bet tad nāca asiņainais februāris!

Sunis 19.09.2007 12:19

Kur jaunais topiks? Rigibor jau šodien 12.14%.

Sunis 19.09.2007 9:37

msh rakstīja:

Sunis rakstīja: Varbūt benzīnniekus nezog, manu A6, C6 '02 2.5tdi. nozaga ar visu signalizāciju pa 400Ls, auto pēc pusgada atrada un pārdeva jaunam īpašniekam, kuram to atkal nozaga. Man tas nepatika, pārgāju uz volvo.

P.s. audi A6 standarta sēdekļi ir neērti.

C6 ražo no 2005. gada, tev bija feisliftotais C5. Un kas tajos beņķos neērts? Tev ir liela, resna pakaļa kas nokarājas pāri krēsla malām jeb vienkārši izsakoties beņķis par mazu? Vienīgais, kas nepatīk [nepatika?] brālēna A6, ir tas, ka ādas beņķi ir nežēlīgi slidīgi, bet nesen pats uz šito joku izgāju un ieliku savam mucmobīlim ādas beņķus Cita lieta, ka mucai pakaļējais beņķis ir slīpāks un no tā ārā nekrīt Kā arī šitā āda ir vecāka un tāpēc ne tik slidīga

Jā tas bija feisliftotais C5, bet C6 sākās no 2004. gada vidus. Ne man ne sievai nepatīk audi standarta sēdekļu muguras izliekuma forma un galvas bansta atrašanās vieta. Nu neesam mēs arī Kalvīša miesasbūves. Neesmu lietojis audi ar recaro sēdekļiem, tie varētu būt ok.

Sunis 18.09.2007 14:26

Vēl jau nav līmenis sasniegts, kāds bija pēc Krievijas krīzes 1998. gada beigās, kad 3M Rigibor aizvilka līdz 13.63%.

Toreiz bija tā:

21.10.1998 9.38

22.10.1998 10.64

23.10.1998 10.90

26.10.1998 11.20

28.10.1998 11.40

29.10.1998 11.60

02.11.1998 11.80

03.11.1998 12.40

04.11.1998 12.30

09.11.1998 12.54

11.11.1998 12.94

23.11.1998 13.63

24.11.1998 13.16

02.12.1998 13.06

03.12.1998 12.36

04.12.1998 12.32

07.12.1998 12.22

08.12.1998 12.50

10.12.1998 12.20

14.12.1998 12.14

16.12.1998 11.90

17.12.1998 11.86

18.12.1998 11.82

21.12.1998 11.78

22.12.1998 11.74

30.12.1998 11.70

05.01.1999 11.66

07.01.1999 11.60

11.01.1999 11.49

12.01.1999 11.37

13.01.1999 11.15

14.01.1999 10.65

18.01.1999 10.47

20.01.1999 10.07

21.01.1999 10.02

27.01.1999 9.92

28.01.1999 9.83

29.01.1999 9.75

02.02.1999 9.71

03.02.1999 9.29

05.02.1999 9.34

08.02.1999 9.29

12.02.1999 9.19

19.02.1999 9.09

23.02.1999 8.94

01.03.1999 8.90

04.03.1999 8.85

05.03.1999 8.78

08.03.1999 8.71

12.03.1999 8.65

17.03.1999 8.60

19.03.1999 8.54

26.03.1999 8.73

09.04.1999 8.66

14.04.1999 8.58

16.04.1999 8.48

22.04.1999 8.21

23.04.1999 8.16

26.04.1999 8.11

27.04.1999 8.08

28.04.1999 8.06

29.04.1999 8.05

30.04.1999 8.04

03.05.1999 7.98

04.05.1999 7.94

06.05.1999 7.84

07.05.1999 7.76

10.05.1999 7.75

11.05.1999 7.60

12.05.1999 7.53

13.05.1999 7.48

14.05.1999 7.45

Sunis 14.09.2007 14:03

Par labu darbu pateicība neizpaliks ...

Sunis 06.09.2007 8:38

aluslacejs rakstīja: Drīz tiks pieņemts likums pie tehniskās apskates, tiem kam ir augstākminētie nr. un nepienākas (nav amerikānis) būs jāapmaina pret 3ciparu,4ciparu

Tad jau uz ātrāko jāsit gaisā tie 1 un 2 ciparu nimmuri, kamēr vēl cena turās !

Sunis 04.09.2007 16:19

oibi rakstīja:

Sunis rakstīja: Sāk parādīties pirmie gudrinieki, kas darba vietā iet pie šefa un saka, tā un šitā (devalvācija, kredīts eiro ...) gribu algu saņemt eiro naudiņās, pamainam līgumu a.

Nav gan info vai kādam ir izdevies uz ko tādu vienoties.

nu pie privātajiem it sevišķi tiem kam nauda apgrozās eirikos domāju, ka nebūtu problēmu sarunāt. vienīgi, kas notiek, ja algu maksā officiāli, tad valstij ir ar nodokļi jāpārskaita eiro???

Visdrīzāk līgumā varētu noteikt: tava alga 1,000 EUR, bet izmaksājam latos pēc LB kursa, kāds noteikts algas izmaksas dienā.

Sunis 04.09.2007 15:31

Sāk parādīties pirmie gudrinieki, kas darba vietā iet pie šefa un saka, tā un šitā (devalvācija, kredīts eiro ...) gribu algu saņemt eiro naudiņās, pamainam līgumu a.

Nav gan info vai kādam ir izdevies uz ko tādu vienoties.

Sunis 04.09.2007 15:15

Kamikadze rakstīja: tautai nav latu ko mainiit pret eur jo viss ir jau samainiits vai apeests?

Ja jau par valūtas risku runā, kādā valūtā jums KASKO? Loģiski domājot arī kasko vajag iekš tiem eiro ņemt.

Sunis 04.09.2007 14:43

Kamikadze rakstīja: aga, lats paliek daargaaks un taapee vareetu vaidzeet to devalveet

reko gudrie briezji saka

www.financenet.lv/...

Atkal gans sauc "vilks aitās"! Kāpēc tauta neskrien mainīt latus pret eiro? Valūtas kurss tā i turās 1EUR = 0.700 LVL.

Sunis 04.09.2007 9:16

Man labāk patīk normāls 4 ciparu Nr., nekā tie XX - 14, XX - 83. Ja divciparu, tad vismaz 10, 50, 22. Tagad sanāk tā, nopērc vienciparu vai divciparu Nr. un baidies, ka nenozog.

Sunis 03.09.2007 13:13

LyNx8 rakstīja: Nu dāmai tas autiņš arī pieder. Starp citu, ja visas dāmas būtu šitādas braucējas, tad mēs neteiktu "eeehh, vecene pie stūreas". Autiņa gļukus dzird un novērš servisos ātrāk nekā dažs labs "krutais vecis". Nez, es tā normāli pabraukājos nesēņojot un tāpat vidējai 8 litri vien bija. Man pašam patika, kā šitais autiņs pielīp pie ceļa. Jaunais Citroen C4, kuru testēju pirms šitā, likās nu galīgs sū... gaitas ziņā.

Labs autiņš dāmai vai jauniešiem. Krānu staipītājiem un smagās kājas īpašniekiem šitais nederēs. Reali patīk sudraba krāsa - neredz ka netīrs.

Bet tas taču labs variants Tava passāta vietā !

Sunis 31.08.2007 17:19

sciroco rakstīja: Ja-jau te ta tirgošana turpinas piedavaju

HB-61

info[at]scirocco.lv

Cik tāds maksā? 20 ... 50 Ls? Tāds nr. varētu interesēt kādu Haraldu Bērziņu, kurš dzimis 1961 gadā.

Sunis 31.08.2007 13:37

Marchiks_ rakstīja: Ideālā variantā vajag MK-33, der arī AA-33.

Ministru Kabineta nr. gribi

Sunis 29.08.2007 17:09

Varbūt benzīnniekus nezog, manu A6, C6 '02 2.5tdi. nozaga ar visu signalizāciju pa 400Ls, auto pēc pusgada atrada un pārdeva jaunam īpašniekam, kuram to atkal nozaga. Man tas nepatika, pārgāju uz volvo.

P.s. audi A6 standarta sēdekļi ir neērti.

Sunis 29.08.2007 11:54

shearer rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Atvainojos - Mitsubishi Galant... Vainīgs, es neiedomājos, ka šis apzīmējums būs tik nesaprotams.

ir Galants. droshibas nauda 6tk eiro. + 50ls par dienu.

Drošības naudu atdosi, kad pārliecināsies vai nav sapelnīti sodi par neatļautu stāvāšanu?

Sunis 24.08.2007 8:49

Piratss rakstīja: Sveiki Volvo cienitaaji!

VAi beidzamajiem Volvo S70 99-00 gada modeli nacaa ar jauno 2,4l benziin motoru,kurs (170 zirgiem)? Vai tomer ar veco kuram ir 140zirgi? VAi ir iespeejam ka 99 gada modelim ir jau jaunai dzineejs, no S80, S60?

Jaunais D5 dīzelis parādijās kaut kur 2002. gada beigās, bet noteikti ne '99 vai '00 gadā.

Sunis 23.08.2007 16:46

batka rakstīja: A tu fans pabrauc ar to škodu.Vienam paziņam ir darba auto.Nu plasmasi paši letakie salona.Tads letais variants.Tad labak drusku vecaku pasatu,vismaz salons kaut cik normals

Pēc Merivas Škoda liksies pavisam ok.

Sunis 23.08.2007 16:34

VWfans rakstīja: Man Shkoda-Octavia liekas varen labs piedaavaajums - tiek pozicioneeta kaa kompaktklase, maksaa kaa kompaktklase, tachu piedaavaa vietas tik daudz kaa videejaa klasee.

Bet tomēr mazāk vietas tai škodā, kā passātā.

Sunis 23.08.2007 16:29

Dorisa rakstīja: Atvainojos par offtopic, bet vēlreiz par to pašu daudzkārt pārcilāto tēmu - jauns mazcenas vs "mazlietots" lielcenas

Par cenu, kādu prasa šī "mazlietotā" pasāta pārdevējs sanāk jauna tepat pieminētā Meriva.

Protams - ne tā klase, ne tas brends utt.

mazliet pievelkot jostu ar līzingu cenu starpības apmērā sanāk arī kāds biezāks drapaks par merivu.

ja cilvēkam rocība atļauj paņemt lietotu auto par 13 000, .....nu nezinu, es laikam ņemtu jaunu.

Pa 13k EUR nesanāk jauns, līdzīgas klases auto, par motoru un aprīkojumu nemaz nerunājot. Zinu cilvēkus, kas reiz nopirkuši jaunus auto tomēr atkal atgriažas pie mazlietotiem.

Sunis 23.08.2007 15:48

VWfans rakstīja:

Dorisa rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Ja tam autiņam būtu 300 tk km noskrējiens, tad to varētu viennozīmīgi noteikt pēc salona!!! .

Muļķības. Salonu var piecūkot mēneša laikā. Un var sataupīt 10 gadus.

savām acīm esmu redzējis vairākus auto (cita starpā - dīzeļus) ar 170 kkm uz pulksteņa un atbilstoši svaigu salonu.

Tikai pulkstenis atskrūvēts PAR 300 = no 470 kkm.

Piekrītu. Manai Merivai, kura tehniski ir īsts svaigumiņš (nobraukums tagad 26 tūkstoši km), salons jau ir diezgan piecūkots, ko veicinājusi divu pirmsskolas vecuma bērnu esamība ģimenē, kā arī visdažādāko saimniecībā nepieciešamo lietu (bērnu ratu, bērnu velosipēda, mēbeļu, dārzeņu, augļu, bišu stropu) pārvadāšana. Peec braucieniem uz laukiem nespeej vien mashiinu tiiriit...

Tāpēc jau arī atteicos no universāla un pārgāju uz sedanu. Kravas pārvadāšana jauna/pajauna auto vizuālajam izskatam par labu nenāk. Pret bērnu cūkošanos lietoju ādas salonu, to tomēr var vieglāk iztīrīt. Kravu lai pārvadā kravas auto, sliktākajā gadījumā var izmantot nomātu piekabi.

Sunis 23.08.2007 14:28

Labāk netirgo to savu auto, brauc un priecājies! Nekāda lielā ieguvuma no auto maiņas nebūs. Naudu taču var aizņemties bankā.

Sunis 22.08.2007 12:58

Ja gribi kādu ekonomisko labumu no auto pārdošanas, tad vietā jāpērk kaut kāds '94 gada passat. Izskatās, ka auto varēsi pārdot reāli pa kādiem 10.5k EUR, vecs pasātiņš kaut cik savests kārtībā varētu izmaksāt min. 3.5k EUR, tātad max efekts no pārdošanas varētu būt līdz 7k EUR, t.i. praktiski 4,5...5k Ls. Vai pa šo naudu būs iespējams sakārtot sasāpējušās lietas?

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti