tas ir par briivkustiibu sharaas, bet tas nav tikai shim modelim kur razhotaajs pieljauj noteiktu briivkustiibu ts. jaunai automashiinai.
konkreetajam modelim man nepatiik kreesli kuri ir neerti un no hadenes plaukti shad tad jaapamaina, bet nav mirstamaa kaite. Ja pameklee var atrast ljoti labi apriikotu pat ar atpakaljskata kameru un adaptiivo kruiizkontroli
hacis rakstīja: Auto Lexus IS200
Problēma sekojoša, izjūdzās priekšējais lodbalsts, lidzarko auto nebraucams, ritens šķībs. Aiztransportēju uz remontu, lodbalsts nomainīts, pēc remonta parādījās problēma ar ABS. Amserv diagnostika pateica ka sistēma neatrod labo priekšējo devēju (tas pats kur šara bija kirdik). Nospriedu, ka tā varētu būt, jo ceļot uz evakuatora ritens tika piesiets ar siksnu, lai vispar var kustināt, ka visdrīzāk ir vads norauts.
Jauns devējs traki dārgs, nolēmu noriskēt ar lietotu. Diemžēl pēc nomaiņas un kļūdas nonullēšanas (atbrauca kex ar kompi), problēma tā pati. Jāsaka ka noņemtajam acīmredzami vadu bojājumu nav, un arī iepirktais izskatās labi bez vardarbības pazīmēm, un arī pamērot ar testeri vadu pārrāvumu neuzrādīja.
Parādās aizdomas ka varbūt problēma ir citur nevis devējā.
Jautājums - ko pie starta pārbauda ABS sistēma? Tikai ir kontakts vai nav, jeb kautko smalkāk. Cik zinu devējā ir spole un magnēts.
Varbūt kādam ir pieredze ar devējiem. Cik reāli tos ir noņemt nesačakarējot, kā pārbaudīt neuzliekot uz mašīnas?
Negribētos pirkt jaunu devēju un konstatēt ka problēma nav devējā.
kļūda var buut palikusi atminjaa, ja sensors vesels tad kļūdai nevajadzeeja atkaartoties. paarbaudu uz auto, griez riteni un skaties kaadu liikni oscilograafs ziimee, jaabuut smukai sinusoiidai