Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
kalfonso 12.03.2012 9:01

recluse rakstīja: VWfans - ja Tev ir mazohistiskas tieksmes - pērc Ladu, cena vēl baudāmāka, riteņi ir, sēdekļi un jumts arī.

un klīrenss ar gandrīz kā jetijam

kalfonso 10.03.2012 22:25

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

tagad ātri nemeklējot gūglē izrēķini cik sver LITRS sašķidrinātas dabasgāzes

vai vislabāk pastāsti kā izrēķināt

Ja Tu jēgtu lasīt, tad dažas lpp atpakaļ par to jau tika uzrakstīts! Pat jēgt rēķināt nevajadzētu!

un kā tur ar to zeltu un svinu ir?

kalfonso 03.03.2012 0:38

kalfonso rakstīja:

msh rakstīja: Uz papīra viņam uz šosejas ir kaut kādi pieci ar komatiem. Manis pieminētā persona no viņa dabūja 13 - braucot regulāri pa šoseju ar pedāli grīdā. A8 gan pie tāda patēriņa brauca ātrāk...

nu ble, es 115k ar tādu esmu nobraucis. pat pie lielākās cenšanās nav vairāk par 9,5 ziemā sanācis. tad jau ar to trešo arī uz 120 ir jākrūzē, lai tādu patēriņu dabūtu.

bet nu, jā, ja visu laiku uz viņa max iespējamajiem 150-160 brauc, tad gan jau sanāktu arī 13.

kalfonso 03.03.2012 0:37

msh rakstīja: Uz papīra viņam uz šosejas ir kaut kādi pieci ar komatiem. Manis pieminētā persona no viņa dabūja 13 - braucot regulāri pa šoseju ar pedāli grīdā. A8 gan pie tāda patēriņa brauca ātrāk...

bet pat uz 85 viņš mazāk par 6,5 neēd. tas gan ir fakts.

kalfonso 03.03.2012 0:36

msh rakstīja: Uz papīra viņam uz šosejas ir kaut kādi pieci ar komatiem. Manis pieminētā persona no viņa dabūja 13 - braucot regulāri pa šoseju ar pedāli grīdā. A8 gan pie tāda patēriņa brauca ātrāk...

nu ble, es 115k ar tādu esmu nobraucis. pat pie lielākās cenšanās nav vairāk par 9,5 ziemā sanācis. tad jau ar to trešo arī uz 120 ir jākrūzē, lai tādu patēriņu dabūtu.

kalfonso 03.03.2012 0:05

msh rakstīja: ... redzot ka viņš no kujzukī SX4 1.4 dabūja A8 līdzīgu patēriņu - pa šoseju ...

cik zinu, tad bāzīte ir 1,5 esiksam

un patēriņš nav nekāds saldais - kaut gan - īpaši nav starpības, vai gāz vai negāz - ap 7,5-8 turās. izmaiņas ir minimālas (pusotra litra rovežās), pofig, vai 90 turi un neapdzen, vai arī ap 110-120+apdzenot met trešajā, lai to kluci uz priekšu dabūtu un pretimbraucošos nebiedētu. jo tas motorelis dzīvību kaut kādu tikai pie 4-6k apgriezieniem parāda.

kalfonso 02.03.2012 23:49

ne jau ātrums nogalina. bet gan strauja apstāšanās

tas tā.

(jo ātrāk brauksi, jo straujāka apstāšanās būs, ar koku satiekoties, to gan noliegt nevar)

kalfonso 11.02.2012 23:15

IkdienasViesis rakstīja: Atceros, ka savulaik TV neta auto lapā bija viena no pirmajām intervijām ar CP šefu Zivtiņu - viņš toreiz apjūsmoja savu privātauto VAz 2107, īpaši akcentējot ši auto lielo JAUDU un jaudas ikdienas nepieciešamību drošai auto satiksmei...

pa Valmieru vizinās viens 7ais žiks ar aptuveni 180zs zem kapota. tik nesaprotu to ieguldījumu mērķi

kalfonso 11.02.2012 23:02

a vot pamēģināju sučku forumu ierteikumus

paldies šaraškinam

un

ieslēdzot aizdedzi uz sekundēm 10 un negrābstoties pie gāzes pedāļa - gan vakar, gan šorīt pieleca pie -25 arī bez kompja pārlādēšanas.

laikam pats lohs biju

(tik jocīgi, ka iepriekšējā 3 ziemas problēmu nebija ar visu lohošanos)

kalfonso 09.02.2012 1:04

DekstersFF rakstīja:

Ir gadījies pabūt abos, tiesa gan, tas otrais tik tiešām bija jau retums. Atceros Ikarusu ar pakaļas izbīdījumu, kur dzinējs bija ievietots.

www.orszagalbum.hu/...

pa Tartu joprojām vizinās šitas Ikars - www.b10r.com/...

dzīvajā skats iespaidīgs, gandrīz kā amīšu vecie busi

kalfonso 09.02.2012 0:03

Bams rakstīja:

kalfonso rakstīja:

pēc "dziesmas" šķita, ka senča LAZam bija kamaznieks tāpat, kā lielai daļai mazo Cēsu LAZu.

To jau varēja pēc smakas just, kāds bīdelis bij LAZā. Bendzīnnieks smirdēja pa gabalu, it sevišķi iekšā

Vēl raksturīgi tiem bija siltākā laikā aizmugurē atvērtie motortelpas vāki, citreiz braucot pat abi, pārbūvēts par dīzeli, tas gan laikam vairs tā nekarsa.

nu, es par dīzeļiem runāju. benzīniekam arī dziesma cita bija

benzīnnieki bija traki, jā. no lodes līdz cēsīm varēja labu kaifu noķert

kalfonso 08.02.2012 21:40

HIPPY rakstīja:

130 ZILos bez problēmām iet traktora motors – visi stiprinājumi pas.

53niekos jau ar lika belarusu motorus.

runāja, ka Ņivā varot bez smagām pārbūvēm iemānīt merša w123 dīzeli.

tolaik tehniskā jaunrade sita augstu vilni.

pa lielam - brēcam, ka slikti tagad

kā bija 90ajos? ir jau aizmirsies

kalfonso 08.02.2012 21:34

HIPPY rakstīja:

Crankshaft rakstīja: HIPPY

JaMZ motorus lika

=====================

Eksperimentālie pirmie bija ar JaMZ dzinējiem, bet sērijā

pirmie aizgāja LAZi ar KamAZ dīzeļiem. Pēc JaMZ dīzeļu

modernizācijas lika arī tos, 1980. beigās un 1990.ajos lika

arī Minskas MMZ dīzeļus, pat ungāru RABA (lasi:M.A.N.)

un franču RENAULT dīzeļus, bet tie vairs uz LV nenonāca

negāja runa par rūpnieciskajiem ražojumiem – bet tas ko te AK darīja uz vietas pārbūvējot benzīniekus uz dīzeļiem. KaMAZ motori bija sarežģītāk pielāgojami nekā JaMZ.

jup - par benzīna kapsētas izravēšanu, un garāžas apstākļos dīzeļa ieskrūvēšanu. atceros, ka diezgan ilgi viņi paši tur cīnījās ar pārinieku. toreiz jau vēl katrs pats savu busu skrūvēja. biji nost no līnijas, algas ar nebija.

kalfonso 08.02.2012 21:32

Crankshaft rakstīja: HIPPY

JaMZ motorus lika

=====================

Eksperimentālie pirmie bija ar JaMZ dzinējiem, bet sērijā

pirmie aizgāja LAZi ar KamAZ dīzeļiem. Pēc JaMZ dīzeļu

modernizācijas lika arī tos, 1980. beigās un 1990.ajos lika

arī Minskas MMZ dīzeļus, pat ungāru RABA (lasi:M.A.N.)

un franču RENAULT dīzeļus, bet tie vairs uz LV nenonāca

pēc "dziesmas" šķita, ka senča LAZam bija kamaznieks tāpat, kā lielai daļai mazo Cēsu LAZu.

kalfonso 08.02.2012 21:19

-10 un problēma pazuda. gaidam nākamo ziemu

kalfonso 08.02.2012 8:22

sarashkins rakstīja:

kalfonso rakstīja: pagāšziem leca no puszapgrieziena -30. tagad hz. pazāģē, neiet, pavelk bik - iet.

Bet vai Gogoli provēji lietot? lmgtfy.com/...

lame no nas puses, atzīstu

un atvainojos par spamu

kalfonso 07.02.2012 0:20

msh rakstīja: Vispār jau es arī pie viena Yetti atbildēju...

Ja degvielu gāž par daudz, tad nezinu ko tie šķībači tur ir tādu uzbūvējuši. Parasti visiem, kam nelec, ir pretējā problēma - degvielas ir par maz

var jau būt...bet - kāpēc pēc ievilkšanas lec kā mīļais?

kalfonso 07.02.2012 0:06

kalfonso rakstīja: /startera - nokāvu veco aķi un tad ar 5-o piegājienu piegriezu ar starteri. vai 7-o. žēl startera.

kkur ir *******a. ne svecēs, ne aķī.

laikam ar;i ne degvielas kvalitātē. jo to samainīju it kā.

respektīvi - pirmdien pieslēdzām donoru pie aķa. un zāģējām. aizgāja pēc laika.

smagi izklausījās. un eļļuj izfisa pa filtra blīvi.

kalfonso 07.02.2012 0:01

msh rakstīja: Vispār jau es arī pie viena Yetti atbildēju...

Ja degvielu gāž par daudz, tad nezinu ko tie šķībači tur ir tādu uzbūvējuši. Parasti visiem, kam nelec, ir pretējā problēma - degvielas ir par maz

hujzin, ko uzbūvējuši. pagāš- un aizpagāšgad leca mīnusā no pusgrieziena

tagad - kā jau rakstīju - ievelk 1o m un aiziet.

pirmdien pieslēgtrs pie donora iezāģēju, bet žēl bija startera - nokāvu veco aķi un tad ar 5-o piegājienu piegriezu ar strteri. vai 7-o. žēl startera.

kkur ir huiņa. ne svecēs, ne aķī.

laikam ar;i ne degvielas kvalitātē. jo to samainīju it kā.

kalfonso 06.02.2012 23:00

ok, rīt varēs dzeltenajās slejās lasīt par servismeņa piekaušanu.

kalfonso 06.02.2012 22:05

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: Lambda zonde noklājusies, gaisa mērītājs... Savā laikā, vietējie masķeri (kad inomarkas vēl retas bija) vieglajam ar 2.3 mainīja izpūtēju un anulēja lambdu - siltā laikā OK, pie mīnusiem tirsā.... Tas vēl tajos laikos, kad volvo apkopes veica Madonā....

Da pričom te lambda - lambda piedarbināšanu neietekmē. Ja te ir runa par audī, tad noteikti kādi gudrīši pakruķīja mazāku padevi špricei, jo bez lambdas šprices kompis padod papildus degvielu, tāpēc arī aukstā laikā sūdīgi lēca.

kalfonso - pārbaudi kompja temp devēju, mošk pats nosprādzis vai arī zaļais kontaktos

nav vecs audi. ir relatīvi savaigs suzuki

pagāšziem leca no puszapgrieziena -30. tagad hz. pazāģē, neiet, pavelk bik - iet.

kalfonso 06.02.2012 22:02

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: Lambda zonde noklājusies, gaisa mērītājs... Savā laikā, vietējie masķeri (kad inomarkas vēl retas bija) vieglajam ar 2.3 mainīja izpūtēju un anulēja lambdu - siltā laikā OK, pie mīnusiem tirsā.... Tas vēl tajos laikos, kad volvo apkopes veica Madonā....

Da pričom te lambda - lambda piedarbināšanu neietekmē. Ja te ir runa par audī, tad noteikti kādi gudrīši pakruķīja mazāku padevi špricei, jo bez lambdas šprices kompis padod papildus degvielu, tāpēc arī aukstā laikā sūdīgi lēca.

kalfonso - pārbaudi kompja temp devēju, mošk pats nosprādzis vai arī zaļais kontaktos

nu, no sākuma padošu pa zobiem servisa pidaram,kas man siltu atdreva un dirsa, ka pielec apie -25iem no pusapgrieziena

bet - par par daudz degvielas varu piekrist - kad pielec pēc vilkšanas, ož pēc ņivas tip - pārliets.

kalfonso 06.02.2012 19:12

ā - un vēl viens rēbuss

visu laiku šķita, ka arkās sniegs rada tādu jocīgu tirkšķošu troksni kreisajā pusē pie stūres izgriešanas un gāzes uzdošanas

bet

izrādās, ka tas paliek arī tad, kad arkas tukšas

kad uzsilst labi (nu, pabrauc 20km, piemēram) - pazūd.

es liktu uz pastiprinātāja sūkni likmes (tai pašā servisā arī neko nesaprata - jā, tarksķ, bet viss ok )

bet - kas tur varētu būt par sāpi aukstumā. kondensāts sasalis? vai kas cits?

kalfonso 06.02.2012 19:08

un bāka pilna bija pirmajā reizē

un 4ajā arī

kalfonso 06.02.2012 19:06

kalfonso rakstīja:

nu, man nederēs

98ā gada suzuki sx4 1,5 beņa

tfu, 2008ā

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti