Ok. Bet tiem veiklajiem un ātrajiem (nu netizlajiem) kas cērt pa labi no otrās joslas, nu garām tiem lēnajiem, tie tas pats, tikai 5kārtīgi.
Es par!
Ok. Bet tiem veiklajiem un ātrajiem (nu netizlajiem) kas cērt pa labi no otrās joslas, nu garām tiem lēnajiem, tie tas pats, tikai 5kārtīgi.
Es par!
Saprotu ka viens no taviem jaunajiem CSN punktiem būtu ieviest jaunus horizontālos apzīmējumus - tuvais gals, vidus gals, tālais gals?
CIlvēk, tev smagi ir sajukušas dažādas lietas. Satiksmes noteikumi un Administratīvie sodi kā jau te norādīja.
Faktiski tu nevienā vietā neesi norādījis kaut vienu pamatīgi maināmu CSN punktu, teiksim vecajā un jaunajā (tavā) redakcijā.
Sodus likt gan esi gatavs...
Drīkst paincēties, kā tu formulētu tavos jaunajos CSN šo situāciju. Kā jādara vai nav jādara tavuprāt.
Nu tak sakod tos zobus un pacieties. Tu tak to varot.
Lai cieš tie tizlie.
Vēlreiz, dažus CSN punktus tavā jaunajā redakcijā.
Nu tos, kuri jāraksta no jauna, ātro un veiklo vajadzībām.
Runājot par apgriešanos minētajās vietās un astes atstāšanu joslā.. Kā tas sasaucās ar nevajadzīgu un pēkšņu joslas maiņu? Cilvēkam tur vajag apgriezties, un tas to dara, pagrieziens taču ir ieslēgts?
Par otro, domā nav gadījies? Nu neforši protams. Reizēm arī nobesī, bet tāpēc ko, CSN jāmaina? Nu izdomāja cilvēks, ka jānogriežās. gadās. Tev ko, nekad nav aizmirsies, vai izdomāt pēdejā brīdī? Nekad nekad?
Ā... nu jā, aizmirsu ka esi viens ko krutākajiem braucējiem ja ne pats krutākais.
Labi, ok. Tātad, kādi ir tavi ieteikumi par šādiem gadījumiem, kas būtu jāmaina jaunajos CSN? Kā skanētu šis punkts?
Piecas redzi. Divas arī redzi. Vienu vairs neredzi? Tam vienam taču arī būtu jābūt ieslēgtam pagrieziena rādītājam. Nu ja tas griežās bet nav tik dziļi iebraucis. Viņš taču nav apstājies ceļa vidū bet vietā, kur var apgriezties un kā pats saki, nav tikai līdz galam iebraucis. Un jā, pie tam, viņam būtu jārāda pagrieziens, nevis kā saki vnk apstājas ceļa vidū! A varbūt pirms viņa kāds griezās un viņš nevarēja iegriezties tā, ka tev patiktos?
Es neattaisnoju šadus astes atstājējus, es vnk modelēju dažādas situācijas.
Varbūt ne tikai nervu dakteris vajadzīgs, bet arī okulists? Ja reiz nesaredzi ieslēgtu pagrieziena rādītāju. Un kāda starpība, tur piecas stāv ar ieslēgtiem pagriezieniem, vai viena? Arī tas viens pārkārtojas. Varbūt ar sūdīgu redzi nevajadzētu vispār uz ceļa rādīties?
Mēs taču šķiet nerunājam par situāciju kad tuvojoties apgriešanās vietai, tas cilvēks NAV ieslēdzis pagrieziena rādītāju, kas norāda par vēlmi pārkārtoties?
Bradypus rakstīja: Tipiska atbilde no cilvēka, kuram pajāt uz citiem - "bet ko tu darītu citā situācijā?". Neskatīties spogulī, neredzēt un nesaprast, ka traucē, neiespringt, lai rēķinātos ar citiem. Bet tam citam... Jā, tam jāatzīst, ka ir tipisks lohs, jo ir novērtējis situāciju, ka priekšā joslā ir tikai viens auto, kurš pagriezinu nerāda. Un pat ja nerāda un griezīsies, tam nav objektīva iemesla aizšķērsoat joslu. Bet tad izrādās, ka tur pie stūres ir tipiskais ceļa privātīpašnieks, kurš ar īpaši centību māk ievērot CSN burtu viedā, kas ir maksimāli traucējošs citiem satiksmes dalībniekiem.
Siuācija ir tieši tāda pati nevis citāda. Vai tur stāv viens ar asti laukā, vai pieci gaida iespēju apgriezties. Lietas būtība no tā nemainās, josla IR aizņemta, ikdienā braucošam ši vieta ir labi zināma un prognozējama. Interesanti, tas nepārtrauktais taurētājs piecu gaidošo gadījumā arī stāvēs kā sestais un nepārtraukti taurēs?
Te arī parādās atšķirība no pieredzējuša un situāciju prognozējoša braucēja, no totāla loha, kam pie tam ir sūdiga nervu sistēma un kurš tāpēc ir bīstams uz ceļa, jo būs situācija kur šāds nervozs lohs leks laukā no auto vicināties ar dūrēm un skaidrot savu CSN izpratni. Un dēļ tādiem vajagot jaunus CSN? Jeb tomēr drapītes nerviem palietot?
taaneko rakstīja: Jā un vēl meža ugunsgrēks, uz ceļa nogāzusies lidmašīna, plūdu aizskaloti ceļa posmi.
Es runāju par cilvēcisko faktoru. Laika apstākļu pieminēšana ir tika demogoģija. Kādi laika apstākļi ietekmē to, kacilvēks nespēj novākt sava auto pakaļu no otrās joslas iebraucot tikai nedaudz dziļāk apgriešanās vietā uz Dārzciema ielas vai Mūkusalas ielas posmā starp Bauskas ielu un Dienvidu tiltu?
Iebrauc līdz pusītei un stāv? Un visi otrā joslā aiz viņa braucošie kļūst par situācijas ķīlniekiem.
Varbūt tev ir speciāla laika apstākļu recepte tiem kas apļus izbrauc pa ārējo joslu?
Un ko gan darīt tad, ja apgriezties tajā vietā vajag vairākiem braucējim? Un visi viņi tur stāv. Kādus jaunus CSN ieteiksi izdomāt šajā gadījumā?
Jeb tomēr atzīsti ka esi totāls lohs ja zinot šīs vietas tu jau savlaicīgi neesi pārkārtojies uz pirmo joslu lai šis apgriešanas vietas tevi nekavētu?
Jo tu taču tur braukā regulāri un ikdienā, ja tas tevi tā satrauc. Es arī tur braucu itin bieži un ja neesmu pārkārtojies (aizmirsis,aizdomājies) es pie sevis nošķendējos un vainoju tikai sevi par to.
0pis rakstīja: Valstij vajag attīstīt ražošanu, izglītību un zinātni. Viss pārējais lai paliek mājasdarbam. Ja kāds grib braukāt 100km uz darbu, lai braukā. Ja darba devējam vajag piesaistīt darbiniekus no tālākiem nostūriem - lai uzceļ/noīrē kopmītnes. Nafig valstij būtu jāpiemaksā par braukāšanu? Kontrproduktīvi.
Kādas naksuj kopmītnes? Uzreiz kā uzbūvē kādu ražotni, tā uzreiz blakus barakas un apjož ar dzeloņstieplēm. Nepārāk senā vēsturā jau bija valstis ar šādu ražošanas politiku. Laikam jau opim piemirsies.
Baltajām apkaklītēm varētu uzcelt speciālas pilsētiņas, teiksim Irbe3. Nav ko te vergiem braukāt apkārt, lai dzīvo un strādā neatejot no kases.
Cita pasaule. Dažiem 10-12 eur ir kā mēsli.
Nepatīkami ka ar to pat laikam lepojās.
topinamburs rakstīja: Cik % no elektrības LV iegūst TEC, cik no HES?
Nesaprotu, kāda jēga pie pašreizējās biržas sistēmas kaut ko runāt par HES elektrības ieguves procentiem?
Tāpat visa saražotā elektrība Latvijā vituāli nonāk biržā (kopējā katlā) vai tā ir saule, vējš, HES vai TEC. Kur to pircējs paņem tik cik viņam ir nepieciešams un par piedāvāto cenu.
Vienīgie kas var runāt par kādiem zaļiem procentiem ir tie, kam ir savs saules vai vēja parks no kura atttiecīgos iespējamos laika posmos iegūto enerģiju izmantopašpatēriņam.
vispār svaigākā info ir, ka auss ir savainota ar sufliermašīnas stiklu un šāvējs tiešām nav trāpījis nevienu lodi Trampam
aizejošais rakstīja: Kaut kas neklapē. Ūdens moto atrada ūdenī, dzīvo - uz salas?
Ūdensmoci var piesmelt it sevišķi ja sākās viļņi un tas sāk tajos rakties iekša. Piesmeļoties līdz zināmam daudzumam tas protams nenogrimst, bet kļūst ārkārīgi nestabils, un viegli apgāžams. Viļņos piesmeltu to ir praktiski nereāli atgāzt atpakaļ, un kur nu vēl piesmeltu. Vienkāršāk iespējams to pamest ja sala jau ir redzama un esi labs peldētājs un ir pat veste.
Droši vien, tur kāda uzņēmēja bizītis bija domāts, kaut kā neticās, ka savācās turīgu jūras klases ūdensmoču īpašnieki un izlēma visi apmeklēt Roņusalu.
Nekad nediskutējiet ar muļķiem.
Viņi Jūs sakaus ar pieredzi!
Jautājums vai, kādreiz Raimis ir atzinis ka viņam NAV taisnība?
650 rakstīja: Kā tas ir, "nepasakot neko vairāk"? Tu konkrēti tagad "pateici ko vairāk"? Tak nekautrējies, klāj/vaļā, passkatīsimies, cik tas Tavs Krāns izrādīsies garš.
Cilvēks ja vēlas konkrētu padomu- viņš vismaz nosauc auto marku/modeli un vismaz pāris vārdos raksturo savu piekari un esošo apriepojumu.Nevis ka vienkārši (kā parassti..) ierosina bazaru un pats notinās na/uj.
Šis gan vispār būtu pareizi- priekš kam ar lohiem lieki runāt. Labāk lai viņus izglīto ķīniešu disku un kalošu riepu tirgoņi.
Atšķirībā no tevis, es ieliku linku, kur cilvēks var paskatīties un paspēlētes ar platumiem, augstumiem, iznesumu un citām lietām, tajā skaitā arī ātruma izmaiņām spidometrā. Lielos vilcienos, auto markai tur nav liela nozīme. Ja ir interese, tad var meklēt tālāk jau konkrētajam auto atbilstošos diskus un riepas un tad skatīties dziļāk.
Tā kā te var vēl padomāt, kurš un ko ir pateicis noderīgu vairāk.
650 rakstīja: Pirms te dalīt epitetus, Tev derētu nokāpt no saviem dižpieredzējušā internetPētnieka augstumiem un izspiest kaut no tā tīri cilvēciski no sevis. Es "tev" šeit netirgoju ne riepas ne diskus un neko nekam nereklamēju.Man būt pilnīgi pie dsas, ko/kurš Lohs sev liek, vai kurā galā ko pieskrūvē (ieskrūvē).
Tā tava cildinātā interaktīvo aprēķinu tabele ir veca kā pasaule.Pa lielam fufelis. Jo lohs/regulārais visdrīzāk nemaz nezin, cik viņam ir diska platums, ta kur nu vēl cik iznesums.Un diez vai tā no ekrāna izprognozēsi attālumu izmaiņas tukšam/piekrautam auto, vai kur nu vēl automātiskās piekares gadījumā.
Nerunājot nemaz par to, cik kāds konkrētais auto ēdīs degvielu vai cik kusls tas kļūs, ja tam uzlikt pārspīlēti neparedzēta izmēra riepu vai riteni.
kaut ko cilvēcisku izpiest varēji arī pats. tā vietā lai spētu pateikt tikai par ātruma izmaiņām un pārējo kā parasti pieķēzīt ar nevienu vairs nepārsteidzošo savu it kā sarkasmu nepasakot neko vairāk. Iespējams ka cilvēkam tā ir jauna informācija.
650 rakstīja: Autors nava (mūs,L....) aplaimojis ar Rezultātu.Kā ta gāja, un tāa.
Riepu kakulātorā jā, tur var redzēt cik tev "melos" spirometrs (kurš jau tā parasti melo).Vēl var "piemērīt" uz līdzīga auto kādos labu disku tirgoņu vai ražotāju saitos uz interaktīvās bildes.Vai tiešām vērt$ tērēties un tiešām vai būs "skaistāk". Vadāmību, izmaiņas g-pedāļa atsaucībā,gaitas īpašības "pa risēm", kur un vai "strīķēs"- nu to jau tikai no personīgā eksperimenta uz konkrētā auto.
Štruntīgs un šaubīgs ir experimentāls risks ar Jaunu riepu komplektu.Īpaši, ja tās ir (būs) kādas platas/dārgas.Jo kur tad tu tās nolīferēsi, ja nu kritīs uz nerviem.
Ir jau ķeneri, kuri liek 2-3 izmērus augstākas, bet tie jau pa lielam zin pa kādiem sūūdiem brauks un viņiem tur kkādas tās (lohu) niānses ir pie 1vietass.Domājams, ka vairāk kā 20mm lielāks riepas diametrs būs kritisks jau jebkuram auto, kaut tam būtu visi 300zs.Parasti jau liek kādu vienu/pusotru izmēru plusā.
Riepu kalkulatorā var daudz ko vairāk, nekā tikai par cik melos spidometrs.
Tādal dižam "expertam" kā tu, to jau derētu zināt.
Vispaŗ jau lai paspēlētos ar riepām, diskiem, to platumu, augstumu un iespējamām problēmām ir pieejami riepu kalkulatori, kur vizuāli var redzēt kas un kā mainās, nomainot citus diskus un/vai riepas.
Vismaz iespējamās problēmas var redzēt tīri labi.
ZZZZ rakstīja: Jautājums. Ja beidzās tex apskate atrodoties ārpus LV ar LV nr, vai ir pieredze kā vai kā var/nevar turpināt ceļu?
Cilvēks stāstīja savu pieredzi, bija darbs, komandējums kaut kur patālu Eiropā, iespējams Francijā, vairāki mēneši, un beidzās skate. Viņš būdams apzinīgs esot izgājis vietējo. Un jābrauc uz mājām. Visai Eiropai cauri izbraucis bez problēmām. Latvijā uzreiz apturēts un sods, nekādu ārvalstīs izietu apskati nav ņēmuši vērā.
Viss jau no eiro klases atkarīgs. Līdz eiro 5 pareizi izgriezts filtrs un saprogrammēts auto skati iet pa vecam.
Bet to, vai eiro 5 un 6 ar visiem filtriem jaunā aparāta mērījumā iekļausies, tas gan ir jautājums. Tur esot visam jābūt ideālā kārtībā un arī vēl ne fakts ka iekļausies.
Volx rakstīja:
robchix rakstīja: FB samērā regulāri reklamējās tāds Oleg Rem kurš piedāvā savus pakalpojumus jebkādu auto atslēgu kodēšanā.
Oleg Rem vai tā nebija tas Vācijas krievs, kas jums mašīnu piemeklēs?
Poh kāds krievs un no kurienes. Un pat jā jā, tevi tas piš? Cilvēks prasīja kodēšanas speciālistu, es iedevu meklēšanas virzienu. Ja vajadzēs, sameklēs, uzprasīs un pieņems lēmumu pats neatkarīgi no manis vai tavām aizdomām par Vācijas krievu. Diez vai Vācjas krievs te Latvijā piedāvās savus pakalpojumus. Drīksti pats sameklēt un apmierināt savu ziņkāri nevis man prasīt, jo ja liekas, var sasisties.
FB samērā regulāri reklamējās tāds Oleg Rem kurš piedāvā savus pakalpojumus jebkādu auto atslēgu kodēšanā.
taaneko rakstīja: Ja tu par mani- es nekrītu histērijā.
Es paužu savu uzskatu, ka patreiz spēkā esošie CSN ir autovadītprasmi degradējoši, metodes ar kādām cenšas panākt drošību uz ceļiem, ilgtermiņā būs jāpārskata vēl un vēl un to, ka mans laiks ir mans laiks un es to labprātāk izmantotu lietderīgāk 101 veidā, nevis sēdētu korķos vai vērotu kāda grūtgalvja tizlošanos uz ceļa.
Vispŗ jau krīti, un visā šajā savā verbālajā pašslavinošajā caurējā tev tā arī nav sanācis konkrēti uzrakstīt kaut vai vienu jauno CSN punktu. Kaut kādas ļurināšanas tikai ir sanākušas pa tuvajiem galiem, ar atrunu ka visur tas nestrādā, ar esošo punktu izteikšanu savā gaumē (par ko tev norādīja) un sodīt sodīt un sodīt. Tiki kaut kā nesanāk tā juridiski korekti izteikt, par ko sodīt.
Bet jā, principā saprotu ka piedzimi ar stūri rokā. Un dieviem ir sava nemaldīgā izpratne par sevi un pārējiem (lohiem)
Ar nepacietību gaidīšu kad balotēsies Saiemā lai izstrādātu un izdotu jaunos CSN!